De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Hunger Games: Mockingjay (2014 & 2015)

    The Hunger Games: Mockingjay (2014 & 2015)
    'The Hunger Games: Mockingjay' zet eerste stappen



    Er wordt momenteel hard gewerkt aan Catching Fire, het tweede deel uit de The Hunger Games reeks, maar dat weerhoudt men er bij Lionsgate niet van om alweer na te denken over de toekomst. De studio heeft Danny Strong aangesteld om het scenario te verzorgen voor The Hunger Games: Mockingjay. Hij won twee Emmys voor de HBO Sarah Palin film Game Change en schreef daarnaast het script voor Lee Daniels' The Butler.

    Ook in Mockingjay kijken we weer mee met Katniss Everdeen (Jennifer Lawrence) en haar gespannen relatie met de hoge machten in The Capitol. Deze proberen het volk door middel van de Hunger Games onder controle te houden. Het eerste deel van Mockingjay komt uit in november 2014, het tweede deel staat gepland voor een jaar later.

    Bron : Filmtotaal.nl

  2. #2

    Standaard

    Francis Lawrence regisseert ook 'The Hunger Games: Mockingjay - Part 1' & 'Part 2'



    Lionsgate heeft bekend gemaakt dat regisseur Francis Lawrence ook achter de camera kruipt voor de tweeluik The Hunger Games: Mockingjay - Part 1 en The Hunger Games: Mockingjay - Part 2. Lawrence werkt op dit moment aan The Hunger Games: Catching Fire, de opvolger van de kaskraker The Hunger Games (2012), die bijna $700 miljoen noteerde aan de wereldwijde box office.

    In het tweede deel hebben Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson en Liam Hemsworth, Philip Seymour Hoffman, Jena Malone en Amanda Plummer de voornaamste rollen. Uiteraard gaan er een aantal terugkeren in de afsluitende twee delen, die wederom gebaseerd worden op de succesvolle boekenreeks van Suzanne Collins.

    Lawrence kennen we uiteraard van de films Water for Elephants, I Am Legend en Constantine. The Hunger Games: Catching Fire opent op 22 november 2013. The Hunger Games: Mockingjay - Part 1 verschijnt op 21 november 2014. Part 2 staat gepland voor 20 november 2015.

    Bron : Filmtotaal.nl

  3. #3

    Standaard

    Ik ken de boeken niet, maar is het echt nodig de derde film in twee delen uit te brengen?

  4. #4

    Standaard

    Film 1 was al matig, snap dit niet zo eigenlijk.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R.ené Bekijk bericht
    Film 1 was al matig, snap dit niet zo eigenlijk.
    Euh, misschien omdat de eerste film een geweldig commercieel succes was ?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Ik ken de boeken niet, maar is het echt nodig de derde film in twee delen uit te brengen?
    Nee, totaal niet. Het derde boek heeft dezelfde opbouw als de andere delen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Nee, totaal niet. Het derde boek heeft dezelfde opbouw als de andere delen.
    Het lijkt me dat ook de men hier, net als Twilight, het idee heeft overgenomen van Harry Potter, waar het de laatste films en het verhaal wel ten goede kwam.

    Twilight en THG melken dat concept van een two-parter nu uit omdat het de filmstudio's dan ook commerciëel goed uitkomt. 2x bioscoopbezoek, 2x DVD/Blu-Rayverkoop, enzovoort. Heeft inderdaad weinig te maken met het verhaal zelf.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  8. #8

    Standaard

    'Bridesmaids' ster Rebel Wilson te zien in 'The Hunger Games: Mockingjay’?



    In zeer korte tijd heeft Rebel Wilson van zich laten horen in Hollywood, met rollen in Bridesmaids, Bachelorette, Pitch Perfect en Michael Bay's aankomende Pain & Gain. Hier lijkt ze nu een succesvolle franchise aan toe te voegen, want de actrice heeft tijdens een interview laten vallen dat ze hoogstwaarschijnlijk te zien zal zijn in een film uit de The Hunger Games reeks.

    “Um, seriously, I have had a meeting about being in The Hunger Games. Yes.”

    Wilson wilde er verder niet zoveel over kwijt, behalve dat haar rol een personage betreft uit de Capitol.

    “[T]here aren’t a lot of roles open, because they’ve all already been cast, but that would be awesome. I’d love to be in The Hunger Games.”

    Aangezien het tweede deel, Catching Fire, al zo goed als klaar is, mogen we ervan uit gaan dat het hier gaat om The Hunger Games: Mockingjay. Dit worden twee delen die uitkomen op 21 november 2014 en 20 november 2015.

    Bron : Filmtotaal.nl

  9. #9

    Standaard

    Official teaser trailer voor part 1:


  10. #10

    Standaard

    Nog maar 4 maandjes; de tijd vliegt.

  11. #11

    Standaard

    Official trailer Part 1:



    Ik vind het er goed uitzien. Kijk hier alvast naar uit!

  12. #12

    Standaard

    Een nieuwe preview:


  13. #13

    Standaard

    De eerste film vond ik werkelijk fantastisch, terwijl ik de tweede vooral een herhalingsoefening vond (ook nog niet aangeschaft).
    Ben dus wel benieuwd naar dit deel.

  14. #14

    Standaard

    Een nieuwe TV-Spot:


  15. #15

    Standaard

    Nu release zo kortbij is komen de nieuwe TV-SPOTS vlot achter elkaar aan. Dit is de meest recente:


  16. #16

    Standaard

    Een matige film, terwijl ik toch wel heb kunnen genieten van de eerste 2 films.

    De film heeft twee speerpunten: hoe is de gemoedstoestand van Katniss en hoe staat het met de revolutie? Jammerlijk genoeg is de ontwikkeling van beide bijna niet aanwezig in de film: Katliss is aan het begin van de film mentaal fragiel omdat ze bezorgd is om die blonde knaap Peeta en dat is ze aan het eind ook. De revolutie heeft iets meer steun dan aan het begin van de film, maar is nog niet echt ver gevorderd aan het eind van de film .

    En wat gebeurt er verder? Katniss wordt de officiele postergirl van de opstand, bezoekt en vernietigt eigenlijk zelf een ziekenhuis, zingt een liedje, en die blonde knaap mag meegenomen worden. .

    En meer is het eigenlijk niet.
    Ik ben niet bekend met de boeken, maar ik denk dat ze meer dan de helft van de film hadden moeten weglaten; dan had je helemaal niets gemist. Een spanningsboog in de film is er niet, nergens krijg je het gevoel dat er nu echt wat gaat gebeuren. Een cliffhanger is er ook niet, ik had het gevoel dat de film echt afgekapt werd.

    Maar goed, toch nog wel een vijfje. Qua acteertalent zit het wel snor, met als hoogtepunten Lawrence en Moore. Ik hoop op een veel beter deel II.

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    En daar is de teaser voor part 2.
    I... like it!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #19

    Standaard

    De laatste trailer voor het laatste deel.

    https://youtu.be/qJH4VPVVIy8
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •