De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Tomorrowland (Project T) 2014



    George Clooney
    werd al bevestigd in de hoofdrol, maar nu heeft Disney op officiële wijze het gerucht de wereld in gestuurd dat Hugh Laurie (Dr. House) "in talks" is om de belangrijke rol als bad-guy te vertolken.

    Tomorrowland, het sci-fi project van The Walt Disney Studios was voorheen bekend als "1952". Tomorrowland werd geschreven door Damon Lindelof (Star Trek, Lost, Prometheus) en Brad Bird (The Incredibles, The Iron Giant, Ratatouille, MI:4) zal zowel produceren als regisseren.

    Release : 19 december 2014

    Plot details are still kept secret for now but it’s been described as in the same vein as Close Encounters Of The Third Kind about a man searching for extra-terrestrials on earth.
    Deze twee klassebakken tegenover elkaar onder de vleugels van Brad Bird? My man!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 18-05-2015 om 08:51

  2. #2

    Standaard

    D23 : Starring George Clooney, Hugh Laurie, Britt Robertson, Raffey Cassidy and Thomas Robinson, the action-packed adventure hits theaters December 12, 2014.


  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Ziet er interessant uit, de premisse in ieder geval.

  5. #5

    Standaard

    Nice
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #6

    Standaard

    Super Bowl spot:


  7. #7

    Standaard

    Enkele weken geleden is er nog een nieuwe trailer voor deze film uitgekomen:


  8. #8

    Standaard

    Trailer #3

    https://youtu.be/lNzukD8pS_s

    Dit lijkt me een zeer onderhoudende film, met goede special effects. Die scene in huis is gaaf, goed gedaan.

  9. #9

    Standaard

    Donderdag komt ie uit (vrijdag in Amerika) maar is de naam in Nederland nou serieus veranderd in Project T?
    Dat staat tenminste op de posters van de JT bioscoop. Op de Amerikaanse tv die ik nu heb opstaan zijn er trailers op en die hebben het gewoon over Tomorrowland...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thegodfather Bekijk bericht
    donderdag komt ie uit (vrijdag in amerika) maar is de naam in nederland nou serieus veranderd in project t?
    Dat staat tenminste op de posters van de jt bioscoop. Op de amerikaanse tv die ik nu heb opstaan zijn er trailers op en die hebben het gewoon over tomorrowland...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door http://www.imdb.com/title/tt1964418/trivia?ref_=tt_trv_trv
    in europe, disney had to change the name from tomorrowland to disney project t because the name is a registrated brand of the festival tomorrowland. Same was, when the festival wanted to have a show in the u.s., they had to change the name to tomorrowworld.

  11. #11

    Standaard

    Ah ok, makes sense
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou, niet echt!

    Wat heeft een muziekfestival nou met de film te maken? Totaal andere doelgroep... Aan de andere kant vind ik de naam "Project T" weer beter dan 'Tomorrowland', wat eerder een beetje corny klinkt!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    Eerste reviews zijn niet denderend. Wil m zeker gaan zien, special effects in trailer zagen goed uit.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Nou, niet echt!

    Wat heeft een muziekfestival nou met de film te maken? Totaal andere doelgroep... Aan de andere kant vind ik de naam "Project T" weer beter dan 'Tomorrowland', wat eerder een beetje corny klinkt!
    Opzich heeft het ene natuurlijk niet met het andere te maken, waarschijnlijk gewoon een kwestie van wie het patent het eerst aanvroeg
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #15

    Standaard

    Grappig, afhankelijk van de ondertiteling die je kiest op de blu-ray, krijg je een andere titlecard. NL is Project T, EN is Tomorrowland: A World Beyond

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Grappig, afhankelijk van de ondertiteling die je kiest op de blu-ray, krijg je een andere titlecard. NL is Project T, EN is Tomorrowland: A World Beyond
    Oef ik vond het al spijtig dat Project T in de film gebruikt werd. Die titel slaat nergens op. Verder geweldige film trouwens!

  17. #17

    Standaard

    Voor die gene die in Disney World Orlando zijn geweest is Tomorrowland een herkenning, en ik denk dat het voor de rest weinig uitmaakt.

    Heb trouwens erg genoten van de film en voor mij vreemd dat het z'n flop is geworden???
    "A man's got to know his limitations", ...

  18. #18
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ben in alle parken in de VS geweest en uiteraard ook in Parijs en allemaal hebben ze een Tomorrowland en dat herken je inderdaad meteen terug in de film. Ik vond hem best leuk en vind het dus ook wel vreemd dat het een flop was - wat ik overigens niet eens wist.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #19

    Standaard

    Ik heb me er ook héél goed mee vermaakt en de BD is werkelijk een plaatje om naar te kijken en luisteren, dus waarom die flop
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #20

    Standaard

    Ik heb me gisteren ook vermaakt met de film. Het was eigenlijk de bedoeling om maar een stukje te gaan kijken, maar het lukte niet om 'm af te zetten.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik ben in alle parken in de VS geweest en uiteraard ook in Parijs en allemaal hebben ze een Tomorrowland en dat herken je inderdaad meteen terug in de film. Ik vond hem best leuk en vind het dus ook wel vreemd dat het een flop was - wat ik overigens niet eens wist.
    De reviews zijn niet mals en de opbrengst ...
    http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=1952.htm
    "A man's got to know his limitations", ...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    De reviews zijn niet mals en de opbrengst ...
    http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=1952.htm

    Toch nog winst gemaakt. En waarderingen op imdb en whatiwhatch duiden ook niet direct op flop.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #23

    Standaard

    Boxofficemojo geeft niet de reclame en marketingkosten aan, welke vaak iets minder dan de productiekosten zijn.
    Helaas dus een flop.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Boxofficemojo geeft niet de reclame en marketingkosten aan, welke vaak iets minder dan de productiekosten zijn.
    Helaas dus een flop.
    Daarnaast staat op Boxofficemojo de bruto opbrengst (kaartverkoop), in de regel is de netto opbrengst ongeveer de helft daarvan. De bioscoop wil ook wat verdienen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •