Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 183 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Ga bij zowel seizoen 3 en 4 wachten tot de prijs rond de 35 pond ligt. Ik ben tot nu toe allerminst onder de indruk van de kwaliteit van deze releases.50 pond / 60 euro vind ik veel te veel voor deze serie.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  2. #152

    Standaard

    Tsja, ik heb seizoen 3 bij bol gekocht voor €37 of €38.
    Ik ben het wel met je eens hoor, ik hoop voor seizoen 4 toch ook op een lagere prijs. Maar ik wil 'm hoe dan ook wel met slipcase net als de andere seizoenen.

  3. #153

    Standaard

    En heel toevallig is de prijs nu gezakt naar 39 pond.....toch maar toegehapt.

  4. #154

    Standaard

    Terug op 50 pond. Ik heb hem besteld toen hij 43 pond was. Meestal krijg je als hij bij release goedkoper is dan de prijs waarvoor jij hem hebt besteld het verschil terug maar ik denk dat nu niet op gaat. Daarom had ik heb hem niet opnieuw besteld toen hij even 39 pond was.

  5. #155

    Standaard

    Weet iemand wanneer de seizoenen 3 en 4 in Italië verschijnen?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Terug op 50 pond. Ik heb hem besteld toen hij 43 pond was. Meestal krijg je als hij bij release goedkoper is dan de prijs waarvoor jij hem hebt besteld het verschil terug maar ik denk dat nu niet op gaat. Daarom had ik heb hem niet opnieuw besteld toen hij even 39 pond was.
    Ik zou ze nu alvast mailen (via je bestelling kan dat heel makkelijk) om de prijs aan te passen als je dat wilt. Even aangeven dat hij 39 pond was, ze hebben tenslotte een hele goede klantenservice.

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zou ze nu alvast mailen (via je bestelling kan dat heel makkelijk) om de prijs aan te passen als je dat wilt. Even aangeven dat hij 39 pond was, ze hebben tenslotte een hele goede klantenservice.
    Ik heb even gekeken en hij heeft een laagste prijs gerantie waardoor hij op mijn order overzicht al is aangepast naar 39 pond. Top ik hoeft dus niks te doen.

  8. #158

    Standaard

    PRIJSALARM bol.com heeft nu alle star trek seizoenen (next generation t/m 5 en Enterprise 1-4) op de site in de verkoop voor €39,99!!!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #159

    Standaard

    Ok thx Pieter, gelijk besteld

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    PRIJSALARM bol.com heeft nu alle star trek seizoenen (next generation t/m 5 en Enterprise 1-4) op de site in de verkoop voor €39,99!!!
    Bedankt voor de tip

    Ook gelijk besteld.

    Zouden ze er nu achter zijn dat die 69 euro een idioot hoge prijs is?
    Laatst aangepast door Hombre : 05-04-2014 om 08:53

  11. #161

    Standaard

    Ook van mij bedankt voor deze tip.

    Is er nieuws van andere Star Trek reeksen op blu-ray?

  12. #162

    Standaard

    Is gewoon festival-actie. Prijs. Zal strak weer omhoog gaan.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #163

    Standaard

    Zal straks weer het problem gaan worden dat de bestelling gecanceld gaat worden, zoals bij de vorige keer.
    Maar dan gaan wij weer allemaal klagen en krijgen de blu-ray dan hopelijk toch geleverd voor deze prijs

    Trouwens Stae Trek Next generations eizoen 6 ook maar gelijk gesteld, staat ook voor 39,99

  14. #164

    Standaard

    Denk van niet. In de vorige festival acties hadden deze boxen ook deze prijs. Na de actie werden de boxen weer duur! Seizoen 3 is hier inmiddels geleverd voor de actieprijs.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #165

    Standaard

    Seizoen 6 next generation is bij bol te vinden op: http://www.bol.com/nl/p/star-trek-ne...0000025434090/.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Seizoen 6 next generation is bij bol te vinden op: http://www.bol.com/nl/p/star-trek-ne...0000025434090/.
    Gelijk ook besteld.

    En weer bedankt voor de tip

    Nu nog s7 en we zijn compleet.

  17. #167

    Standaard

    Dank voor de tip Pieter. Seizoen 6 van TNG is besteld. ENT sla ik even over.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  18. #168

    Standaard

    De eerste tip hierover was van The Puma. Kon dit seizoen eerst niet vinden, maar is mogelijk later toegevoegd.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    De eerste tip hierover was van The Puma. Kon dit seizoen eerst niet vinden, maar is mogelijk later toegevoegd.
    Oke, maar dan toch beide bedankt

  20. #170

    Standaard

    Is die uitgave van TNG seizoen 6 dezelfde uitgave als de Britse? Dus mét slipcover en Engelstalige opdruk...
    Heb tot nu toe alle seizoenen bij Amazon UK en ééntje bij WowHD gehaald, allen dezelfde uitgaves.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  21. #171

    Standaard

    Gisteren mail gehad van amazon uk dat Enterprise seizoen 4 is verzonden en levering wordt morgen verwacht.

  22. #172

    Standaard

    Gisteren binnen gehad. Ik heb de eerste twee afleveringen gekeken en de beeld kwaliteit is beter als de vorige seizoenen. Het was wel bekend dat seizoen 4 beter zou zijn maar het is natuurlijk wel even afwachten of het ook zo is. Al mijn seizoenen zijn UK uitgaves en op de spin van de slip van seizoen 4 is Star Trek Enterprise nu met zwarte letters en niet in het wit geschreven als bij vorige drie seizoenen. Ik til daar niet zo zwaar aan maar andere misschien wel.

  23. #173

    Standaard

    Vandaag binnen van bol! Mooi voor die prijs van €39,99 .
    Ik heb net de eerste 4 delen van seizoen 3 achter de rug, dus het duurt nog eventjes voor ik aan seizoen 4 begin. Maar, zoals bekend is seizoen 3 veel interessanter dan de voorgaande 2, dus ik ga er wel redelijk snel doorheen, vermoed ik.

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Vandaag binnen van bol! Mooi voor die prijs van €39,99 .
    Ik heb net de eerste 4 delen van seizoen 3 achter de rug, dus het duurt nog eventjes voor ik aan seizoen 4 begin. Maar, zoals bekend is seizoen 3 veel interessanter dan de voorgaande 2, dus ik ga er wel redelijk snel doorheen, vermoed ik.
    Bij mij ook in de bus gevallen

  25. #175

    Standaard

    Wat een enorm verschil qua beeldkwaliteit met seizoen 4 t.o.v. de vorige seizoenen......waarom, o waarom zien niet alle seizoenen er zo uit?

    Het was trouwens toch al een tijdje geleden dat ik seizoen 3 had gezien; ik was vergeten hoe goed die was !

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •