Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 53 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Toch nog Die Hard 4 unrated op Blu-ray???

    http://www.movie-censorship.com/news_en.php?ID=4965

    Op de Duitse site van Amazon wordt dus aangegeven dat de nieuwe Blu-ray box de "re-cut" versie van deel 4 zou bevatten.

    http://www.amazon.de/langsam-Limited...1644244&sr=8-3

    "Die Box enthält erstmals die Re-Cut Version von Stirb Langsam 4.0 als Blu-ray."

    Hopelijk wordt hier dus idd de unrated versie mee bedoeld, dan is die box zeker de moeite de waard om te halen!!!!

    Kleine tip voor wie de unrated versie van deel 4 nu in HD wil zien, even goed zoeken en hij is te vinden maar dan wel op de "waar hier niet over gepraat mag worden manier" maar zolang de officiele Blu-ray er (nog) niet is...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  2. #2

    Standaard

    Da's goed niews!
    Ik denk wel dat het de unrated versie is want er staat duidelijk "erstmals auf Blu-ray".
    Ik zou niet weten welke cut nog niet eerder op Blu-ray is verschenen.

  3. #3

    Standaard

    Stirb Langsam

    ...heerlijke titel dit

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door miss eefje Bekijk bericht
    Stirb Langsam

    ...heerlijke titel dit

    hahaha

  5. #5

    Standaard

    Hoort dit niet in de 25th year anniversary topic van Die Hard?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #6

    Standaard

    Nu de definitieve bevestiging: ik heb vandaag de Duitse Die Hard Legacy Collection binnengekregen en daarin zit inderdaad de Blu-ray van Die Hard 4.0 met zowel de bioscoop- als de Unrated versie. Beiden ook met NL subs. Beiden ook met een speelduur van 128 min. Yeah!!
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 31-07-2013 om 15:08

  7. #7

    Standaard

    En nu maar wachten op een losse uitgave.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  8. #8

    Standaard

    Allebei zelfde speelduur? en toch 1 ervan Unrated?

  9. #9

    Standaard

    Unrated heeft persé niets te maken met lengte en afspeelduur, wel met alternatieve en gewijzigde scenes.

  10. #10

    Standaard

    Ja vooral het woord..fuck..of ************..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #11

    Standaard

    Laat ik het even toelichten: op de bluray wordt de "Unrated" versie aangegeven als "Extended". Ook op de UK dvd trouwens. Dus vandaar evend e vermelding van dezelfde speelduur.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nu de definitieve bevestiging: ik heb vandaag de Duitse Die Hard Legacy Collection binnengekregen en daarin zit inderdaad de Blu-ray van Die Hard 4.0 met zowel de bioscoop- als de Unrated versie. Beiden ook met NL subs. Beiden ook met een speelduur van 128 min. Yeah!!
    Vreemd dat de lehgte gelijk is! (let op dit is de 25fps speelduur)

    Bij de DVD versie waren er toch wat secondes meer


    Live Free or Die Hard
    (IMDB) OT: Live Free or Die Hard


    Comparison:
    PG-13 Theatrical Version
    Unrated Version


    Comparison between Theatrical Version(PG-13), provided by the german FSK 16 Rental DVD from Twentieth Century Fox,and the Unrated Version from the english 2 Disc "Ultimate Action Edition" (BBFC 15).

    Running Time Theatrical Version: 2:03:23 Min. without credits.
    Running Time Unrated Version: 2:03:15 Min. without credits.

    27 Violence Cuts
    37 Dialogue Cuts / Changes
    12 Cut Scenes

    http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=4522

  13. #13

    Standaard

    Gezien dezelfde speelduur, en omdat er maar een enkele keer het woord f u c k ontbreekt, hou ik het gewoon bij mijn Die Hard Quadrilogy Blu ray box.

    Met de versie van Die Hard 4.0 zoals die in die box zit kan ik wel leven.

    Zo'n miniem verschil is te overleven .

    Voor mij geen reden om voor een paar van bovenstaand woordje de nieuwe box te kopen.

    De versie van mijn box vind ik goed zat.

    Om enkel voor een stapeltje scheldwoorden meer de box opnieuw aan te schaffen, vind ik nogal overdreven.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 01-08-2013 om 08:19

  14. #14

    Standaard

    Tja, ik had nog geen box, enkel de losse titels en deel 5 ook nog niet eens. Dus een uitgelezen mogelijkheid zo dacht ik zelf. En dan zijn de Unrated versie en het fotoboek leuke extra's.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja, ik had nog geen box, enkel de losse titels en deel 5 ook nog niet eens. Dus een uitgelezen mogelijkheid zo dacht ik zelf. En dan zijn de Unrated versie en het fotoboek leuke extra's.
    Het is maar hoe je er tegen aan kijkt.

    Je had al de losse delen al op BD, en deel 5 dan niet.

    Ik zelf zou dan alleen deel 5 loskopen, want wat moet je nou met dubbele films?, maar dat is ieder voor zich.

    Je kan toch maar 1 schijf in je speler doen.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Het is maar hoe je er tegen aan kijkt.

    Je had al de losse delen al op BD, en deel 5 dan niet.

    Ik zelf zou dan alleen deel 5 loskopen, want wat moet je nou met dubbele films?, maar dat is ieder voor zich.

    Je kan toch maar 1 schijf in je speler doen.
    Ruilen voor anderen Das een beetje de hobby voor mij, op zoek naar de beste versie. Dat maakt voor mij de speurtocht nog leuk.
    En omdat deze set tot nu toe de enige manier is om deel 4.0 Unrated te krijgen vind ik het wel wat hebben.
    Maar ieder zn meug natuurlijk....

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Gezien dezelfde speelduur, en omdat er maar een enkele keer het woord f u c k ontbreekt, hou ik het gewoon bij mijn Die Hard Quadrilogy Blu ray box.

    Met de versie van Die Hard 4.0 zoals die in die box zit kan ik wel leven.

    Zo'n miniem verschil is te overleven .

    Voor mij geen reden om voor een paar van bovenstaand woordje de nieuwe box te kopen.

    De versie van mijn box vind ik goed zat.

    Om enkel voor een stapeltje scheldwoorden meer de box opnieuw aan te schaffen, vind ik nogal overdreven.
    Er zijn wel meer veranderingen hoor dan alleen die woorden, wat toegevoegd geweld, ook wat digitaal bloed. er is wat dialoog uitgehaald/veranderd, dus daarom speelduur bijna gelijk.
    Maar ik ben met je eens dat het verschil dan nog steeds klein is.

  18. #18

    Standaard

    Zijn alle delen in deze box NL ondertiteld?

  19. #19

    Standaard

    Heel goed nieuws, deze film stond in mijn top 5 van films die ik graag op BD zou willen zien.

    Alleen jammer dat ie niet los te koop is.

    En tussen de PG-13 en unrated versie van deze film zit een wereld van verschil!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dida Bekijk bericht
    Zijn alle delen in deze box NL ondertiteld?
    Deel 1-4 wel, deel 5 alleen Engels.

  21. #21

    Standaard

    Kan iemand bevestigen of de titels van de films in het begin in het Duits of Engels zijn?

    Duitse tekst op de hoes is tot daaraan toe maar Duitse tekst in de film zelf...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Kan iemand bevestigen of de titels van de films in het begin in het Duits of Engels zijn?

    Duitse tekst op de hoes is tot daaraan toe maar Duitse tekst in de film zelf...
    Is allemaal in het Engels.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Is allemaal in het Engels.
    Helemaal top!

    Ik heb 1,2,3 en 5 los op BD en deel 4 op US DVD maar deze box is door de unrated versie van deel 4 meer dan de moeite waard!!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  24. #24

    Standaard

    Rogier, my man, je kost me weer geld! Ben overstag gegaan en de Stirb Langsam Legacy Edition bij amazon besteld.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Rogier, my man, je kost me weer geld! Ben overstag gegaan en de Stirb Langsam Legacy Edition bij amazon besteld.
    You're welcome....

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •