Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    dank heren! Was het wisselen tussen 2 blu ray spelers (regio A/B) zat en bovendien was mijn regio A speler (waar ik de dure Criterions op afspeel) zo'n cheap ass Kruidvat ding wat geluid maakte als een malle!

    En daarbij is de upscale chip erg belangrijk voor me, heb toch nog 1500 dvd's en die kan ik nu optimaal bekijken!

    Nu nog een passende tv van 48 of 49 inch erbij zoeken (ook een hele zoektocht) want mijn 60 inch past echt niet in ons nieuwe huis GRRR
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #27

    Standaard

    Kijk, de Oppo familie breid zich uit.

    Hier ook een tevrede Oppo gebruiker.
    Mijn Oppo BDP 93EU is inmiddels 5 jaar oud en doet trouw zijn werk. voor die tijd heb ik in 4 jaar tijd een speler van Panasonic en een Sony gehad die het op zich nog wel deden maar toch wat kuurtjes begonnen te krijgen, en ze werden ook niet meer up to date gehouden qua firmware.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    dank heren! Was het wisselen tussen 2 blu ray spelers (regio A/B) zat en bovendien was mijn regio A speler (waar ik de dure Criterions op afspeel) zo'n cheap ass Kruidvat ding wat geluid maakte als een malle!

    En daarbij is de upscale chip erg belangrijk voor me, heb toch nog 1500 dvd's en die kan ik nu optimaal bekijken!

    Nu nog een passende tv van 48 of 49 inch erbij zoeken (ook een hele zoektocht) want mijn 60 inch past echt niet in ons nieuwe huis GRRR
    Heb dat Kruidvat apparaatje als reserve staan, heb hem korte tijd nodig gehad toen mijn Oppo ermee stopte,
    keurige service gehad van JvB en dat net na de garantie, met een kleine bijbetaling kreeg ik weer een
    hele nieuwe die nu nog steeds speelt in volle tevredenheid.

    Inderdaad, het Kruidvat gevalletje maakt een hoop herrie, de Oppo hoor je niet.

    Een 60 inch past niet.... dan is het geen huis maar een huisje Tjee dat zal wel gaan tegenvallen
    als je eenmaal een wat groter scherm gewend bent dan wil je niet meer kleiner.... sterkte.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik wil mijn blijdschap toch ergens kwijt, dan maar hier! Morgen pik ik bij Franklin mijn OPPO BDP-103EU Regio/Zone vrij op! Flinke investering, maar ben er erg blij mee!
    Veel plezier ermee Coen! Zelf heb ik nog geen dag spijt gehad van mijn aankoop.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #30

    Standaard

    Vraagje over de herrie van Oppo bdp-103 .
    Ik heb nu een samsung BD-F7500 deze heb ik 2 jaar geleden gekocht omdat ik maar 5 cm hoogte tot mijn beperking had en ik alleen een geïntegreerde stereo versterker heb met active subwoofer.En dat houd in dat ik gewoon ouderwetse rca kabels gebruik voor het geluid. Nu heb ik 15cm hoogte tot mijn beschikking en ik heb als dvd speler altijd de oppo gehad dus wil ik straks (zomer 2016) de oppo bluray aanschaffen. Maar hoe zit het met het geluid tijdens het afspelen van blu-ray discs. De BD-F7500 hoor je namelijk rederlijk goed met blu-ray's/

  6. #31
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De Oppo's kennen veel voordelen. Supersnel, goed beeld en geluid en heel erg stil. Ik neem aan dat je dat bedoeld en niet de kwaliteit van het geluid.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #32

    Standaard

    Tot nu toe erg blij mee. Fluister stil!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #33

    Standaard

    Heb nu de BDP-103 half jaartje in bezit en heel tevreden mee; enige minpuntje is de vrij omslachtige manier van regio wisselen (was bij de bdp93 beter).

    semi of topic; heb dus ook nog de bdp93 staan die ik naast de bdp103 gebruik; het valt me echter op dat bij sommige blu-ray titels de ondertiteling veel te snel verdwijnt; als ik het goed heb is dit niet in te stellen op de speler zelf en is dit een issue wat met een firmware update vaak gecorrigeerd wordt, echter de bdp93 krijgt geen firmware update meer (volgens mij).

    Is dit een herkenbaar probleem of is toch iets mis met m'n bdp93 (die verder nog prima functioneert) ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    semi of topic; heb dus ook nog de bdp93 staan die ik naast de bdp103 gebruik; het valt me echter op dat bij sommige blu-ray titels de ondertiteling veel te snel verdwijnt; als ik het goed heb is dit niet in te stellen op de speler zelf en is dit een issue wat met een firmware update vaak gecorrigeerd wordt, echter de bdp93 krijgt geen firmware update meer (volgens mij).

    Is dit een herkenbaar probleem of is toch iets mis met m'n bdp93 (die verder nog prima functioneert) ?
    Mmmm, dacht ook al dat het aan de titels van sommige films lag, maar nu je het hier opmerkt, ja het komt
    me bekent voor en sinds ik nu voornamelijk de Denon gebruik is dat probleem van de snelle ondertitels
    verdwijning ondertussen verdwenen...... dus ja, het kan best van doen hebben met de software van de 93.

    De 93 heb ik op Zone A gezet en wordt nu weinig meer gebruikt, de Denon is een draak in het gebruik,
    maar beeld en geluid zijn net even wat fijner.(geluid is eigenlijk best super perfect te noemen)

    Hoop het nu allemaal even een tijdje uit te kunnen zingen, wacht op een leuke 4K beamer als UHD
    blu ray tenminste een succes wordt en ga dan pas eens even rustig verder kijken....
    Heb geen haast met 4K, wacht het allemaal, zonder ook maar een moment ongeduldig te worden,
    heel rustig af..... ach misschien sla ik het wel over, Samsung mag z'n ...... bende houden, met zo'n
    3D ongeduld ga ik niet meer in zee

    Ach wie weet geeft Oppo ons toch nog een update voor de ondertitels om de 93 je gewoon een
    fijn gevoel te laten houden en je hierdoor eerder geneigd zult zijn om weer een Oppo te nemen
    Have fun and enjoy your collection

  10. #35

    Standaard

    Ik wilde even doorgeven dat ik sinds vrijdag de trotse eigenaar ben van een oppo bdt-101 standaard editie. Gewoon regio B/2 1 hdmi en stereo uitgang. Hij is echt groot en robuust.De knoppen op de speler zijn lekker groot net als bij de vroegere casette speler. En ja kwa geluid is hij super stil ik hoor hem gewoon niet.

    Ik gebruik voor beeld de source direct mode daar ben ik zeer tevreden mee voor mij hoeft hij niet te upscalen. Heb The mummy (1999) op dvd gekeken en ja ik merk duidelijk verschil met bluray films maar het dvd beeld is ook zeer scherp.

    Ik heb specifiek voor de C101 gekozen omdat ik een htpc op de plank boven de oppo heb staan dus extra apps van de 103/105 kan ik gebruiken via de pc en dit gaat nog altijd makkelijker dan met een ab.
    Happy, happy, joy, joy.

  11. #36
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    @Selco, proficiat

    @Peter, klopt dit is een probleem in de firmware. Voor de BDP-93 had de laatste firmware updates voor gelijkaardige problemen met Shout! Factory titels. Maar met een aantal van mijn NIS America titels heb ik eveneens dit probleem. Heb daar maart 2015 een email aan besteed naar oppodigital.co.uk toe en het antwoord was dit zou bekeken worden. Maar helaas tot nu toe geen firmware update voor de BDP-93

    Bij welke titels heb je hier last van ? En op je BDP-103 werken ze dan wel goed ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    @Selco, proficiat

    @Peter, klopt dit is een probleem in de firmware. Voor de BDP-93 had de laatste firmware updates voor gelijkaardige problemen met Shout! Factory titels. Maar met een aantal van mijn NIS America titels heb ik eveneens dit probleem. Heb daar maart 2015 een email aan besteed naar oppodigital.co.uk toe en het antwoord was dit zou bekeken worden. Maar helaas tot nu toe geen firmware update voor de BDP-93

    Bij welke titels heb je hier last van ? En op je BDP-103 werken ze dan wel goed ?
    recent bij Tiger & Bunny vol 1 UK versie; kan me ook nog een titel van Third Window label herinneren
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •