De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.

Discussie: Ice Age 1 t/m 4 Box

  1. #1

    Standaard Ice Age 1 t/m 4 Box

    De complete Ice Age box, deel 1 t/m 4, op blu-ray:
    Bij Bol.com: €.23,99

  2. #2

    Standaard

    Zijn er al mensen die deze Ice Age box, deel 1 t/m 4, op blu ray al ontvangen hebben van BOL.COM...???

    Heb deze box besteld di. 12 Februari maar nog steeds niets binnengekregen, staat constant: wordt verwerkt.

    Wie weet meer...???

  3. #3

    Standaard

    De levertijd zal wel wat langer duren dan de 3-4 dagen die op de site staan vermeld, dus je zult waarschijnlijk tot begin volgende week moeten wachten voordat hij verzonden wordt.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De levertijd zal wel wat langer duren dan de 3-4 dagen die op de site staan vermeld, dus je zult waarschijnlijk tot begin volgende week moeten wachten voordat hij verzonden wordt.
    Zal wel door die aanbieding komen, m.a.w. veel besteld zijn.

  5. #5

    Standaard

    Nee heb hem ook afgelopen dinsdag besteld,aangezien ik ze nog niet op BD had leek dit me een super actie maar tot op heden staat er nog steeds bij verzending 'Wordt verwacht op 16-02-2013'.

  6. #6

    Standaard

    En als je Billie ( klantenservice ) vraagt, zegt ie: Ik had vandaag verwacht, sorry voor de vertraging even een paar dagen wachten tot maandag.

  7. #7

    Standaard

    De vraag zal dan inderdaad wel groter zijn dan het aanbod hihi ik heb ook geen haast ermee zolang die maar komt voor die prijs haha.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dragon. Bekijk bericht
    De vraag zal dan inderdaad wel groter zijn dan het aanbod hihi ik heb ook geen haast ermee zolang die maar komt voor die prijs haha.
    Natuurlijk ik ook, een zeer goede aanbieding

    Maar het kan ook de post zijn, want in principe moest de box vandaag binnenkomen. Was leuk geweest voor het weekend, maar nu dan volgende week.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Natuurlijk ik ook, een zeer goede aanbieding

    Maar het kan ook de post zijn, want in principe moest de box vandaag binnenkomen. Was leuk geweest voor het weekend, maar nu dan volgende week.
    Had er dan niet 'verzonden op' en dan de datum moeten staan bij bestellingen? Dan inderdaad maar wachten tot volgende week.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dragon. Bekijk bericht
    Had er dan niet 'verzonden op' en dan de datum moeten staan bij bestellingen? Dan inderdaad maar wachten tot volgende week.
    Vraag jij het eens aan Billie, dan zul je het wel lezen wat ik bedoel: (moet je opgeven: waar blijft mijn bestelling..?)

    Of Billie is niet goed ingesteld, of zij wachten nog op een partij boxen van de distributeur ( denk ik zo ).

    Ook staat al de gehele week 3 - 4 werkdagen, en is nooit aangepast en dat vind ik wel vreemd, vandaar ook mijn vraag.
    Laatst aangepast door langejan : 16-02-2013 om 21:17

  11. #11

    Standaard

    Heren, heren.. enkel prijzen in de pricewatch!

  12. #12

    Standaard

    Bol.com Euro 12,99 (excl. verzendkosten)

  13. #13

    Standaard

    10 euro in mediamarkt (BE)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •