Pagina 15 van 23 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 567 worden weergegeven.
  1. #351
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bottomline: het zijn andere tijden. Tijden waar mensen meer met social-media bezig zijn, maar ook het onderwerp van onze site is inmiddels voor een kleinere doelgroep. Dat het rustiger wordt is inherent aan de tijd waarin we leven. Ook van de kant van de fabrikanten zijn er geen schokkende of discutabele veranderingen, dus minder voer voor discussie of in ieder geval de noodzaak om je mening te ventileren op een forum.

    Desondanks hebben wij net de Googlecijfers bestudeerd en daaruit blijkt dat het vrij stabiel blijft. Vergis je niet dat naast leden er ook heel veel ongeregistreerde gasten onze artikelen lezen en ons forum bezoeken. De noodzaak tot registreren is gewoon minder aanwezig. 51% zijn gasten en 49% zijn terugkomende bezoekers. Maar dat de hoogtijdagen achter ons liggen is duidelijk.

    Met dat gegeven, is het dan heel erg dat het een select groepje is. De sfeer is beter dan ooit en wij hoeven lang zo vaak niet actief te zijn. Dat is voor ons geen probleem, zo lang we maar kunnen bestaan en iets van meerwaarde kunnen bieden. Er komen wekelijks ook genoeg nieuwe leden erbij en zelfs een oud-lid kan het niet laten toch weer eens te kijken. Natuurlijk blijft er altijd een kans dat er wat vreemd op een bericht wordt gereageerd, maar helaas is er niets menselijkers als dat. Toch vind ik dat dit momenteel meer uitzondering dan regel is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #352

    Standaard

    Zoals ik al aangaf, het aantal reacties is niet meer zoals vroeger. Vroeger had ik een hele avond nodig om alle threads waar ik op geabonneerd was door te spitten. Nu kan ik rustig een week voorbij laten gaan en ben ik binnen een uur weer bij. Dus dat iemand niet reageert hoeft dus niet per se aan jou te liggen.

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Bottomline: het zijn andere tijden. Tijden waar mensen meer met social-media bezig zijn, maar ook het onderwerp van onze site is inmiddels voor een kleinere doelgroep. Dat het rustiger wordt is inherent aan de tijd waarin we leven. Ook van de kant van de fabrikanten zijn er geen schokkende of discutabele veranderingen, dus minder voer voor discussie of in ieder geval de noodzaak om je mening te ventileren op een forum.

    Desondanks hebben wij net de Googlecijfers bestudeerd en daaruit blijkt dat het vrij stabiel blijft. Vergis je niet dat naast leden er ook heel veel ongeregistreerde gasten onze artikelen lezen en ons forum bezoeken. De noodzaak tot registreren is gewoon minder aanwezig. 51% zijn gasten en 49% zijn terugkomende bezoekers. Maar dat de hoogtijdagen achter ons liggen is duidelijk.

    Met dat gegeven, is het dan heel erg dat het een select groepje is. De sfeer is beter dan ooit en wij hoeven lang zo vaak niet actief te zijn. Dat is voor ons geen probleem, zo lang we maar kunnen bestaan en iets van meerwaarde kunnen bieden. Er komen wekelijks ook genoeg nieuwe leden erbij en zelfs een oud-lid kan het niet laten toch weer eens te kijken. Natuurlijk blijft er altijd een kans dat er wat vreemd op een bericht wordt gereageerd, maar helaas is er niets menselijkers als dat. Toch vind ik dat dit momenteel meer uitzondering dan regel is.
    Eigenlijk zo het voor de verzamelaar beter moeten worden op deze site, want dat zijn de personen die overblijven. Dat er niets komt van de kant van de fabrikant, zou net positief kunnen werken als er iets minder passief zou worden gereageerd op wat er aan het gebeuren is. Ik heb in het verleden een topic gestart over het starten van een eigen maatschappij en later heb ik een voorstel gedaan voor crowdfunding. Reacties die je daar dan op krijgt zijn dat het niet gaat lukken, dat het geen zin heeft, dat het veel te moeilijk is, veel te duur, ... Ik heb er zelf geen verstand van, maar hadden er daar reacties gekomen dat we iets konden opbouwen, dan hadden we nu misschien al iets bereikt. Maar als men mij voorstel wel goed vond, dan was er meer interesse in wat ik er alleen zou mee bereiken, dan dat er positieve input kwam om samen te werken.

    Mijn reactie heeft niets met aantal bezoekers of lezers te maken, maar met actieve leden op het forum. Het probleem is ook niet dat er vreemde reactie komt op een bericht, maar dat er gewoon geen reactie is.

  4. #354

    Standaard

    Het probleem is ook niet dat er vreemde reactie komt op een bericht, maar dat er gewoon geen reactie is.

    Een reactie geven kost tijd, en tijd lijkt iets waar de meeste mensen een tekort aan hebben of het anders willen besteden dan hier een boodschap achter te laten.

    Help regelmatig mensen op weg als zij een probleem met aansluitingen of iets dergelijks hebben, je zou toch minstens een reactie verwachten dat het geholpen heeft
    of een bedankje voor de tijd die je er in stopt.... maar nee, schijnt tegenwoordig voor velen al teveel moeite te zijn, de goeden te na gelaten, gelukkig zijn er nog
    wel mensen met begrip en die geven wel een reactie.

    Met andere woorden, niet teveel van aantrekken als je geen reactie krijgt, kwak ook wel eens wat op het forum, als ik het erg bont maakt komt er wel weerwoord
    en soms ook niet, maar je kan vaak wel zien dat het gelezen wordt.

    Zo wordt mijn " eigen plekje " op het forum:

    http://dvd.nl/forum/showthread.php?7...woord-en-beeld

    regelmatig bezocht, ondanks dat ik er al tijden geen updates meer gegeven heb, toch al zo'n 44.000 bezoekjes en ik
    ben daar toch al een tijdje niet meer actief mee bezig geweest..... maar ook dat kost tijd.

    Veelal zijn het ook dezelfden die een reactie geven, toch denk ik dat er wel meer mensen wat willen roepen, maar denken..... ach wat ik zeggen wilde staat er
    ook al van een ander.....

    Denk dat het op gebied van posten wel een stuk stiller is, maar er wordt nog wel veel gelezen.... zelf ben ik niet zo blij met dat achterlijke bijhouden van
    het forum van wat de leden allemaal lezen, doen en waar zij uithangen, denk dat er daarom ook veel meer mensen niet meer inloggen en als je niet
    ingelogd bent kun je ook niet reageren....

    Heb daar al vaker opmerkingen over gemaakt dat ik daar ook helemaal niet blij mee ben..... maar ja.... gewoon weer eens uitloggen dan maar weer,
    is alleen schijtlastig als je weer PM's hebt.... beetje meer respect voor de privacy zou wel eens mogen, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn in een
    tijd waarin de overheid het liefst een chip in je hol douwt om te kunnen zien hoe vaak je......

    Gewoon lekker bij de "elite" blijven, en je hart blijven luchten
    Have fun and enjoy your collection

  5. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    Als je dan toch cijfers gaat controleren, dan zou je ook gemerkt hebben dat ik enkel posts gedaan heb in 2005 en 2006. En daarna pas terug vanaf 2012. Dus van de 9 jaar ben ik 6,5 jaar niet actief geweest op het forum. Laat ons zeggen dat ik het forum herontdekt heb in de laatste jaren. De meeste posts zijn dan ook geplaatst in de laatste 2 jaren.

    Het is meer het feit dat als ik mijn mening post in een discussie, er daarna meestal geen reactie meer komt. Blijkbaar heb ik niets interessants te vertellen. Bepaalde andere leden kunnen bij manier van spreken de domste opmerking posten en er nog steeds een hoop reacties op krijgen. Dat bedoel ik met het clubje.

    Ik heb ook geen goesting om me te mengen in bepaalde discussies:
    - zoals een tijdje geleden dat een lid kritiek krijgt op zijn aankoopgedrag (te veel koopt aan te dure prijzen volgens sommige leden), dat lijkt mij zijn eigen zaak.
    - of een film wel of niet goed is ... persoonlijke smaak toch?
    - over hoe een release zal zijn, een hele tijd voordat hij uitkomt ... na de release krijg je de beste info wanneer een lid zijn opmerkingen post.
    - ...
    Ik heb niets gecontroleerd hoor, viel me gewoon op. Dan nog zijn het in principe niet zoveel posts (geen aanval hoor, maar gewoon een constatering).

    Je geeft een aantal voorbeelden welke topics je niet trekken, maar er zijn nog genoeg andere topics.
    Je tweede en derde voorbeeld begrijp ik trouwens niet helemaal in relatie tot dit forum. Het is toch inherent dat dit soort forum dat je een mening kan geven over een film? Natuurlijk speelt persoonlijke smaak een rol, maar daarvoor is het toch juist leuk om te lezen wat iemand anders goed vond aan de film, juist als het totaal afwijkt van je eigen mening. Leg uit wat een film met je doet, wat die persoonlijke smaak is. Wellicht kunnen anderen zo nog meer uit een film halen .

    En natuurlijk worden forummers enthousiast als een bepaalde, misschien langverwachte release, op blu-ray uitkomt....ook daarvoor zitten we als liefhebbers toch bij elkaar? Je kunt het inderdaad ook overdrijven, zoals op blu-ray.com waar iemand een topic aangemaakt had voor de blu-ray van Interstellar terwijl er nagenoeg niets bekend is .

    Prima natuurlijk als je niet mee wilt doen met dat soort discussies; mij lijken het juist discussies die aantrekkelijk zijn als iemand zich hier aanmeldt.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    Eigenlijk zo het voor de verzamelaar beter moeten worden op deze site, want dat zijn de personen die overblijven. Dat er niets komt van de kant van de fabrikant, zou net positief kunnen werken als er iets minder passief zou worden gereageerd op wat er aan het gebeuren is. Ik heb in het verleden een topic gestart over het starten van een eigen maatschappij en later heb ik een voorstel gedaan voor crowdfunding. Reacties die je daar dan op krijgt zijn dat het niet gaat lukken, dat het geen zin heeft, dat het veel te moeilijk is, veel te duur, ... Ik heb er zelf geen verstand van, maar hadden er daar reacties gekomen dat we iets konden opbouwen, dan hadden we nu misschien al iets bereikt. Maar als men mij voorstel wel goed vond, dan was er meer interesse in wat ik er alleen zou mee bereiken, dan dat er positieve input kwam om samen te werken.

    Mijn reactie heeft niets met aantal bezoekers of lezers te maken, maar met actieve leden op het forum. Het probleem is ook niet dat er vreemde reactie komt op een bericht, maar dat er gewoon geen reactie is.
    Het crowdfunding topic is iets waar mensen best een mening over hebben, maar jij ziet graag dat mensen mee gaan helpen en dat is voor de meesten (waaronder ik) net een stap te ver. Daar gaat simpelweg veel tijd inzitten, en de meesten (waaronder ik) hebben al een druk leven. Maar natuurlijk staat niets je in de weg om toch zelf in een rustig tempo verder te gaan kijken of je al meer informatie kan vinden?

    Ik zit nog een beetje naar het punt dat je wilt maken. Dat er te weinig reacties of geen reacties op jouw posts komen? Dat hebben we allemaal weleens hoor, is toch niet erg? Als ik even snel kijk (dus niet controleer, maar meten is weten ), heb je in totaal zelf 8 topics aangemaakt, waarop gewoon gereageerd is.
    Niet druk over maken, als iemand niet reageert op je post, wil niet zeggen dat het niet gelezen is.

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    - of een film wel of niet goed is ... persoonlijke smaak toch?
    Dan mis je denk ik het punt van dit forum

    - over hoe een release zal zijn, een hele tijd voordat hij uitkomt ... na de release krijg je de beste info wanneer een lid zijn opmerkingen post.
    Ja maar iemand moet die eerste zijn. Dit vind ik juist hetgeen op dit forum MOET besproken worden, kwestie van het aantal miskopen te beperken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #357

    Standaard

    Ben misschien extreem met mijn 1337 post in een paar jaar tijd maar ik houd de tel niet echt bij dus alles is gewoon spontaan zal ik maar zeggen.

  8. #358

    Standaard

    Ik geloof dat het aantal liefhebbers van de fysieke dragers, liefhebbers van blu-ray, goed geluid, mooie films, goeie discussies, nog steeds ruimschoots aanwezig zijn. Maar op één of andere manier ben ik ook amper meer actief op deze website. Eigenlijk al zo'n beetje sinds de grote make-over van een poosje geleden. Raakte het overzicht een beetje kwijt en had wat moeite met een aantal "verbeterde" zaken op de voorpagina. Die verder ook nooit meer zijn aangepast. Zoals het dubbele melden van de laatste reacties op het forum. Het is ondoenlijk om het hele forum door te spitten dus ik zou het leuker vinden om meer - zeg 10 of 15 - laatste posts bij elkaar te zien. En niet een lichtgrijs blokje met de laatste vier, en daaronder nóg eens maar dan zes in halve afgekapte zinnen.

    Verder een puur gevoelsmatig ding wat ik wellicht niet goed kan uitleggen, maar ik was een beetje uitgekeken op een bepaalde sfeer die ik ook oppikte hier... Te vaak zat ik 's avonds met open mond hier op de site de ene zure reactie op de andere te lezen, en vaak had ik het idee dat de werkelijke passie voor films vooral overschaduwd werd door een hoop gemopper... Ik heb het idee dat daar wel meer mensen op zijn afgeknapt. Heel jammer eigenlijk. Maar ik raakte de interesse voor deze site een beetje kwijt...
    Nog steeds check ik ongeveer om de week of zo een paar vaste 'draadjes' die ik in mijn 'favorieten' heb staan, zoals de blu-ray releases en zo. Maar er komen weinig discussies meer bij die ik nog echt actief volg....
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  9. #359

    Standaard

    John, gebruik de knop 'nieuwe berichten' staan ze allemaal bij elkaar
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #360

    Standaard

    Haha ok thanks pep... Maar waar dan?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  11. #361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Haha ok thanks pep... Maar waar dan?
    Boven het forum, de lichte balk onder de zwarte balk met "Home Recencies Nieuws etc ".
    De meest linker link is "Nieuwe berichten"
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #362

    Standaard

    Zit je al die jaren op het forum en heb je nooit die knop ontdekt .....dan heb je een hoop overbodig werk gehad. En ja, die knop was er op het oude forum op .

  13. #363
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik kijk altijd eerst bij 'persoonlijke instellingen' waar ik alle nieuwe berichten op mijn abonnementen lees. Daarna 'nieuwe berichten'.
    Sterker nog 'persoonlijke instellingen' is mijn bookmark waar ik DVD.nl mee start.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #364

    Standaard

    Ik start standaard op het forum (de homepage zie ik zelden tot nooit) en klik meteen op "nieuwe berichten". Aangezien er niet zoveel gepost wordt, is het makkelijk bij te houden.

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik start standaard op het forum (de homepage zie ik zelden tot nooit) en klik meteen op "nieuwe berichten". Aangezien er niet zoveel gepost wordt, is het makkelijk bij te houden.
    +1 Alleen start ik op met het Blu-ray gedeelte, is zelfs mijn homepage, hahaha.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik kijk altijd eerst bij 'persoonlijke instellingen' waar ik alle nieuwe berichten op mijn abonnementen lees. Daarna 'nieuwe berichten'.
    Sterker nog 'persoonlijke instellingen' is mijn bookmark waar ik DVD.nl mee start.
    Ja dat doe ik dus ook... Ik hou een aantal abonnementen bij... Maar nieuwe berichten las ik op het 'oude' forum nog wel, het feit dat ik die knop niet eens had gezocht hier geeft ook al aan dat mijn interesse een heel stuk minder is geworden....
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  17. #367

    Standaard

    Waarom mag je geen vragen stellen in het verkooptopic betreffende de prijs? Als je het ergens goedkoper kunt vinden dan mag je de verkoper en de mensen die van plan zijn er iets te kopen daar toch op attenderen?

  18. #368

    Standaard

    Ja dat mag, via PM en niet in het openbaar.

  19. #369

    Standaard

    Maar dan moet ik al die mensen die er iets willen kopen gaan PM'en...

  20. #370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Maar dan moet ik al die mensen die er iets willen kopen gaan PM'en...
    Ja, en aangezien je helderziende schijnt te zijn zal dat voor jou dan ook geen probleem zijn lijkt mij

    Je kan ook niet in elke winkel borden gaan neerhangen met verwijzingen naar de concurrentie met de opmerking
    dat het daar goedkoper is.... zou je als winkeleigenaar dan ook ff bij de oortjes naar buiten sleuren

    De reden waarom het niet netjes is om openbaar te gaan lopen mekkeren dat het elders goedkoper is heeft
    een simpele reden, men heeft zelf een onderzoekplicht, iedereen kan wel roepen dat hij/zij de goedkoopste is,
    doch dien je je daar dan zelf van te overtuigen.

    Je mag vragen wat je wilt, of je er ook een schaapje voor vind is vraag twee.
    Have fun and enjoy your collection

  21. #371

    Standaard

    De volgende serie berichten is verplaatst vanuit het The Hobbit - The Battle of The Five Armies-topic.


    Allereerst wil ik duidelijk maken dat ik het waardeer dat er mensen zijn die tijd nemen om recensies te maken en te plaatsen, alle lof daarvoor .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    The Hobbit: Battle of the Five Armies 2D 2-disc BD NL inc sleeve €15,-
    Maar....ik wil toch opmerken dat ik het heel vreemd vind dat als je deze blu-ray die je van WB ontvangen hebt, hier op het forum gaat verkopen?
    Ik kan mij voorstellen dat je de straks de EE 3D wilt en dat deze daarom niet meer nodig is, maar dan zou je verwachten dat er een actie vanuit dvd.nl komt waarbij ze bijvoorbeeld met een prijsvraag de blu-ray weggeven. Het lijkt mij sterk dat WB blij is als ze zien dat het exemplaar dat zij voor een recensie versturen, te koop aangeboden wordt.
    Maar goed, dat is alleen mijn mening en die wilde ik even delen .
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 06-05-2015 om 00:53 Reden: toelichting

  22. #372

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Allereerst wil ik duidelijk maken dat ik het waardeer dat er mensen zijn die tijd nemen om recensies te maken en te plaatsen, alle lof daarvoor .

    Maar....ik wil toch opmerken dat ik het heel vreemd vind dat als je deze blu-ray die je van WB ontvangen hebt, hier op het forum gaat verkopen?
    Ik kan mij voorstellen dat je de straks de EE 3D wilt en dat deze daarom niet meer nodig is, maar dan zou je verwachten dat er een actie vanuit dvd.nl komt waarbij ze bijvoorbeeld met een prijsvraag de blu-ray weggeven. Het lijkt mij sterk dat WB blij is als ze zien dat het exemplaar dat zij voor een recensie versturen, te koop aangeboden wordt.
    Maar goed, dat is alleen mijn mening en die wilde ik even delen .
    Je mening mag je natuurlijk hebben, dat is een recht van eenieder. Je mening is echter wel gebaseerd op een aanname, en dat is altijd tricky. Ik koop en krijg veel blurays, onder ander ter recensie. Ik wordt ook nog wel eens verrast door mijn vrouw, soms was die keuze raak en soms niet, zoals bij deze titel het geval is. Ook koop ik zelf wel eens dubbel, zoals hierboven al aangegeven had ik zelf al de 3D versie van Thor gekocht toen ik de 2D versie voor recenseren kreeg. Wat we dan doen met die blurays mogen we zelf beslissen. Ik geloof niet dat een multinational als een Disney of een WB zich zorgen maakt wat een recensent van een, in hun ogen, kleine website als dvd.nl. met een enkele bluray doet.
    Heb je hier verder nog een mening over, richt die dan even aan de hoofdredactie. Ik denk niet dat dit topic daar de juiste plek voor is.

  23. #373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Je mening mag je natuurlijk hebben, dat is een recht van eenieder. Je mening is echter wel gebaseerd op een aanname, en dat is altijd tricky. Ik koop en krijg veel blurays, onder ander ter recensie. Ik wordt ook nog wel eens verrast door mijn vrouw, soms was die keuze raak en soms niet, zoals bij deze titel het geval is. Ook koop ik zelf wel eens dubbel, zoals hierboven al aangegeven had ik zelf al de 3D versie van Thor gekocht toen ik de 2D versie voor recenseren kreeg. Wat we dan doen met die blurays mogen we zelf beslissen. Ik geloof niet dat een multinational als een Disney of een WB zich zorgen maakt wat een recensent van een, in hun ogen, kleine website als dvd.nl. met een enkele bluray doet.
    Heb je hier verder nog een mening over, richt die dan even aan de hoofdredactie. Ik denk niet dat dit topic daar de juiste plek voor is.
    Wel heel toevallig dat je vrouw nét The Hobbit gekocht had én geen bonnetje meer had, dat is balen .... Het is trouwens wel een aanname gebaseerd op meerdere gevallen, aangezien je ook o.a. Pak van Mijn Hart en Sin City: A Dame to Kill For gerecenseerd en te koop hebt/had .

    Het viel me al eerder op, maar ik dacht nu: kom, laat ik eens beleefd vragen hoe dat zit qua beleid. En aangezien ik je verkooptopic zelf niet wilde vervuilen, dacht ik dat dit een betere plaats was. Mocht dat niet zo zijn, dan is een mod welkom om het bijvoorbeeld onder "Op- / Aanmerkingen op DVD.nl" te verplaatsen hoor, geen probleem! Mailtjes naar de hoofdredactie hoeven niet, ik ben meer van de openbare discussie; dan zie ik wellicht andere meningen en het zou best kunnen dat ik de enige ben die het opvallend vind.

    Als het beleid is dat gerecenseerde titels, die gratis verkregen worden, gewoon verkocht mogen worden, prima, dan is dat zo. Niets om mij verder druk over te maken, maar ik spreek alleen wel mijn grote verwondering hierover uit. Ikzelf zou namelijk niet willen verdienen aan een titel die ik langs die weg heb ontvangen, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Ik hoor thuis ook weleens dat ik (te?) vaak aan mijn principes vasthoud, dus wellicht ligt het aan mij .

    Ligt hier geen kans voor dvd.nl om wellicht nieuwe leden te trekken met weggeefacties/prijsvragen o.i.d.?

  24. #374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Allereerst wil ik duidelijk maken dat ik het waardeer dat er mensen zijn die tijd nemen om recensies te maken en te plaatsen, alle lof daarvoor .



    Maar....ik wil toch opmerken dat ik het heel vreemd vind dat als je deze blu-ray die je van WB ontvangen hebt, hier op het forum gaat verkopen?
    Ik kan mij voorstellen dat je de straks de EE 3D wilt en dat deze daarom niet meer nodig is, maar dan zou je verwachten dat er een actie vanuit dvd.nl komt waarbij ze bijvoorbeeld met een prijsvraag de blu-ray weggeven. Het lijkt mij sterk dat WB blij is als ze zien dat het exemplaar dat zij voor een recensie versturen, te koop aangeboden wordt.
    Maar goed, dat is alleen mijn mening en die wilde ik even delen .
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Je mening mag je natuurlijk hebben, dat is een recht van eenieder. Je mening is echter wel gebaseerd op een aanname, en dat is altijd tricky. Ik koop en krijg veel blurays, onder ander ter recensie. Ik wordt ook nog wel eens verrast door mijn vrouw, soms was die keuze raak en soms niet, zoals bij deze titel het geval is. Ook koop ik zelf wel eens dubbel, zoals hierboven al aangegeven had ik zelf al de 3D versie van Thor gekocht toen ik de 2D versie voor recenseren kreeg. Wat we dan doen met die blurays mogen we zelf beslissen. Ik geloof niet dat een multinational als een Disney of een WB zich zorgen maakt wat een recensent van een, in hun ogen, kleine website als dvd.nl. met een enkele bluray doet.
    Heb je hier verder nog een mening over, richt die dan even aan de hoofdredactie. Ik denk niet dat dit topic daar de juiste plek voor is.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wel heel toevallig dat je vrouw nét The Hobbit gekocht had én geen bonnetje meer had, dat is balen .... Het is trouwens wel een aanname gebaseerd op meerdere gevallen, aangezien je ook o.a. Pak van Mijn Hart en Sin City: A Dame to Kill For gerecenseerd en te koop hebt/had .

    Het viel me al eerder op, maar ik dacht nu: kom, laat ik eens beleefd vragen hoe dat zit qua beleid. En aangezien ik je verkooptopic zelf niet wilde vervuilen, dacht ik dat dit een betere plaats was. Mocht dat niet zo zijn, dan is een mod welkom om het bijvoorbeeld onder "Op- / Aanmerkingen op DVD.nl" te verplaatsen hoor, geen probleem! Mailtjes naar de hoofdredactie hoeven niet, ik ben meer van de openbare discussie; dan zie ik wellicht andere meningen en het zou best kunnen dat ik de enige ben die het opvallend vind.

    Als het beleid is dat gerecenseerde titels, die gratis verkregen worden, gewoon verkocht mogen worden, prima, dan is dat zo. Niets om mij verder druk over te maken, maar ik spreek alleen wel mijn grote verwondering hierover uit. Ikzelf zou namelijk niet willen verdienen aan een titel die ik langs die weg heb ontvangen, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening. Ik hoor thuis ook weleens dat ik (te?) vaak aan mijn principes vasthoud, dus wellicht ligt het aan mij .

    Ligt hier geen kans voor dvd.nl om wellicht nieuwe leden te trekken met weggeefacties/prijsvragen o.i.d.?
    Ik heb deze BR van Rogier op Marktplaats de afgelopen 2 weken gezien voor een prijs van € 22,50 ! Daar schrok ik me helemaal rot van, vooral als het om een recensie exemplaar ging. Ook ik wilde toen mailen maar toen niet gedaan en ik deel wel jou mening(en) van bovenstaande posts.

  25. #375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Ik heb deze BR van Rogier op Marktplaats de afgelopen 2 weken gezien voor een prijs van € 22,50 ! Daar schrok ik me helemaal rot van, vooral als het om een recensie exemplaar ging. Ook ik wilde toen mailen maar toen niet gedaan en ik deel wel jou mening(en) van bovenstaande posts.
    Misschien wel even goed om te vermelden dat je gisteravond via PM deze BD wel graag geseald wilde overnemen.

Pagina 15 van 23 EersteEerste ... 5111213141516171819 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •