Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 69 worden weergegeven.

Discussie: House Of Cards

  1. #26

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    En vrijdag staat heel seizoen 3 er weer op bij netflix.....ik ben er klaar voor .

  4. #29

    Standaard

    Heb de eerste vijf afleveringen van seizoen 3 erop zitten, nu even pauze. Zonder te spoileren uiteraard, maar het is weer van hoog niveau! Twijfel nog steeds een beetje of ik het echt fijn vind dat een heel seizoen in een keer beschikbaar is :P

  5. #30

    Standaard

    Net afgekeken. Alle 13 episodes achter elkaar, geweldige ervaring! Opnieuw een geweldig seizoen, alleen nu is het zo lang wachten op seizoen 4
    It's my round killing thing.

  6. #31

    Standaard

    Gisteren de eerste 4 gezien. Het blijft telkens naar meer smaken. Heb dit zelden met een serie dat ik er zoveel na elkaar kan zien en nog steeds wil doordoen dezelfde dag! Het blijven geweldige verhalen en acteerprestaties!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Seizoen 5 aangekondigd, maar een acteur uit de serie vertrekt uit serie na seizoen 4: http://www.veronicamagazine.nl/index...tainment:10208

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Seizoen 5 aangekondigd, maar een acteur uit de serie vertrekt uit serie na seizoen 4: http://www.veronicamagazine.nl/index...tainment:10208
    Je refereert denk ik naar Beau Willimon, maar dat is geen acteur in de serie maar de bedenker en een schrijver van de serie.

  10. #35

    Standaard

    Ik hoop wel dat men met deze serie ergens naartoe werkt en hopelijk niet nodeloos lang gaat rekken omwille van het succes en omdat het de grootste klantenmagneet van Netflix is... Wel enorm benieuwd naar seizoen 4.

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Hmm jammer dat het nog zolang duurt. Al vroeg ik me wel iedere keer af hoe ze het klaar speelden om op 1 jaar tijd bijna 12 uur kwaliteit voor te schotelen.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  13. #38

    Standaard

    30 mei gaat seizoen 5 van start.


  14. #39

    Standaard

    Netflix heeft bekendgemaakt te stoppen met House of Cards, naar aanleiding van de beschuldigingen aan het adres van Kevin Spacey.

    Spacey werd eerder vandaag beschuldigd van seksuele intimidatie door Star Trek-acteur Anthony Rapp. Hij beweerde dat Spacey tijdens een feestje in 1986, Rapp was toen veertien, op hem klom. De steracteur claimt zich het voorval niet te herinneren.

    Het zesde seizoen dat in 2018 uitkomt zal tevens het laatste zijn, zo meldt entertainmentwebsite Deadline. De beslissing van Netflix komt enkele uren nadat Spacey zich via Twitter verontschuldigde “voor dit zeer ongepaste gedrag”.

    Aanvulling NOS.nl: Volgens Amerikaanse media staat het einde van House of Cards los van de beschuldiging van Rapp. Netflix zou het besluit al maanden geleden hebben genomen. Netflix gaat in een verklaring wel in op de beschuldigingen en zegt daardoor "diep geschokt" te zijn.

    Bron: telegraaf.nl http://www.telegraaf.nl/entertainment/979341/netflix-stopt-met-house-of-cards
    Laatst aangepast door Johan1967 : 30-10-2017 om 21:51

  15. #40

    Standaard

    Ik neem aan dat Spacey niet in het laatste seizoen te zien zal zijn. Met zo iemand wil niemand meer werken.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Ik neem aan dat Spacey niet in het laatste seizoen te zien zal zijn. Met zo iemand wil niemand meer werken.
    Dan kan je meteen per direct alle serie's en films afschaffen. Dit soort gedrag zal overal wel plaatsvinden. Bovendien is hij de hoofdrolspeler.

  17. #42

    Standaard

    Ik denk niet dat men zomaar Frank Underwood uit de serie zal laten verdwijnen zonder z'n personage een deftige einde te geven. Dat kunnen ze niet maken. Ik verwacht dat ie in één van de eerste afleveringen van het nieuwe seizoen eruit zal worden geschreven. Robin Wright kan met gemak de serie dragen en zal zonder twijfelen hét hoofdpersonage worden daar hint het vorige seizoen al sterk naar. Het zit serie natuurlijk mee dat ze Frank Underwood (Spacey) kunnen en waarschijnlijk laten boeten op het scherm. Er wordt trouwens al nagedacht over Doug Stamper spin off.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Dan kan je meteen per direct alle serie's en films afschaffen. Dit soort gedrag zal overal wel plaatsvinden. Bovendien is hij de hoofdrolspeler.
    Maakt dat het minder erg? Minder strafbaar?

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Maakt dat het minder erg? Minder strafbaar?
    Absoluut niet. Die vieze vuile pedo Victor Salva kan en mag ook nog steeds films maken (o.a Jeepers Creepers 3), zo iemand mag wat mij betreft aan de hoogste boom. Dit gedrag van Kevin is niet goed te praten, absoluut niet, maar vind het minder erg dan wat smeerlap Sava heeft klaargespeeld. Dus om nou Kevin Spacey te lynchen gaat me echt te ver.

  20. #45

    Standaard

    Staat nog lang niet vast wat er feitelijk gebeurd is toch? Als er allerlei beschuldigingen vanuit een hoop verschillende bronnen komen zoals bij Cosby en Weinstein is het wat anders. Die hebben in ieder op zijn minst de schijn al heel erg tegen. Hier is er 1 versie van een verhaal van iemand over een gebeurtenis een eeuwigheid geleden die Spacey zegt zich niet te kunnen herinneren. Ik ken de waarheid uiteraard ook niet maar ga hem niet nu al veroordelen.

  21. #46

    Standaard

    Oordelen is voor rechters.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    De productie van het laatste seizoen is stilgelegd.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve G. Bekijk bericht
    Staat nog lang niet vast wat er feitelijk gebeurd is toch? Als er allerlei beschuldigingen vanuit een hoop verschillende bronnen komen zoals bij Cosby en Weinstein is het wat anders. Die hebben in ieder op zijn minst de schijn al heel erg tegen. Hier is er 1 versie van een verhaal van iemand over een gebeurtenis een eeuwigheid geleden die Spacey zegt zich niet te kunnen herinneren. Ik ken de waarheid uiteraard ook niet maar ga hem niet nu al veroordelen.
    Het wordt inderdaad wat anders als het op grote schaal is gebeurd. Maar om voor 1 zaak wat waarschijnlijk tig keer in de filmwereld is gebeurd iemand meteen als persona non grata te verklaren gaat me te ver. Zo en zo begint het nu een hype te worden. Je hoort er niet bij als je niet bent misbruikt.

  25. #50

    Standaard

    Een tweede slachtoffer heeft zich gemeld. Dit is einde carrière voor Spacey.

    https://www.nu.nl/achterklap/4988168...timidatie.html

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •