De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Question Geen geluid tussen home cinema en decoder digitale tv??!!

    Hoi allemaal,

    Ik heb sinds gisteren een kastje van ziggo voor digitale tv. Ik heb een kastje met recorder genaamd CISCO 8485DVB HD PVR.

    Deze zend het beeld via HDMI naar mijn samsung LED tv. (2x HDMI)

    En het geluid moet naar mijn Philips 5.1 HTS3531/12.

    Nou heb ik al mijn PS3 aangesloten op mijn tv met HDMI1, en het geluid via optische kabel naar mijn Philips 5.1 gestuurd. Werkt perfect!

    Maar als ik dan vannuit de CISCO het geluid via rood wit tulpen naar de Philips 5.1 wil sturen krijgt deze geen signaal!?!?!?!?!

    Op de Philips kun je kiezen uit OPT IN, AUX, MUSIC I LINK (mp3/Ipod)
    Ik dacht gewoon AUX te moeten selecteren om geluid te vangen van de CISCO maar het blijft stil....

    Wat nu? Kan iemand mij uit de brand helpen?

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi,

    Nu ken ik zelf die Cisco niet, maar kan je daar HDMI audio misschien uitzetten? Soms laat hij niet beide toe. Anders even het optische kabeltje van de ps3 naar de Cisco om te testen. Aux moet de juiste input zijn.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Waarom niet van je TV naar je home cinema?
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  4. #4

    Standaard

    Het kan zijn dat de audio uitgang van de Cisco een regelbaar niveau heeft. Als je deze helemaal open hebt staan, zou het moeten werken. Een andere mogelijkheid is om een optische switch te kopen en deze te gebruiken voor het schakelen tussen dat van de PS3 en de Cisco. Het is dan alleen de vraag of het dan wel synchroon is met het beeld.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  5. #5

    Standaard

    Instellingen gecontroleerd van het Ziggo Kastje? Ken dat kastje van Cisco ook niet, zat toch zeker wel een gebruiksaanwijzing bij? Wat de anderen ook al zeggen, aux is de correcte ingang van de Philips...
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •