Pagina 4 van 23 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 567 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht

    maar ja dit zijn me laatste woorden over kwaliteit zoals je kan lezen.
    Duurt effe, maar dan heb je ook wat!

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Duurt effe, maar dan heb je ook wat!

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Geen probleem. 'k ga nu ook gewoon een film kijken. Moet wel even opletten dat ik eerst mijn bril afzet anders gaan er nog krassen zijn op mijn televisiescherm ook

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Je pretendeert dat er verschillende Nederlandse uitgaves zijn?
    zoals ik al zei blijkbaar allemaal een verkeerde bril op hiero
    ik heb het niet over 2 nederlandse uitgaves heb jij wel gelezen wat de_hollander heeft geschreven ik denk het niet
    het gaat bij jullie versie om de nl versie en bij de hollander om de nordic versie
    maar ja lezen blijkt nogal moeilijk te zijn hier
    lekker fitten en zeiken doen jullie liever hiero
    en dat zegt een serieuse site te runnen
    tis in ieder geval mij wel duidelijk dat jullie poen vangen om een goede recentie neer te zetten over een film die er niet uit ziet
    weet vroeger wel dat ik de eerste scream films kocht op dvd import via noorwegen en die zagen er ook beter uit dan de nederlandse versies
    dus kom bij mij niet aan met deze release heeft een topbeeld
    nogmaals ik daag jullie uit om de de nederlandse versie van dredd te bekijken en dan de nordic versie wel in 2d
    dan praat ik verder zo niet hou dan jullie praatjes stuk voor stuk hier voor je want dan weten jullie gewoon niet waarover jullie praten
    het enigste waar het hier om gaat is om iemand voorledig aftezeiken
    en als iemand er dan wat van zegt word er een pm gestuurd naar dat persoon dat ie ze mond moet houden anders krijgt ie een ban het zal mij eerlijk gezegt een rotzorg wezen of ik hier een ban krijg of niet want deze flutsite neem ik al een jaar niet serieus ik kan de_hollander van een andere site waar hij zijn kennis neerzet en daar zitte echte kenners toch wel gek dat ze hem daar wel allemaal gelijk geven
    enne de kwaliteit van deze site is ver te zoeken
    jullie kennen deze site beter www.dvdafzeik.nl noemen
    de groeten en ban me lekker zal me een grote rotzorg zijn
    zijn meer sites op het net 100 keer beter dan deze flutzooi
    in me favorieten stond ie toch al niet

  5. #80

    Standaard moest ik effe kwijt

    Deze PM kreeg ik vannacht met bovenstaand onderwerp.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogierreggy
    hey gigantische droplul
    zet je me effe in de ban hiero
    dan kan ik effe een paar andere accountjes aanmaken
    =FWD Crew
    Ik zeg: gooi dat hele groepje in de ban; zijn we daar vanaf.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 01-03-2013 om 07:18

  6. #81

    Standaard

    Oh my god. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
    Hoe kunnen jullie dit toelaten? Ze zijn erg laag gevallen. Waarom "ze"? Die bende van vier. Ze vragen zelf om geband te worden.
    Ik kan me vergissen, maar ik heb het gevoel dat het afgesproke spel is tussen die vier.
    Laatst aangepast door BASIL : 01-03-2013 om 07:41

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Deze PM kreeg ik vannacht met bovenstaand onderwerp.



    =FWD Crew
    Ik zeg: gooi dat hele groepje in de ban; zijn we daar vanaf.
    Dat dat in dit specifieke geval nog niet na z'n tweede post hier gebeurd is, is me eerlijk gezegd een raadsel. Daar zit-ie al iemand voor herzenloos (spelvout is van hem) en dom uit te maken, met het iq van een garnaal en meer van dat soort volwassen opmerkingen. Veel beter is het daarna niet geworden. Sla z'n historie er maar eens op na.

    Wat ironisch genoeg elk geklaag over censuur e.d. belachelijk maakt. Als zoiets nog geduld wordt, dan ligt de lat m.b.t. wat je mag roepen wel behoorlijk hoog.
    Laatst aangepast door mark t : 01-03-2013 om 08:10
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik kan me vergissen, maar ik heb het gevoel dat het afgesproke spel is tussen die vier.
    Ik vind het ook wel erg opvallend dat wanneer de nood hoog is er ineens een soort C-Team uit een hoekje steun komt bieden; leden die je anders nooit hoort en ziet maar dan ineens van alles op de hoogte is en onvoorwaardelijke steun biedt. En de PM suggereert ook dat men de beveiliging weet te omzeilen mbt het aanmaken van meerdere accounts. Of het is stemmingmakerij, dat kan natuurlijk ook.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Maar ook ik krijg een beetje het gevoel dat het tegen dovensmansoren is gericht en dan voel ik me een beetje in de maling genomen, juist na alle moeite die ik, maar ook mijn collega's in onze eigen tijd erin heb gestoken.
    Ik vind dat er nu gewoon kordate, duidelijke en onberispelijke acties moeten worden ondernomen; ook om jullie de tijd en moeite verder te besparen. Jullie hebben je genoeg als maatschappelijk werker opgesteld maar er zitten hier gewoon een paar rotte appels die de boel verpesten en proberen op te naaien. Alle goede bedoelingen en positieve communicatie is leuk, maar het feit dat ze op bepaalde cruciale en inhoudelijke punten of vragen niet ingaan betekent alleen maar dat ze egotistische motieven hebben om de boel te verstieren ten koste van anderen, niet om het forum te verbeteren.

  10. #85

    Standaard

    In alle eerlijkheid : Wat mij méér stoort dan enkelingen die nu en dan eens doordraven, zijn de leden die daar gaan op focussen daar steeds opnieuw (en opnieuw en opnieuw) blijven op inhaken. Onnodig, soms zelfs ongezond fanatiek en bovenal nog storender dan de oorzaak, want dat laatste stelt algemeen genomen amper iets voor. Dát begint hier vooral mijn testikels uit te hangen. My two cents.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    In alle eerlijkheid : Wat mij méér stoort dan enkelingen die nu en dan eens doordraven, zijn de leden die daar gaan op focussen daar steeds opnieuw (en opnieuw en opnieuw) blijven op inhaken. Onnodig, soms zelfs ongezond fanatiek en bovenal nog storender dan de oorzaak, want dat laatste stelt algemeen genomen amper iets voor. Dát begint hier vooral mijn testikels uit te hangen. My two cents.
    Je draait de boel om. Door zo'n figuur als de hollander gaan mensen zich zo gedragen en er aan ergeren........is vrij normaal.

    Gewoon oorzaak en gevolg. Haal de oorzaak weg........probleem opgelost.

  12. #87
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogierreggy Bekijk bericht
    zoals ik al zei blijkbaar allemaal een verkeerde bril op hiero
    ik heb het niet over 2 nederlandse uitgaves heb jij wel gelezen wat de_hollander heeft geschreven ik denk het niet
    het gaat bij jullie versie om de nl versie en bij de hollander om de nordic versie ...
    Sorry heb moeten stoppen met je "interessante" bijdrage verder te lezen, kwam namelijk in acute ademnood
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #88
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Je draait de boel om. Door zo'n figuur als de hollander gaan mensen zich zo gedragen en er aan ergeren........is vrij normaal.

    Gewoon oorzaak en gevolg. Haal de oorzaak weg........probleem opgelost.
    Helemaal mee eens.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Sorry heb moeten stoppen met je "interessante" bijdrage verder te lezen, kwam namelijk in acute ademnood
    Wat een niveau weer of niet.......tjonge jonge.........die kerel kan niet eens fatsoenlijk schrijven en dan schrijft hij ook nog eens zulke onzin. (ik heb het natuurlijk over roggereggy of hoe die gast ook heet en natuurlijk niet over jou Stefaan )
    Laatst aangepast door Jeroen D : 01-03-2013 om 11:06

  15. #90
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Uitleg is niet nodig Jeroen, had het wel door. Ondertussen heeft rogierreggy of hoe hij ook mag heten gekregen waar hij al een tijdje naar aan het vissen was.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Uitleg is niet nodig Jeroen, had het wel door. Ondertussen heeft rogierreggy of hoe hij ook mag heten gekregen waar hij al een tijdje naar aan het vissen was.
    Het wachten is op het volgende nieuwe lid, met vergelijkbaar slordig taalgebruik, vergelijkbare tunnelvisie, vergelijkbare tirades en vergelijkbare toegang tot de mysterieuze fora en anonieme pm'tjes die in bepaalde kringen kennelijk met elkaar worden gedeeld.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #92

    Standaard

    De hele Dredd discussie is een wanstaltige en schandalige vertoning. Het is lekker makkelijk om De_Hollander alleen hier de schuld van te geven, maar meerdere posters maakten zich schuldig aan respectloos gedrag en het maken van opmerkingen die niets inhoudelijks aan de discussie toevoegen. Hier wat voorbeelden:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B
    Ik ga hier ook geen woorden aan vuil maken:Jij gaat op mijn negeer lijst
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep
    En daar hebben we hém weer. Als iemand hier compleet ongeloofwaardig is, ben jíj dat wel!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JeanReno
    Informatie vind ik prima, maar die chronische azijnpisserij en betweterigheid van de "Hollandse" meneer heb ik nu wel gezien.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJM
    Heren van DVD.nl, wanneer gooien jullie die Hollander nu eindelijk eens (permanent) uit het Forum? Hier zit ik als filmliefhebber echt niet op te wachten...


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner
    Kunnen we niet een subforum "de_Hollander" oprichten waar deze heer die blijkbaar te schuw is om zijn echte naam te gebruiken zijn ding onbeperkt mag doen, zodat de reguliere FILMliefhebbers bijvoorbeeld, ik zeg maar wat, eens een zinnige discussie zouden kunnen houden over Dredd?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel C
    Duurt effe, maar dan heb je ook wat!


    Ik geloof dat mensen hier Claudio verkeerd begrepen hebben toen hij in de eerste post dit zei:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli
    Maar het allerbelangrijkste is dat wij graag zien dat iedereen elkaar met het nodige respect behandelt en op dezelfde wijze van repliek voorziet.


    Dit betekent niet dat als iemand zich enigszins respectloos uitlaat, dat jij op dezelfde manier kan reageren. Er wordt hier duidelijk met 2 maten gemeten. De_Hollander had zijn woorden beter kunnen uitkiezen maar hij geeft wel een mening en laat screenshots zien waar hij die mening op baseert. Kort gezegd, hij start een discussie. Jordy reageert hier prima op.
    Klopt dat 2e screenshot eigenlijk wel? De Nederlandse ziet er daar beter uit dan de Nordic. Overigens vind ik dat je je mening/bevindingen ook kunt geven zonder daar direct Patrick in bij te betrekken. Woorden als 'misleiding' en 'het verliezen van geloofwaardigheid' vind ik onterecht.

    Daar had het bij kunnen blijven. Maar nee hoor, iedereen ziet zijn kans om hun irritatie te botvieren en de moderators staan het toe. Als de hele discussie ontspoort, wordt deze in dit topic verstopt. Schandalig.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Je draait de boel om. Door zo'n figuur als de hollander gaan mensen zich zo gedragen en er aan ergeren........is vrij normaal.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Gewoon oorzaak en gevolg. Haal de oorzaak weg........probleem opgelost.
    Oh zit het zo? Volgens mij is het probleem dat een hoop mensen niet normaal meer kunnen redeneren en reageren als iemand wat provocerends zegt. Daar maken een hele hoop mensen zich hier schuldig aan.
    Laatst aangepast door Digi-gek : 01-03-2013 om 12:32
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Als de hele discussie ontspoort, wordt deze in dit topic verstopt.
    Over wie hier in al die discussies nou precies eenzijdig, ongenuanceerd en/of respectloos is valt nog wel te discussiëren, maar het verwijt wat van deze opmerking uitgaat vind ik onterecht. De hele discussie in het betreffende topic had al lang geen inhoudelijke waarde meer. Het was een vervelend welles-nietes spelletje, waarbij ik het persoonlijk al niet meer relevant vind wie begint, wie tegen beter weten doorgaat, wie wel/niet andermans mening respecteert enz. Het afkappen van die ontspoorde discussie in dat topic is wat mij betreft een goede zaak. Feit is dat duidelijk in dat topic vermeld is dat de discussie verplaatst is en waarheen die verplaatst is. De suggestie dat e.e.a. op een oneigenlijke manier weggemoffeld is, is daarom onterecht. Bovendien wordt -ongeacht wat je verder ook over de discussie zelf vindt- het verplaatsen van die discussie op zich geen steunbetuiging voor een specifiek standpunt.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Dit betekent niet dat als iemand zich enigszins respectloos uitlaat, dat jij op dezelfde manier kan reageren. Er wordt hier duidelijk met 2 maten gemeten. De_Hollander had zijn woorden beter kunnen uitkiezen maar hij geeft wel een mening en laat screenshots zien waar hij die mening op baseert. Kort gezegd, hij start een discussie. Jordy reageert hier prima op.
    En dat is het probleem:Hij word hier regelmatig op aangesproken en doet er niks mee.
    Er is hem vaker gezegd dat hij eerst moet lezen wat hij geschreven heeft voordat hij wat post.
    Dat hij verschillen laat zien tussen verschillende versies en zegt waarom de ene versie beter is dan de andere ook prima:Maar het eeuwige doordrammen van hem,hangt me meters ver de keel uit.
    Als ik hem op mijn negeerlijst zet hoef ik me daar tenminste niet aan te ergeren:Vind ik niks respectloos aan.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    En dat is het probleem:Hij word hier regelmatig op aangesproken en doet er niks mee.
    Er is hem vaker gezegd dat hij eerst moet lezen wat hij geschreven heeft voordat hij wat post.
    Dat hij verschillen laat zien tussen verschillende versies en zegt waarom de ene versie beter is dan de andere ook prima:Maar het eeuwige doordrammen van hem,hangt me meters ver de keel uit.
    Als ik hem op mijn negeerlijst zet hoef ik me daar tenminste niet aan te ergeren:Vind ik niks respectloos aan.
    Jij snapt mijn punt niet Roger. Dat je hem negeert is prima. Het feit dat je dit openlijk in de discussie te kennen geeft, was enkel bedoeld om je op De_Hollander af te reageren. Je voegde niets inhoudelijks toe aan de discussie over de Blu Ray release Dredd. Het feit dat veel posters niet inhoudelijk de discussie aangingen is de reden waarom deze is uitgelopen tot een ordinaire ruzie.

    Het is mijn bedoeling niet om jou specifiek uit zonderen. Ik kan mij best voorstellen dat je je aan dergelijke opmerkingen stoort en ik vind je beslissing om De_Hollander te negeren een goede. Ik had graag gezien dat meer mensen die zich dusdanig aan hem storen jou voorbeeld zouden volgen.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  21. #96
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Allereerst, wat ik mijn eerste post zei gaat hier niet helemaal op, omdat ik de berichten achteraf naar dit topic had verplaatst vanuit de Dredd Blu-ray review reacties. Ondanks het principe overeind blijft, kan ik daar niet zomaar naar verwijzen.

    Nu is het ook zo dat er een flinke voorgeschiedenis is betreft De_Hollander en dat triggert natuurlijk ook de meeste reacties. Er was al heel veel gezegd in het andere Dredd3D topic en ik kan goed begrijpen dat zo gauw er een review topic online was, men niet zat te wachten op weer een herhaling van zetten. En ik geef toe, het werd wel weer die herhaling van zetten, zodanig dat het doel van het topic: de review bespreken, geheel ondergesneeuwd raakte door wederom dezelfde berichten. Berichten die we dus al heel vaak hadden gezien. Ik begrijp de meeste van de bovenstaande reacties dus best want je kan ze niet losstaand zien van die geschiedenis. Daarnaast gaat de geschiedenis veel verder terug. De_Hollander heeft om exact dezelfde redenen al een tijdelijk ban gehad. Daarna ging het een hele tijd goed en was er zelfs waardering voor de posts die hij plaatsten. Echter blijkt toch dat er achteraf toch maar een klein zetje nodig is om weer hetzelfde gedrag te veroorzaken. En dan is dat nog niet eens zo erg, want iedereen kan even een terugval krijgen en heeft in mijn ogen daar best recht op. Echter als wij (maar ook jullie) zoals nu en in het verleden bleek niet door kunnen dringen om iemand te bewegen zijn 'fouten' in te zien, dan wordt het een lastig verhaal. Het feit dat ik daar graag mijn tijd in zou willen steken wil niet altijd zeggen dat ik dan ook moet doen.

    De reden dat we niet direct tot een ban over wouden gaan, is simpelweg omdat wij niet de indruk willen wekken bij het minste geringste acties te willen ondernemen. Ook heeft het te maken met andere dingen die ik om privacy redenen niet wil melden. Toch vinden wij ook dat dit niet ten koste van alles mag gaan. Wij willen gewoon dat het voor iedereen hier prettig vertoeven is en dat is best lastig, want dat houdt in dat dit voor iedereen weer anders is. Er zullen altijd voor en tegenstanders zijn bij een actie van ons. Dat beseffen wij ons terdege. Dat is ook de reden waarom wij liever terughoudend zijn. Maar het is mij wel duidelijk geworden dat veel leden terecht of onterecht ons verwijten met twee maten te meten. Dat het ene lid meer krediet heeft als een ander, ongeacht of daar dan goede redenen voor zijn. En daar hebben zij dan ook best gelijk in. De ene vraagt hoe wij dit hunnen blijven toestaan, de andere vind dat wij dan teveel voor moderator spelen. Aan ons om te lezen wat wijsheid is. Het feit dat rogierreggy wel direct die ban heeft gekregen heeft te maken met denigrerende taalgebruik en motivatie van zijn post. Daar hebben we dan ook helemaal geen moeite mee. Maar momenteel is het ook tijd om te beslissen wat we met De_Hollander gaan doen, want dat er nu eens iets definitiefs moet gebeuren is duidelijk.

    Natuurlijk vraag ik iedereen elkaar met respect te behandelen, maar het zou ook naïef zijn al ik van iedereen verwacht dat men niet reageert op zijn posts. Dat is ook een beetje de omgekeerde wereld. Dus ik waardeer je insteek Digi-gek, maar ik begrijp ook de vele reacties.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Jij snapt mijn punt niet Roger. Dat je hem negeert is prima. Het feit dat je dit openlijk in de discussie te kennen geeft, was enkel bedoeld om je op De_Hollander af te reageren. Je voegde niets inhoudelijks toe aan de discussie over de Blu Ray release Dredd. Het feit dat veel posters niet inhoudelijk de discussie aangingen is de reden waarom deze is uitgelopen tot een ordinaire ruzie.

    Het is mijn bedoeling niet om jou specifiek uit zonderen. Ik kan mij best voorstellen dat je je aan dergelijke opmerkingen stoort en ik vind je beslissing om De_Hollander te negeren een goede. Ik had graag gezien dat meer mensen die zich dusdanig aan hem storen jou voorbeeld zouden volgen.
    Voor alle duidelijkheid:Zijn posts voegden ook niks meer toe,maar waren gewoon zijn mening doordringen naar anderen.
    Hij blijft beweren dat dat besprekingen van Blu-rays niet kloppen en niet geloofwaardig zijn:Wat doe je dan hier op het forum.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli
    Natuurlijk vraag ik iedereen elkaar met respect te behandelen, maar het zou ook naïef zijn al ik van iedereen verwacht dat men niet reageert op zijn posts. Dat is ook een beetje de omgekeerde wereld. Dus ik waardeer je insteek Digi-gek, maar ik begrijp ook de vele reacties.
    Sorry Claudio maar ik denk helemaal niet dat het te veel gevraagd is aan de posters hier om op zijn minst normaal te reageren op berichten. Het "slechte" gedrag van de één mag niet het slechte gedrag van anderen goedspreken. Zoals Esteban al aangaf, De_Hollander krijgt de kans om zijn verhaal steeds weer te doen omdat anderen blijven reageren op hem. Ook van de andere kant is er een vaste groep posters die steeds fel op hem ingaat. Worden zij aangepakt? Ik geloof van niet. Waarom niet eigenlijk? Zoals grootmoeder al zei: Waar twee vechten hebben twee schuld.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  24. #99
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat ben ik ook wel met je eens, maar ik begrijp de andere reacties wel, ongeacht of ik het er mee eens ben.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Voor alle duidelijkheid:Zijn posts voegden ook niks meer toe,maar waren gewoon zijn mening doordringen naar anderen.
    Hij blijft beweren dat dat besprekingen van Blu-rays niet kloppen en niet geloofwaardig zijn:Wat doe je dan hier op het forum.
    Zijn posts voegen dus wel wat toe. De redactie van DVD.nl heeft een recensie geplaatst, een poster vindt daar het zijne van en plaatst screenshots om zijn mening kracht bij te zetten. Het feit dat over deze release al een discussie gaande was elders op het forum is irrelevant. Bij het plaatsen van de recensie door de redactie werd er nieuwe discussie geopend. Dus daar kan door iedereen weer op gereageerd worden. Ik persoonlijk had de Dredd discussie in het Blu Ray forum niet gevolgd, dus ik zag de vergelijking voor het eerst en vond deze zeer interessant. Des te groter was mij verbazing over de wijze waar hier op gereageerd werd door anderen. Je laatste vraag kan ik ook omdraaien. Als jij je zo stoort Roger aan mensen die niet jouw mening delen, waarom neem jij dan deel aan discussies op dit forum?
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

Pagina 4 van 23 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •