Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 197 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Hij is er!!! Geweldig teaser. Mooie voice over en prachtige muziek.
    https://www.youtube.com/watch?v=nyc6RJEEe0U
    ugh......vindt het juist een vreselijke teaser. Had moeite om hem uit te zien. Ziet er uit als een sentimentele en propagandistische film. Deed me eerder aan Malick denken dan aan Nolan. Toch niet weer een film met een "geloof in jezelf, wij Amerikanen kunnen alles bereiken, de sky is de limit" boodschap.

  2. #52

    Standaard

    Nolan is een Brit, dus ik denk het niet.
    The future is Blu

  3. #53

    Standaard

    Een weinig onthullende teaser, wat ik normaal gezien alleen maar kan toejuichen. Maar deze doet me dan weer net iets te weinig. Maakt eigenlijk weinig uit, want naar een nieuwe Nolan keek ik sowieso altijd al uit sinds Memento en Insomnia, lang voor de giga-successen die zijn naam groot zouden maken bij de massa. Ik heb McConaughey nooit echt graag bezig gezien, los van zijn acteertalent, maar daar is de laatste tijd (onder meer dankzij "Mud") toch verandering in gekomen. Deze staat sowieso op 't lijstje.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    ugh......vindt het juist een vreselijke teaser. Had moeite om hem uit te zien. Ziet er uit als een sentimentele en propagandistische film. Deed me eerder aan Malick denken dan aan Nolan. Toch niet weer een film met een "geloof in jezelf, wij Amerikanen kunnen alles bereiken, de sky is de limit" boodschap.
    We weten nog niks over de film. De voice over kan evengoed op ene individueel duel slaan.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    We weten nog niks over de film. De voice over kan evengoed op ene individueel duel slaan.
    Ene individueel duel? Ik heb werkelijk geen idee wat je bedoeld.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    ugh......vindt het juist een vreselijke teaser. Had moeite om hem uit te zien. Ziet er uit als een sentimentele en propagandistische film. Deed me eerder aan Malick denken dan aan Nolan. Toch niet weer een film met een "geloof in jezelf, wij Amerikanen kunnen alles bereiken, de sky is de limit" boodschap.
    Maak je maar niet druk. De film gaat juist het tegenovergestelde doen, een spiegel voor houden.

  7. #57

    Standaard

    Een weinig zeggende/indrukwekkende teaser..ik ben niet overdonderd..maar wel nieuwsgierig..kijk uit naar een trailer.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Een weinig zeggende/indrukwekkende teaser..ik ben niet overdonderd..maar wel nieuwsgierig..kijk uit naar een trailer.
    Dit dus. In die zin is het een perfecte teaser inderdaad. Het doet zeker erg Malick aan, maar desondanks ben ik zeker benieuwd naar wat Nolan ons hier voor gaat schotelen.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Dit dus. In die zin is het een perfecte teaser inderdaad. Het doet zeker erg Malick aan, maar desondanks ben ik zeker benieuwd naar wat Nolan ons hier voor gaat schotelen.
    Inderdaad een perfecte teaser. Aan de andere kant vind ik het eigenlijk totaal onnodig om al een jaar van te voren een teaser uit te brengen.......
    Deze film word volgens mij wel de knaller van 2014.

  10. #60

    Standaard

    Blijf het een top trailer vinden.

  11. #61

  12. #62

    Standaard

    Wel gaaf dat een Nederlandse cinematograaf eraan heeft meegewerkt.

  13. #63

    Standaard

    ZIe hem toevallig voor het eerst. Top trailer. Niets weggeven, maar toch net even laten weten dat de film er is. Zo hoort een teasertrailer te zijn.

  14. #64

    Standaard

    Ik vond het ook een fantastische teaser. Het deed me denken aan Nolan's werk voor The Dark Knight (zwaar overrated imo) Hoop dat Interstellar weer een rustige film wordt zoals zijn meesterlijke The Prestige en niet zoals Inception wat een prima film is maar veel te lawaaig vond ik.

  15. #65

    Standaard

    Te veel lawaai? Ben je (of Bent u) 80?
    The future is Blu

  16. #66

    Standaard

    Heeft iemand de trailer al vastgeplakt aan Godzilla gezien? Zo ja, wat zijn je bevindingen? Ik ben erg benieuwd naar deze film.
    The future is Blu

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Heeft iemand de trailer al vastgeplakt aan Godzilla gezien? Zo ja, wat zijn je bevindingen? Ik ben erg benieuwd naar deze film.
    Is enkel in sommige bioscopen in amerika het geval denk ik. Normaal rond 18u of 19u moet de trailer op het internet gaan verschijnen. Naar het schijnt bevat de trailer muziek van V for Vendetta. De gaat om de track "Evey Reborn". Ben enorm benieuwd.

  18. #68

  19. #69

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik wil die film nu zien!!!
    Ik ook. Geweldige trailer

  21. #71

    Standaard

    Zal waarschijnlijk één van de enige zijn, maar deze trailer maakt me warm noch koud...
    Moest Christopher Nolan z'n naam niet geplakt staan op deze film, zou ik waarschijnlijk geen bioscoop bezoek gepland hebben.
    BD (1243) What i Watch

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Zal waarschijnlijk één van de enige zijn, maar deze trailer maakt me warm noch koud...
    Moest Christopher Nolan z'n naam niet geplakt staan op deze film, zou ik waarschijnlijk geen bioscoop bezoek gepland hebben.
    Ik vind de trailer ook verre van spectaculair. Hoeft niets te zeggen over de film, deze trailer kan in tegenstelling tot de meeste andere trailers weinig weggeven over de film. Er zijn soms trailers van films waar alle hoogtepunten al instaan. Hoef je de film niets eens meer te bekijken. Dat is met deze trailer zo te zien niet het geval!

    Ik kijk wel wat de mensen ervan vinden als hij uit is.
    Laatst aangepast door hstadman : 17-05-2014 om 14:26

  23. #73

    Standaard

    Hij viel mij ook een beetje tegen; ik kreeg ook geen "wow"-gevoel. En dit komt voornamelijk omdat ik em nogal rommelig vind en bepaalde dialogen onverstaanbaar zijn (vandaar dat de NL trailer ondertiteld is denk ik zo). Ik zal em wel bekijken maar het zal geen bios worden denk ik.

  24. #74

    Standaard

    Volgens mij toont die trailer maar een klein stukje van wat de film echt in petto heeft. Het ziet er allesinds geweldig uit en ben hier al meer onder de indruk ik dan was bij de hele film Gravity.

  25. #75

    Standaard

    Een trailer als dit spreekt me dan net wel weer aan. Geen clichématige en opgeblazen toestanden, maar een sfeervolle aaneenschakeling van glimpen die in principe niets weggeven. Hadden maar meer trailers de ballen aan hun lijf om op deze manier uit de hoek te komen.

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •