De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Home cinema aansluiten met HDMI aan sony TV met 1080 format

    Ik wil een home cinema aanschaffen en aansluiten aan mijn sony bravia EX 400 series 40-inch LCD TV (heeft 1080p en 1080i) moet ik dan ook een HDMI kabel kopen die deze formats ondersteunen.

    Ik heb nu een home cinema sony BVD n-590 aangesloten met een HDMi kabel die ik denk voor LED tv's is, merk PROFIGOLD PROL 1211. Wanneer ik een blu-ray wil afspelen, begint het beeld soms te haperen en in 2 te splitsen, of krijg ik gewoon een zwart beeld waarbij op mijn tv volgende info komt "buiten bereik". Na enkele seconden begint de film gewoon verder te spelen.

    Moet ik een hdmi kabel aankopen die het format 1080 p of i ondersteunt?

    Alvast bedankt.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sedelap Bekijk bericht
    Ik wil een home cinema aanschaffen en aansluiten aan mijn sony bravia EX 400 series 40-inch LCD TV (heeft 1080p en 1080i) moet ik dan ook een HDMI kabel kopen die deze formats ondersteunen.

    Ik heb nu een home cinema sony BVD n-590 aangesloten met een HDMi kabel die ik denk voor LED tv's is, merk PROFIGOLD PROL 1211. Wanneer ik een blu-ray wil afspelen, begint het beeld soms te haperen en in 2 te splitsen, of krijg ik gewoon een zwart beeld waarbij op mijn tv volgende info komt "buiten bereik". Na enkele seconden begint de film gewoon verder te spelen.

    Moet ik een hdmi kabel aankopen die het format 1080 p of i ondersteunt?

    Alvast bedankt.
    Je moet 'gewoon' een goede kabel gebruiken. De kabels die nu in de winkel liggen ondersteunen allemaal 1080p. Enige waar nog wel eens verschil in kan zitten is de ondersteuning voor 3D bijvoorbeeld. De problemen die je aangeeft duiden m.i. op óf een defecte kabel, óf een defecte aansluiting van de tv of homecinema set
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •