Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 53 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nu de definitieve bevestiging: ik heb vandaag de Duitse Die Hard Legacy Collection binnengekregen en daarin zit inderdaad de Blu-ray van Die Hard 4.0 met zowel de bioscoop- als de Unrated versie. Beiden ook met NL subs. Beiden ook met een speelduur van 128 min. Yeah!!
    Rogier, vraagje:

    Ik ben ook van plan deze Legacy box aan te schaffen, maar welke versie heb je precies in bezit:

    Versie 1: http://www.blu-ray.com/movies/Die-Ha...Blu-ray/71541/
    Versie 2: http://www.blu-ray.com/movies/Die-Ha...Blu-ray/66395/

    Beide versies geven namelijk aan dat alleen Die Hard 1 t/m 3 NL subs bevatten en Die Hard 4 (unrated Cut) en Die Hard 5 niet. Jij geeft aan dat Die Hard 4 ook NL subs bevat. Kun je dit bevestigen? Thanks!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dida Bekijk bericht
    Rogier, vraagje:

    Ik ben ook van plan deze Legacy box aan te schaffen, maar welke versie heb je precies in bezit:

    Versie 1: http://www.blu-ray.com/movies/Die-Ha...Blu-ray/71541/
    Versie 2: http://www.blu-ray.com/movies/Die-Ha...Blu-ray/66395/

    Beide versies geven namelijk aan dat alleen Die Hard 1 t/m 3 NL subs bevatten en Die Hard 4 (unrated Cut) en Die Hard 5 niet. Jij geeft aan dat Die Hard 4 ook NL subs bevat. Kun je dit bevestigen? Thanks!

    Ik weet niet of Rogier dat kan bevestigen maar ik kan het zeker. Uitzonderlijk is de informatie op Blu-ray.com eens fout. Ik heb versie 2 en daar hebben de beide cuts van Die Hard 4 Nederlandse ondertiteling. De enige film die geen Nederlandse ondertiteling heeft is Die Hard 5.
    Kijk op mijn homepage http://users.skynet.be/werner_peeter...VDwelcome.html -> doorklikken Blu-ray -> D en daar staat 'ie tussen met alle specs. Ik heb de disk van DH5 vervangen door die van de Beneluxversie.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #28

    Standaard

    Ik hoop toch nog dat Die Hard 4 ooit nog unrated apart verschijnt, maar dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren.
    Nu zal ik de Legacy box niet meer moeten aanschaffen want die is erg duur geworden.
    BD (1243) What i Watch

  4. #29

    Standaard

    Ik heb ook Versie 2, en naar mijn beste weten heeft Versie 1 NIET de 2 cuts van Die Hard 4. Ook mijn versie heeft op beide versie NL subs. Plus de rest verder ook behalve deel 5, net zoals bij Werner.

  5. #30

    Standaard

    Bedankt allemaal. Ik zie dat de Legacy box wel heel duur is geworden. Toch maar even sparen, want ik wil toch mijn Die Hard collectie compleet met de unrated versie van Die Hard 4.

  6. #31

    Standaard

    Iemand die hem wil verkopen misschien

  7. #32

    Standaard

    "unrated versie van Die Hard 4"

    Volgens het menu van de BD is Die Hard 4 NIET de Unrated maar een Recut versie!
    (in lengte zelfs iets korter ???)
    "A man's got to know his limitations", ...

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    "unrated versie van Die Hard 4"

    Volgens het menu van de BD is Die Hard 4 NIET de Unrated maar een Recut versie!
    (in lengte zelfs iets korter ???)
    Unrated/Recut....het komt op hetzelfde neer. Het is een unrated versie (want niet aangeboden bij de MPAA) en recut (want hij duurt korter), dus het klopt allebei. Een Unrated/Recut versie hoeft niet persé langer te duren. Vaak is dat wel zo en is de combi Extended/Unrated maar in dit geval dus niet.

  9. #34

    Standaard

    Ik heb laatst uit Australie de 25th anniversay box van Die Hard gekocht en deze bevat ook de Unrated cut van Die Hard 4, met NL'se menu etc.

    Ik heb deze versie:

    EAN 9321337150086

    kostte me ongeveer 33,- incl verzendkosten, had hem besteld bij JB HI FI
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Ik heb laatst uit Australie de 25th anniversay box van Die Hard gekocht en deze bevat ook de Unrated cut van Die Hard 4, met NL'se menu etc.

    Ik heb deze versie:

    EAN 9321337150086

    kostte me ongeveer 33,- incl verzendkosten, had hem besteld bij JB HI FI
    Ga ik effe checken. Bedankt!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Ik heb laatst uit Australie de 25th anniversay box van Die Hard gekocht en deze bevat ook de Unrated cut van Die Hard 4, met NL'se menu etc.

    Ik heb deze versie:

    EAN 9321337150086

    kostte me ongeveer 33,- incl verzendkosten, had hem besteld bij JB HI FI
    Vraagje, hebben alle films hier NL subs?

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Ik heb laatst uit Australie de 25th anniversay box van Die Hard gekocht en deze bevat ook de Unrated cut van Die Hard 4, met NL'se menu etc.

    Ik heb deze versie:

    EAN 9321337150086

    kostte me ongeveer 33,- incl verzendkosten, had hem besteld bij JB HI FI
    Zou dit ook wel willen maar heb al veel negatieve dingen gehoord ivm shipping van JB HI FI... Hoe versturen die? UPS/DHL of gewoon via Post & is er tracking voorzien?

  13. #38

    Standaard

    Ben nu niet thuis, dus kan niet de ondertitels checken, en ik heb hem de 17 december besteld en ik kreeg hem 16 januari binnen, gewoon via de post en geen tracking.
    Misschien dat het wel wat sneller kan, gezien die verzonden was tijdens de feestdagen.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Ben nu niet thuis, dus kan niet de ondertitels checken, en ik heb hem de 17 december besteld en ik kreeg hem 16 januari binnen, gewoon via de post en geen tracking.
    Misschien dat het wel wat sneller kan, gezien die verzonden was tijdens de feestdagen.
    Thanks, hoor het graag van je...

  15. #40

    Standaard

    Heb het zojuist gecheckt en alleen deel 4 heeft NL ondertiteling, alle andere delen hebben wel Engels voor dove en slecht horende ondertiteling.
    Trouwens wel vreemd is dat bij deel 5 en de bonusdisc (deze heeft helemaal GEEN ondertiteling) de NL'se kijkwijzer filmpje wordt getoond maar voor de rest niks NLs bevat.
    En bij deel 3 krijg je zelfs eerst een waarschuwingsbericht in het chinees/japans, en dit deel heeft naast engels ook alleen maar chinees/japanse ondertiteling.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  16. #41

    Standaard

    Spijtig dat deze Die Hard 4 Unrated maar geen aparte release krijt op blu-ray. pffff
    BD (1243) What i Watch

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Spijtig dat deze Die Hard 4 Unrated maar geen aparte release krijt op blu-ray. pffff
    Erg vreemd idd, vooral omdat het 4e deel uit de Australische boxset voorzien is van NLse menu's en ondertiteling.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Erg vreemd idd, vooral omdat het 4e deel uit de Australische boxset voorzien is van NLse menu's en ondertiteling.
    Da's niet zo vreemd. Er zijn diverse titels met Nederlandse ondertitels en menu's die niet in Nederland zijn uitgebracht.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Heb het zojuist gecheckt en alleen deel 4 heeft NL ondertiteling, alle andere delen hebben wel Engels voor dove en slecht horende ondertiteling.
    Trouwens wel vreemd is dat bij deel 5 en de bonusdisc (deze heeft helemaal GEEN ondertiteling) de NL'se kijkwijzer filmpje wordt getoond maar voor de rest niks NLs bevat.
    En bij deel 3 krijg je zelfs eerst een waarschuwingsbericht in het chinees/japans, en dit deel heeft naast engels ook alleen maar chinees/japanse ondertiteling.
    Bedankt voor het checken!

  20. #45

    Standaard

    Begrijp ik dan goed, dat de NL box uit juni 2013, en de losse release van Die Hard 4.0 van jan. 2013 niet die Unrated hebben?
    Hoe is het mooooooogelijk? En releases uit dat jaar, zoals de 5 disc, ook niet. Man, man, wat een geklooi.

    Zie wel dat Die Hard 4.0 op de BBFC website opnieuw is gekeurd onder de noemer Extended Version, dus het lijkt erop dat de UK 6 disc versie dezelfde is. Of heb ik het helemaal verkeerd?
    Laatst aangepast door Filmgek : 10-02-2015 om 20:24
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  21. #46

    Standaard

    Weet er iemand nog een vertrouwbare goeie webshop waar de Die Hard box nog verkrijgbaar is met de uncut versie van Die Hard 4 aan een aanvaardbare prijs?
    Net even gekeken op amazon. de en € 134,90 gaat er mij echt wel over.
    BD (1243) What i Watch

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Weet er iemand nog een vertrouwbare goeie webshop waar de Die Hard box nog verkrijgbaar is met de uncut versie van Die Hard 4 aan een aanvaardbare prijs?
    Net even gekeken op amazon. de en € 134,90 gaat er mij echt wel over.
    Lees op Amazon UK dat die m tóch niet heeft... Grrrr!!! Het was ook te mooi om waar te zijn.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Weet er iemand nog een vertrouwbare goeie webshop waar de Die Hard box nog verkrijgbaar is met de uncut versie van Die Hard 4 aan een aanvaardbare prijs?
    Net even gekeken op amazon. de en € 134,90 gaat er mij echt wel over.
    Inderdaad, dat is het minimale wat je ervoor neer moet leggen. Niet normaal. Kan ook geen andere webshop vinden.

  24. #49

    Standaard

    Ik raad nog steeds deze versie aan, die ik zelf ook bezit.
    Je hebt alleen geen NL ondertiteling voor de overige titels:

    https://www.jbhifi.com.au/movies-tv-...ection/494584/
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ash Bekijk bericht
    Ik raad nog steeds deze versie aan, die ik zelf ook bezit.
    Je hebt alleen geen NL ondertiteling voor de overige titels:

    https://www.jbhifi.com.au/movies-tv-...ection/494584/
    Site vertrouwbaar? Zou anders wel nog gewillig zijn om deze hier te bestellen maar er zal waarschijnlijk dan nog douane kosten bijkomen.
    De overige films hoeven geen subs te hebben voor mij, heb ze al allemaal dus dan versteek ik die wel.
    BD (1243) What i Watch

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •