Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 40 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Great Escape (1963) Blu-ray


    The Great Escape (1963) komt op 3 juni eindelijk uit op blu-ray!




    Cover artwork coming soon

    Release Date:
    3rd/June/2013
    Distributor: 20th Century Fox

  2. #2

    Standaard

    en deze hopelijk in de juiste aspect ratio en geen cinemascope in een 4:3 formaat. Man wat heb ik gevloekt toen ik die dvd heb gekocht.

  3. #3

    Standaard

    De originele DVD had wel het juiste beeldformaat, maar was niet anamorf. Dat hebben ze aangepast bij de Special Edition DVD.

  4. #4

    Standaard

    De beste film aller tijden . Ik hoop dat er meerdere edities komen, ik koop ze allemaal 2 of 3 keer xD. Al 9 jaar mijn favoriete film (sinds mijn 9e ).

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    De beste film aller tijden . Ik hoop dat er meerdere edities komen, ik koop ze allemaal 2 of 3 keer xD. Al 9 jaar mijn favoriete film (sinds mijn 9e ).
    Uhm waarom zou je alle versies 2 of 3 keer kopen?
    Zodat je weer een paar euro kan verdienen voor de doorverkoop?

    Back on topic...
    Ik vroeg me een paar dagen geleden af wanneer deze uitgebracht zou worden. Een instant-buy voor mij!

  6. #6

    Standaard

    Ik hoop op een mooie digibook in de US zoals Papillon. Steve MCQueen Rules!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lu81NL Bekijk bericht
    Uhm waarom zou je alle versies 2 of 3 keer kopen?
    Zodat je weer een paar euro kan verdienen voor de doorverkoop?

    Back on topic...
    Ik vroeg me een paar dagen geleden af wanneer deze uitgebracht zou worden. Een instant-buy voor mij!
    Ja, zodat ik ze aan mensen zoals jij kan verkopen voor 4x de originele prijs .

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Deze komt er hier ook in, heb van de DVD de Definitive Edition momenteel.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  10. #10

    Standaard

    Persbericht van de Amerikaanse uitgave:

    Metro-Goldwyn-Mayer Studios and Twentieth Century Fox Home Entertainment have officially announced and detailed their upcoming Blu-ray release of John Sturges's The Great Escape (1963), starring Steve McQueen, James Garner, and Richard Attenborough. Using an all-new high-definition transfer struck from a 4K master, the release will be available for purchase on May 7th.

    In honor of its 50th anniversary, Metro-Goldwyn-Mayer Studios and Twentieth Century Fox Home Entertainment will host events around the world to showcase the remastered Blu-ray. The Great Escape restoration will be screened at the TCM Classic Film Festival in Los Angeles April 25-28 and the film will receive a limited theatrical re-release in cities across the globe, with additional initiatives coming throughout the year.

    In 1943, the Germans opened a maximum security prison-of-war camp, designed to hold even the craftiest escape artists. By doing so, they unwittingly assembled the finest escape team in military history - brilliantly portrayed by Steve McQueen, James Garner, Charles Bronson, and James Coburn - who worked on what became the largest prison breakout ever attempted.

    Special Features:
    • Audio Commentary by Director John Sturges, Cast & Crew
    • The Great Escape: Bringing Fact to Fiction
    • The Great Escape: Preparations for Freedom
    • The Great Escape: The Flight to Freedom
    • The Great Escape: A Standing Ovation
    • The Great Escape: The Untold Story
    • The Great Escape: The Untold Story – Additional Interviews
    • A Real Virgil Hilts: A Man Called Jones
    • Return to The Great Escape
    • Original Theatrical Trailer

    Bron: www.blu-ray.com.

  11. #11

    Standaard

    Gisteren Papillon gezien met Steve herzien in volle HD glorie, kijk nu al uit naar deze.

  12. #12

    Standaard

    Op 24 april komt ook de Japanse uitgave uit:




    klik
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #13

    Standaard

    Is het al bekend of de blu-ray The great escape in Nederland uitkomt?

  14. #14

    Standaard

    Ik heb er geen informatie over gelezen. De kans is niet zo groot, denk ik, omdat Fox/MGM niet veel catalogustitels uitbrengt in Nederland.

  15. #15

    Standaard

    Recensie van de Amerikaanse uitgave, die voorzien is van Nederlandse ondertitels.

    http://www.blu-ray.com/movies/The-Gr.../47102/#Review

  16. #16

    Standaard

    Heel lage score voor beeld. Een nipte voldoende, maar afgaande op alles denk ik dat de film gewoon niet beter kan worden dan dit. Jammer, maar blijft wel een aanschaf.
    De UK versie heeft wellicht een slipcover, terwijl de US dit niet heeft.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 02-05-2013 om 17:59

  17. #17

    Standaard

    Inderdaad jammer, had hier echt meer van verwacht.

    Zoals al in de recensie aangegeven is dit niet een restauratie die het verdiend zou hebben maar de financiële situatie van MGM laat een grondige restauratie niet toe.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  18. #18

    Standaard

    Jammer!

    Dit is dus de transfer uit 1999 die in NL in 2000 als SE 2-disc DVD is uitgebracht.

  19. #19

    Standaard

    Waarom geef je dan zo'n release uit...??? Dan zou iedere verzamelaar deze titel moeten boycotten. Het gaat om blu ray, geen DVD.

  20. #20

    Standaard

    Ik heb deze titel nog niet in mijn bezit. Zou ik dan voor de blu-ray of de dvd gaan? Tja, die keuze is wel makkelijk.

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Ik snap niet dat er de dag van vandaag nog steeds blu-ray vs dvd comparisons worden gemaakt. 8 op 10 keren wint de Blu-ray zo gemakkelijk.
    Zelf heb ik nog de 2 disc special edition dvd met heel wat extra's en die ga ik naast de blu-ray houden, want ik ben ervan overtuigd dat er toch wel enkele extra's zullen gesneuveld zijn die ook op de dvd stonden.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Zelf heb ik nog de 2 disc special edition dvd met heel wat extra's en die ga ik naast de blu-ray houden, want ik ben ervan overtuigd dat er toch wel enkele extra's zullen gesneuveld zijn die ook op de dvd stonden.
    Er zijn twee extra's weggelaten: trivia track en de fotogalerij.

  24. #24

    Standaard

    en geen origineel aspect ratio (2.69:1). Ik weet niet of dit veel verschilt met de 2.35:1?

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    en geen origineel aspect ratio (2.69:1). Ik weet niet of dit veel verschilt met de 2.35:1?
    Even snel twee vergelijkingen gemaakt:




Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •