Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 339 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    waar komt er nu een steelbook van de 3d gandalf versie uit ???

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Powerray Bekijk bericht
    waar komt er nu een steelbook van de 3d gandalf versie uit ???
    Frankrijk, als dat artwork wordt gekozen dan.

  3. #28

    Standaard

    Alle 4 de verschillende komen uit en zijn al te bestellen op Amazon

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Goatrider Bekijk bericht
    Alle 4 de verschillende komen uit en zijn al te bestellen op Amazon
    Oke, ik dacht ergens te hebben gelezen dat het weer z'n vote voor de beste cover was.

  5. #30

    Standaard

    Is er al een datum voor de EE? (en is bevestigd dat deze er zeker komt?)

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Is er al een datum voor de EE? (en is bevestigd dat deze er zeker komt?)
    Bevestiging: Ja (zo goed als), datum: nee.

  7. #32

    Standaard

    Dan wacht ik ook op de EE. Geen zin om nu een BR aan te schaffen die ik -wanneer de EE er is- nooit meer kijk. (Bij LOTR was ik wel zo gek )

  8. #33

    Standaard

    Intussen staat deze bij Amazon.co.uk voorbestelbaar voor 20,50 Pond (3D) én met Nederlandse ondertiteling!

  9. #34

    Standaard The Hobbit ook als 2D + 3D steelbook via duitsland

    Op de site blu ray de staat de aankondiging van warner dat er van The Hobbit naast de amaray versie ook een 2D steelbook+ 3D steelbook wordt released

    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...f-blu-ray-disc

    van de gewone 2D versie zijn nog geen subs bekend ,maar van de 3D steelbook versie
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...d-blu-ray-disc
    staan er al wel de subs bij, helaas geen NL subs.
    Nu is de site blu ray.de niet altijd accuraat met betrekking tot de subs.

    ik vond de cover van de 3D steelbook ook niet zo mooi, ik hoef niet Gandalf frontaal op de cover te hebben, dan is de 2D versie of de USA versie die hier eerder wordt genoemd, mooier, naar mijn inziens

  10. #35

    Standaard

    Hieronder het persbericht voor de benelux uitgave... Jammer van de covers voor de blu-ray... Niet zo mooi... Dvd is de mooiste, zeker als het een slipcover is. Ook weer jammer van die vervelende franse tekst! Verpest de hele titel. Zou er trouwens ook een digitale kopie zitten bij de 2D versie? Had graag voor de 3D versie gegaan maar die cover is wel de lelijkste van de 3. Voorlopig de 2D versie in huis halen en wachten op de extended versie.





    The Hobbit - An Unexpected Journey
    Op 17 april brengt Warner Bros.Home Entertainment de eerste film van The Hobbit-trilogie uit op Blu-ray, DVD en VOD. Na de Home Entertainment release volgt dit najaar een Extended Edition release. De regie van de eerste film van het populaire meesterwerk The Hobbit van J.R.R. Tolkien is in handen van Oscarwinnaar Peter Jackson. The Hobbit: An Unexpected Journey is een episch avontuur dat het publiek onderdompelt in de fantasiewereld van Midden-Aarde.

    The Hobbit: An Unexpected Journey kan rekenen op een sterke cast, samengesteld uit een mix van gevestigde namen en nieuw talent. Ian McKellen speelt wederom de rol van Gandalf de Grijze, het geliefde personage uit ‘The Lord of the Rings’ trilogie, Martin Freeman vervult de rol van Bilbo Balings, het hoofdpersonage uit de film. Glansrollen zijn er verder voor Richard Armitage (Thorin Eikenschild), Cate Blanchett (Galadriel), Christopher Lee (Saruman) en Hugo Weaving (Elrond) hun opwachting. Tot slot vertolkt Andy Serkis op ijzersterke wijze de rol van Gollum.

    The Hobbit: An Unexpected Journey is genomineerd voor drie Oscars, in de categorieën Beste Productie Design, Beste Visuele Effecten en Beste Make-up & Hairstyling.

    SYNOPSIS
    Het verhaal van The Hobbit speelt zich af voor ‘The Lord of the Rings’ trilogie en volgt de reis van hoofdpersoon Bilbo Balings, die op een epische expeditie gaat om het verloren Dwergenrijk Erebor terug te eisen van de angstaanjagende draak Smaug. Nadat Bilbo uit het niets door de Tovenaar Gandalf de Grijze wordt benaderd, sluit Bilbo zich aan bij een groep van 13 Dwergen, onder leiding van de legendarische krijger, Thorin Eikenschild. De reis leidt hen naar de wildernis en door verraderlijke landschappen, die zwermen van Goblins, Orks en dodelijke Wargen, en een mysterieus en sinister figuur, bekend als Necromancer.
    Hoewel hun doel in het Oosten en in de woestenij van de Eenzame Berg ligt, moeten ze eerst ontsnappen aan de tunnels van Goblin, waar Bilbo het wezen ontmoet dat zijn leven voor altijd zal veranderen...Gollum. Hier, alleen met Gollum, aan de kust van een ondergronds meer, wordt de nietsvermoedende Bilbo Balings niet alleen geconfronteerd met zijn eigen vindingrijkheid en, tot zijn eigen verrassing, moed, hij neemt ook bezit van Gollum’s “precious” ring die onverwachte en nuttige kwaliteiten bezit...Een simpele, gouden ring blijkt verbonden met het lot van Midden-Aarde op manieren die Bilbo zich nooit had kunnen voorstellen.

    BONUSMATERIA LEN
    ★ Featurette (BD, 3D BD): ‘New Zealand: Home of Middle Earth’:
    Regisseur Peter Jackson neemt je mee voor een bezoekje aan het Midden – Aarde uit The Hobbit: An Unexpected Journey.
    ★ Behind the Scenes Video Blogs (BD, 3D BD) In een reeksb videoblogs werp je samen met de acteurs uit de sterrencast een blikje achter de schermen, goed voor meer dan twee uur aan extra content. Hoogtepunten zijn onder andere:
    • Start van de productie
    • Locatie scouting
    • Filmen in 3D
    • Post – Productie Interview
    • Wellington Wereldpremière
    ★ Trailers (BD, 3D BD)
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 11-02-2013 om 11:14

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Jammer van de covers voor de blu-ray... Niet zo mooi... Dvd is de mooiste, zeker als het een slipcover is. Ook weer jammer van die vervelende franse tekst! Verpest de hele titel. Zou er trouwens ook een digitale kopie zitten bij de 2D versie? Had graag voor de 3D versie gegaan maar die cover is wel de lelijkste van de 3. Voorlopig de 2D versie in huis halen en wachten op de extended versie.
    Wees blij dat ze "The Hobbit" ook nog niet vertaald hebben naar: "Le Hobbit", zoals de film in het Frans heet...

  12. #37
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En toch ga ik voor de 3D versie. Sowieso vind ik die blauwe blu-ray banner erger dan die franse tekst en zo lelijk vind ik de 3D versie niet. Jammer dat er hier geen steelbook versie komt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wees blij dat ze "The Hobbit" ook nog niet vertaald hebben naar: "Le Hobbit", zoals de film in het Frans heet...


    Onlangs maakte ik hier op het forum ook een opmerking over de Franse taal op hoezen. Nou, dat werd niet gewaardeerd.

    Maar zoals Waymann al aangaf; met deze Hobbit-release is de gradatie van ergernis zowaar nog toegenomen.
    Bescheiden Franse lettertjes zijn al tot daar aan toe, maar om ze nu even groot te printen als 'An Unexpected Journey' is een waar tranendal.

  14. #39

    Standaard

    Die Franse Taal staat voortaan op alle blu ray covers, helaas, maar waarom zou jij je daar druk om maken...??? De filmmaatschappijen doen toch wat zij zelf willen, denk om je hart...!!!

  15. #40

    Standaard

    Zijn maar 2 Remedies tegen : Importeren of niet kopen

  16. #41

    Standaard

    Ik vind de 3d prachtig. Hopelijk komt die als gewone blu ray uit en niet als steelboek!

    Maar eigenlijk had ik me voorgenomen te wachten met kopen tot dat alle 3 de films uit zijn.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  17. #42

    Standaard

    Ik vind de 3d prachtig. Hopelijk komt die als gewone blu ray uit en niet als steelboek!

    Maar eigenlijk had ik me voorgenomen te wachten met kopen tot dat alle 3 de films uit zijn.
    __________________

    Dat zou ik zeker doen, nu bekend is dat eind van dit jaar de EXTENDED VERSIE gaat uitkomen.

    Kost jouw anders dubbel geld en een dubbele film, althans een korte en een lange film met evt. extra scenes aan toegevoegd.

  18. #43

    Standaard

    @langejan, je kunt de Quote knop gebruiken als je op iemand reageert, dat leest wat prettiger

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zijn maar 2 Remedies tegen : Importeren of niet kopen
    Importeren dus, en in het geval van de Hobbit heeft de UK uitgave ook NL ondertiteling.
    Voor mij hoeft die Fanse onzin ook niet.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Ik vind de 3d prachtig. Hopelijk komt die als gewone blu ray uit en niet als steelboek!

    Maar eigenlijk had ik me voorgenomen te wachten met kopen tot dat alle 3 de films uit zijn.
    Ja, ik wacht ook tot de trilogy-box uitkomt. Heb ze destijds op dvd als losse films aangeschaft (TE en EE). Vorig jaar de TE Trilogy op blu-ray gekocht (plus lege Steelbook).
    Maar in het najaar komt dus ook de EE uit (hoeveel minuten extra?).

    En de Franse titel van de film zo prominent aanwezig op de hoes vind ik ook nergens over gaan. Want wat kost nu eenmaal het drukken van een hoesje op grote schaal? Toen ik de laatste 2 HP-films snel na release voor 10 euro kon kopen, maakte ik mij niet druk om de Duitse titel op de rug en de cover. De discs waren immers identiek aan de Nederlands. Maar bij The Hobbit ligt dat bij mij toch ook wat gevoeliger

  21. #46

    Standaard

    Had gelezen dat bij WB de EXTENDED VERSIE al op de plank ligt om eind v/h jaar uit te gaan geven.

    Alleen de vraag hoeveel minuten langer de E.V. gaat worden is voor mij nog niet bekend.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Had gelezen dat bij WB de EXTENDED VERSIE al op de plank ligt om eind v/h jaar uit te gaan geven.

    Alleen de vraag hoeveel minuten langer de E.V. gaat worden is voor mij nog niet bekend.
    20 a 30 min langer word de EE versie. Is ergens in een bericht gemeld kan het alleen zo 1,2,3 niet terug vinden.

  23. #48

    Standaard

    Het zou me zelfs niet verwonderen dat de cover van de 3D versie zo'n lelijk 3D effect zal hebben...
    Snap nog steeds niet waarom ze Vlaanderen en Nederland niet samen nemen en Wallonië de franse uitgave geven... Is toch veel simpeler?

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Het zou me zelfs niet verwonderen dat de cover van de 3D versie zo'n lelijk 3D effect zal hebben...
    Snap nog steeds niet waarom ze Vlaanderen en Nederland niet samen nemen en Wallonië de franse uitgave geven... Is toch veel simpeler?
    Waarom gewoon niet wereldwijd 1 hoes, de originele engelse ?

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Het zou me zelfs niet verwonderen dat de cover van de 3D versie zo'n lelijk 3D effect zal hebben...
    Snap nog steeds niet waarom ze Vlaanderen en Nederland niet samen nemen en Wallonië de Franse uitgave geven... Is toch veel simpeler?
    Zal wel te maken hebben met grensoverschrijdende distributie die in het verleden veel lastiger was, waar door het toen zo opgezet is. Nu het er op lijkt dat de fysieke dragers (grotendeels) gaan verdwijnen zal dit denk ik niet meer gaan gebeuren. Sterker nog, wie weet krijgen we straks wel grote Franse titels er op en in het klein de Engelse titel, zodat ze ons samen met Frankrijk kunnen doen, maar of de Fransen daar van gediend zullen zijn....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 2 van 14 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •