Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 154 worden weergegeven.

Discussie: Dredd (3D)

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Nee, hoor. Ik ben langejan uit Nijmegen en geen De Hollander.
    Dat snappen mark t en ik langejan
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #102

    Standaard

    sorry, maar ik wilde geen verwarring brengen.

    Zo'n goede film en dan zo'n transfer...???

    Behoorlijk waardeloos.

  3. #103

    Standaard

    Ook al valt de Hollander soms in de herhaling ik vind het goed dat iemand zoveel moeite doet om de verschillen aan te geven al dan niet mbv screenshots, dat hierbij dan vaak dezelfde distributeurs worden aangehaald is ook niet verwonderlijk.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  4. #104

    Standaard

    Dus aanschaffen is niet slim ?

    Ikzelf kijk geen 3D ( verkoop ze door als het op een losse disc staat ) en als er een losse 2D disc bij zit dan twijfel ik nu om hem wel of niet aan te moeten schaffen !?

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ik veronderstel niks, ik zeg alleen hoe ik het zie en hoe het op mij overkomt.
    Nou wordt het helemaal mooi, want dat deed je dus wel en je gaf pas in de reactie op mijn bericht aan dat het zo op je overkomt. Je geeft net in je post hier voor aan dat De_Hollander vaak doet voorkomen dat zijn mening waarheid is, waar ik het overigens mee eens ben en je deed dus zelf precies hetzelfde.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Er zit geen losse 2D disc bij, dus je kan het beste of andere 2D reviews afwachten van de NL versie of afgaan op de screenshots en op basis daarvan je beslissing maken. Of de Scandinavische release aanschaffen; die heeft een aparte 2D disc. De US versie krijgt wel een goede recensie voor het 2D beeld, dus die kan je ook nog overwegen. Die is wel Regio A gelocked.
    Jawel, de Nordic verkoopt een losse 2D blu-ray. http://www.discshop.se/filmer/bluray...lu_ray/P106294En een losse 3D disc. http://www.discshop.se/filmer/bluray...ray_3d/P106300

    de 2D Disc heeft dus het beeld wat ik je liet zien, De 3D beeld ziet er uitzelfde uit als de 3D van de US versie
    Laatst aangepast door De_Hollander : 18-02-2013 om 12:41

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Jawel, de Nordic verkoopt een losse 2D blu-ray. http://www.discshop.se/filmer/bluray...lu_ray/P106294En een losse 3D disc. http://www.discshop.se/filmer/bluray...ray_3d/P106300

    de 2D Disc heeft dus het beeld wat ik je liet zien, De 3D beeld ziet er uitzelfde uit als de 3D van de US versie
    Denk dat er word bedoeld of de Nordic versie een 2D + 3D combo is of alleen los een 2D of 3D Disc.

    Je 3D link gaat richting de MM dit is de juiste: http://www.discshop.se/filmer/bluray...ray_3d/P106300

    Edit: werkt de 3D nordic disc nu ook al 2D?

  8. #108

    Standaard

    Klopt, sorrie ik had het niet goed gelezen. Maar mensen kunnen nu idd zelf met eigen ogen aan de screenshots zien, dat ze bij de NL versie de 3D master hebben gebruikt voor de 2D en 3D weergave. En dan nog eens het beeld contrast en helderheid extra verhoogd hebben. Met De US versie hebben ze ook de 3D master gebruikt voor de 3d en 2D weergave. En de nordic versie hebben ze 2 apparte disc's uitgebracht 1 voor de 2D (waarvan je mijn screenshot gezien hebt) en een disc speciaal voor de 3D versie (deze ziet er hetzelfde uit als het beeld van de US versie.

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Je begrijpt het niet. Als ik iets zou veronderstellen dan zou ik suggereren dat iets zo is. Ik geef mijn mening dat het voor mij zo is (dus geen veronderstelling dat iets zo zou zijn) omdat het voor mij zo overkomt. Das een groot verschil.
    Dat hij daarnaast zijn mening doet voorkomen als waarheid is wederom geen veronderstelling; want dat vind ik en is dus mijn mening. Geen veronderstelling; in het algemeen als feit of voor iemand anders. Dat mag diegene zelf uitmaken.
    Nee jij begrijpt mij niet. Jij geeft pas later aan dat het voor jouw zo is, in eerste instantie niet. Je verduidelijkt dat later. Iets wat De_Hollander meestal niet doet, die gaat alleen maar dieper er op in om zijn mening er als waarheid door te drukken.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Aha, ok. Als het verschil maar duidelijk is
    Maak je geen zorgen, dat is het voor mij wel
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Nee jij begrijpt mij niet. Jij geeft pas later aan dat het voor jouw zo is, in eerste instantie niet. Je verduidelijkt dat later. Iets wat De_Hollander meestal niet doet, die gaat alleen maar dieper er op in om zijn mening er als waarheid door te drukken.
    Nee als ik er dieper op in ga, is dat ook om duidelijker te maken.

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Nee als ik er dieper op in ga, is dat ook om duidelijker te maken.

    Jij begrijpt nog steeds niet wat wij bedoelen, maar misschien dat iemand anders het wel lukt om je het uit te leggen. Ik probeer het om het niet meer te proberen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht

    Jij begrijpt nog steeds niet wat wij bedoelen, maar misschien dat iemand anders het wel lukt om je het uit te leggen. Ik probeer het om het niet meer te proberen
    Nee sorrie meerdere mensen zijn alleen maar blij en waarderen het wat ik hier laat zien. Er zijn ook wel wat mensen die zich ook ergeren wat Tylerdurder probeerd op te dringen, je ziet dat hij ook vaak als waarheid te stempelen. En mensen persoonlijk benadelen. Je geeft zelf ook aan dat hij hetzelfde doet, waarvan jullie mij beschuldigen. Alleen nu praat je weer anders. Maar wat is waarheid, als iets groen is, wat een feit is, en iemand zegt dat het blauw is. Dan heeft de persoon die meld dat het groen is , gelijk. Zo beweerd tylerdurden ook dat blauw wel zwart is. Als waarheid. Terwijl het zwart
    blauw is. Maar ja wat jullie over mij vinden kan me niet veel schelen. Er zijn genoeg mensen die mij waarderen wat ik hier meld, en vinden het juist tegenovergestelde , en vinden dat jullie juist jullie eigen mening als waarheid door willen drukken. Ik krijg niet voor niet zoveel pm's van mensen die graag willen dat ik samples maak, en hier laat zien. Er komen nu ook steeds meer nagatieve reacties over de uitgave van de NL Dredd.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 19-02-2013 om 13:25

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Inderdaad, ik hou er ook mee op. Ik ben al blij dat wij elkaar begrijpen..
    Ontopic: gister bevestiging gekregen dat ik vandaag mn NL versie krijg dus die ga ik vanmiddag even testen. Ik hoop dat ik daarvoor nog antwoord krijg op mijn vraag uit post #133, want anders haal ik em wellicht voor niks uit de seal....
    Jullie kunnen elkaar wel begrijpen, maar er zijn andere die jullie niet begrijpen en juist mij begrijpen.

  15. #115

    Standaard

    Jongens...kap nou eens met die jij/ik bullshit tussen Tyler en Hollander. Ieder topic waar jullie actief zijn draait het uit op een kinderachtig spelletje, en jullie hebben beide niet door dat NIEMAND hier op zit te wachten. Dus bij deze: kappen met die onzin! Handel die shit lekker via pm af. Helft van de topics worden verknald door eeuwige discussies die geen waarde toevoegen aan het onderwerp. De mods mogen wel wat actiever al die shit meteen verwijderen. Forum is al een tijdje niet meer gezellig door het eeuwige gebekvecht.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Je verdediging wordt een beetje een langspeelplaat, en volgens mij vind je in mijn antwoorden vaker de opzet ik vind dan het is, dus I rest my case. En ik krijg ook allerlei PM's van mensen of ik asjeblieft even een goed doordachte en goed geschreven tegenwerping of nuance op je bevindingen wil opstellen en publiceren...
    Maar, in plaats van hier over door te mekkeren kan je het gewoon even laten gaan. Iedereen maakt er hier gewoon een lolletje van en jij reageert er weer serieus op. Relativeer gewoon nou eens even....het leven is al serieus genoeg!

    En ontopic: er zijn hier en in het algemene topic over beeldkwaliteit een aantal directe vragen over deze uitgave gesteld:
    - Waar heb je de Nordic release besteld?
    - zie hier #133: van welke uitgave heb je gehoord dat de 3D stream niet wordt doorgegeven?

    Kun je nu daar even concreet antwoord op geven? Dat lijkt me zinvoller dan om nu weer modder te gaan gooien...
    Jou antwoord bewijst het weer. Ik mag mijn mening uiten, en jij accepteerd dat niet. Ik mag zeg ik vind, mijn mening ma ik uiten. Daar is een forum voor. Ik hou er verder over op, jij blijft toch maar doordrammen. En ik zie dat niet als een lolletje. Inmiddels heeft de persoon met het probleem het opgelost te hebben met het 3D signaal. Hij had een verkeerde hdmi kabel ingeplugt, en nog iemand speelde het via een 3D player en een 3D tv maar had een receiver tussen zitten dat geen 3D ondersteunde. Een persoon uit een andere forum, waarmee ik contact heb uit zweden had mij aangeboden de Nordic versie te regelen, dus zodoende, kwam ik toch aan de nordic 2D versie.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 19-02-2013 om 13:52

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Jongens...kap nou eens met die jij/ik bullshit tussen Tyler en Hollander. Ieder topic waar jullie actief zijn draait het uit op een kinderachtig spelletje, en jullie hebben beide niet door dat NIEMAND hier op zit te wachten. Dus bij deze: kappen met die onzin! Handel die shit lekker via pm af. Helft van de topics worden verknald door eeuwige discussies die geen waarde toevoegen aan het onderwerp. De mods mogen wel wat actiever al die shit meteen verwijderen. Forum is al een tijdje niet meer gezellig door het eeuwige gebekvecht.
    Volledig mee eens, dit soort discussies moeten echt via PM verder gezet worden. Graag hier weer ontopic over Dredd!

  18. #118

    Standaard

    Dredd 3D BR is vandaag binnengekomen als één van de weinig succesvolle aanbiedingen van Wehkamp van rond de Kerst, kostte toen € 13,49 en dat is zo gebleven.
    Of ie werkelijk zo beroerd is al op dit forum en hier beweerd wordt (door ene Entertainment | 30-39 jaar), zal ik na het weekend laten horen.
    Het 3d hoesje ziet er in ieder geval lekker uit: "Cool," aldus mijn 8 - jarige dochter die vervolgens haar Kuifje-stripboek ging lezen...

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Een persoon uit een andere forum, waarmee ik contact heb uit zweden had mij aangeboden de Nordic versie te regelen, dus zodoende, kwam ik toch aan de nordic 2D versie.
    De_Hollander, welk forum was dat?

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De_Hollander, welk forum was dat?
    ze zit op meerdere forums, zoals blu-ray.com
    Maar ik ga geen namen noemen, omdat ze niet iedereen wil gaan helpen om blu-ray's te regelen.

  21. #121

    Standaard

    Naast de "nordic" uitgave, heeft iemand nog informatie of meningen over de beeldkwaliteit van de Franse 2D uitgave?

    http://www.amazon.fr/Dredd-Blu-ray-K...1284148&sr=1-1

    http://www.amazon.fr/Dredd-Blu-ray-3...1284148&sr=1-2

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BDB Bekijk bericht
    Naast de "nordic" uitgave, heeft iemand nog informatie of meningen over de beeldkwaliteit van de Franse 2D uitgave?

    http://www.amazon.fr/Dredd-Blu-ray-K...1284148&sr=1-1

    http://www.amazon.fr/Dredd-Blu-ray-3...1284148&sr=1-2
    Van deze schijnt zowel de 2D als de 3D erg goed te zijn! Fantastisch mooie box ook, helaas wel G1 size

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC Bekijk bericht
    Van deze schijnt zowel de 2D als de 3D erg goed te zijn! Fantastisch mooie box ook, helaas wel G1 size
    Aangezien het om een Tin Box gaat i.p.v. een echte steelbook vind ik G1 niet eens zo'n probleem. Hopelijk geen forced Franse subs Weet iemand dat?
    Wel jammer dat er nog zo'n 6 euro verzendkosten bijkomen naar NL.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Aangezien het om een Tin Box gaat i.p.v. een echte steelbook vind ik G1 niet eens zo'n probleem. Hopelijk geen forced Franse subs Weet iemand dat?
    Wel jammer dat er nog zo'n 6 euro verzendkosten bijkomen naar NL.
    Geen engelse subs, wel engelse DTS track. Franse subs alleen forces bij de extra's. Bij de film kunnen ze uit.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    ze zit op meerdere forums, zoals blu-ray.com
    Maar ik ga geen namen noemen, omdat ze niet iedereen wil gaan helpen om blu-ray's te regelen.
    Het is wel toevallig, dat je een buurman hebt die steeds de Amerikaanse releases van blu-ray's koopt waarmee je kunt vergelijken, en nu weer een ander persoon op een ander forum die de 'Nordic' versie voor je heeft.

    Wat een geluk!

    Want anders zou je denken dat je steeds versies die verkregen zijn op een-manier-waarover-je-hier-niet-praten aan het vergelijken bent .

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •