Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 59 worden weergegeven.

Discussie: Cloud Atlas

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Geen van beide, alleen Duits.
    Is ie goed te volgen in het engels ?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Is ie goed te volgen in het engels ?
    Dat is onmogelijk te bepalen voor iemand anders....

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is onmogelijk te bepalen voor iemand anders....
    Ik weet maar ik bedoel word er vaak met ingewikkeld woorden of zinsbouw gegooid.

  4. #29

    Standaard

    Euh ja, ze spreken zelfs een mix van engels met een onbestaande taal XD.

  5. #30

    Standaard

    Ik denk dat je voor deze film toch wel een zekere kennis van het Engels moet hebben. Er zitten namelijk segmenten in die in het verleden en de toekomst spelen en daarin word niet altijd het Engels gesproken dat iedereen kent. Daarnaast is het een film van flink opletten, zoals de tagline al zegt 'everything is connected' en dat is hier heel letterlijk te nemen: Alles zit aan elkaar vast en door elkaar heen verweven.

  6. #31

    Standaard

    Dan wacht ik beter op die NL versie.

  7. #32

    Standaard

    Weet iemand of de NL versie ook extra's heeft? De UK versie wordt door Warner Bros uitgegeven en heeft er een heleboel
    en als de NL versie die niet heeft, dan ga ik voor de UK versie, dan maar geen NL subs.

  8. #33

    Standaard

    Nadat we genoten hadden van deze film in de bioscoop, stond deze op ons blu-ray verlanglijstje . Met een releasedatum van 19-6 ben ik al een aantal keer bij de mediamarkt geweest, maar telkens geen schijfjes. Vandaag wist de verkoper mik te vertellen dat de release is uitgesteld tot 19-9. Ik vind dat nogal verbazend omdat amazon e.d. de schijfjes al lang verkopen. Is dit een van de gevolgen van de fusie van A-FILM? Zijn er anderen die zich hierover verbazen.
    Wie de tijd niet neemt ... heeft nooit de tijd

  9. #34

    Standaard

    Ja duurt lang, bijna een jaar na de bioscoop release pas in de winkel :S.

  10. #35

    Standaard

    Ik kreeg vandaag een verwarrend e-mail van wehkamp. Ik heb de blu-ray Cloud Atlas daar al paar maanden in pre-order staan. Wehkamp meldt mij nu dat de blu-ray uitverkocht zou zijn. Heb ze per e-mail om duidelijkheid gevraagd. Zijn er meer mensen die dit bericht van Wehkamp hebben gehad?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik kreeg vandaag een verwarrend e-mail van wehkamp. Ik heb de blu-ray Cloud Atlas daar al paar maanden in pre-order staan. Wehkamp meldt mij nu dat de blu-ray uitverkocht zou zijn. Heb ze per e-mail om duidelijkheid gevraagd. Zijn er meer mensen die dit bericht van Wehkamp hebben gehad?
    Hoe kan nu iets uitverkocht zijn dat nog moet verschijnen? Is toch geen beperkte oplage, lijkt me.

  12. #37

    Standaard

    Komt omdat hij is uitgesteld en Wehkamp die datum niet heeft aangepast, dan is hij zo maar opeens niet op voorraad
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #38
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Geautomatiseerde administratieve dwaling!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #39
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    GADver dus
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #40
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vind ik leuk!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #41

    Standaard

    Alles wat met weer te maken heeft is dit jaar een beetje van slag...

  17. #42

    Standaard

    Aangezien BFD en A-Film de handen in elkaar slaan is gelukkig de artwork nu ook veranderd. Komt waarschijnlijk ook in een slipcase, (staat toch vermeld op de A-film website).
    En bevat ongeveer 50 min. aan deze extra's :
    A Film Like No Other (+/- 7 min);Eternal Recurrence: Love, Life and Longing in Cloud Atlas (+/- 8 min);Everything is Connected (+/- 8 min);Spaceship Slaves & Sextets (+/- 8 min);The Bold Science Fiction Of Cloud Atlas (+/- 7 min);The Essence of Acting (+/- 7 min);The Impossible Adaptation (+/- 9 min)


  18. #43

    Standaard

    Uit eerste hand weet ik dat de verandering van de cover niets te maken heeft met de samenkomst van beide betrokkenen. In tegendeel, hetbedrijf dat verantwoordelijk was voor het eerdere (verschrikkelijke, imo) artwork heeft daadwerkelijk aandachtig geluisterd naar de commentaren. Ze hebben daar dan ook op ingespeeld en hun cover aangepast. Wat dat betreft neem ik zelfs mijn hoedje af voor BDF, dat is behoorlijk zeldzaam - Zeker de manier waarop de communicatie verliep.

  19. #44

    Standaard

    Dat neemt niet weg dat de cover voor Cloud Atlas waarschijnlijk volgens de uniforme layout van A-film zal zijn.

  20. #45

    Standaard

    Vanzelfsprekend, gezien de rol van A-film als distributeur. Maar wat de verandering van de cover betreft, dat staat daar los van.

  21. #46

    Standaard

    Vandaag gezien. Prachtige film. Een film die met herkijken alleen maar beter kan worden. Extra's zijn niet ondertitelt.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #47

    Standaard

    Deze film kon me op geen enkel moment opzuigen, heb echt moeite moeten doen om hem niet af te zetten.
    Je moet de film al een tijdje volgen om te begrijpen hoe hij in elkaar zit en te waarom het draait. Een doordenkertje zoals de matrix.
    Het idee op zich is mooie gespreksvoer wanneer je in een filosofische bui bent maar geen aanrader voor diegene die uit is op een ontspannend avondje film.

  23. #48

    Standaard

    Gisteren eindelijk! ontvangen van Dvdoutlet.
    Besteld toen het nog 10 graden was buiten LOL...

  24. #49

    Standaard

    Ook de NL versie gezien.
    Bijzondere film, die mij zeker wist te boeien.
    Ik vind ook dat de verschillende typetjes die de acteurs neerzetten heel goed gedaan is.

  25. #50

    Standaard

    Ondertussen zijn er al drie filmvrienden op wiens (nochtans kieskeurige) smaak ik redelijk vertrouw die "Cloud Atlas" dé filmbeleving van het jaar noemen. En ze gaven uitzonderlijk hoge scores naar hun doen. De ultra-lange trailer sprak me ook al enorm aan. Ik geloof dat ik voor 't eerst in heel lange tijd nog eens een blinde aankoop ga overwegen.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •