Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 197 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    De nieuwe trailer is!!!! Geniaal ziet die film eruit.

    Je gaat naar de website van de film en vult de code : 7201969 in. En dan genieten!!


  2. #77

    Standaard

    Ziet er mooi uit!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #78

    Standaard

    Prachtig!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #79

    Standaard

    Wel veel 'emo' he. Huilen en hoop cliche gepraat. Benieuwd wat dit zal brengen, trailer word je niet echt veel wijzer van, wat trouwens wel goed is voor de verandering.

  5. #80

    Standaard

    Prachtige trailer.............de enige film van 2014 waar ik echt benieuwd naar ben

  6. #81

    Standaard

    Jammer dat Nolan deze film regisseert, Dit had een fantastische Spielberg film kunnen zijn.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  7. #82

  8. #83

    Standaard

    Inderdaad Jeroen D! Ik ben heel blij dat Nolan het doet en niet Spielberg. Spielberg is zijn magie een beetje kwijt vind ik.
    The future is Blu

  9. #84

    Standaard

    Ik weet niet wat er met Spielberg aan de hand is. Zijn laatste goede film was Munich...................

  10. #85

    Standaard

    Spielberg was goed vroeger. Tijd voor nieuwe mensen.

  11. #86

    Standaard

    Spielberg was goed vroeger. Tijd voor nieuwe mensen.

    Stel je voor Interstellar met een soundtrack van John Williams Origineel.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Ik weet niet wat er met Spielberg aan de hand is. Zijn laatste goede film was Munich...................
    War Horse heeft het anders ook goed gedaan en er is nu zelfs een musical van...

    Hij is nu 68 en ruim pensioen gerechtigd. Laat hem lekker van zijn pensioen genieten. Zijn maatje George Lucas heeft wel alles verkocht en geniet nu van een zeer rijk pensioen.

    Ze hebben soms nog wel goede ideeën, maar laat het uitvoeren aan de nieuwe generatie over...
    Laatst aangepast door hstadman : 31-07-2014 om 13:49

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Spielberg was goed vroeger. Tijd voor nieuwe mensen.

    Stel je voor Interstellar met een soundtrack van John Williams Origineel.
    Nee, NOG een film met een soundtrack van Hans Zimmer, daar zitten we allemaal op te wachten zeg!

    Sorry mensen, maar De films van Nolan laten mij helemaal koud. Nolans niche is het maken van intellectuele blockbusters, maar hij vergeet daarbij vaak de emotionele aspecten van een film. Laatste film van hem die ik wat vond was The Prestige.

    Spielberg is ook niet ieders "cup of tea". Maar ik vond Tintin, War Horse and Lincoln prima films.
    Laatst aangepast door Digi-gek : 31-07-2014 om 13:54
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Nee, NOG een film met een soundtrack van Hans Zimmer, daar zitten we allemaal op te wachten zeg!

    Sorry mensen, maar De films van Nolan laten mij helemaal koud. Nolan kan prima verhalen bedenken, maar weet niets over het schrijven van personages. Laatste film van hem die ik wat vond was The Prestige.

    Spielberg is ook niet ieder "cup of tea". Maar ik vond Tintin, War Horse and Lincoln prima films.
    John Williams klinkt altijd hetzelfde. Oubollig. Bij Zimmer krijg je altijd wat nieuws, welliswaar binnen z'n eigen stijl. Ook Interstellar klinkt weer geweldig (althans de muziek uit de eerste teaser trailer.) Trailer 2 en 3 waren gewoon trailer muziek.

    Ieder zijn ding.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 31-07-2014 om 13:55

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Nee, NOG een film met een soundtrack van Hans Zimmer, daar zitten we allemaal op te wachten zeg!

    Sorry mensen, maar De films van Nolan laten mij helemaal koud. Nolan kan prima verhalen bedenken, maar weet niets over het schrijven van personages. Laatste film van hem die ik wat vond was The Prestige.

    Spielberg is ook niet ieder "cup of tea". Maar ik vond Tintin, War Horse and Lincoln prima films.
    Inderdaad ook TinTin. Zit eigenlijk met smart te wachten op het volgende avontuur.

  16. #91

    Standaard

    He, smaken verschillen.....geen probleem

    Ik persoonlijk vind Tintin, War Horse en Lincoln ver beneden peil. Vooral Lincoln was echt slaapverwekkend.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    John Williams klinkt altijd hetzelfde. Oubollig. Bij Zimmer krijg je altijd wat nieuws, welliswaar binnen z'n eigen stijl. Ook Interstellar klinkt weer geweldig (althans de muziek uit de eerste teaser trailer.) Trailer 2 en 3 waren gewoon trailer muziek.

    Ieder zijn ding.
    Nou Waymann, als jij alle muziek van John Williams hetzelfde vindt klinken dan is er iets mis met je gehoor. De muziek vn John Williams oubollig noemen is hetzelfde als de muziek van Beethoven ouderwets noemen. Williams is een van Hollywoods grootste componisten en zijn muziek is bij generaties filmliefhebbers geliefd.

    Hans Zimmers enige verdienste is van filmmuziek een industrie te maken (met zijn bedrijf Remote Control productions). Bij Hans Zimmer klinkt alles wel het zelfde. Sterker nog, de muziek van alle componisten van Remote Control (van Steve Jablonsky tot Henry Jackman) klinkt nu hetzelfde: een instrumentale wall of sound die los van de film niet om aan te horen is. Hans Zimmer was ooit een goed componist en is nu gewoon een zakenman die de film al geschreven heeft voor de film af is en alleen maar muziek schrijft die volgens hem en studiobazen goed in de markt ligt.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    He, smaken verschillen.....geen probleem

    Ik persoonlijk vind Tintin, War Horse en Lincoln ver beneden peil. Vooral Lincoln was echt slaapverwekkend.
    Gelukkig ligt bij Spielberg het peil belachelijk hoog. Een beetje eronder gaan zitten kan geen kwaad.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Gelukkig ligt bij Spielberg het peil belachelijk hoog. Een beetje eronder gaan zitten kan geen kwaad.
    Zoals ik al zei.....smaken verschillen

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Nou Waymann, als jij alle muziek van John Williams hetzelfde vindt klinken dan is er iets mis met je gehoor. De muziek vn John Williams oubollig noemen is hetzelfde als de muziek van Beethoven ouderwets noemen. Williams is een van Hollywoods grootste componisten en zijn muziek is bij generaties filmliefhebbers geliefd.

    Hans Zimmers enige verdienste is van filmmuziek een industrie te maken (met zijn bedrijf Remote Control productions). Bij Hans Zimmer klinkt alles wel het zelfde. Sterker nog, de muziek van alle componisten van Remote Control (van Steve Jablonsky tot Henry Jackman) klinkt nu hetzelfde: een instrumentale wall of sound die los van de film niet om aan te horen is. Hans Zimmer was ooit een goed componist en is nu gewoon een zakenman die de film al geschreven heeft voor de film af is en alleen maar muziek schrijft die volgens hem en studiobazen goed in de markt ligt.
    Denk je dat ik dat weet. Ik ben gewoon geen fan van John Williams zijn stijl. Het is alsof de tijd is blijven stil staan in zijn muziek. Telkens wanneer ik een soundtrack hoor van hem in een niet-spielberg film voelt het voor mij al enorm vreemd aan.
    Heb eigenlijk echt geen zin om deze discussie te voeren. Interstellar ziet er voor mij een geniale film uit die Spielberg nooit in dezelfde sfeer had kunnen maken zoals alleen Nolan dat kan.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Denk je dat ik dat weet.
    Tsja, een dag niets geleerd is een dag niet geleefd, zullen we maar zeggen.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Denk je dat ik dat weet. Ik ben gewoon geen fan van John Williams zijn stijl. Het is alsof de tijd is blijven stil staan in zijn muziek. Telkens wanneer ik een soundtrack hoor van hem in een niet-spielberg film voelt het voor mij al enorm vreemd aan.
    Heb eigenlijk echt geen zin om deze discussie te voeren. Interstellar ziet er voor mij een geniale film uit die Spielberg nooit in dezelfde sfeer had kunnen maken zoals alleen Nolan dat kan.
    Dat blijft toch zo. Zo hebben vele regisseurs hun eigen stijl. Laat je een film door een paar andere regisseurs maken krijg je ook meteen een andere look en feel.

    Ik vind interstellar er ook wel interessant uitzien.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Tsja, een dag niets geleerd is een dag niet geleefd, zullen we maar zeggen.
    Wou eigenlijk zeggen: denk je dat ik dat niet weet.

    Ik denk sneller dan ik kan typen...

  24. #99

  25. #100

    Standaard

    Nieuwe stills, nog maar een ruime maand voor de release!












Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •