Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 95 worden weergegeven.

Discussie: Fast & Furious 7

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    De dood van Paul Walker is een enorm verschil met maar een 'filmpje'.
    Je kan beter deel 7 nu negeren uit respect voor Paul Walker.

    RIP
    Dat begrijp ik niet. Waarom zou je de film moeten negeren? Wat heeft dat met respect te maken? Ik hoor graag de uitleg .

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    De dood van Paul Walker is een enorm verschil met maar een 'filmpje'.
    Je kan beter deel 7 nu negeren uit respect voor Paul Walker.

    RIP
    Wat is dat nou weer voor een rare opmerking?

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    De dood van Paul Walker is een enorm verschil met maar een 'filmpje'.
    Je kan beter deel 7 nu negeren uit respect voor Paul Walker.

    RIP
    Hoe bedoel je dit?
    Dat deel 7 gewoon op zich moet laten wachten tot de tijd er rijp voor is, dus naar de acteurs en crew toe?

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Hoe bedoel je dit?
    Dat deel 7 gewoon op zich moet laten wachten tot de tijd er rijp voor is, dus naar de acteurs en crew toe?
    Ja. Begrijp mij niet verkeerd hoor. Ik ben ook liefhebber van Fast & Furious. Ik vind het alleen raar om nu al over deel 7 te spreken, terwijl Paul Walker pas overleden is.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    Ja. Begrijp mij niet verkeerd hoor. Ik ben ook liefhebber van Fast & Furious. Ik vind het alleen raar om nu al over deel 7 te spreken, terwijl Paul Walker pas overleden is.
    Dan nog is je opmerking vreemd. Nu zeg je dat je het raar vind om er over te praten terwijl hij net dood is. Daar kan ik me nog iets bij voorstellen.
    Maar het negeren van de film omwille van het respect ontgaat me nog steeds.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Dan nog is je opmerking vreemd. Nu zeg je dat je het raar vind om er over te praten terwijl hij net dood is. Daar kan ik me nog iets bij voorstellen.
    Maar het negeren van de film omwille van het respect ontgaat me nog steeds.
    Ik bedoel hiermee te zeggen dat men er niet teveel aandacht aan hoeft te besteden. Het heeft ook meer betrekking op dat ik het raar vind om erover te praten. Je toont bijvoorbeeld respect door aan zijn familie te laten zien dat je hem als een waardig persoon gedenkt. En ik zeg ook dat je beter het nu kan negeren (het er even bij laten) en niet dat je het moet negeren voor altijd. Eigenlijk is het vrij logisch om dan niet meteen te spreken over hoe deel 7 verder afloopt als hij net overleden is. Je laat dan zien dat je hem als een persoon ziet die meer waard is dan een film. En zo toon je dus respect.
    Laatst aangepast door superman : 09-12-2013 om 05:41

  7. #57

    Standaard

    Ik denk niet dat zijn familie er wakker van ligt dat wij hier over deel 7 praten. Dit is nog altijd een filmforum dus logisch dat wij praten over het vervolg en wat er mee gaat gebeuren. Te meer omdat ze ver in de opnamen zaten. En verder kan je ook best respect voor hem hebben én praten over deel 7. De één sluit de ander niet uit. Geeft ook alleen maar aan hoe belangrijk hij was voor de serie dat er over gepraat wordt, meer respect voor hem en zijn werk kan je niet hebben lijkt me.

  8. #58

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Een site die prominent op hun voorpagina het wereldnieuws zet dat een vrouw 911 heeft gebeld vanwege een incompleet menu is nou niet bepaald iets om je druk over te maken. Dat er 'Beliebers' zijn die hun infantiele fantasietjes via twitter de wereld inbraken wil nog niet zeggen dat het betrouwbaar of nieuwswaardig is.

    Ik neem aan dat de filmmakers er nog helemaal niet uit zijn. Een ander gerucht heeft betrekking op het inzetten van de broer van Walker om met een paar shots de verhaallijn rond z'n personage toch te kunnen afronden. Net zo zeer een gerucht, al klinkt het een stuk plausibeler. Als ik me niet vergis is de zoon van Harrison Ford ook eens voor additionele opnames voor een van de vele versies van Blade Runner gebruikt.

    Hoe dan ook, de verzekering schijnt met een fors bedrag over de brug te moeten komen, dus om financiële redenen hoeven de filmmakers er niet wakker van te liggen als ze alle scenès van Walker moeten schrappen en additionele scènes moeten opnemen om het verhaal vervolgens weer kloppend te krijgen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als het om een vervanger gaat, zie ik liever Chris Pine :
    Dat had je al gemeld .

  11. #61

    Standaard

    Hij moet niet vervangen worden (soap-taferelen), maar netjes en eervol uit de film geschreven worden.
    Hij is niet de eerste main character die het einde van een film niet haalt.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    De dood van Paul Walker is een enorm verschil met maar een 'filmpje'.
    Je kan beter deel 7 nu negeren uit respect voor Paul Walker.

    RIP
    Wat een ongepaste opmerking zeg..

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Wat een ongepaste opmerking zeg..
    want ?

  14. #64

    Standaard

    Nu weer eens wat echt nieuws omtrent deze film: http://www.slashfilm.com/fast-7-will...ers-character/


    ‘Fast 7′ Will “Retire” Paul Walker’s Character

    Producers and execs behind Fast and the Furious 7, along with director James Wanand screenwriter Chris Morgan, had an awful task at the end of last year: figure out how to move forward with the film in the wake of Paul Walker’s death. Much of the film had been shot when Walker’s life was claimed by an auto accident at the end of November, but the actor still had to shoot some of his most significant scenes.
    Now there’s word that all involved have settled on a plan: as much of Walker’s footage will be used as possible, but his character will effectively be written out of the series, or “retired,” in a respectful manner.
    THR reports that Universal, Morgan, and Wan “will tweak the script and add scenes so footage of the late actor’s Brian O’Conner character can still be used” and that the script will not kill the character, but retire him.
    Additional scenes will be written and shot to facilitate the new direction for the film; there’s no information about whether or not any of the new material will feature a double for Walker.
    Fast and the Furious 7 has been delayed to a release date of April 10, 2015, in order to make time for changes to be made.

  15. #65

    Standaard

    Fraaie fan-made teaserposter 'Fast & Furious 7'

    Met de tagline 'This is where roads part.' op de eerste teaserposter van Fast & Furious 7 wordt er uiteraard een verwijzing gemaakt naar het tragische overlijden van hoofdrolspeler Paul Walker eind verleden jaar. Maar mogelijk wordt er zelfs ook gehint naar dat dit het laatste deel is in de succesvolle Fast & Furious-franchise, waarvan Walker - samen met Vin Diesel - het bekendste gezicht was.

    Daarnaast is het ook gewoon een fraaie poster, aangezien via de tweede snelle bolides samen een zeven vormen. Onlangs werd bekend dat dat het zevende en dus mogelijk laatste deel werd uitgesteld naar april 2015. De poster werd getweet door Diesel.

    UPDATE: Dit blijkt een fan-made poster te zien. Ook het Twitter account zou fake zijn. Maar toch, het blijft een nette poster...



    Bron : Filmtotaal.nl

  16. #66

    Standaard

    Foto: de broers van Paul Walker op de ‘Fast and Furious 7' set

    Na het overlijden van Paul Walker in november was het heel lang de vraag wat de makers precies met Fast & Furious 7 zouden gaan doen. Vorige week verklaarde Universal in een persbericht dat Walkers broers, Caleb en Cody, zullen meehelpen met het afronden van de actiefilm. Inmiddels is het duo aangekomen op de set en hoofdrolspeler Vin Diesel zag kans via Facebook onderstaande foto te delen.

    Naast Diesel en de gebroeders Walker zijn er o.a. rollen voor Dwayne Johnson, Jason Statham, Michelle Rodriguez, Jordana Brewster en Lucas Black. Fast and Furious 7, een film van regisseur James Wan, komt uit op 9 april 2015.



    Bron : Filmtotaal.nl

  17. #67

  18. #68

    Standaard

    Oh man wat lijkt me dit een fantastische afsluiter

  19. #69

    Standaard

    Denk niet dat dit de afsluiter wordt. Waarom stoppen, de films lopen als een trein (auto).

  20. #70

    Standaard

    Voor mij is dit wel de afsluiter, puur en alleen omdat Paul Walker niet meer mee kan doen. Ik koop dan ook de boxset van deel 1-7 en dat is de reeks voor mij. Wat er daarna komt niet meer.

  21. #71

    Standaard

    De serie staat of valt niet met Paul Walker. Als ze hem een waardig afscheid geven, dan kan het verhaal gewoon verder gaan. Er zijn weer enkele nieuwe toevoegingen aan de cast gemaakt. Zou het persoonlijk minder vinden als Diesel er mee stopt.

  22. #72

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Tikkeltje over de top.
    Dat is de serie altijd geweest en wat mij betreft is daar niets mis mee.Persoonlijk vind ik de eerste en de laatste in de serie echt goed.

    De nieuwe trailer ziet er trouwens top uit.
    Laatst aangepast door jeroeni : 03-11-2014 om 14:52

  24. #74

    Standaard

    Het is juist een mooi eerbetoon aan Walker dat ze verder gaan, en sommige scenes die hij nog moest spelen door zijn broer te laten doen. Heel mooi voor de familie.

    Sinds deel 5 is deze serie gewoon de beste aktiefilm van het jaar zoals je vroeger Rambo of Die hard had, heb je nu Fast and Furious om jaarlijks naar uit te kijken..

    En mijn persoonlijke held Tony Jaa doet nu ook mee dus voor mij helemaal top nu dit aankomende deel...
    Korean movie addict sinds 1999 -Dankzij de film Shiri (Swiri).

    The rest is history...

  25. #75

    Standaard

    Niiiiiice...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •