Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 37 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard SLOTJE: GIVEAWAY: Psycho blu-ray (NL versie)

    Gratis!

    Een film die iedereen een keer gezien moet hebben!



    Het enige wat je hoeft te doen, is vermelden wat de beste film is die je in 2013 hebt gezien, en waarom. Het mag dus ook een film uit 1930 zijn, als je 'm maar in 2013 hebt gezien .

    Ik zal over een week of anderhalf de winnaar bekend maken.
    Laatst aangepast door rogue : 15-04-2013 om 19:19

  2. #2

    Standaard

    Gisteren T2 Special Edition (met alternatief einde). Enige film die ik via IMDb een 10 heb gegeven. Had de BD nog nooit gezien maar man, wat blijft die film goed. Waarom: daarom.

  3. #3

    Standaard

    Silent Hill: Revelation.

    Man man, wat zit de sfeer er goed in zeg, nog meer dan in de eerste film!
    Hey, you fat Irish prick! You put my fucking money to sleep. You go get my fucking money or I'll put your fucking brain to sleep.

  4. #4

    Standaard

    Minority Report.

    Lekkere film van Spielberg. Cruise speelt ook goed. Verhaal is redelijk origineel: een whodunnit gecombineerd met scifi, maar dan met een twist. Ziet er allemaal super uit. Audio (dvd: DTS) is ook prima in orde.
    Favo scene: die met een geblinddoekte Cruise en de koelkast. Ik gruw weer bij de gedachte

    Wat betreft T2. TylerDurden, die blijft over 20 jaar nog steeds overeind staan. Met recht de moeder aller (scifi) actiefilms.

  5. #5

    Standaard

    De beste film die ik in 2013 heb gezien is mijn favoriete film van 2012: Cloud Atlas! Vandaar dat ik 'm voor een 2e keer in de bios ben gaan zien. Wat mij betreft een meesterwerk!

    EDIT: zojuist 'Beasts of the Southern Wild' gezien. Beste film die ik dit jaar heb gezien, die ik nog niet eerder had gezien..
    Laatst aangepast door Zappaaddict : 19-02-2013 om 23:15

  6. #6

    Standaard

    ANCHORMAN: THE LEGEND OF RON BURGUNDY

    Waarom? Als je hem gezien hebt weet je waarom



    Laatst aangepast door Erwin de Koning : 21-02-2013 om 11:31

  7. #7
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Flight!! De persoonlijkheid van (mijn favoriet) Denzel Washington steelt hier de show. Haal je hem weg, dan blijft er van de film niet veel (meer) over
    I'll be back!!

  8. #8

    Standaard

    The Hobbit: An Unexpected Journey

    Schitterende fantasy waarnaar ik heel benieuwd was geworden na de LOTR trilogie. En is me zeker niet tegengevallen.
    Laatst aangepast door tranceguy : 02-03-2013 om 12:55

  9. #9

    Standaard

    Lawrence of Arabia op de grote scherm in de Eye film museum in Amsterdam.
    De akteerwerk van O`toole,Sharif, Guiness and Quinn is geweldig. De Musiek vanaf de eerste minute ademt de woestijn en ik vond dit een super film ervaring,

    gr,Vince.

  10. #10

    Standaard

    Ook al heb ik The Beach en Drive een hogere score gegeven, de beste film die ik dit jaar gezien heb is de Brad Pack-film St. Elmo's Fire uit 1985. Een film met een topcast van jonge acteurs (begin 20), w.o. Demi Moore over 7 vrienden die worstelen met hun leven na de middelbare school. De muziek (score en titelnummer door John Parr) zorgt er extra voor dat je volledig met de besognes van de jonge vrienden meeleeft en laat je verscheurd en gebroken achter tijdens de aftiteling. Een van de sterkste films uit de 80s.

  11. #11

    Standaard

    The Exorcist.

    Toch wel DE moeder aller tijden als het gaat om duivelsuitdrijving.
    Deze heb ik intussen al meer dan 100x gezien, maar elke keer weer is het genieten!
    Cult...pure cult!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  12. #12

    Standaard

    Incredibly loud and extremely close. Dat was weer eens een film die wat met me deed. Vond het indrukwekkend en mooi. En als je zelf met een asperger of autistisch kind hebt gewerkt zie je hoe knap de film ook is.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  13. #13
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik wil niet meedoen, maar wel even aangeven dat ik dit een heel mooi initiatief vind.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #14

    Standaard

    nu de vraag gesteld wordt, valt mij op dat ik precies nog maar weinig noemenswaardige films gezien heb in het nieuwe jaar :-p. Ik ben voornamelijk schade aan het inhalen geweest met het bekijken van bonusmateriaal van al die super-ultra-limited-special-collector-en-nog-wat-editions...

    Het eerste dat mij te binnen schiet is dan ook een docu getiteld Easy Riders, Raging Bulls. Waarom? Omdat het voor mij één van die zeldzame gevallen is waarbij het verhaal achter de productie van de film eigenlijk interessanter is dan de film zelf. Want, schiet me dood, Easy Rider zal ik (ondanks de eerlijke kansen die ik de film al een aantal keer heb gegeven) nooit helemaal begrijpen :-p

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Tak Bekijk bericht
    Incredibly loud and extremely close. Dat was weer eens een film die wat met me deed. Vond het indrukwekkend en mooi. En als je zelf met een asperger of autistisch kind hebt gewerkt zie je hoe knap de film ook is.
    Extremely Loud & Incredibly Close

  16. #16

    Standaard

    Ik denk toch skyfall . Mooie en goede bond film nu wachten tot de blu-ray uit komt

  17. #17

    Standaard

    Pulp Fiction deze week nog een keer gezien

  18. #18

    Standaard

    hitchock

    toepaselijk, gave film met een geweldige quote

    You may call me Hitch. Hold the Cock.

  19. #19

    Standaard

    Life of PI, meeslepend verhaal een ijzerserke 3D, aanrader!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Extremely Loud & Incredibly Close
    Kan op zich wel: als je een gigantisch scherm hebt en je versterker voluit...

  21. #21

    Standaard

    Django Unchained Geweldig 9.1/10

  22. #22

    Standaard

    The NeverEnding Story (1984)

    Volgend jaar alweer 30 jaar geleden dat ik hem in de bios zag en nog steeds een klein meesterwerk (en 1 van de beste 20 films ooit imo).
    Ok, de film is niet volledig (het betreft de helft van het (nog betere) boek) en is op bepaalde punten aangepast, maar het eindresultaat is een tijdloos sprookje.
    Geen CGI, maar animatronics en bluescreen: altijd een verademing.
    Topprestaties van Noah Hathaway (Atreyu) en Alan Oppenheimer (Falkor)

  23. #23

    Standaard

    Intouchables...zonder enige twijfel

  24. #24

    Standaard

    L.A. Confidential (1997)

    Sterrencast en een zeer sterk geschreven script.

  25. #25

    Standaard

    Ik heb vandaag de nieuwe transfer van Jaws weer eens bekeken. Dat blijft toch een ijzersterke film!! Ook bijzonder leuk in de extra's een onbevangen Spielberg van 26 jaar (!!!) zijn frustraties, moeilijkheden en uiteindelijke gelijk bij het maken van deze film nog eens te zien. Vakwerk!!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •