Pagina 8 van 23 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 567 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Mag ik "luchten" dat ik het weer op dit moment zelfs deprimerender vind dan al het `gezeik` hier.
    Kunnen we het even on topic houden hier? Er is een apart weer topic. Graag nu weer door met deprimerende *blaat* en gezeur
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Dit heeft geen zin mannen. Zullen we het muggeziften achterwege laten en serieus met dit topic omgaan?

    Bij voorbaat dank.
    Was zelf in de veronderstelling dat dit topic juist daarvoor in het leven was geroepen zodat het niet in andere topics terugkomt.

    Daarnaast gaat muggeziften mij ook wat ver en is het een punt dat we best ter discussie mogen stellen in dit topic. Een member levert op diverse manieren commentaar op berichten van andere members. Indien een moderator mij aanspreekt op het plaatsen van mijn berichten heb ik daar geen enkel probleem mee. Ik hoef geen bijdehante opmerkingen van members in mijn inbox. Zeker niet als die persoon zelf een nogal opmerkelijke stijl van posten heeft.

  3. #178

    Standaard

    Ik doelde vooral op de reactie van digi-gek. En nee, dit topic is niet in het leven geroepen om op elkaar te bitchen. Dit topic is bedoelt om op een volwassen manier met elkaar in discussie te gaan, mocht dit nodig zijn óf iets te posten wat je van je hart moet. Echter nog steeds op een volwassen manier. Muggeziften of zeikerig gedrag vallen daar natuurlijk niet onder. En dat is wel hoe er met dat spellings/alinea onderwerp wordt omgegaan.

    Waarom spreek je iemand niet gewoon aan op iets als je het stoort maar maak je een denigrerende opmerking jegens dat lid? Daarmee voed je het gezeik-gehalte. Als je gewoon normaal had gereageerd had je zeer waarschijnlijk een normaal antwoord terug gehad en was het klaar geweest.

  4. #179

    Standaard

    Volgens mij loop ik niet te bitchen maar "lucht ik mijn hart" over een onderwerp. Hij heeft ook een bericht van mij terug gehad overigens, maar gaat vervolgens lekker verder met het posten van commentaar op andere members. Iets wat in mijn optiek in principe een taak is van moderators, niet van members onderling.

    Maar goed, laat maar lekker gaan.

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    Ik doelde vooral op de reactie van digi-gek. En nee, dit topic is niet in het leven geroepen om op elkaar te bitchen. Dit topic is bedoelt om op een volwassen manier met elkaar in discussie te gaan, mocht dit nodig zijn óf iets te posten wat je van je hart moet. Echter nog steeds op een volwassen manier. Muggeziften of zeikerig gedrag vallen daar natuurlijk niet
    Deze omerking zit mij toch niet helemaal lekker, Dan Ik heb de afgelopen 4 pagina's mijn nek uitgestoken om bepaalde omgangsregels hier op een serieuze manier bespreekbaar te maken, met weinig resultaat. Als ik dan 1 keer op een sarcastische wijze een spiegeltje probeer voor te houden, kom jij opeens om de hoek lopen om dat als muggenziften te bestempelen. Fraai is dat.

    Buiten dat om, als DVD watcher het nodig vindt om de schrijfstijl van andere te becommentariseren (wat ik persoonlijk als denigrerend zou ervaren), kan hij ook reacties op zijn manier van posten verwachten.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  6. #181

    Standaard

    En juist om vele pagina's met dat soort nonsens te voorkomen schreef ik wat ik schreef digi-gek. Ik weet dat je je nek uitstak om er serieus iets van te willen maken en dat siert je ook, zoals ik eerder al opmerkte. Maar dat is nog geen vrijwaring om vervolgens te komen met zo'n kinderachtige opmerking. Juist jij zou dan beter moeten weten.

    @Marcel: Hart luchten, prima, maar daar zijn geen neerbuigende reacties voor nodig. Daarbij zeg ik ook niet dat jij alleen maar aan het bitchen bent maar wil ik voorkomen dat straks iedereen dat wel op elkaar gaat doen. Het ging uiteindelijk al goed die kant op.

    Ben het overigens met je eens dat wanna be modgedrag eigenlijk niet thuishoort op een forum maar goed, dat is niet aan mij.

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan Goossens Bekijk bericht
    En juist om vele pagina's met dat soort nonsens te voorkomen schreef ik wat ik schreef digi-gek. Ik weet dat je je nek uitstak om er serieus iets van te willen maken en dat siert je ook, zoals ik eerder al opmerkte. Maar dat is nog geen vrijwaring om vervolgens te komen met zo'n kinderachtige opmerking. Juist jij zou dan beter moeten weten.
    Ach,wat jij een kinderachtige opmerking noemt, noem ik een onschuldige grap. Dat jij deze niet waardeert is bij deze duidelijk. Ik zal jouw schriftelijke oorvijg dan ook gelaten accepteren.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  8. #183

    Standaard



    Dank jullie wel jongens. Ik begon deze dag aan de chagrijnige kant maar dankzij dit topic heb ik enkele keren hardop kunnen lachen.

    Komop mensen; het is internet waar je het over hebt, neem het allemaal niet zo serieus en doe vooral je best om glorious member te worden, dat verhoogt toch je aanzien...

  9. #184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P. Bekijk bericht

    en doe vooral je best om glorious member te worden, dat verhoogt toch je aanzien...

    Nee joh, ik heb ook geen aanzien
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  10. #185

    Standaard

    Het is nu reeds de derde keer dat het volgende me overkomt: Na enkele vlotte heen-en-weer berichten reserveren bepaalde leden items en sluiten een deal na ontvangst van alle info en vraag tot betaling. Meestal komt dan nog bericht dat de betaling onderweg is. Vervolgens blijft het wachten. En wachten. Ik ben één en al begrip voor zaken die in de vergetelheid geraakt zijn, al dan niet door omstandigheden. Uiterst vriendelijke en -gezien de tijd die er tussen zit- best wel geduldige verzoeken om me even te informeren worden simpelweg genegeerd. Ondanks de gezonde activiteit en aanwezigheid op het forum van deze leden. Eén keer kreeg ik na enige tijd een norse : "Hoef ze niet meer." Maar verder geen enkele reactie, niets. Moedwillig.

    Misschien ben ik wat naïef of zelfs onnozel op dat vlak, maar de complete afwezigheid van ook maar het minste beetje beleefdheid ... daar schrik ik van. Keer op keer. Is het dan echt teveel gevraagd om de koper of verkoper op de hoogte te brengen van de huidige situatie? Zie je plots alsnog af van de deal, is dat toch niet onoverkomelijk om dat met een simpel berichtje even te laten weten? Laat mensen toch niet onwetend in het duister tasten. Het is zelfs zo dat ik geen zogenaamde "min" uitdeel, omdat ik me daar niet goed bij voel nav. zoiets. Gebrek aan enig respect is voor mij namelijk niet hetzelfde als het (al dan niet) opzettelijk laten mislopen van een deal.

    Ondertussen liggen die items weken, soms maanden opzij voor iemand die z'n middenvinger opsteekt. En andere eventuele kopers ben je mogelijk kwijt.

    Ik zou zodoende graag enkele verbeterde of meer uitgebreide features zien betr. de traderslijst eens de nieuwe versie van DVD.nl verschijnt. bv. De mogelijkheid om de positieve comments te bekijken, de mogelijkheid om een neutrale "rating" na te laten met bv. bijhorende opmerking als "Deal gesloten, nadien nooit meer van gehoord. Geen transactie van beide kanten." Mogelijk bestaat het al : Maar misschien is het ook fijn om ergens mee te geven vanaf hoeveel "plusjes" je welke sterren-status ontvangt.

    Tot zover het geklaag, het moest er eens af.

  11. #186

    Standaard

    Helemaal met je eens Estaban, al is zoiets me nog nooit overkomen, maar ik erger me er al aan als ik een privébericht krijg zonder de echte naam van iemand of zonder aanhef of afsluiting. Voelt echt respectloos, helemaal als diegene ook nog iets van je wilt... Als ik jou was dan had ik al heel wat minnen uitgedeeld, niet meer dan terecht als je niets meer laat horen na een deal. Wel is het zo dat een uitgebreidere traderslijst zeer welkom is, zeker voor nuanceringen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #187

    Standaard

    Ook ik ben het helemaal met je eens Esteban. Ik heb destijds al eens een traders feedbacktopic voorgesteld aan het team (waar ik toen nog geen deel van uitmaakte) met als bedoeling om feedback te lezen over verlopen deals. Een stukje extra info die handig kan zijn voor de traders die dvd.nl kent.

    Ik ga dit nu nogmaals voor de groep gooien, maar nu als teamlid

  13. #188

    Standaard

    Dat systeem komt er, maar voeren we pas in bij de nieuwe site. Daar kun je elkaar een waardering geven voor bepaalde elementen van een transactie. Dus niet zozeer in woorden, maar in een waardering.
    Je kunt ook nog een korte omschrijving toevoegen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  14. #189

    Standaard

    Maar die woorden zijn juist nodig Ludo. Een waardering is zo beknopt.

    Anyway, check mijn topic in de mod sectie

  15. #190

    Standaard

    Zie mijn reactie in dat topic Dan. Zoals gezegd, je kunt ook woorden bijvoegen met je opmerking.
    Maar je kunt voor een aantal onderdelen van een transactie een waardering geven, niet één waardering voor de hele transactie.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat systeem komt er, maar voeren we pas in bij de nieuwe site. Daar kun je elkaar een waardering geven voor bepaalde elementen van een transactie. Dus niet zozeer in woorden, maar in een waardering.
    Je kunt ook nog een korte omschrijving toevoegen.
    En wanneer is die site er dan

  17. #192

    Standaard

    Jaaa!!! Dat is en blijft altijd een grote verrassing. Helaas ook voor mij

    Maar heel lang zou dat niet meer mogen duren.
    Hoop ik...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Jaaa!!! Dat is en blijft altijd een grote verrassing. Helaas ook voor mij

    Maar heel lang zou dat niet meer mogen duren.
    Hoop ik...
    Dat word al zolang geroepen, dat we bijna denken dat het gebeurd als Pasen en Pinksteren op 1 dag gaan vallen

  19. #194

    Standaard

    Daar wachten we ook op...

    Nee, ik had gehoopt in november al online te gaan met de nieuwe site, maar telkens werd het, om verschillende redenen weer uitgesteld.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #195

    Standaard

    Als kleine toevoeging aan de frustraties van Esteban wil ik graag het volgende bijdragen over het ontvangen van plusjes-minnetjes. Als ik een aankoop doe hier op het forum betaal ik afhankelijk van de snelheid van het reageren van de verkoper binnen 24 uur, na binnenkomst van de bestelde goederen stuur ik dan meteen een plusje om mijn waardering te uiten. Helaas is mijn snelle betalen voor een aantal verkopers géén reden om mij een plusje terug te sturen wat ik erg jammer vind en eigenlijk best wel respectloos. Wat mij opvalt is dat dat in mijn geval verkopers zijn die zelf enige honderden plusjes hebben vergaard.

    Ik heb begrepen dat je hier na enige tijd een plusje kan claimen maar mij is dat tot nu toe nog nooit gelukt, hoe zit dat eigenlijk? Ik heb ook begrepen dat dat pas na een bepaalde wachttijd mogelijk is maar daar is tot nu toe altijd ontzettend geheimzinnig over gedaan door de crew. Hoe lang duurt het voordat ik mijn plusje kan claimen? Wordt het op de ooit nog eens verschijnende nieuwe website en forum mogelijk om dit sneller geregeld te krijgen of wordt het mogelijk om gegeven plusjes-minnetjes in te trekken/van extra commentaar te voorzien?


  21. #196
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Daar wachten we ook op...

    Nee, ik had gehoopt in november al online te gaan met de nieuwe site, maar telkens werd het, om verschillende redenen weer uitgesteld.
    Heel begrijpelijk Ludo, kan alleen maar vermoeden dat dit voor jullie als team ook gewoon frusterend is.

    Aangezien je zelf niet de leiding hebt over de nieuwigheden en vooral de ontwikkeling ervan, kan je alleen maar je bevindingen doorsturen en beleefd vragen of ze er wat vaart kunnen achter zetten.

    Trouwens nog niet veel veranderd nu
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Heel begrijpelijk Ludo, kan alleen maar vermoeden dat dit voor jullie als team ook gewoon frusterend is.

    Aangezien je zelf niet de leiding hebt over de nieuwigheden en vooral de ontwikkeling ervan, kan je alleen maar je bevindingen doorsturen en beleefd vragen of ze er wat vaart kunnen achter zetten.

    Trouwens nog niet veel veranderd nu
    Zie? Nu ondervind jij hetzelfde ook.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  23. #198

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Einzelgänger Bekijk bericht
    Als kleine toevoeging aan de frustraties van Esteban wil ik graag het volgende bijdragen over het ontvangen van plusjes-minnetjes. Als ik een aankoop doe hier op het forum betaal ik afhankelijk van de snelheid van het reageren van de verkoper binnen 24 uur, na binnenkomst van de bestelde goederen stuur ik dan meteen een plusje om mijn waardering te uiten. Helaas is mijn snelle betalen voor een aantal verkopers géén reden om mij een plusje terug te sturen wat ik erg jammer vind en eigenlijk best wel respectloos. Wat mij opvalt is dat dat in mijn geval verkopers zijn die zelf enige honderden plusjes hebben vergaard.

    Ik heb begrepen dat je hier na enige tijd een plusje kan claimen maar mij is dat tot nu toe nog nooit gelukt, hoe zit dat eigenlijk? Ik heb ook begrepen dat dat pas na een bepaalde wachttijd mogelijk is maar daar is tot nu toe altijd ontzettend geheimzinnig over gedaan door de crew. Hoe lang duurt het voordat ik mijn plusje kan claimen? Wordt het op de ooit nog eens verschijnende nieuwe website en forum mogelijk om dit sneller geregeld te krijgen of wordt het mogelijk om gegeven plusjes-minnetjes in te trekken/van extra commentaar te voorzien?
    Zou iemand van de crew mijn vragen a.u.b. willen beantwoorden, alvast bedankt.


  25. #200

    Standaard

    Je vraag is al voor een deel beantwoord, maar ja, je kunt een plusje claimen in je profiel. Dat kan na een maand. Daar hebben we overigens nooit geheimzinnig over gedaan hoor.
    In de traderslijst klik je op 'Eigen overzicht'. Daar staat een overzicht van de "Wel verstuurde, maar nog niet terug ontvangen plussen/minnen:" Als de maand voorbij is staat daar achter "Claim een plusje".
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 8 van 23 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •