De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Hobbit is vanaf 17 april verkrijgbaar op Blu-ray, Blu-ray 3D, DVD en VOD

    The Hobbit is vanaf 17 april verkrijgbaar op Blu-ray, Blu-ray 3D, DVD en VOD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ik zou deze graag nog eens opnieuw zien want in de bioscoop werd mijn kijkervaring danig verstoord door een niet optimaal werkende blaas
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Exclamation

    Als ik het goed begrepen heb komt er later dit jaar ook een extended versie op dvd/blu-ray.
    Dus ik zou maar even afwachten met het kopen van deze film.

  4. #4

    Standaard

    Dat heb je goed begrepen, want dat staat ook in het persbericht
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Een extended edition van een film die al veel te lang is?

    Ik ben zeer verdeeld over deze release. Ik moet zeggen dat ik niet zo onder de indruk was van The Hobbit om dit op dag 1 te gaan kopen. Liever wacht ik op de EE. Maar zoals ik al zei, ik denk dat een EE deze film niet veel goeds zal doen. Hij is namelijk al veel te lang.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  6. #6

    Standaard

    Over de lengte valt te twisten inderdaad, maar ik hoop dat Peter Jackson met name in staat is sommige scènes wat meer diepte te geven. Rivendel bijvoorbeeld ging veels te snel.

  7. #7

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik weinig moeite had met de lengte, alleen bepaalde scenes hadden van mij niet gehoeven. En ik moet zeggen dat ik de film bij herkijken beter vond dan toen ik 'm de eerste keer zag, iets wat veel mensen schijnen te hebben.

    Wat deze uitgave betreft: Jammer dat er op de dvd geen extra's lijken te staan. Daar had ik de production dairies juist voor bewaard om te kijken.

    Wat de EE betreft: Ze geven het ten minste nu al in hun persbericht aan. Jammer alleen dat men er dan niet bij zegt of daar ook de originele versie bij zit.
    Overigens vond ik de EE van lotr 1 ook niet zo briljant. Er zaten aardige extra zinnetjes bij, maar die zie ik toch liever 'gewoon' in tegenstelling tot de andere films die in EE net iets beter zijn. Met als hoogtepunt TTT die echt veel toevoegde.

  8. #8

    Standaard

    Ik wacht ook tot de EE release verschijnt om deze te kopen, ben enkel bang dat de EE niet zal uitgebracht worden in 3D want alle films die op 3D bluray verschijnen zijn de theatrical versions. Zoals "Beauty and the Beast", "Avatar", "Green Lantern", "a very harold & kumar christmas", ...
    BD (1243) What i Watch

  9. #9

    Standaard

    Vond je de 3D veel toevoegen bij deze film?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul H. Bekijk bericht
    Vond je de 3D veel toevoegen bij deze film?
    Goh, bij veel films heb ik het gevoel dat 3D eigelijk echt niks toevoegd, maar moet eerlijk bekennen dat ik bij "The Hobbit" het 3D effect wel kon appreciëren. Vooral de diepte bij de landschappen vond ik prachtig. Ook de troll Scène vond ik schitterend in 3D.

    Maar als de extended cut verschijnt en deze is niet in 3D, ga ik toch voor de Extended cut.
    BD (1243) What i Watch

  11. #11

    Standaard

    Kan niet wachten, ga waarschijnlijk maar voor de theatrical cut en dan later de extended cut.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •