De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Home cinema set max. 41 cm breed

    Beste mensen,

    Ik zit met een dilemma.

    Ik heb een huis gekocht....mooi modern (duur) tv wandmeubel aan de muur gehangen, er vanuit gaande dat in de de "openingen" in het meubel wel een home cinema set zou passen.

    Dat laatste blijkt helaas niet zo te zijn. De opening is slechts 41 cm breed en de meeste home cinema receivers zijn 43 cm breed. Probleem dus!

    Nu ben ik dus opzoek naar een home cinema set die hier in past. Ik heb een model gevonden van LG (HX352), maar ben van het uiterlijk niet heel kapot dus zoek nog even verder.

    Hebben jullie misschien tips die ik kan gebruiken bij het zoeken? Waar kan ik kijken? Is er misschien een website waar alle modellen/merken op staan, en waar ik ook kan zoeken op de afmetingen van de receiver?

    Met vriendelijke groeten,

    Ries

  2. #2

    Standaard

    Meubels, duur en niet eens geschikt om knappe apparatuur in te plaatsen, is dan wel een miskoop

    Zou kijken of dat meubel omgeruild kan worden

    Zou me door meubels niet willen laten vertellen wat ik wel of niet kan kopen, de spreekwoordelijke bijl erin, mooi of niet, het moet wel praktisch zijn

    Snap ook niet dat die meubelboeren niet eens op de hoogte zijn van de maten van de gangbare apparatuur, ze maken maar wat, kijk ook maar eens bij Ikea en consorten, ze verkopen op het gebied van audio en video meubels waar je in de praktijk in het algemeen geen kl.t. aan hebt

    Vraag me ook wel eens af of die meubelkopers zelf wel zo audiominded waren, de kastjes moeten altijd uitmaken wat erin kan, terwijl de koper nooit aan het idee denkt van wat hij er kwijt in wil... stom stom stom
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    I know :P. Ik ben er gewoon van uit gegaan dat het er wel in zou passen...dat die meubels daar wel op gemaakt zijn... Nou niet dus. Baal er gigantisch van.

    Tips iemand?

  4. #4

    Standaard

    Beste tip staat boven je bericht.

    Nog een tip: Koop niet van die all in one rommel, maar ga voor iets knaps, opgebouwd uit losse onderdelen (componenten)

    Daar binnen nog een tip, zoek eens op receiver slimline.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  5. #5

    Standaard

    Ga eerst eens bij jou zelf na, van wat jij wilt en wat jouw wensen zijn. Zet dat op papier en als jij zover bent ( hoeveel geld wil je uitgeven ) en van welk materiaal het gemaakt wilt hebben.

    Dan teken je een model naar jouw smaak en ga je materiaal berekenen en daarna zelf bouwen, dan ben je zeker goedkoper uit en weet je dat het naar jouw eigen smaak is.

  6. #6

    Standaard

    Voor veel ontwerpers is het te lastig om een meubel te ontwerpen wat niet er niet alleen mooi uit ziet, maar ook functioneel is.

    Heeft het meubel geen bovenkant?

    Je weet wel zo'n plank die in veel gevallen net zo breed en diep is als het meubel. Die is vaak wel groot genoeg om een knappe receiver op te plaatsen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  7. #7

    Standaard

    Bedankt allemaal voor de antwoorden en tips

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carni Bekijk bericht
    Bedankt allemaal voor de antwoorden en tips
    Ben benieuwd, gaat de bijl erin

    Allemaal lol, maar serieus, als je knappe apparaten wil en goed geluid, dan zou ik me niet willen laten belemmeren door een meubel.

    Meubels kunnen heel lang meegaan, sommige apparaten niet en tegenwoordig schijn je alleen nog maar rommel te kunnen kopen en dus wat vaker van apparaat te moeten wisselen, dan is het wel fijn als je meubel een beetje flexibel is.

    Ga NOOIT voor alles in één, ben de ondertussen de spijtoptanten van die allesin1xweggooizooi wel zat Oh..... Bose is meer een vrouwending(al zal het natuurlijk wel passen in ongelukkig gekozen meubels gemaakt voor vrouwenogen zonder verstand van apparatuur ) en als je kwaliteit wilt dan kies je voor los en speakers van echte speaker fabrikanten. Goedkoop hoeft geen duurkoop te zijn zolang je je verstand maar gebruikt, voor goed geluid gebruik je je oren en niet je ogen
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •