Pagina 16 van 23 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 567 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Misschien wel even goed om te vermelden dat je gisteravond via PM deze BD wel graag geseald wilde overnemen.
    Dat klopt.. en wat wil je ermee zeggen ?
    Ik had je willen terug mailen, mocht ik ze niet elders hebben gekocht en jij hem nog beschikbaar hebben, dat ik hem zeker niet voor de gevraagde prijs had willen kopen ( je vroeg via het forum € 15,- meen ik ).

    Verder geen probleem Rogier.. zoals Rogue eigenlijk verder alles heeft gezegd zo ben ik het met hem eens en klopt het naar mijn inziens.

  2. #377
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De voorgaande serie berichten is verplaatst vanuit het The Hobbit - The Battle of The Five Armies-topic.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #378

    Standaard

    In mijn tijd not done of recensie exemplaren te verkopen alhier, reken maar dat de maatschappijen alles hier in de gaten houden. In het verleden zijn hier ook opmerkingen over geweest van maatschappijen, nadat iemand van de redactie hetzelfde deed. Lijkt me niet dat ze hier vrolijk van worden of de site dan nog serieus nemen. Je had je recensie-exemplaar ook aan een collega redactielid kunnen geven, in plaats van aan iets te verdienen dat je gratis gekregen hebt.

  4. #379

  5. #380

    Standaard

    Mensen, volgens mij is die geen discussie die hier out in the open gevoerd moet worden waarbij iedereen mee kan smullen. Ik ga me in het geheel niet wagen aan enigerlei mening inzake dit onderwerp, maar het lijkt me een stuk frisser om dit met de betreffende recensenten onderling even te overleggen en gemaakte afspraken even na te lopen.

    Ik neem aan dat er, zoals bij alle websites, kranten, bladen en andere media waar in samenwerking recensies in naam van het desbetreffende medium worden geschreven, een heel transparant beleid is over recensies, het geleverde materiaal en wat er daarmee mag of moet gebeuren. In dat geval zou ik het team van recensenten nog eens bij elkaar roepen. Als dat niet het geval is, lijkt het me dat de hoofdredactie hier snel een protocol over op moet stellen...
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  6. #381

    Standaard

    Dat protocol is er (zoals Marcel zegt, al heel lang) en achter de schermen hebben we dit al uitbundig besproken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #382

    Standaard

    Dus dan is de volgende stap het publiekelijk uitvechten hier...?? Bestaat er niet zoiets als de telefoon pakken of zo?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  8. #383
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Uiteraard niet, maar dan zouden we berichten van onze leden die aanmerkingen hebben zomaar moeten verwijderen en dat riekt naar censuur en dat vind ik nog veel erger. Zoals Ludo zei is daar intern uitvoerig over gesproken, dus de onderlinge communicatie daarover is heel discreet. Dit zijn berichten van leden die het recht hebben daar wat over op te merken.

    In plaats van dat dus heel stiekem in de doofpot te stoppen, kiezen we er liever voor om die discussies daarover naar dit topic te verplaatsen, zodat iedereen daar zijn mening over kan ventileren, maar vooral om het originele topic on topic te houden. Niet persé om de al afgehandelde discussie nieuw leven in te blazen, maar uit respect voor de meningen van die leden.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #384

    Standaard

    Zo, iedereen een beetje bekomen van 1 woordje? :')

  10. #385

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Zo, iedereen een beetje bekomen van 1 woordje? :')
    Dat is jammer, uit dit blijkt al dat je het eigenlijk niet erg vindt om zulke woorden het internet op te slingeren én juist de reacties op je eerdere post vreemd vindt.

  11. #386

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is jammer, uit dit blijkt al dat je het eigenlijk niet erg vindt om zulke woorden het internet op te slingeren én juist de reacties op je eerdere post vreemd vindt.
    Dat mag jij jammer vinden hoor. In tegenstelling tot andere reacties hier, zal ik jou niet veroordelen of jou vertellen wat wel en niet kan

  12. #387

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Dat mag jij jammer vinden hoor. In tegenstelling tot andere reacties hier, zal ik jou niet veroordelen of jou vertellen wat wel en niet kan
    Je begrijpt echt niet waar alle ophef en reacties vandaan kwamen? Volgens mij heb je nog steeds het idee dat je niets verkeerds hebt gedaan en dat het niet aan jouw post lag, maar dat degene die reageerden fout zijn want die wilden jou vertellen wat wel en niet mag. Nou goed, succes verder op het forum dan, ik zal er verder niet meer op reageren..

  13. #388

    Standaard

    Mafkezen met idiote uitingen drijven op de reacties die ze krijgen. Dus met negeren stopt het vaak omdat het geen aandacht krijgt en als ze weer over de scheef gaan stopt het ook, maar dan op een andere manier. Dus sowieso win-win

  14. #389

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je begrijpt echt niet waar alle ophef en reacties vandaan kwamen? Volgens mij heb je nog steeds het idee dat je niets verkeerds hebt gedaan en dat het niet aan jouw post lag, maar dat degene die reageerden fout zijn want die wilden jou vertellen wat wel en niet mag. Nou goed, succes verder op het forum dan, ik zal er verder niet meer op reageren..
    Ik heb geen enkele reactie kunnen lezen. Zie enkel mod edit geneuzel.

  15. #390

    Standaard

    Genoeg hierover denk ik zo. Mocht iemand verder uitleg willen, de mods zijn via PM te bereiken. Lijkt me goed om hier weer verder ontopic te gaan.

  16. #391
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    [Mod-geneuzel] Berichten uit het Starwars topic naar dit topic verplaatst.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #392

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Nou heb hem nu 2 keer gezien, vorige week de ext cut op uhd en vanavond de bios versie op bluray.

    De ext cut heeft mijn voorkeur dit komt het algemene verhaal ten goede.

    Kwa geluid zijn beide versies wel goed ondanks of nu true hd of dolby digital.

    Beeld vond ik op uhd wel beter.
    Het is nu wel duidelijk dat je meer belang aan beeldkwaliteit toekent dan aan geluidskwaliteit,
    kan ook zo zijn dat je setup toch nog wel wat mist op audiogebied als je beiden "wel goed" vind,
    of je gehoor gaat je duidelijk in de steek laten, dan maar hopen dat het eerst genoemde is,
    daar is met een paar centjes nog wel wat aan te doen

    Als verzamelaar van 3D moet ook deze film er wel bijkomen en ik hoop dit jaar toch eindelijk
    eens de grens van 300 3D films in de verzameling te bereiken. Ondertussen 3 films besteld
    en er 5 in de pre-order besteld.... Ja, origineel heeft mijn voorkeur, de beste kwaliteit is natuurlijk
    waar het mij om gaat.

    Gisteren de Ultimate Edition op BD gezien (nog niet helemaal af). Het viel me in de bioscoop al op en het is een bewuste keuze, maar ik vind de grain zo nu en dan regelrecht storend. De UHD- en 3D-versie moet ik nog kijken, maar zeker in de scènes waar het zand opwaait is het net of er een waas over de film zit. Ik ben dus benieuwd of dit bij de UHD minder storend is of juist meer... In de bioscoop in 3D vond ik het ook al enorm storend. Ik heb geen moeite met grain, maar hier leek het wel een beetje overdone...

    Het geluid in Dolby Atmos was wel weer heel ruimtelijk.
    Ik kan mij de film 300 heel goed herinneren als een film waar heel veel opmerkingen
    waren over grain..... heb al heel wat commentaren gelezen over Batman vs Superman,
    maar nergens dat men zich echt stoort aan grain. Wel een hoop andere zaken, oa waar
    ik mij druk over maak..... misleiding van WB:

    https://www.amazon.co.uk/product-rev...0&pageNumber=1

    Kan het soms zijn dat je ergens settings gebruikt die overdreven veel grain laten zien?

    Mijn Denon speler heeft bijvoorbeeld ook een aantal filters aan boord die je
    zelf kunt instellen en als je daar alles uitschakelt zien een aantal schijven
    er gewoon heel wat minder fijn uit.

    Ik heb de 3 uur durende versie van deze film in 2D bekeken op 2 meter breed
    en daar is mij echt geen storende grain opgevallen.

    De 3D versie komt as dinsdag heeft Amazon.uk mij beloofd, zal daarvan ook
    wel even laten weten hoe het eruit ziet....
    Have fun and enjoy your collection

  19. #394

  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Mijn setup mist wat.
    Ja dream on.
    Dan zijn het je oortjes, dat is dan wel heel erg jammer,
    daar is ook met een hoop geld weinig meer aan te doen

    Je wordt dan ook niet meer serieus genomen als je zegt dat
    beiden wel goed klinken..... terwijl anderen reeds gemeld
    hadden dat de dolby plus track toch duidelijk minder was.

    Misschien zijn het wat propjes in de oren en helpt een
    goede schoonmaak beurt

    Laten we hopen dat dat de oorzaak is dat je beide tracks als
    goed bestempelde..... zo jong en dan al slechte oren
    Have fun and enjoy your collection

  21. #396

    Standaard

    Kijk uit mensen voor hoge volumes, ik ken heel jonge mensen die reeds doof zijn,
    niet voor niets worden koptelefoons verkocht die niet meer in staat zijn om hoge volumes
    weer te geven.

    Hoge volumes kunnen heel snel voor onherstelbare gehoorschade zorgen, ook bezoeken
    aan live concerten en spelen/luisteren in/naar bandjes zijn oorzaken waar menigeen
    niet zo snel bij stil staat. Ook hoge volumes in fabrieken hebben menigeen het gehoor
    gekost, daar waar ik werk zijn buiten de stuurhuizen dan ook gehoorbescherming verplicht.

    Het is echt zonde als je een mooie geluidsinstallatie hebt en je kan er niet meer ten
    volle van genieten, heb zelf een paar collega's met een slecht gehoor en zou niet
    graag met ze willen ruilen.

    Wees voorzichtig, denk om uw oren, zeker als u van goed geluid houd... ook
    op latere leeftijd.
    Have fun and enjoy your collection

  22. #397

    Standaard

    Moet ik op deze onzin ook nog reageren.
    Blijf wel even weg van het forum lijlt mij veel verstandiger

  23. #398

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pascal. Bekijk bericht
    Moet ik op deze onzin ook nog reageren.
    Blijf wel even weg van het forum lijlt mij veel verstandiger
    Richt je op het positieve van het forum en niet op 1 minder momentje.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  24. #399
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Richt je op het positieve van het forum en niet op 1 minder momentje.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #400

    Standaard

    Ja die reactie was niet nodig
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

Pagina 16 van 23 EersteEerste ... 6121314151617181920 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •