De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.

Discussie: Yamaha yht-196

  1. #1

    Standaard Yamaha yht-196

    Goedendag,

    Wat vinden jullie van de yamaha yht-196 set?

    ik ben nieuw in deze wereld en dit zou mijn eerste set kunnen worden.

    ben benieuwd naar jullie reacties..

  2. #2

    Standaard

    Niet eens een link of foto... Dat was toch wel het minste dat je voor ons kon doen...

    Erg karig zo!
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  3. #3

    Standaard

    Welkom op dit forum dekkerjunior.
    Wat wij er van vinden is eigenlijk niet belangrijk, want het gaat meer om wat jij zelf er van vindt. In ieder geval zou ik jou daarom aan willen raden om de set eerst te beluisteren en te gaan vergelijken met andere modellen receivers en luidsprekers.

    Voor iemand met een klein budget die geen hoge eisen stelt is deze goed genoeg om mee te beginnen. De set heeft nl. alle gangbare mogelijkheden en beschikt ook over voldoende ingangen om de meest gebruikte toestellen daar op aan te kunnen sluiten zoals een DTV-ontvanger en een BD speler.

    De enige zaken die nog invloed kunnen hebben zijn wat je er in de toekomst mee wilt gaan doen en de (weergave-)kwaliteit van de luidsprekers die er bij geleverd worden. Wanneer je nu een goede weergave wilt of deze later uit wilt gaan breiden met een extra zone of naar 7.1, kun je misschien beter wat meer geld uitgeven door zelf een set samen te stellen. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om deze set te kopen en deze later te upgraden, maar dat is iets wat alleen jij kunt beoordelen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #4

    Standaard

    bedankt voor de reacties!

    de info is idd wat weinig,

    gaat om deze set:
    http://nl.yamaha.com/nl/products/aud..._g/?mode=model
    met deze BD speler: