Pagina 3 van 23 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 567 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Heb je mijn screenshots niet gezien? Dan pas zie je het verschil, en zoals het behoord te zijn.
    Nu doe je het wéér! Jouw mening is de waarheid, een andere niet!
    Nee, ik heb niet naar het screenshot gekeken. Geen behoefte aan. Het gaat mij om de manier waaróp je je eigen waarheid doordrukt, niet op welke gronden.
    Wie zegt mij dat jouw screenshot mooier, beter, prettiger is om naar te kijken? Dat is jouw MENING, niet een algemene wet. Wat je mij probeert te vertellen is, dat het zo is, geen discussie mogelijk.
    Misschien vind ik dat helemaal niet zo.
    Nogmaals, het gaat mij niet om dit specifieke screenshot (zoals gezegd, ik heb er niet naar gekeken), het gaat om de manier waarop je het stelt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #52

    Standaard

    Heren van DVD.nl, wanneer gooien jullie die Hollander nu eindelijk eens (permanent) uit het Forum? Hier zit ik als filmliefhebber echt niet op te wachten...

  3. #53

    Standaard

    Wat een zielige wanvertonig is dit alles toch weer.
    Post hier zelf al steeds minder,hier zit toch niemand op te wachten,
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  4. #54

    Standaard

    Het heeft geen zin om natuurlijk een hele tijd over het zelfde te zeiken, de dingen zijn nu eenmaal zoals ze zijn maar ik moet ivm deze release De Hollander wel gelijk geven.

    Als deze eens goedkoop in de bakken ligt zal ik deze wel aanschaffen omdat ik het 3D effect wel eens wil aanschouwen maar heb de screenshots bekeken van De Hollander en vindt dit toch ook erg teleurstelt.
    Het is alsof bij elke shot de zon erin schijnt en er gaat detail verloren dus voor de 2D liefhebbers heeft Eone het toch wel verpest vindt ik.
    Gelukkig weten we dat Eone daar goed in is.

    Ps: Geen idee of het werkelijk zo erg is, ga enkel af op de screenshots.
    BD (1243) What i Watch

  5. #55
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Die laatste regel is het belangrijkst. Screenshots zeggen mij persoonlijk helemaal niks. Elke conclusie zonder hem daadwerkelijk te hebben gezien is de verkeerde conclusie trekken.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJM Bekijk bericht
    Heren van DVD.nl, wanneer gooien jullie die Hollander nu eindelijk eens (permanent) uit het Forum? Hier zit ik als filmliefhebber echt niet op te wachten...
    Niet nodig. Je kunt zijn posts gewoon negeren als je wilt.
    Volgens mij heeft iedereen hier recht op zijn mening en zolang die binnen de regels van het forum vallen hoeft er niemand van het forum worden gegooid.
    Ben het overigens helemaal eens met de post van Ludo over de manier waarop De Hollander zijn mening als de waarheid verkondigd.
    Laatst aangepast door Onkyo : 28-02-2013 om 19:24

  7. #57

    Standaard

    Hier sta ik echt van te kijken, men steekt hier de koppen in het zand.mr Ludo in een rechtzaak draait het niet meer om meningen als er aannemelijk aantoonbaar bewijs is geleverd. Nu als het bewijs geleverd wordt, is het niet langer een mening maar waarheid. DJM De_Hollander heeft een punt. Hij komt met bewijzen. Iederen kan zien dat er met de NL versie veel details wegvallen (zoals een raam, tekst en stenen). Met zo'n duidelijke aantoonbare screenshots, is het niet langer een mening, maar waarheid (een ieder die het kan zien). Ze kunnen geen opjecten (wat in de NL niet aanwezig is), in de buitenlandse versie toveren. Dat bewijst dat ze er aanwezig behoren te zijn. U kunt de kop wel in het zand steken, door er niet naar te kijken. Maar dat haalt niet weg, dat er duidelijk verschillen zichtbaar zijn, en dat er daadwerkelijk wat mis is met de NL versie.
    Dit is een forum waar je over mag, en kan discuseren. Mensen zoals DJM ziet het totaal fout.
    Ik denk dat de heer DJM beter kan verdwijnen, als hij dit niet wil lezen en ook de kop in het zand wil steken. Als De_Hollander met geen enkel bewijs zou zijn gekomen, dan zou het zijn mening zijn.
    Vele onder ons geven ook al aan dat De_Hollander een punt heeft, we hebben zelf met eigen ogen de blu-ray kunnen aanschouwen. De 2D is te pijnlijk om te bekijken. De helderheid is gewoon veelste hoog. Welnu, zo kunnen we ook van de dvd.nl redactie denken dat ze in hun eigen mening blijven vasthouden. Kijk eens naar de screenshots Ludo, dan begrijp je waarom De_Hollander zo reageerd. Een rechter kan ook zijn ogen niet van het bewijs afwenden, om tot een eerlijke uitspraak te komen.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJM Bekijk bericht
    Heren van DVD.nl, wanneer gooien jullie die Hollander nu eindelijk eens (permanent) uit het Forum? Hier zit ik als filmliefhebber echt niet op te wachten...
    Helemaal mee eens.................

    Heren van DVD.nl................hoelang gaan jullie dit nog toestaan ? Dit is toch niet normaal meer...........

  9. #59

    Standaard

    Op bluray.com is er ook al een levendige discussie over het feit of een screenshot wel een representatief beeld weergeeft. Afgezien het feit hoe ze opslagen worden (afbeeldingstype en compressie o.a.) wordt er ook gepraat of 1 frame een goed beeld weergeeft van een film die met 24 fps afgespeeld wordt. Pin me er niet op vast, ik heb niet de hele discussie gelezen maar het fenomeen wordt wel veel besproken.
    Zelf denk ik dat het zeker een goed beeld weergeeft van de transfer, alleen ga ik er niet 100% op af en laat ik mijn aankoopbeslissing niet persé daarvan afhangen.
    DeHollander heeft met zijn vergelijkingen zeker een punt, maar gezien het feit dat beide screenshots op een verschillende manier opgeslagen kunnen worden vindt ik dat je het geheel wel met enige nuance moet zien. Een BD kan er wat anders uitzien op verschillende displays; als iemand bijvoorbeeld zijn LCD wat donkerder heeft staan is deze Dredd BD bijvoorbeeld al een stuk minder licht dan wordt bevonden alhier.
    Ik heb ook nooit moeite gehad met het feit dat hier screenshots worden geplaatst; ik heb bij sommige aankoopbeslissingen dit zelfs meegenomen dus het is zeker nuttig. Het probleem ligt ergens anders, maar dat weten de meesten wel.
    Dus ik hoop dat er screenshots geplaatst blijven worden. Ik ben ermee bezig om minder de knuppel in het hoenderhok te gooien. Als DeHollander hier de kritiek ook wat ter harte neemt, af en toe kan nuanceren en relativeren en beseffen dat het allemaal niet zo serieus is dan wordt het vast wel weer gezellig hier.

  10. #60

    Standaard

    Kunnen we niet een subforum "de_Hollander" oprichten waar deze heer die blijkbaar te schuw is om zijn echte naam te gebruiken zijn ding onbeperkt mag doen, zodat de reguliere FILMliefhebbers bijvoorbeeld, ik zeg maar wat, eens een zinnige discussie zouden kunnen houden over Dredd?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #61
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Screenshots mogen gewoon gepost worden. Ik kijk echter liever waar het om gaat dan zo'n moment opname, maar ik begrijp de meerwaarde daarvan. Daarnaast wat ik vind is niet relevant. Geen probleem dus en dat is het probleem ook nooit geweest. Het probleem is bekend en de reden waarom we het hier niet over de blu-ray cq inhoud, extra's of 3D hebben en dat Patrick's moeite, tijd en goeie review door het slijk worden gehaald. Ik denk ook dat wij geen keus meer hebben en daar baal ik nog het meest van.

    Maar ik vind het wel een hele mooie reactie van je.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Dus ik hoop dat er screenshots geplaatst blijven worden. Ik ben ermee bezig om minder de knuppel in het hoenderhok te gooien. Als DeHollander hier de kritiek ook wat ter harte neemt, af en toe kan nuanceren en relativeren en beseffen dat het allemaal niet zo serieus is dan wordt het vast wel weer gezellig hier.


    Eens.

    Ik hoop ook dat de screenshots blijven komen (hij doet er wel de moeite voor om het e.e.a. uit te zoeken en hier te plaatsen) maar hoop ook dat De Hollander (en anderen) deze niet gaan behandelen of het een zaak op leven en dood is.

  13. #63

    Standaard

    Maar het gaat niet eens meer om de beeldkwaliteit.............het gaat erom dat hij iemand anders zijn mening niet respecteert.
    Screenshots plaatsen is absoluut geen probleem.............maar niet 100 keer. Na 1 keer weten we het wel toch ?

    Hij gedraagt zich totaal respectloos.............dat is mijn mening.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Die laatste regel is het belangrijkst. Screenshots zeggen mij persoonlijk helemaal niks. Elke conclusie zonder hem daadwerkelijk te hebben gezien is de verkeerde conclusie trekken.
    Screenshots van 2 versies, van dezelfde frames, zeggen daadwerkelijk wel iets. Dat kunt u niet ontkennen. Men zou de screenshots kunnen vergelijken, met het werkelijke beeld van de aangekochte/gehuurde versie.
    Dat hebben wij namelijk gedaan, en deze beelden komen precies overeen met de screenshots, dat De_Hollander ons liet zien. Daarover hoeven we ons geen zorgen te maken, dat er met deze screenshots iets mis kan zijn.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door N.Lebens Bekijk bericht
    Dat hebben wij namelijk gedaan
    Wie is wij?

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Op bluray.com is er ook al een levendige discussie over het feit of een screenshot wel een representatief beeld weergeeft. Afgezien het feit hoe ze opslagen worden (afbeeldingstype en compressie o.a.) wordt er ook gepraat of 1 frame een goed beeld weergeeft van een film die met 24 fps afgespeeld wordt. Pin me er niet op vast, ik heb niet de hele discussie gelezen maar het fenomeen wordt wel veel besproken.
    Zelf denk ik dat het zeker een goed beeld weergeeft van de transfer, alleen ga ik er niet 100% op af en laat ik mijn aankoopbeslissing niet persé daarvan afhangen.
    DeHollander heeft met zijn vergelijkingen zeker een punt, maar gezien het feit dat beide screenshots op een verschillende manier opgeslagen kunnen worden vindt ik dat je het geheel wel met enige nuance moet zien. Een BD kan er wat anders uitzien op verschillende displays; als iemand bijvoorbeeld zijn LCD wat donkerder heeft staan is deze Dredd BD bijvoorbeeld al een stuk minder licht dan wordt bevonden alhier.
    Ik heb ook nooit moeite gehad met het feit dat hier screenshots worden geplaatst; ik heb bij sommige aankoopbeslissingen dit zelfs meegenomen dus het is zeker nuttig. Het probleem ligt ergens anders, maar dat weten de meesten wel.
    Dus ik hoop dat er screenshots geplaatst blijven worden. Ik ben ermee bezig om minder de knuppel in het hoenderhok te gooien. Als DeHollander hier de kritiek ook wat ter harte neemt, af en toe kan nuanceren en relativeren en beseffen dat het allemaal niet zo serieus is dan wordt het vast wel weer gezellig hier.
    Dan zal ik voor de laatste keer, een reactie geven hier. Ik heb met behulp van 2 uitgaves (originele disc's) op dezelfde computer en op dezelfde manier een screenshot gemaakt, in png formaat zonder compressie. Dus geen screenshot gemaakt met behulp van een camera. Deze zijn puur van beeld. Gemaakt met Software - Media Player Classic - Home Cinema. Verder iedeen mag bepalen of ze de blu-ray gaan kopen of niet, daar zeg ik niks over. Daar is iedereen vrij in. Een ieder mag een mening hebben en uiten. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen gelijk heeft.
    Ik heb mijn mening hier geplaatst, omdat ik ook het recht mag hebben om hierover te discuseren. Iedreen mag er dan mee doen wat ze willen.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 28-02-2013 om 20:13

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Onkyo Bekijk bericht
    Wie is wij?
    Dat hoef ik u niet te vertellen, Maar omdat u het zo graag wil weten . Vrienden, colega's en ik.

  18. #68
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Toch super dat we zo zorgvuldig worden voorgelicht

    [edit]Dacht laat 'k even reageren op de reactie van peptalk, blijkt er verdomd nog een ganse pagina na te komen Wat zeg ik 2 pagina's nog wel.

    Bedankt mede-forummers, net een rotdag achter de rug ... maar dit maakt alles goed.

    En zie op deze pagina ook een héél goeie vriend van me terug verschijnen na zo lang afwezig te zijn geweest
    [/edit]
    Laatst aangepast door StefaanD : 28-02-2013 om 20:17
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #69
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door N.Lebens Bekijk bericht
    Screenshots van 2 versies, van dezelfde frames, zeggen daadwerkelijk wel iets. Dat kunt u niet ontkennen. Men zou de screenshots kunnen vergelijken, met het werkelijke beeld van de aangekochte/gehuurde versie.
    Dat hebben wij namelijk gedaan, en deze beelden komen precies overeen met de screenshots, dat De_Hollander ons liet zien. Daarover hoeven we ons geen zorgen te maken, dat er met deze screenshots iets mis kan zijn.
    Het zegt zeker wel iets, maar niks zo absoluut als het daadwerkelijke medium, maar ik kan me voorstellen dat ze een conclusie kracht bij zetten, dus dat is ook geheel geen probleem. Daarnaast (zoals eerder gezegd) gaat het echt niet om de screenshots, maar omdat we zo vaak hetzelfde teruglezen. Informatie is top, maar herhaling is gewoon niet nodig, dat komt de geloofwaardigheid niet ten goede, terwijl dat anders zeker zo zou zijn. Want ik en anderen geven vaak genoeg aan dat hij zeker een punt heeft en waarom ik hem heel vaak beschermd heb. Maar ook ik krijg een beetje het gevoel dat het tegen dovensmansoren is gericht en dan voel ik me een beetje in de maling genomen, juist na alle moeite die ik, maar ook mijn collega's in onze eigen tijd erin heb gestoken.

    @Stef, anders eerst ff quoten. My Bad, want ik heb net een hele zwik berichten hiernaar toe verplaatst.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 28-02-2013 om 23:52
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door N.Lebens Bekijk bericht
    Dat hoef ik u niet te vertellen, Maar omdat u het zo graag wil weten . Vrienden, colega's en ik.
    Dus je vrienden, je collega's en jij gaan 's avonds gezellig bij elkaar zitten om screenshots te maken die De Hollanders verhaal dan bevestigen?

  21. #71

    Standaard

    QUOTE=Onkyo;1926929]Niet nodig. Je kunt zijn posts gewoon negeren als je wilt.
    Volgens mij heeft iedereen hier recht op zijn mening en zolang die binnen de regels van het forum vallen hoeft er niemand van het forum worden gegooid.
    Ben het overigens helemaal eens met de post van Ludo over de manier waarop De Hollander zijn mening als de waarheid verkondigd.[/QUOTE]

    Mee eens, maar dit is m.i. geen mening meer, doet me meer denken aan een nieuw decreet van Kim Jong-un... Negeren is normaal gesproken ook mijn logische reactie, maar in dit geval wat lastig (ik blijf scrollen).

    Ik heb de Blu-ray van Dredd maar gewoon aangeschaft en ga hem vanavond met veel plezier (vermoed ik zo) bekijken in mijn eigen home-theatre (in 2D dus)!!

  22. #72
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    @Stef, anders eerst ff quoten. My Bad, want ik heb net een hele zwik berichten hiernaar toe verplaatst.
    Geen probleem. 'k ga nu ook gewoon een film kijken. Moet wel even opletten dat ik eerst mijn bril afzet anders gaan er nog krassen zijn op mijn televisiescherm ook
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Dan zal ik voor de laatste keer, een reactie geven hier. Ik heb met behulp van 2 uitgaves (originele disc's) op dezelfde computer en op dezelfde manier een screenshot gemaakt, in png formaat zonder compressie. Dus geen screenshot gemaakt met behulp van een camera. Deze zijn puur van beeld. Gemaakt met Software - Media Player Classic - Home Cinema. Verder iedeen mag bepalen of ze de blu-ray gaan kopen of niet, daar zeg ik niks over. Daar is iedereen vrij in. Een ieder mag een mening hebben en uiten. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen gelijk heeft.
    Ik heb mijn mening hier geplaatst, omdat ik ook het recht mag hebben om hierover te discuseren. Iedreen mag er dan mee doen wat ze willen.
    Ik snap jou niet. Jij hebt het hier over het geven van je mening en het enige wat ik jou zie doen is niet alleen maar je mening geven maar door drammen dat wat jij zegt de waarheid is en dit vervolgens 100x herhalen...

    Vervolgens zeg je 'ik heb mijn mening hier geplaatst en iedereen mag er meedoen wat ze willen'. Maar als iemand maar een beetje tegengas geeft op jouw mening respecteer jij vervolgens hun mening niet omdat andere forumleden een andere mening hebben (schiet mij maar lek!). Zelf reflectie....

    Wat jij eens moet leren is 1x maar dan ook echt 1x je screenshots posten + je mening en vervolgens niet nog eens 100x gaan drammen met screenshots, vrienden die het ook zeggen, andere forums etc etc.

    Daar hebben de meeste mensen nu juist z'n problemen mee, maar dit wil jij gewoon niet snappen lijkt wel. Als filmliefhebber wil het niet zeggen dat we allemaal z'n pixelneuker zijn!

    Je leven hangt er niet vanaf hoor als iemand het niet met jou eens is... Verder zie ik je ook alleen maar terug in de standaard topics waar je jou verwacht. Beeld kwaliteit en reviews maar nooit eens in een positieve zin van: Ik heb deze gave film gezien echt genieten..

    Ondanks je bijdrage (als je dat zo wil noemen) met je screenshots waar echt wel een kern van waarheid in zit ben je maar een vervelend mannetje + een sfeer verpester!
    Laatst aangepast door theregiment : 28-02-2013 om 22:07

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Ik snap jou niet. Jij hebt het hier over het geven van je mening en het enige wat ik jou zie doen is niet alleen maar je mening geven maar door drammen dat wat jij zegt de waarheid is en dit vervolgens 100x herhalen...

    Vervolgens zeg je 'ik heb mijn mening hier geplaatst en iedereen mag er meedoen wat ze willen'. Maar als iemand maar een beetje tegengas geeft op jouw mening respecteer jij vervolgens hun mening niet omdat andere forumleden een andere mening hebben (schiet mij maar lek!). Zelf reflectie....

    Wat jij eens moet leren is 1x maar dan ook echt 1x je screenshots posten + je mening en vervolgens niet nog eens 100x gaan drammen met screenshots, vrienden die het ook zeggen, andere forums etc etc.

    Daar hebben de meeste mensen nu juist z'n problemen mee, maar dit wil jij gewoon niet snappen lijkt wel. Als filmliefhebber wil het niet zeggen dat we allemaal z'n pixelneuker zijn!

    Je leven hangt er niet vanaf hoor als iemand het niet met jou eens is... Verder zie ik je ook alleen maar terug in de standaard topics waar je jou verwacht. Beeld kwaliteit en reviews maar nooit eens in een positieve zin van: Ik heb deze gave film gezien echt genieten..

    Ondanks je bijdrage (als je dat zo wil noemen) met je screenshots waar echt wel een kern van waarheid in zit ben je maar een vervelend mannetje + een sfeer verpester!
    Daarom ga ik ook ermee stoppen,
    mijn tijd en werk wordt door sommige niet gewaardeerd, ik heb hier al uitgelegd waarom http://www.dvd.nl/forum/newreply.php?do=newreply&p=1926972 over films zelf wordt al genoeg vermeld, maar niet over kwaliteit. Dus daarom dat mensen me vragen dat ik dit allemaal doe. Ze willen weten wat ze kopen. gaat het alleen over film kan je net zo goed een goedkope cam of divx kijken.Moeten we het alleen maar over hebben hoe goed een film is? Maar het gaat wat verder dan alleen de film. Als we over blu-ray hebben en kwaliteit, dan hebben we het over kwaliteit en daar spreek ik juist over. En blu-ray kwaliteit behoord blu-ray kwaliteit te hebben zonder dat het is verpest. Sommige gaan dan over een slechte versie roepen dat deze zo goed is in kwaliteit. Dat mogen ze vinden. Maar blu-ray fans willen graag weten hoe deze ook daadwerkelijk uitziet. En krijgen dan een verkeerde inzicht. Als recensies er positief over spreken.

    maar ja dit zijn me laatste woorden over kwaliteit zoals je kan lezen.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 28-02-2013 om 22:40

  25. #75

    Standaard

    "maar ja dit zijn me laatste woorden over kwaliteit zoals je kan lezen."


    Je bent toch Louis van Gaal niet ?

Pagina 3 van 23 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •