De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Marathon, De [Blu-ray Disc]

    Marathon, De

    Vier vrienden lopen de marathon van Rotterdam om hun garage te redden.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Heerlijke film met een boodschap,waarbij VRIENDSCHAP centraal staat.
    Stefan de Walle, Frank Lammers, Marcel Hensema,Mahjoub Benmoussa en Martin van Waardenberg zetten zeer geloofwaardige personages neer waarbij je als kijker het ene moment moet lachen, of je wilt of niet, en het andere moment grijpt de film je naar de "strot".

    Mijn verwachtingen waren niet hoog gespannen (na Nova Zembla) maar ze hebben van Eyeworks bij mij hoge ogen gegooid met deze goed onderhouden Nederlandse tragikomedie.

  3. #3

    Standaard

    Prachtige film. Een komedie met een precies goed laagje drama dat het nét dat beetje extra geeft zonder dat het té dramatisch word. Het acteerwerk, de locaties en de humor maken het af. Echt één van de betere films van eigen bodem van de laatste tijd.

    Overigens las ik dat de schrijvers een jaar of 10 met dit verhaal hebben geleurd voordat het kon worden gemaakt. En gelukkig, want deze film voor een bijzonder breed publiek had ik niet willen missen.

  4. #4

    Standaard

    Topfilm. Ik ben het in het geheel eens met bovenstaande reacties. Jammer dat de film vooral als een komische film verkocht is (zie bv. de trailer). Film heeft veel meer diepgang dan je op het eerste gezicht zou denken. En Stefan de Walle is weergaloos! Wat een acteur!!

  5. #5

    Standaard

    Gisteren gezien. Inderdaad een hele goede film, zeker voor Nederlandse begrippen. Niks geen moeilijkdoenerij met veel stof tot nadenken, gewoon lekker 105 minuten genieten. En niet alleen vanwege de Rotterdamse humor. Al zou de film pas écht geweldig zijn geweest wanneer Stefan de Walle op het verjaardagsfeestje tegen de demente buurvrouw zou hebben geantwoord op haar vraag wie hij is, dat hij Sinterklaas is. Dat zou pas écht humor zijn geweest

  6. #6

    Standaard

    Nou, dat zou wel een beetje raar zijn geweest, want het is niet zijn demente buurvrouw, het is zijn demente moeder...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #7

    Standaard

    Erg leuke film, de verrassing van vorig jaar waaruit blijkt dat we in Nederland wel erg goede films kunnen maken en niet alles rotzooi is zoals de reviews van Ushi en het Bombardement, je haast doen denken.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •