Pagina 6 van 14 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 339 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Check 1 pagina terug
    Jep, je hebt gelijk.. niet goed gekeken.

    Aks ik goed kijk is het wel gewoon een 9mm hoes ?

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Jep, je hebt gelijk.. niet goed gekeken.

    Aks ik goed kijk is het wel gewoon een 9mm hoes ?
    Het is de dikke keepcase, dus ik denk niet 9 mm.

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WED Bekijk bericht
    Het is de dikke keepcase, dus ik denk niet 9 mm.
    Dan kan ik natuurlijk wel de hoes omwisselen + afbeelding maar dan moet ik een stukje eraf snijden..

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hanske636 Bekijk bericht
    Ik heb hem gisteren bekeken en er echt van genoten.
    Wel vind ik het raar dat ze 'Bilbo Baggins' als 'Bilbo Balings' vertalen.
    Dit is conform de (uitstekende) boekvertaling van Max Schuchart. Helemaal goed dus.

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Degene die de 3D heeft aangeschaft.. er zit een slipcover overheen, als je die eraf haalt is de hoes dan exact hetzelfde als de slipcover ? Eventueel afbeelding ?
    Klopt, is exact gelijk, alleen is de print van de slipcover veel beter.

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dit is conform de (uitstekende) boekvertaling van Max Schuchart. Helemaal goed dus.
    Had ik al begrepen uit het antwoord van Pieter Rijkers.
    http://www.dvd.nl/forum/showpost.php...&postcount=117
    En ik heb dat boek niet gelezen.
    Bij TLotR films vertalen ze het nogthans gewoon als 'Baggins.'
    Maar ja, maakt niet uit.
    Nu weet ik van waar het komt.
    Samsung UE46H7000 - Pioneer BDP-LX55 - Samsung BD-E6100 - MED800X3D - Pioneer VSX-S500 - Pioneer S-HS100
    Mijn Collectie

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Degene die de 3D heeft aangeschaft.. er zit een slipcover overheen, als je die eraf haalt is de hoes dan exact hetzelfde als de slipcover ? Eventueel afbeelding ?
    Mmm, heb de UK uitgave met de 3D afbeelding, die dus 2 afbeeldingen kan geven, dat kan de hoesafbeelding natuurlijk niet. Dan, het frontje van de UK doos is wat plaatje/afbeelding aangaat hetzelfde, maar niet exact gelijk aan de 3D afbeelding van de sleeve, het verschil zit aan de bovenkant die een blauwe opdruk heeft die de afbeelding op de hoes zelf ook niet heeft, dan staat er 2x de vermelding van de leeftijd op beiden, alleen niet op dezelfde plek, bij de 3D afbeelding staat er 1 links onder en 1 rechtsonder, terwijl op de hoes van de doos er 2x een 12 rechtsonder staat. De indeling op de achterzijde is ook anders, vooral het bovenste deel.
    Have fun and enjoy your collection

  8. #133

    Standaard

    Heeft de franse steelbook nl ondertitels ???

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmm, heb de UK uitgave met de 3D afbeelding, die dus 2 afbeeldingen kan geven, dat kan de hoesafbeelding natuurlijk niet. Dan, het frontje van de UK doos is wat plaatje/afbeelding aangaat hetzelfde, maar niet exact gelijk aan de 3D afbeelding van de sleeve, het verschil zit aan de bovenkant die een blauwe opdruk heeft die de afbeelding op de hoes zelf ook niet heeft, dan staat er 2x de vermelding van de leeftijd op beiden, alleen niet op dezelfde plek, bij de 3D afbeelding staat er 1 links onder en 1 rechtsonder, terwijl op de hoes van de doos er 2x een 12 rechtsonder staat. De indeling op de achterzijde is ook anders, vooral het bovenste deel.
    Super, bedankt !
    Ik vroeg me eigenlijk ook nog af of de 3D er hetzelfde opstaat.. omdat ik dat liever weg had gehad.

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Super, bedankt !
    Ik vroeg me eigenlijk ook nog af of de 3D er hetzelfde opstaat.. omdat ik dat liever weg had gehad.
    Helaas voor je, maar bij beiden staat het 3D op dezelfde plek en even duidelijk zichtbaar, voor mij als 3D liefhebber en verzamelaar geen probleem.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    Heeft de franse steelbook nl ondertitels ???
    Yep, volgens de cover en volgens de database van DVDProfiler ook, ook nog engels, frans, italiaans en chinees..... tenminste wel voor de 3D
    Have fun and enjoy your collection

  12. #137

    Standaard

    Wie weet op welke manier ik aan de cover van The Hobbit 2D kan komen ?
    Eventueel via iemand of een bepaalde site bestellen ?

    Wel graag de originele hoes / cover voor de BR uitgave.

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Wie weet op welke manier ik aan de cover van The Hobbit 2D kan komen ?
    Eventueel via iemand of een bepaalde site bestellen ?

    Wel graag de originele hoes / cover voor de BR uitgave.
    Ik begrijp je vraag niet. Je kunt deze Blu-ray inclusief cover toch gewoon in de winkel kopen? Of via een website bestellen?

  14. #139

    Standaard

    Dat komt omdat ik de 3D binnen krijg.. maar de 3D disc verkoop ik.
    Dus doe de 2D in een nieuwe hoes en zoek dus de 2D cover om ergens eventueel te kopen / bestellen of dat iemand weet hoe ik alleen aan de cover ( originele voor - en achterkant ) kom ?

  15. #140

    Standaard

    Covers zijn niet los te koop, dus je zult iemand moeten vinden die de 2D-versie heeft die de cover kan scannen en printen. Of je moet de 3D-versie compleet verkopen en de 2D-versie aanschaffen.

  16. #141

    Standaard

    Ok ik dacht van wel namelijk.

    En dan gewoon neem ik aan op fotopapier uitprinten, of wat zijn de originele covers ?
    Toevallig niet iemand op het forum die de 2D versie heeft en het netjes kan scannen en doorsturen toevallig ?

    Frank, ik zie dat jij ook in Helmond woont, kan jij eventueel iets betekenen ?

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Ok ik dacht van wel namelijk.

    En dan gewoon neem ik aan op fotopapier uitprinten, of wat zijn de originele covers ?
    Toevallig niet iemand op het forum die de 2D versie heeft en het netjes kan scannen en doorsturen toevallig ?

    Frank, ik zie dat jij ook in Helmond woont, kan jij eventueel iets betekenen ?
    Daarom wacht ik wel tot er een 3 box set uitkomt net zoals The Lord of the Rings Box Set anders heb ik straks 3 verschillende covers en een complete box staan. Wel zo rommelig dan.

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Daarom wacht ik wel tot er een 3 box set uitkomt net zoals The Lord of the Rings Box Set anders heb ik straks 3 verschillende covers en een complete box staan. Wel zo rommelig dan.
    Ik volg + dat ik nog wacht op de Extended versions van de 3 films. Mijzelf dus geld bespaard

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintje Bekijk bericht
    Frank, ik zie dat jij ook in Helmond woont, kan jij eventueel iets betekenen ?
    Helaas niet. Mijn printer is aan vervanging toe.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Daarom wacht ik wel tot er een 3 box set uitkomt net zoals The Lord of the Rings Box Set anders heb ik straks 3 verschillende covers en een complete box staan. Wel zo rommelig dan.
    Hoezo ? Heb jij al jou blu-ray's met de voorkant naar voor staan dan ?
    Ik zie bij mij alleen de rug..

    Bij Paranormal Activity bijvoorbeeld heb ik last ervan dat de 1ste 3 delen zwarte rug zijn en het 4de deel wit.. maar denk niet dat The Hobbit covers zo verschillend gaan zijn, bedoel qua kleur dan.
    Daarbij komt dat ik al mijn blu-ray's los wil hebben en niets in boxen of iets dergelijks zodat het allemaal strak staat.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ik volg + dat ik nog wacht op de Extended versions van de 3 films. Mijzelf dus geld bespaard
    Er bestaat ook iets als verkopen, niet dat je er met winst uitkomt maar dan maken die paar € naar mijn mening ook niet meer veel uit over een jaar gezien.
    En dit zijn films die ik voor dat die versies uitkomen wel een aantal keer bekijk, dus het is het wel waard.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Helaas niet. Mijn printer is aan vervanging toe.
    Ok jammer, ik woon hier pas sinds 2 maanden en heb nog geen printer, die komt in juni pas.
    Maar de covers van blu-ray's zijn gewoon fotopapier neem ik aan ? Want dan kan ik het zelf nog wel regelen.. alleen nog iemand met een 2D cover vinden.
    Tenzij er iemand via het forum mij wil helpen en het eventueel netjes kan inscannen ?

  21. #146

    Standaard

    Bij mij komt het sterk over dat je echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten....
    Je hebt de disc blijkbaar voor een goedkope prijs, door het kopen/verkopen van de 3D.
    Maar je bent wel pietje precies met de hoesjes. Vreemd, dan had je toch beter meteen de 2D kunnen kopen?
    Want hoeveel geld heb je nu uiteindelijk bespaard?

  22. #147

    Standaard

    Kan er ook weinig logica uit halen. Wat een moeite allemaal...
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  23. #148

    Standaard

    Als jij de 3D inclusief 3D slipcase krijgt wil ik in ruil voor die slipcase wel op zoek gaan naar een 2D high-res cover en die uitprinten op fotopapier en je toesturen...

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bij mij komt het sterk over dat je echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten....
    Je hebt de disc blijkbaar voor een goedkope prijs, door het kopen/verkopen van de 3D.
    Maar je bent wel pietje precies met de hoesjes. Vreemd, dan had je toch beter meteen de 2D kunnen kopen?
    Want hoeveel geld heb je nu uiteindelijk bespaard?
    En is dat erg in deze tijd ? Ik denk niet dat jij / jullie in mijn portemonnee kunnen kijken ?
    En ja, ik ben heel precies.. iedereen heeft zijn eigen ding toch ? De een wil heel graag alleen maar steelbooks.. de ander maakt het niets uit en ik wil alleen maar losse uitgaves en 9mm hoezen.. zodat alles gelijk en strak is.. en ben er nog blij mee ook dat ik het zo doe.

    Ik heb in tegenstelling tot bol.com € 9,50 bespaard ( ik lees dat de meeste bij bol.com die versie hebben gehaald ).
    Dus ik ben denk ik niet gek want voor dat geld kan ik weer wat anders doen.. als jij het niet de moeite vind, prima hoor.. maar ik bespaar per maand tientallen €.. en per jaar wel een paar 100.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Kan er ook weinig logica uit halen. Wat een moeite allemaal...
    Zie bovenstaand.

    Moeite ? Nee hoor.. het is heel simpel en als je mij niet kunt helpen dan snap jij mijn logica blijkbaar niet terwijl het gaat om een hoes doe ik wil omwisselen.
    Laatst aangepast door Robintje : 27-04-2013 om 16:09

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Als jij de 3D inclusief 3D slipcase krijgt wil ik in ruil voor die slipcase wel op zoek gaan naar een 2D high-res cover en die uitprinten op fotopapier en je toesturen...
    Je hebt een PM.


Pagina 6 van 14 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •