Pagina 14 van 23 EersteEerste ... 4101112131415161718 ... LaatsteLaatste
De resultaten 326 tot 350 van 567 worden weergegeven.
  1. #326

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Is er al wat meer bekend over de jan_tran situatie?
    Nee. Zodra we meer weten zullen we jullie - waar mogelijk - op de hoogte brengen.

  2. #327

    Standaard

    Als het idd zo blijkt te zijn, heeft dit dan nog gevolgen voor het gebruikersaccount van jan_tran (zoals een permban o.i.d.)?

  3. #328
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wij weten zelf uiteraard nog helemaal niks omtrent het voorval en zullen dus ook pas als er wat bekend is kijken hoe we hier verder mee omgaan. Toch kan ik me voorstellen dat Jan zichzelf die ban oplegt. Hij zal - indien de informatie klopt - natuurlijk geen handel meer aanbieden op dit of ander forum. Maar, zoals gezegd, weten wij net zo veel als ieder ander.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #329

    Standaard

    Jeetje. wat ik nu lees is toch jammer zeg..zoiets verwacht ik niet hier maar het kan altijd gebeuren..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #330

    Standaard

    Wanneer wordt de traderslijst weer geupdate? Laatste update:

    Totaal plussen en minnen
    voor 10 mei 2013:


    Hoog tijd toch...

  6. #331
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Leg eens uit want ik ken de waarderingen dagelijks toe. Wellicht wordt sinds de nieuwe website de totalen niet meer weergegeven.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #332

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Wanneer wordt de traderslijst weer geupdate? Laatste update:

    Totaal plussen en minnen
    voor 10 mei 2013:


    Hoog tijd toch...
    De "Totaal plussen en minnen voor 10 mei 2013" heeft betrekking op de totalen op het oude systeem, voor de overgang naar de nieuwe website.
    Die tellen niet mee met de nieuwe waarderingen die, zoals Claudio al aangeeft, bijna dagelijks wordt bijgewerkt.
    Het oude totaal is meer als extra kennisgeving over de gehele status als trader op het forum van DVD.nl door de jaren heen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #333

    Standaard

    Ah oké. Ik vond het ook al zo raar

    Ik sta overigens 2x in de lijst. Zou dit aangepast kunnen worden? Ik ben diegene MET punt :P

  9. #334

    Standaard

    Die zonder punt is een andere "Dan G". Maar ik denk inderdaad dat jouw waarderingen aan hem zijn toegeschreven. Die andere Dan G is al jaren niet meer actief geweest.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #335

    Standaard

    Totaal geen probleem maar iets wat me de afgelopen tijd opviel. Zou het kunnen dat de activiteit op het forum de laatste maanden een stuk minder is als vroeger? Ik heb zo die indruk maar dat kan misschien een totaal foutief beeld zijn.

  11. #336
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    In vergelijking met jaren terug wel, maar de laatste maanden is er juist weer meer drukte op ons forum. Maar dat de groep iets kleiner is, is inherent aan de tijd waarin we leven.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  12. #337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    In vergelijking met jaren terug wel, maar de laatste maanden is er juist weer meer drukte op ons forum. Maar dat de groep iets kleiner is, is inherent aan de tijd waarin we leven.
    Bedankt voor de info. T.o.v. een aantal jaren geleden is het verschil inderdaad goed te merken maar ik had de indruk dat het de laatste maanden ook wat kalmer was. Was dus een verkeerde indruk

  13. #338
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wij zelf zijn daar natuurlijk heel bewust mee bezig. Waar wij zelf al een aantal jaren mee bezig zijn. De glorietijden van de DVD. Blu-ray Disk, nieuwe ontwikkelingen op medium-gebied en het kopen en discussiëren over films ligt natuurlijk een beetje achter ons. Geen hoogoplopende of uitnodigende discussies over de 'Format War' meer. Het zijn de tijden van VOD en alternatieve manieren om een film - al dan niet - gratis te bekijken. Daar heeft ons forum natuurlijk ook last van. Juist omdat we daar mee bezig zijn, viel mij juist op dat de laatste maanden weer meer leden online komen en meedoen aan discussies. Dit heeft ook te maken met de VOD-artikelen en wellicht ook het toenemen van de liefhebbers. Maar we leven in tijden waar informatie je binnen seconden via social-media bereikt en onze doelgroep wellicht ook wat kleiner wordt. Toch zijn wij er trots op dat wij nog een van de weinigen sites zijn die dit nog kunnen bieden en daar zijn we blij mee. Uiteraard willen wij een zo groot mogelijk publiek bereiken, maar dat we een kleiner forum zijn geworden met een vaste groep leden zijn is zeker geen probleem. En je weet nooit wat de toekomst biedt.

    Wel is het zo dat mijn opmerking ook op gevoel is gebaseerd. De cijfers tonen zeker wel een lichte stijging aan, maar recentelijk is er nog geen info, toch zijn mijn gevoel dat het juist weer wat drukker wordt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #339

    Standaard

    Voor mij mag het op het game topic ook wel wat drukker worden want alles alleen vol krabbelen is ook weinig aan.

  15. #340

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Voor mij mag het op het game topic ook wel wat drukker worden want alles alleen vol krabbelen is ook weinig aan.
    Nou... alleen? Niet overdrijven he!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #341

    Standaard

    Ik zou nog steeds ondersteuning voor mobiele platforms als iOS en Android plezierig vinden, maar dat zal er wel niet meer in zitten vrees ik.

  17. #342
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is wel vaak ter sprake gekomen na de nieuwe website. Echter vergt dat jammer genoeg een flinke investering. Wel kun je handmatig de mobiele-versie kiezen linksonder (dvd.nl 2013) bij lay-out, maar wie weet komt dat nog. Dat gezegd hebbende: ikzelf doe vrijwel alles mobiel en gewoon via de webbrowser en dat bevalt mij prima. Ik gebruik eigenlijk liever geen mobiele-versies, omdat die altijd wel beperkingen kennen. Maar goed op mijn grote One Max is dat wat makkelijker praten en verder heel persoonlijk. Ik begrijp de vraag ook en mijn persoonlijke voorkeur is zeker niet van invloed. Zoals gezegd, wie weet gaan we nog meer met de tijd mee.

    Maar om het te relativeren, wij zijn één van de laatste Nederlandse DVD-gerelateerde websites. Daar ben ik al heel blij mee... En dat is al heel wat.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 16-09-2014 om 19:30
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #343

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Nou... alleen? Niet overdrijven he!
    Jij bent ook zeker goed bezig.

  19. #344

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat is wel vaak ter sprake gekomen na de nieuwe website. Echter vergt dat jammer genoeg een flinke investering. Wel kun je handmatig de mobiele-versie kiezen linksonder (dvd.nl 2013) bij lay-out, maar wie weet komt dat nog. Dat gezegd hebbende: ikzelf doe vrijwel alles mobiel en gewoon via de webbrowser en dat bevalt mij prima. Ik gebruik eigenlijk liever geen mobiele-versies, omdat die altijd wel beperkingen kennen. Maar goed op mijn grote One Max is dat wat makkelijker praten en verder heel persoonlijk. Ik begrijp de vraag ook en mijn persoonlijke voorkeur is zeker niet van invloed. Zoals gezegd, wie weet gaan we nog meer met de tijd mee.
    Dat van die mobiele layout kiezen wist ik niet, dat lijkt echter precies te zijn wat ik bedoel. Ik zie wel al wat beperkingen idd (niet meteen naar Laatste bericht kunnen springen bijv.), maar ik ga het eens uitproberen. Handig voor op de iPhone, want daar is het wel gepruts met de webbrowser.

  20. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bart22 Bekijk bericht
    Totaal geen probleem maar iets wat me de afgelopen tijd opviel. Zou het kunnen dat de activiteit op het forum de laatste maanden een stuk minder is als vroeger? Ik heb zo die indruk maar dat kan misschien een totaal foutief beeld zijn.
    Deze indruk heb/had ik ook...

    Wsl kan dat ook niet anders doordat de markt van fysieke dragers in een negatieve spiraal zit.
    En vooral Nederland, waar nog nauwelijks fysieke verkooppunt in het straatbeeld zijn te vinden + een steeds sneller krimpende catalogus, valt er gewoon steeds minder te discuteren.
    Ik zie dan ook dat de hoofdmoot gaat over wat buiten NL wordt uitgebracht en VOD.

    Maar mis bv ook de reactie op de DFW uitspraak.

    "De consument moet worden opgevoed. Die moet begrijpen dat het niet mag,” zegt René van Turnhout, directeur van filmdistributeur Dutch Filmworks en voorzitter van branchevereniging NVPI Video.
    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=38686

    Over opvoeden gesproken, DWF is in mijn ogen DE maatschappij de NIET naar de consument luistert en ze aan het downloaden zet door hun inferieure graai bak producten en hun eeuwige "oude wijn in nieuwe zakken" strategie ...

    Brand maar los, zodat het wat drukker word
    "A man's got to know his limitations", ...

  21. #346

    Standaard

    Het forum hier lijkt meer en meer enkel nog voor een select clubje van leden ... Sorry, maar die indruk heb ik.

  22. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dligneel Bekijk bericht
    Het forum hier lijkt meer en meer enkel nog voor een select clubje van leden ... Sorry, maar die indruk heb ik.
    Het zijn inderdaad vaak dezezelfde die posten, op een aantal draadjes na (zoals wat heb je gekocht). Maar daar kan JIJ ook verandering in aan brengen. 9 jaar lid en 155 posts? Dan mag je niet klagen dat het een select clubje is, als je zelf ook niets post .

  23. #348

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het zijn inderdaad vaak dezezelfde die posten, op een aantal draadjes na (zoals wat heb je gekocht). Maar daar kan JIJ ook verandering in aan brengen. 9 jaar lid en 155 posts? Dan mag je niet klagen dat het een select clubje is, als je zelf ook niets post .
    Als je dan toch cijfers gaat controleren, dan zou je ook gemerkt hebben dat ik enkel posts gedaan heb in 2005 en 2006. En daarna pas terug vanaf 2012. Dus van de 9 jaar ben ik 6,5 jaar niet actief geweest op het forum. Laat ons zeggen dat ik het forum herontdekt heb in de laatste jaren. De meeste posts zijn dan ook geplaatst in de laatste 2 jaren.

    Het is meer het feit dat als ik mijn mening post in een discussie, er daarna meestal geen reactie meer komt. Blijkbaar heb ik niets interessants te vertellen. Bepaalde andere leden kunnen bij manier van spreken de domste opmerking posten en er nog steeds een hoop reacties op krijgen. Dat bedoel ik met het clubje.

    Ik heb ook geen goesting om me te mengen in bepaalde discussies:
    - zoals een tijdje geleden dat een lid kritiek krijgt op zijn aankoopgedrag (te veel koopt aan te dure prijzen volgens sommige leden), dat lijkt mij zijn eigen zaak.
    - of een film wel of niet goed is ... persoonlijke smaak toch?
    - over hoe een release zal zijn, een hele tijd voordat hij uitkomt ... na de release krijg je de beste info wanneer een lid zijn opmerkingen post.
    - ...

  24. #349

    Standaard

    "Blijkbaar heb ik niets interessants te vertellen". Beetje een denigrerende/ opmerking aanname naar jezelf toe. Snap niet waarom je dat doet.
    Feit is dat er inderdaad veel minder posters zijn en dat er nog maar een klein select clubje van vroeger is die het nog wel enigszins levend houd. Dit alles staat ook denk ik in relatie/ verhouding dat de mediadragers kant die die steeds minder wordt.
    En als je dus maar een klein select gezelschap overhoudt, heb je misschien ook net die azijnpisser waar jij dus tegen aanloopt. Beter kan je dan naar jezelf kijken en hoe jij hier mee om wil gaan als persoon en bezoeker van deze site.
    Ikzelf ben hier nog alleen maar voor de info en niet meer voor de "gezelligheid".

  25. #350

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    "Blijkbaar heb ik niets interessants te vertellen". Beetje een denigrerende/ opmerking aanname naar jezelf toe. Snap niet waarom je dat doet.
    Feit is dat er inderdaad veel minder posters zijn en dat er nog maar een klein select clubje van vroeger is die het nog wel enigszins levend houd. Dit alles staat ook denk ik in relatie/ verhouding dat de mediadragers kant die die steeds minder wordt.
    En als je dus maar een klein select gezelschap overhoudt, heb je misschien ook net die azijnpisser waar jij dus tegen aanloopt. Beter kan je dan naar jezelf kijken en hoe jij hier mee om wil gaan als persoon en bezoeker van deze site.
    Ikzelf ben hier nog alleen maar voor de info en niet meer voor de "gezelligheid".
    Ik had misschien een vraagteken achter die zin moeten plaatsen?
    Ik geloof zelf nog steeds in de fysieke drager (heb ik meerdere posts over gedaan, meestal zonder reactie) en ik hoopte eigenlijk dat de meeste leden hier hetzelfde dachten. Misschien ligt daar mijn fout.

Pagina 14 van 23 EersteEerste ... 4101112131415161718 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •