Pagina 18 van 23 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 567 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Sjonge jonge, wat een stelletje wijven hier....verkeerde kaarten gekregen bij de bridge club? Je kan nog niet een topic openen of het gaat over gezeik over audiotracks, gezeik over Warner, gezeik over Franse teksten op heozen..... Wanneer waren we ook alweer blij met een nieuwe uitgave? Het wordt steeds minder vaak.... Ik ben in ieder geval blij dat er in dit streaming tijdperk uberahupt nog aandacht wordt gegeven aan nieuwe uitgaves
    Als je maar beseft dat het spreekwoord:

    De pot verwijt de ketel

    Wel heel erg op jou van toepassing is.... alles willen lezen en dan ook overal commentaar op geven,
    je valt net als ik wel eens teveel in herhaling.

    Het is je goed recht dat je je alles in je mik wilt laten drukken, ik kijk daar anders tegenaan.

    Overigens waar kan ik mijn hart beter luchten dan hier op dit forum, het forum is toch
    voor en van de liefhebbers van DVD's, Blu ray en Ultra HD Blu ray?

    Moet je ook nog niet even je vingertje opheffen tegen de mensen die opmerkingen
    hebben over King Fu Panda 3?

    Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is hier het grootste ouwe wijf in dit land
    Have fun and enjoy your collection

  2. #427

    Standaard

    Ik heb je nergens bij naam genoemd DVDPF, dus wie de schoen past trekke hem aan...
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 16-08-2016 om 18:10

  3. #428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Geloof me, ik koop ook graag de "betere" uitgave, al gaat het mij niet zozeer om de verpakking als wel om
    wat er op het schijfje staat, en dan vooral om de audio en de subs...... Oh... maakt mij verder niet uit waarom
    iemand een bepaalde uitgave de "betere" vind, dacht dat de verzamelaars elkaar wel begrijpen.

    Het meest vervelende is dat het je bijna onmogelijk wordt gemaakt om de goede keuze te doen, de
    uitgevers willen wel verkopen, maar met het verstrekken van info zijn ze veel te karig en helaas
    daardoor ook nog wel eens misleidend, het lijkt net of ze totaal geen respect hebben voor de koper.

    Kijk maar bij de meeste webwinkels.... taal wel met de gesproken talen, maar vaak niet
    in welke vorm, ook met subs..... wordt vaak niet vermeld.... soort doosje en en of er wel of
    niet een sleeve wordt bijgeleverd is nog zeldzamer, als koper wil je toch graag die informatie?

    Als ik erover "zeur" dan ben ik een oudwijf, terwijl het dacht ik wel mijn goed recht is om
    info te verkrijgen over een produkt dat ik wil kopen..... kan toch niet zo zijn dat ik genoegen
    moet nemen met de: hier eikel je film, je ziet wel wat je krijgt en je bek houden over de kwaliteit..... mentaliteit.

    Als koper heb je een onderzoeksplicht, als je wilt reclameren kan er naar gevraagd worden,
    maar het is bijna onmogelijk om bij DVD, Blu ray en nu ook Ultra HD Blu ray om goede
    en complete info te krijgen.

    Heb er wel eens om gevraagd op het forum om bij de beoordeling van een uitgave,
    ook de verstrekte info op de hoes mee te nemen.....
    ´
    Nee, er zijn belangrijker zaken in het leven, ook in mijn leven.
    Je hebt gelijk van te zeggen dat we het beste geluids- en beeldskwaliteit mogen verwachten van een blu-ray. Maar de manier hoe je het op dit forum zegt kan bij bepaalde mensen ergeren. We weten dat je razend kwaad zijt op Warner maar waarom vulgaire woorden gebruiken, waarom talrijke keren hetzelfde herhalen. We kennen je standpunt over de uitgever en ik respecteer dat maar niet de manier hoe je het zegt. De manier hoe je over Pascal spreekt gaat soms wel te ver. Je hebt je eigen standpunt en we respecteren dat en dat moet je ook doen met het standpunt van iemand anders zelfs als je vindt dat hij ongelijk heeft.
    Onmogelijk om complete info te krijgen over een produkt voor de releasedatum? Als je wat geduld hebt dan kan je die informatie vinden o.a. op blu-ray.com niet noodzakelijk voor de releasedatum maar zeker wel op de dag van de release of de dagen daarna. Geduld is de keyword.

  4. #429

    Standaard

    Ik heb in mijn review van Batman V. Superman ook flink van leer getrokken tegen de releasepolitiek van Warner, én ik ben er zeker van dat de persverantwoordelijke die dingen wel degelijk doorstuurt naar zijn broodheren. Maar alhoewel ik 200 % akkoord ben met de ergernissen van DVDPF, zou ik mij toch schamen om bepaald scheldproza te bezigen waar iemand van Warner het kan lezen. Bovendien denk ik niet dat ze hun releasepolitiek gaan veranderen als iemand zich intens bezighoudt met ze uit te schelden voor rotte vis.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #430
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik vind wat Warner hier doet ook erg jammer. Het feit dat ze dit al bijna een jaar doen (3D) heeft in ieder geval de massa niet doen bewegen. En als er maar een handjevol protesten zijn, begrijp ik zelfs dat ze niet snel zullen afwijken van hun policy. Het is collateral damage! Maar anderzijds kan ik ze ook prijzen. Wacht, hoe krom is dat? Nou, heel simpel. Het is een van de weinige die überhaupt snel is met nieuwe technieken. Als een van de eerste voorzien ze elke film van Dolby Atmos. Oké, wij trekken hier aan het korste eind, maar zou je niet in Nederland wonen, dan is dat een big plus. Daarnaast bieden ze legio opties aan verpakkingen. Je kunt BvS, krijgen in 2D, in 3D, in UHD BD, met verschillende statues voor de liefhebber of zelfs als steelbook. Een schat aan keuze. Probeer maar eens binnenkort een Disney-, Marvel- of Star Warsfilm met Dolby Atmos te krijgen of anders in UHD BD. Dat gaat je voorlopig niet lukken. Star Wars komt wederom uit, maar dan in 3D en extra's die je voorheen door de neus geboord waren, maar een Atmos-track gaat niet gebeuren voorlopig. Terwijl niemand begrijpt waarom dit niet simpelweg wordt toegevoegd door de vele studios. Een woordvoerder van Dolby gaf dat aan. Heel veel films worden in Atmos aangeboden, maar men vertikt dit gewoon. Warner Bross. niet. Zelfs onze brakke Warner-uitgaves bieden Atmos, ondanks niet in volle glorie, doen ze het wel.

    Waarom maak ik me dan niet enorm boos, want ik begrijp DVDPFG maar al te goed en sta er niet anders in - alleen verbaal dan. Maar ik weet gewoon dat dit nutteloos is. Daar zijn massa's voor nodig en die massa's zijn er gewoon niet meer en dat wordt alleen maar erger. Sterker nog, als iemand die massa's vindt stuur ze als de donder naar dit forum, want dat zullen oude tijden herrijzen, maar ik weet wel beter. Zelfs wij als forum en filmwebsite worden niet serieus genomen en moeten bijna vechten om gehoor te krijgen op onze verzoeken.

    Vooralsnog kost het me geen enkele moeite om de films uit de UK te halen. Het is wat knullig als ik weer de zoveelste mediamarkt met lege handen uitloop, maar ook dat voelt vertrouwd, net als vroeger. Wat je van ver haalt is altijd lekkerder. Ik ben niet zeker blij met Warner, omdat je tegenwoordig niet ergens meer vanuit moet gaan, maar soms zijn dingen zoals ze zijn. Of je nou hoog of laag springt. Dan kan je beter aan je hart en gezondheid denken en je niet te druk maken over dingen waar je toch geen invloed op hebt...

    Goed, je kunt je gal spugen en dat lucht op, maar dan houdt het verder wel op.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb je nergens bij naam genoemd DVDPF, dus wie de schoen past trekke hem aan...
    Dacht dat je iedereen in dit topic bedoelde:

    [QUOTE][Sjonge jonge, wat een stelletje wijven hier..../QUOTE]

    Was alleen bang dat je je jezelf wilde buitensluiten..... we doen het hier toch
    allemaal gezellig samen toch.... genieten van onze hobby en ergens over zeuren
    als iets ons niet zint... daar is het toch onze hobby voor
    Have fun and enjoy your collection

  7. #432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik vind wat Warner hier doet ook erg jammer. Het feit dat ze dit al bijna een jaar doen (3D) heeft in ieder geval de massa niet doen bewegen. En als er maar een handjevol protesten zijn, begrijp ik zelfs dat ze niet snel zullen afwijken van hun policy. Het is collateral damage! Maar anderzijds kan ik ze ook prijzen. Wacht, hoe krom is dat? Nou, heel simpel. Het is een van de weinige die überhaupt snel is met nieuwe technieken. Als een van de eerste voorzien ze elke film van Dolby Atmos. Oké, wij trekken hier aan het korste eind, maar zou je niet in Nederland wonen, dan is dat een big plus. Daarnaast bieden ze legio opties aan verpakkingen. Je kunt BvS, krijgen in 2D, in 3D, in UHD BD, met verschillende statues voor de liefhebber of zelfs als steelbook. Een schat aan keuze. Probeer maar eens binnenkort een Disney-, Marvel- of Star Warsfilm met Dolby Atmos te krijgen of anders in UHD BD. Dat gaat je voorlopig niet lukken. Star Wars komt wederom uit, maar dan in 3D en extra's die je voorheen door de neus geboord waren, maar een Atmos-track gaat niet gebeuren voorlopig. Terwijl niemand begrijpt waarom dit niet simpelweg wordt toegevoegd door de vele studios. Een woordvoerder van Dolby gaf dat aan. Heel veel films worden in Atmos aangeboden, maar men vertikt dit gewoon. Warner Bross. niet. Zelfs onze brakke Warner-uitgaves bieden Atmos, ondanks niet in volle glorie, doen ze het wel.

    Waarom maak ik me dan niet enorm boos, want ik begrijp DVDPFG maar al te goed en sta er niet anders in - alleen verbaal dan. Maar ik weet gewoon dat dit nutteloos is. Daar zijn massa's voor nodig en die massa's zijn er gewoon niet meer en dat wordt alleen maar erger. Sterker nog, als iemand die massa's vindt stuur ze als de donder naar dit forum, want dat zullen oude tijden herrijzen, maar ik weet wel beter. Zelfs wij als forum en filmwebsite worden niet serieus genomen en moeten bijna vechten om gehoor te krijgen op onze verzoeken.

    Vooralsnog kost het me geen enkele moeite om de films uit de UK te halen. Het is wat knullig als ik weer de zoveelste mediamarkt met lege handen uitloop, maar ook dat voelt vertrouwd, net als vroeger. Wat je van ver haalt is altijd lekkerder. Ik ben niet zeker blij met Warner, omdat je tegenwoordig niet ergens meer vanuit moet gaan, maar soms zijn dingen zoals ze zijn. Of je nou hoog of laag springt. Dan kan je beter aan je hart en gezondheid denken en je niet te druk maken over dingen waar je toch geen invloed op hebt...

    Goed, je kunt je gal spugen en dat lucht op, maar dan houdt het verder wel op.
    Je hebt het, zoals altijd, weer heel mooi verwoord

    Ja.... ik druk me voor de duidelijkheid verbaal wel eens wat te stevig uit, heb dat zelf
    vaak niet eens in de gaten.... werk in de staalnijverheid en daar gebruiken we onderling
    gewoon duidelijke taal, het woordje kl..tz.k heeft daar niet zo'n zware lading en is de
    toon belangrijker dan het woord. De dikke van Dale vertaald het als ellendeling en vanuit
    het Engels wordt ook het 3 letterwoord voor onze pielemans wel gebruikt, ach wat zit er
    in een woord, ach ik houd van duidelijkheid en het beestje bij de naam noemen en als je
    onmachtig en je in de maling genomen voelt mag je dat volgens mij best wel eens met wat
    steviger taal laten weten. Nu woon ik in het westen van het land... de winkels zijn hier
    gewoon open op zondag en niemand kijkt vreemd als er een wasje op die dag buitenhangt.

    Het is maar wat je gewend bent, ben liever eerlijk, en soms wat te duidelijk dan schijnheilig
    met net taalgebruik, gelukkig kennen de meesten me hier wel....

    Als ik iets, zoals de vermelding op de hoezen, vind neigen naar misleiding en ik noem
    je dan een hufter.... ja.... thats me

    Val misschien in herhaling, maar ik probeer ook de massa wakker te schudden, zit
    helaas niet op de "sociale" media.... daar heb ik nu net weer helemaal niets mee.

    Ja.... de een spuugt zijn gal netjes, ik misschien wat groffer....

    Kan alleen maar zeggen:

    Sorry tere zielen, ik bedoel het goed..... en daar gaat het denk ik om.

    Werner
    Ik heb in mijn review van Batman V. Superman ook flink van leer getrokken tegen de releasepolitiek van Warner, én ik ben er zeker van dat de persverantwoordelijke die dingen wel degelijk doorstuurt naar zijn broodheren. Maar alhoewel ik 200 % akkoord ben met de ergernissen van DVDPF, zou ik mij toch schamen om bepaald scheldproza te bezigen waar iemand van Warner het kan lezen. Bovendien denk ik niet dat ze hun releasepolitiek gaan veranderen als iemand zich intens bezighoudt met ze uit te schelden voor rotte vis.
    Dank je Werner.... WB is toch wel een slim bedrijf.... een beetje een boef, die probeert ook gewoon zijn
    geld aan ons te verdienen, die zullen toch ook wel begrijpen dat een wat duidelijker taal bedoeld kan zijn
    om ze eens wakker te schudden op bepaalde onderdelen....

    Ik denk dat we heel blij mogen zijn als ze gaan inzien dat we toch liever, net als de Scandinavische landen,
    worden ingedeeld bij de UK uitgave... met daarin de NL subs.

    Heb overigens 8 3D uitgaven besteld in de UK..... en die hebben helaas gestemd om buiten de EU te gaan,
    shit.... moet er niet aan denken.... weer gel.l met de NL douane en vet bijbetalen als toekomstbeeld
    Have fun and enjoy your collection

  8. #433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Je hebt gelijk van te zeggen dat we het beste geluids- en beeldskwaliteit mogen verwachten van een blu-ray. Maar de manier hoe je het op dit forum zegt kan bij bepaalde mensen ergeren. We weten dat je razend kwaad zijt op Warner maar waarom vulgaire woorden gebruiken, waarom talrijke keren hetzelfde herhalen. We kennen je standpunt over de uitgever en ik respecteer dat maar niet de manier hoe je het zegt. De manier hoe je over Pascal spreekt gaat soms wel te ver. Je hebt je eigen standpunt en we respecteren dat en dat moet je ook doen met het standpunt van iemand anders zelfs als je vindt dat hij ongelijk heeft.
    Onmogelijk om complete info te krijgen over een produkt voor de releasedatum? Als je wat geduld hebt dan kan je die informatie vinden o.a. op blu-ray.com niet noodzakelijk voor de releasedatum maar zeker wel op de dag van de release of de dagen daarna. Geduld is de keyword.
    Maar dat zijn toch releases die hier niet in de winkel liggen en veelal zonder NL ondertiteling zijn?

    Heb een 8 tal 3D films in de bestelling bij Amazon UK, 4 schijnen er reeds onderweg te zijn, heb
    iig bericht gehad dat ik ze niet meer kan annuleren..... ik weet dan wel dat ik Engelse subs krijg
    en het beste engelse geluid en als het van Universal is.... dan waarschijnlijk ook NL subs.... van
    mij mogen ze allemaal de Universal manier doen. originele taal in beste kwaliteit en ee<script id="gpt-impl-0.8128930314293357" src="http://partner.googleadservices.com/gpt/pubads_impl_93.js"></script>n hele
    berg subs erbij

    Ook weer rare berichten gelezen over Kung Fu Panda 3..... die is oa ook onderweg, ze zijn allemaal
    als des duivels over het downloaden..... maar ondertussen worden de legale afnemers gewoon
    gepest.....

    Geld geld geld geld geld geld geld $$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    Daar is het waar het ze allemaal om draait, mij ook, ik wil er kwaliteit voor

    Sorry dat ik Pascal aan het pesten ben.... maar die ken ik als kwaliteitsfanaat, die mag zijn
    opmerking over het geluid dat hij van beide track best wel goed vind.... best wel eens
    toelichten..... die neemt de discussie dan voor mij in de maling en als er 1 echt over van
    alles zeurt, dan is hij het wel... het beste is nog niet goed genoeg.

    Wil hem nu gewoon even uit zijn tent lokken..... beiden wel goed..... ja ja ja ja

    An me hola Pascal, wat is er aan de hand, oortjes, setup, de boel in de maling nemen??????????
    Hij wil van alles de beste kwaliteit en dan plots maakt het niet uit dat er een
    audio track van een veel lage kwaliteit op de schijf staat? Wat is er dan plots met
    het kwaliteitsbewustzijn gebeurt?

    Ja.... ik zit hem uit zijn tent te lokken....

    Heeft ie verdient
    Have fun and enjoy your collection

  9. #434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ten eerste, ik bedoel echt wijven, want ik ken weinig mannen (jongetjes vind ik een beetje 'eng' klinken) die zo vaak, intens en diepgaand kunnen zeuren over één en hetzelfde onderwerp. Waar het me wellicht meer om gaat is dat hier op het forum vaker wordt geklaagd over wat er allemaal mis is met de uitgaven als wanneer het gewoon prima verzorgd is. Dat wordt eigenlijk haast nooit meer benadrukt. Het lijkt soms wel jammer dat men geen nadeel heeft kunnen vinden aan een bepaalde uitgave. En dan vind ik het gezeur over dat de audiotrack een net kleinere bitrate heeft wel erg overdreven. En dan is de term "gezeur" nog licht want het wordt soms gebracht alsof men de grootste onrecht wordt aangedaan met deze uitgave. Kom op zeg, een beetje relativering mag ook wel af en toe hier. En dat is afgezien het feit dat men gelijk heeft over bijv. Warner, want het feit blijft dat die niet goed bezig zijn. Maar om dat nou in bijna in elk topic te lezen, dat hoeft voor mij niet.
    Komt waarschijnlijk omdat er hier soms geen of onvolledige uitgave komt. Daarom wordt er hier meer geklaagd dan in andere landen.
    Akkoord dat het nu wel erg ver gaat in de topics. Daarom dat ik ook amper nog iets post hier. Zelf gekochte items post ik niet meer aangezien er altijd geklaagd wordt dat je de prijs, plaats, tijd en wat weet ik nog wat moet bijschrijven. Soms vallen ze dan nog aan omdat je een film gekocht hebt die niet in de lijn ligt met anderen hun smaak.
    Wel vind ik dat, voor de prijzen die wij betalen, we toch een deftige uitgave mogen hebben. En daar hoort ook het best mogelijk geluid bij. Jaren geleden zo promoten dat dit de volgende stap is om films te kijken. Mensen schaffen een nieuwe tv, audioapparatuur en blu-rayspeler aan. Komen ze na jaren met dit af. Daarom heb ik ook mijn beklag gedaan zowel hier en bij Warner. BvS maakt mij nu niets uit. Vind het een schijtfilm, maar bij Mad Max: Fury Road hebben ze dit ook geflikt. Dus ik snap wel dat mensen dan dezelfde kwaliteit als andere landen willen.

    En een mens gaat vlugger iets schrijven om zijn beklag over te doen dan over iets positief. Zo werkt het
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je hebt het, zoals altijd, weer heel mooi verwoord

    Ja.... ik druk me voor de duidelijkheid verbaal wel eens wat te stevig uit, heb dat zelf
    vaak niet eens in de gaten.... werk in de staalnijverheid en daar gebruiken we onderling
    gewoon duidelijke taal,
    ...
    Dank je Werner.... WB is toch wel een slim bedrijf.... een beetje een boef, die probeert...
    Wél, dat schofferen vind ik wat te ver gaan. Je doet iets voor de NL sprekende DVD-gemeenschap, okee, je maakt er een potje van, en ze noemen je een boef. Als ik dan van de filmmaatschappij was, zou ik volgende keer zeggen dat ze feestelijk mijn rug op kunnen.
    Ik geloof eerder in flink maar kordaat een punt te maken, liefst met zo veel mogelijk technische informatie, en eventueel al zelf een oplossing uitdenken om op te werpen als suggestie'.

    Ik denk dat we heel blij mogen zijn als ze gaan inzien dat we toch liever, net als de Scandinavische landen,
    worden ingedeeld bij de UK uitgave... met daarin de NL subs.

    Heb overigens 8 3D uitgaven besteld in de UK..... en die hebben helaas gestemd om buiten de EU te gaan,
    shit.... moet er niet aan denken.... weer gel.l met de NL douane en vet bijbetalen als toekomstbeeld
    Die bijvoorbeeld! De UK zijn we kwijt, maar het zou fijn zijn als we in één subregio gestopt zouden worden met de Denen, Finnen, Zweden en Noren, die ook geen enkele historische band hebben met het dubben van films. Ik merk bijvoorbeeld dat Warner bij HBO dat soms doet: seizoenen 1 en 2 van Treme zijn voorzien van Scandinavische titels én Nederlands, seizoenen 3 en 4 dan weer niet, daar zijn het alleen de Scandinavische talen. Als we nu eens van strategie zouden veranderen en meer en meer de suggestie maken om het Nederlandstalig taalgebied bij de Nordic-landen in te delen, dan hebben ze daar misschien wel oren naar...

    En BTW dan is het importvraagstuk ook opgelost, want 3 van de 4 voornoemde landen horen tot de EU (alleen Noorwegen niet).
    Laatst aangepast door Werner : 17-08-2016 om 08:38
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    ...
    Dank je Werner.... WB is toch wel een slim bedrijf.... een beetje een boef, die probeert...
    Wél, dat schofferen vind ik wat te ver gaan. Je doet iets voor de NL sprekende DVD-gemeenschap, okee, je maakt er een potje van, en ze noemen je een boef. Als ik dan van de filmmaatschappij was, zou ik volgende keer zeggen dat ze feestelijk mijn rug op kunnen.
    Ik geloof eerder in flink maar kordaat een punt te maken, liefst met zo veel mogelijk technische informatie, en eventueel al zelf een oplossing uitdenken om op te werpen als suggestie'.



    Die bijvoorbeeld! De UK zijn we kwijt, maar het zou fijn zijn als we in één subregio gestopt zouden worden met de Denen, Finnen, Zweden en Noren, die ook geen enkele historische band hebben met het dubben van films. Ik merk bijvoorbeeld dat Warner bij HBO dat soms doet: seizoenen 1 en 2 van Treme zijn voorzien van Scandinavische titels én Nederlands, seizoenen 3 en 4 dan weer niet, daar zijn het alleen de Scandinavische talen. Als we nu eens van strategie zouden veranderen en meer en meer de suggestie maken om het Nederlandstalig taalgebied bij de Nordic-landen in te delen, dan hebben ze daar misschien wel oren naar...

    En BTW dan is het importvraagstuk ook opgelost, want 3 van de 4 voornoemde landen horen tot de EU (alleen Noorwegen niet).
    [/QUOTE]

    Je post is een beetje rommelig op het gebied van Quotes, maar ik begrijp wel waar je heen wil, in weze willen we hetzelfde, alleen maak je je zorgen over mijn taalgebruik
    als ik het goed begrijp. Toch denk ik zelf waarom moet ik als klant op mijn knieën? Ik ben degene met wat zij hebben willen, namelijk de poen/centjes/muntjes hoe je het
    ook noemen wil, die willen zij van ons. Wat mij betreft moeten zij daar moeite voor doen om het te krijgen, helaas bestaan er nog veel teveel domme schapen die maar
    raak kopen als een kip zonder kop........ helaas voor de aanbieders die denken dat iedereen maar een kip zonder kop is.... hun kop gaat eraf als diezelfde domme
    kippen wel in de gaten krijgen dat er iets mis is......

    De winkels vallen bij bosjes, dat gaat ook gebeuren bij de heren schijfjesuitgevers als zij op dezelfde voet doorgaan als nu, ik en jij zijn nog steeds de schijfjes kopers,
    de rest heeft al lang geleden gezegd: Fuck You en is gaan downloaden en krijgen het in optimale kwaliteit.

    Als het dl lastig wordt..... dan zie ik weer oude tijden herleven..... je koopt voor weinig de film op de dan meest geschikte drager, een usb stick bijvoorbeeld.

    BTW, de echt fijn taalgebruikers zijn vaak de grootste schoften........ ik gebruik dan wel liever wat duidelijker taal dan zogenaamd "fijne" taal die juristen
    en de overheid gebruiken om je klein te houden. Het zielige gedoe over een woordje dat grof is ben ik zelf al lang vergeten, er spelen anderen waarden
    die dan worden vergeten omdat zogenaamd fijn taal gebruik zo belangrijk is, zou bijna zeggen laat ze naar de ..... lopen.
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 17-08-2016 om 02:24
    Have fun and enjoy your collection

  12. #437

    Standaard

    Quote-tags aangepast.

    Ik kan je uitleg volgen, maar we leven nu eenmaal in een maatschappij waarin diplomatisch taalgebruik deuren opent en het gebrek daaraan deuren dichtsmijt, of je dat nu leuk vindt of niet. Met wat je zegt dat fijn taalgebruikers vaak de grootste schoften zijn, kan ik het niet eens zijn. Een punt maken dat je netjes inkleedt in taal is een kunst op zich. As a matter of fact, ik heb gisteren drie afleveringen van Downton Abbey tot mij genomen, en de manier waarop het personage van Violet Crawley met welgemikte one-liners op bijzonder geraffineerde wijze haar opposanten tot op de draad afbreekt, dat is gewoon voorbeeldig in dat opzicht. De Britten verstaan die kunst als geen ander... We wijken wat af maar in een Lucht Je Hart-topic moet dat kunnen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht

    Ja.... ik druk me voor de duidelijkheid verbaal wel eens wat te stevig uit, heb dat zelf
    vaak niet eens in de gaten.... werk in de staalnijverheid en daar gebruiken we onderling
    gewoon duidelijke taal, het woordje kl..tz.k heeft daar niet zo'n zware lading en is de
    toon belangrijker dan het woord.
    De dikke van Dale vertaald het als ellendeling en vanuit
    het Engels wordt ook het 3 letterwoord voor onze pielemans wel gebruikt, ach wat zit er
    in een woord, ach ik houd van duidelijkheid en het beestje bij de naam noemen en als je
    onmachtig en je in de maling genomen voelt mag je dat volgens mij best wel eens met wat
    steviger taal laten weten. Nu woon ik in het westen van het land... de winkels zijn hier
    gewoon open op zondag en niemand kijkt vreemd als er een wasje op die dag buitenhangt.
    Ik vermoed zomaar dat je bij Tata werkt, want je hebt eerder wel eens laten vallen dat je (in de buurt van) Beverwijk woont.
    ik heb voor mn vroegere werk daar wel vaak rondgelopen omdat we daar ZZP-ers leverde aan de Warmtewals en Oxy 1 en 2. En dan vooral in de fabriek zelf en de gasten zelf gesproken en uiteraard in de koffiekamer. Oftewel, ik weet precies hoe die gasten zijn. En wat je hierboven zegt dat klopt. Alleen het grote verschil is dat je dan iemand voor je ziet met een grijns op zn smoel waarvan je dus meteen weet dat die het niet zo serieus bedoelt. En hier op dat forum is dat heel anders. Je ziet alleen letters en woorden en niet hoe iemand het bedoelt. En dat kan dan nog wel eens voor onbegrip zorgen.
    Ik woon zelf in Haarlem en ga ook op zondag met de heggeschaar aan de slag, ben ook best direct als het moet, maar het is ook de toon die de muziek maakt. En ook zoals Werner zegt vang je meer begrip als het een beetje leuk brengt als wanneer je alleen maar azijn pist.

  14. #439
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik vermoed zomaar dat je bij Tata werkt, want je hebt eerder wel eens laten vallen dat je (in de buurt van) Beverwijk woont.
    ik heb voor mn vroegere werk daar wel vaak rondgelopen omdat we daar ZZP-ers leverde aan de Warmtewals en Oxy 1 en 2. En dan vooral in de fabriek zelf en de gasten zelf gesproken en uiteraard in de koffiekamer. Oftewel, ik weet precies hoe die gasten zijn. En wat je hierboven zegt dat klopt. Alleen het grote verschil is dat je dan iemand voor je ziet met een grijns op zn smoel waarvan je dus meteen weet dat die het niet zo serieus bedoelt. En hier op dat forum is dat heel anders. Je ziet alleen letters en woorden en niet hoe iemand het bedoelt. En dat kan dan nog wel eens voor onbegrip zorgen.
    Ik woon zelf in Haarlem en ga ook op zondag met de heggeschaar aan de slag, ben ook best direct als het moet, maar het is ook de toon die de muziek maakt. En ook zoals Werner zegt vang je meer begrip als het een beetje leuk brengt als wanneer je alleen maar azijn pist.
    Haha... De mannen van Tata(Corus). Ik heb ze regelmatig als gast bij mijn werk gehad en deze jongens zijn allemaal mondig en recht voor hun raap. Precies zoals Herman.
    Lachen, gieren en brullen was het altijd met hun en zeker 1 van mijn favo gasten op met werk.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  15. #440

    Standaard

    Niet alleen trekken ze zich niets aan van ons klagen over kwaliteit, ook andere zaken leggen zij naast zich neer met dit als resultaat ...

    Nog steeds veel content illegaal gedownload ondanks verbod
    http://www.entertainmentbusiness.nl/...ondanks-verbod
    "A man's got to know his limitations", ...

  16. #441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Niet alleen trekken ze zich niets aan van ons klagen over kwaliteit, ook andere zaken leggen zij naast zich neer met dit als resultaat ...

    Nog steeds veel content illegaal gedownload ondanks verbod
    http://www.entertainmentbusiness.nl/...ondanks-verbod
    Hoe bedoel je dat? In welk opzicht leggen de maatschappijen iets naast zich neer dat het downloaden niet afneemt?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #442

    Standaard

    Ik heb een voorstel (dan wel een idee) waarvan ik benieuwd ben wat de crew ervan vindt, dus vandaar dat ik het maar hier post. Ik zag in het Overige beelddragers-forum dit topic en daarbij viel het me op dat het forum 'HD DVD Te Koop/Te Ruil Aangeboden / Gevraagd' (het verkoopforum voor HD DVD) wel heel rustig is geworden. Is het misschien een idee om dat laatste forum om te vormen tot een verkoopforum voor overige beelddragers? Dan kunnen daar ook de verkopers van bijv. Laserdisc en VHS (zoals de persoon van m'n eerste linkje) daarin terecht met hun verkooptopics. En ja ik snap wel dat het niet meteen storm zal lopen.

  18. #443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Dan kunnen daar ook de verkopers van bijv. Laserdisc en VHS (zoals de persoon van m'n eerste linkje) daarin terecht met hun verkooptopics. En ja ik snap wel dat het niet meteen storm zal lopen.
    Misschien best een leuk idee. Ik heb een enorme hoeveelheid LaserDiscs, ook wel collectors items en zo, en daar doe ik helemaal niks meer mee... Misschien kan ik ze daar dan leuk van de hand doen...?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  19. #444

    Standaard

    Als ik dit forum zo bekijk en vergelijk met andere fora dan valt mij op dat hier bar weinig is te doen.
    op een aantal vast groepje na lijkt het hier wel of het steeds minder wordt.
    reacties waren hier al echt nooit hoog maar nu....?
    ligt dit aan de naamsverandering of is dit forum stervende.
    Lg oled 65e6v-onkyo rz900 thx-onkyo bdp 809 thx-teufel system 5.2.2 thx.
    Cambridge audio cxuhd dolby vision-audioguest-dedicated ht.

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    Als ik dit forum zo bekijk en vergelijk met andere fora dan valt mij op dat hier bar weinig is te doen.
    op een aantal vast groepje na lijkt het hier wel of het steeds minder wordt.
    reacties waren hier al echt nooit hoog maar nu....?
    ligt dit aan de naamsverandering of is dit forum stervende.
    Zelf lekker actief blijven is het enige wat je kunt doen.

  21. #446

    Standaard

    Het is inderdaad dood aan het gaan.
    Ik merk dat groepen op facebook actiever zijn, echter heb je daar geen overzichtelijke forum opties. En de hoogtijdagen van de media dragers begint ook af te nemen met al het streamen.

  22. #447
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    Als ik dit forum zo bekijk en vergelijk met andere fora dan valt mij op dat hier bar weinig is te doen.
    op een aantal vast groepje na lijkt het hier wel of het steeds minder wordt.
    reacties waren hier al echt nooit hoog maar nu....?
    ligt dit aan de naamsverandering of is dit forum stervende.
    Ben ik het best mee eens..
    En de naam veranderen had in mijn ogen totaal geen meerwaarde of nut..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  23. #448

    Standaard

    Geen idee of het ook zo slecht gesteld is met het lezen van het forum; dat zullen de mods wel weten. Posten is inderdaad minder.

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ben ik het best mee eens..
    En de naam veranderen had in mijn ogen totaal geen meerwaarde of nut..
    Op het forum misschien niet, voor de algemene website zeker wel.
    Het aantal bezoekers op DVD.nl ging in een licht neerwaardse spiraal, dat is nu niet meer het geval. Het gaat licht, zij het langzaam, weer omhoog. Het forum zelf heb ik geen cijfers over op dit moment.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #450

    Standaard

    Forum is ook aan het doodgaan en heeft dit over zichzelf afgeroepen.
    in het topic mijn thuisbioscoop krijg je altijd van een paar dezelfde mensen een reactie.
    waarom dan nog iets posten of verslagen of foto s maken?
    mij is ook gevraagd om nieuwe foto s te maken maar besteed mijn tijd wel beter het forum vind het wel goed zo dus ik ook.
    Kijk eens op het ht forum daar kan het wel en hier niet is gewoon 1 botte bende hier.
    vind het wel jammer had ook anders gekund maar is hier vastgeroest.
    Lg oled 65e6v-onkyo rz900 thx-onkyo bdp 809 thx-teufel system 5.2.2 thx.
    Cambridge audio cxuhd dolby vision-audioguest-dedicated ht.

Pagina 18 van 23 EersteEerste ... 8141516171819202122 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •