Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 197 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Interstellar (Christopher Nolan, 2014)

    Christopher Nolan is in bespreking om op de regiestoel te gaan zitten voor Interstellar. Het betreft een Science Fiction-film die oorspronkelijk door Steven Spielberg zou worden geregisseerd. Of en in welke hoedanigheid (mede-producent?) die nog bij de film betrokken blijft is op het moment onduidelijk.



    Het script is overigens van de hand van Nolans broer Jonathan. De summiere beschrijving van het verhaal:

    The project involves time travel and alternate dimensions in a story that sees a group of explorers travel through a wormhole. The script is based on scientific theories developed by a Kip Thorne, a theoretical physicist, a gravitational physicist and astrophysicist at Caltech.
    Laatst aangepast door mark t : 08-03-2013 om 20:15 Reden: releasedatum toegevoegd aan titel
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    Ik ben heel benieuwd hiernaar,klinkt intressant.Ben ook benieuwd of het een grootschalig project wordt of wat kleinschaliger zoals bv.. The Prestige.

  3. #3

    Standaard

    Altijd benieuwd naar een nieuwe Nolan film.

  4. #4

    Standaard

    Lijkt me gaaf!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #5

    Standaard

    't Is nu officieel:

    HOLLYWOOD, CA (March 8, 2013) – Paramount Pictures and Warner Bros. Pictures jointly announced today that writer/director Christopher Nolan’s “INTERSTELLAR” will be co-produced and distributed by the two studios, with Paramount Pictures handling Domestic distribution and Warner Bros. Pictures distributing the film Internationally. “INTERSTELLAR” will be released beginning November 7, 2014, in theaters and IMAX®.

    Directed and written by Academy Award-nominee Nolan (“INCEPTION,” “THE DARK KNIGHT RISES”), “INTERSTELLAR” is based on a script by Jonathan Nolan. The film will be produced by Emma Thomas and Christopher Nolan of Syncopy Films and Obst of Lynda Obst Productions. Kip Thorne will executive produce. The film will depict a heroic interstellar voyage to the furthest reaches of our scientific understanding.
    De rest van het persbericht via de link.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Het is nu bevestigd dat Matthew McConaughey in deze film gaat spelen.
    Geen keuze die ik verwacht had maar wel een goede keuze, prima acteur.

  8. #8

    Standaard

    Vind het wel eens iets verfrissends.... De bekende acteurs uit TDKR en Inception heb ik nu ook wel eens weer een keer gehad....

  9. #9

    Standaard

    Een nieuwe Nolan film is natuurlijk altijd leuk nieuws,wel is er nu nog te weinig info om al laaiend te zijn.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Vind het wel eens iets verfrissends.... De bekende acteurs uit TDKR en Inception heb ik nu ook wel eens weer een keer gehad....
    Ik neem aan dat we van die vaste groep nog wel een paar namen in diverse bijrollen gaan terugzien.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Vind het wel eens iets verfrissends.... De bekende acteurs uit TDKR en Inception heb ik nu ook wel eens weer een keer gehad....
    Ik neem aan dat we van die vaste groep nog wel een paar namen in diverse bijrollen gaan terugzien.
    Ik ga ervan uit dat deze ouwe reus weer van de partij is.



    Hij schijnt een wurgcontract te hebben getekend bij Nolan; 6 films achterelkaar figureren voor de prijs van 3.

    Zonder gekheid; een nieuwe Nolan film is inderdaad weer ééntje om naar uit te kijken. McConaughey is geen verkeerde acteur met prima rollen in o.a. A Time to Kill en Contact, al had ik stiekem op een samenwerking gehoopt op Fassbender.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door YAH87 Bekijk bericht
    Ik ga ervan uit dat deze ouwe reus weer van de partij is.



    Hij schijnt een wurgcontract te hebben getekend bij Nolan; 6 films achterelkaar figureren voor de prijs van 3.

    Zonder gekheid; een nieuwe Nolan film is inderdaad weer ééntje om naar uit te kijken. McConaughey is geen verkeerde acteur met prima rollen in o.a. A Time to Kill en Contact, al had ik stiekem op een samenwerking gehoopt op Fassbender.
    Deze man mag voor mij in elke film spelen.

  13. #13

    Standaard

    Anne Hathaway doet in ieder geval weer mee. Word ik niet enthousiast van.

  14. #14

    Standaard

    Ik ook niet, maar van McConaughey ook niet.

  15. #15

    Standaard

    Beide namen die me niet bepaald enthousiast maken, eerlijk gezegd.

  16. #16

    Standaard

    Vind het juist wel tof dat Anne weer mee doet.

  17. #17

    Standaard

    Ik mag Anne ook wel
    The future is Blu

  18. #18

    Standaard

    Ik ben benieuwd wie de nieuwe Cinematograaf van Nolan zal zijn.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd wie de nieuwe Cinematograaf van Nolan zal zijn.
    Ik ook ja,Wally Pfister doet deze niet.

    We zijn zo gewend aan dit duo,maar verandering kan ook geen kwaad.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Ik ook ja,Wally Pfister doet deze niet.

    We zijn zo gewend aan dit duo,maar verandering kan ook geen kwaad.
    Hoe weten jullie dit? Ben dan idd ook wel benieuwd wie het zal zijn.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Hoe weten jullie dit? Ben dan idd ook wel benieuwd wie het zal zijn.
    Wally gaat zelf een film doen in 2014 [Nolan als producer]

    Had vorig jaar al in een blad gelezen dat Wally zich zou focussen om zelf een film te regisseren.100% weet ik het natuurlijk nooit.

  22. #22

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Website Deadline meldt dat Jessica Chastain in besprekingen is voor de derde hoofdrol.
    Top.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Website Deadline meldt dat Jessica Chastain in besprekingen is voor de derde hoofdrol.
    Top.
    Dat zou helemaal super zijn

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •