De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Cosmopolis [Blu-ray Disc]

    Cosmopolis

    De nieuwste film van David Cronenberg met Twilight-ster Robert Pattinson in de hoofdrol.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Beetje jammer weer dat je je moet wenden tot de US release om van de commentaartrack, de twee uur durende making of 'Citizens of Cosmopolis' en interviews te kunnen genieten.

    Waarom kan EOne geen gelijkwaardige dvd releasen in alle landen? NL krijgt helemaal niets, de UK versie de making of en interviews en de US versie de making of, de interviews en een commentary track!! Wat is dit voor een flauwekul?
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 15-01-2013 om 09:45

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Beetje jammer weer dat je je moet wenden tot de US release om van de commentaartrack, de twee uur durende making of 'Citizens of Cosmopolis' en interviews te kunnen genieten.

    Waarom kan EOne geen gelijkwaardige dvd releasen in alle landen? NL krijgt helemaal niets, de UK versie de making of en interviews en de US versie de making of, de interviews en een commentary track!! Wat is dit voor een flauwekul?
    Afzet markt veel groter, er moet ook betaald worden voor extra's. Als Eone er extra's opzet dan is de uitgave ook weer 5/10 euro duurder en blijft langer zijn hoge prijs aanhouden.

    Plus Eone richt zich op snel geld verdienen met uitgeklede releases.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Afzet markt veel groter, er moet ook betaald worden voor extra's. Als Eone er extra's opzet dan is de uitgave ook weer 5/10 euro duurder en blijft langer zijn hoge prijs aanhouden.

    Plus Eone richt zich op snel geld verdienen met uitgeklede releases.
    Mja, maar EOne doet (voor deze film) ook de releases in de EU en de US. Dus wij krijgen altijd de kale shitreleases waar altijd wel iets mis mee is (getuige de topics hier wat betreft EOne) en de rest van de wereld de normale of goeie blu-rays. Bevooroordeelde boel hoor.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Mja, maar EOne doet (voor deze film) ook de releases in de EU en de US. Dus wij krijgen altijd de kale shitreleases waar altijd wel iets mis mee is (getuige de topics hier wat betreft EOne) en de rest van de wereld de normale of goeie blu-rays. Bevooroordeelde boel hoor.
    Heeft nog steeds met de afzet markt te maken en Eone UK heeft niks met de NL tak te maken. Zelfde naam maar daar blijft het ook bij. Nog steeds een onafhankelijke UK uitgever onder een internationale naam.

    De NL tak maakt nog steeds de eigen masters en hoesjes etc.
    Kregen we maar de zelfde master als de UK dan waren de releases 99/100 keer top qua beeld en geluid.

  6. #6

    Standaard

    PPfff.. dit heeft me moeite gekost om dit uit te kijken.
    Deze film is voor mij geen cent waard.
    Oersaai, een dialoog van begin tot einde, vervelend..
    Snel vergeten deze miskoop.. Rommel !!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tarkus Bekijk bericht
    PPfff.. dit heeft me moeite gekost om dit uit te kijken.
    Deze film is voor mij geen cent waard.
    Oersaai, een dialoog van begin tot einde, vervelend..
    Snel vergeten deze miskoop.. Rommel !!
    Yep, rommel, idd oersaai Ben blij dat ik eerst via een multimediaspeler heb gezien, wordt zeker niet aangekocht en hoef hem ook niet voor niets
    Have fun and enjoy your collection

  8. #8

    Standaard

    Ben ik even blij dat er een regisseur is die vaak alleen maar zooi aka rommel maakt. Je kan veel zeggen vinden maar de man leverd wel vakwerk af voor mij dan .

    Patrick de film kostte volgens imdb 20.5 miljoen dollar. Dat lijkt me id veel voor een David Cronenberg film maarja alles wordt duurder haha.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door steven van dijk Bekijk bericht
    Ben ik even blij dat er een regisseur is die vaak alleen maar zooi aka rommel maakt. Je kan veel zeggen vinden maar de man leverd wel vakwerk af voor mij dan .

    Patrick de film kostte volgens imdb 20.5 miljoen dollar. Dat lijkt me id veel voor een David Cronenberg film maarja alles wordt duurder haha.
    Het meeste zal wel opgegaan zijn aan de ster.... (het beschadigen van de limo kost iig niet zoveel )

    Het lijkt mij overigens niet dat de regisseur alleen bepaalt of een film wel of niet gewaardeerd wordt, het onderwerp kan boeien of niet, in dit geval...

    Iedereen zijn eigen smaak en als je van oersaai en traag houd is ie natuurlijk perfect
    Have fun and enjoy your collection

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Het meeste zal wel opgegaan zijn aan de ster.... (het beschadigen van de limo kost iig niet zoveel )

    Het lijkt mij overigens niet dat de regisseur alleen bepaalt of een film wel of niet gewaardeerd wordt, het onderwerp kan boeien of niet, in dit geval...

    Iedereen zijn eigen smaak en als je van oersaai en traag houd is ie natuurlijk perfect
    Hij is traag maar zeker niet oersaai. Integendeel zelfs. Hij gaat wel heel erg tegen de trend van hedendaagse films in. Tegenwoordig lijkt men alleen nog maar te houden van films die voorspelbaar zijn en weinig interpretatievermogen vergen. Dat is deze film natuurlijk niet.

  11. #11

    Standaard

    Ik snap die film echt niet. Over wat gaat ie nou eigenlijk?
    Mijn vriendin had hem tijdje geleden gekocht, zij is nogal fan van stereotiepe-acteurs zoals Patterson, helaas...
    De film was tot haar verbazing - de mijne echter niet - serieus misvallen.
    Over wat gaat die film nou eigenlijk?
    Als iemand de blu wilt overnemen, bij deze staat ie te koop.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •