Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 69 van 69 worden weergegeven.

Discussie: House Of Cards

  1. #51

    Standaard

    Erg jammer maar volgens mij zal hij niet de laatste zijn.....

  2. #52

    Standaard

    Ai ai. Wie wil weten hoe House Of Cards afloopt zal het boek moeten kopen
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Een tweede slachtoffer heeft zich gemeld. Dit is einde carrière voor Spacey.

    https://www.nu.nl/achterklap/4988168...timidatie.html
    En einde carrière einde acteurs. Dit gedrag zal overal wel hebben plaatsgevonden. Dus als die binnenkort ook worden beschuldigd houd je niets meer over. Het is nu echt wachten tot dat de hele serie binnenkort van Netflix wordt verwijderd en zijn films worden geboycot. Als ze dan deze schijnheilige lijn gaan doortrekken dan heb je geen film meer over. Als iemand te ver is gegaan, hoor je hem juridisch aan te pakken maar het schijnheilige dat dan maar de serie of film waarin hij zit opzij wordt geschoven, vind ik zeer overijverig. Er is nog altijd een verschil tussen iemands kunnen en zijn privéleven. Het is anders als hij het met kleine kinderen deed (lees pedofilie).

  4. #54

    Standaard

    Tja, als het bij de cliffhanger van S5 blijft dan is de term "open einde" wel een erg groot understatement...

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    En einde carrière einde acteurs. Dit gedrag zal overal wel hebben plaatsgevonden. Dus als die binnenkort ook worden beschuldigd houd je niets meer over. Het is nu echt wachten tot dat de hele serie binnenkort van Netflix wordt verwijderd en zijn films worden geboycot. Als ze dan deze schijnheilige lijn gaan doortrekken dan heb je geen film meer over. Als iemand te ver is gegaan, hoor je hem juridisch aan te pakken maar het schijnheilige dat dan maar de serie of film waarin hij zit opzij wordt geschoven, vind ik zeer overijverig. Er is nog altijd een verschil tussen iemands kunnen en zijn privéleven. Het is anders als hij het met kleine kinderen deed (lees pedofilie).
    Het is ook allemaal zo selectief.
    Vanwege uiteenlopende redenen worden series als The Cosby Show en Derrick bv niet meer uitgezonden.
    Maar gaat men nu (vanwege Weinstein) ook Pulp Fiction (en al zijn andere films) uit de schappen gooien en niet meer vertonen?
    En Prins 'knallen op bedreigde dieren' Bernhard werd nou ook niet echt openbaar neergemaaid en als een crimineel behandeld.

  6. #56

    Standaard

    Het is zó'n valkuil...
    Laatst aangepast door Samba-boy : 01-11-2017 om 21:46

  7. #57

    Standaard

    Een film of serie of wat dan ook wordt niet ineens slechter omdat er iemand bij betrokken is geweest die nare dingen heeft gedaan. Als je Pulp Fiction dus een goede film vindt is er geen reden om dat nu niet meer te vinden. Kevin Spacey is door deze beschuldigingen ook niet ineens een minder goed acteur. Maar de vraag is of je met iemand die van zoiets ernsitgs beschuldigd wordt wil blijven samenwerken. Die vraag ligt nu bij Netflix. Het lijkt me daarom niet meer dan logisch dat de productie van House of Cards nu stil is gelegd. Doen alsof er niets aan de hand is, is geen optie. Daarmee schaadt Netflix zichzelf en andere medewerkers van de serie. Of dat laatste seizoen er nu komt en of dat met Spacey zal zijn is denk ik ook niet het belangrijkste in deze zaak.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    En einde carrière einde acteurs. Dit gedrag zal overal wel hebben plaatsgevonden. Dus als die binnenkort ook worden beschuldigd houd je niets meer over. Het is nu echt wachten tot dat de hele serie binnenkort van Netflix wordt verwijderd en zijn films worden geboycot. Als ze dan deze schijnheilige lijn gaan doortrekken dan heb je geen film meer over. Als iemand te ver is gegaan, hoor je hem juridisch aan te pakken maar het schijnheilige dat dan maar de serie of film waarin hij zit opzij wordt geschoven, vind ik zeer overijverig. Er is nog altijd een verschil tussen iemands kunnen en zijn privéleven. Het is anders als hij het met kleine kinderen deed (lees pedofilie).
    Inderdaad, Dustin Hoffman en Brett Ratner worden nu ook beschuldigd, kortom de beerput is open. Maar om nou iedereen publiekelijk aan de schandpaal te nagelen vind ik soms te ver gaan. Daarbij denk ik dat er ook personen bij zitten die de boel opblazen om zo zelf in de publiciteit te komen of om aandacht te krijgen.

    https://www.nu.nl/achterklap/4989428...krachting.html
    https://www.nu.nl/achterklap/4989458...timidatie.html

    Het meeste grappige vind ik nog wel dat dit in Amerika groot nieuws is. Waar vooral Weinstein (en terecht) overal uitgekotst is, uit zijn eigen bedrijf is ontslagen en van al zijn functies ontheven is, maar dat een groot deel van de Amerikaanse bevolking nog achter hun president Donald Trump staat. Een man waar desnoods audio opnames van zijn waarin hij dit gedrag zelf toegeeft en waar ook talloze vrouwen naar voren zijn gekomen met beschuldigingen. Een man die vervolgens verkozen wordt tot president. Daar kan ik met m'n kop niet bij.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  9. #59

    Standaard

    Helemaal eens met wat WitteGijt zegt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #60

    Standaard

    inmiddels ook beschuldigd door meerdere medewerkers van House of Cards. Ook het optreden dat hij deze maand in Rotterdam zou geven is geannuleerd.

    https://www.nu.nl/film/4991075/kevin...-of-cards.html

  11. #61

    Standaard

    Het producententeam van de Netflix-serie House of Cards, waarin de van seksueel misbruik beschuldigde acteur Kevin Spacey de hoofdrol vertolkt, zou overwegen om zijn personage in de serie te laten overlijden.

    Bron: nu.nl https://www.nu.nl/film/4992599/produ...in-spacey.html

  12. #62

    Standaard

    Je kijkt dan 5 seizoenen... krijg je dan een einde zonder Spacey. Echt k*t.

  13. #63

    Standaard

    Streamingdienst Netflix wil niets meer te maken hebben met acteur Kevin Spacey. Na de beschuldigingen van seksuele intimidatie zijn alle banden nu verbroken. De streamingdienst laat in een verklaring weten dat alle banden zijn verbroken en alle lopende projecten zijn stopgezet. De hitserie House of Cards wordt niet meer door Netflix vervolgd als Spacey eraan verbonden blijft.

    Vrijdag werd bekend dat de producers van de serie overwegen om het personage van Spacey te laten overlijden, zodat de serie verder kan gaan. Naast House of Cards is ook een film over Gore Vidal stopgezet. Spacey regisseerde de film (niet waar volgens mij, IMDb vermeldt geregisseerd door Michael Hoffman) en speelde de hoofdrol. De film was in postproductie en al het draaiwerk was al afgerond.

    Bron: nu.nl https://www.nu.nl/film/4992653/netfl...in-spacey.html
    Laatst aangepast door Johan1967 : 04-11-2017 om 06:56

  14. #64

    Standaard

    De enige juiste beslissing lijkt me.

  15. #65

    Standaard

    Het is niet mooi wat hij gedaan heeft, maar ik blijf het een top-acteur vinden & blijf genieten van zijn films. Al ben ik benieuwd of er nog wel veel films gaan komen met hem.

  16. #66

    Standaard

    Zijn prestaties als acteur staan dan ook niet ter discussie. Het gaat om zijn prestaties als mens.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Zijn prestaties als acteur staan dan ook niet ter discussie. Het gaat om zijn prestaties als mens.
    Ik heb ook ergens gelezen dat mensen nu niet meer zijn films of series gaan kijken, nu dit bekend is. Dat is te belachelijk voor woorden. Die vertolkingen zijn & blijven goed, wat er ook gebeurd.

    Maar wat Netflix betreft: Kevin Spacey sturen ze weg, en dit laten ze gewoon doorgaan: https://www.ad.nl/show/that-70-s-sho...ngen~a30e4f6b/
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 05-11-2017 om 13:01

  18. #68

  19. #69

    Standaard

    De trailer voor het laatste seizoen:


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •