Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 183 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    ... en ja hoor.... Bol heeft hem weer online staan, maar voor de prijs van 69,99 euro

    Ik ga dus nu weer mailen en vraag of ik de blu-rfay kan bestellen voor de oude prijs waar voor ik hem bested heb!
    Zoals verwacht dus. Ik ga morgen wel mailen; ik heb tenslotte een toezegging.

  2. #127

    Standaard

    mail is gestuurd, wachten op antwoord....

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    mail is gestuurd, wachten op antwoord....
    Heb ook gemaild, met volgende tekst:
    Hallo,

    Het product Enterprise seizoen 3 blu-ray is inmiddels weer leverbaarvolgens uw site. Ik ga er van uit dat conform uw hieronder gemelde e-mail hetproduct aan mij geleverd kan worden voor de eerder overeengekomen prijs (36,99)van mijn oude bestelling met nummer xxx. Kunt u dezebestelling weer activeren?

    Met vriendelijke groet,


    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #129

    Standaard

    Ik heb antwoord van Bol:

    'Om u tegemoet te komen bieden wij u een cadeaubon aan ter waarde vaneuro 33,00'.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik heb antwoord van Bol:

    'Om u tegemoet te komen bieden wij u een cadeaubon aan ter waarde vaneuro 33,00'.
    Dan heb je snel antwoord gekregen.
    Heb ook antwoord gekregen en wel de volgende:
    De mail is doorgestuurd naar een andere afdeling en zou binnen 1 week antwoord krijgen.

    Maar goed, is een prima tegenmoet koming!

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik heb antwoord van Bol:

    'Om u tegemoet te komen bieden wij u een cadeaubon aan ter waarde vaneuro 33,00'.
    Ik heb hetzelfde, prima oplossing. Het lijkt me wel netjes dat ik dan ook echt Enterprise bestel met die bon trouwens.

  7. #132

    Standaard

    Bij mij was het antwoord dat de datum nog niet zeker was, en dat ik most wachten dat dit bevestigd wordt door Universal
    Vreemd dat ik geen 33 euro tegoedbon als voorstel krijg.

    Maar ga hier natuurlijk niet akkoord mee en mail Bol weer terug.

  8. #133

    Standaard

    Vandaag weer eens een onbevredigend antwoord van BOL
    Tegoedbon van 5 euro?

    Is wel vreemd dat er onderscheid gemaakt (twee forummers krijgen een tegoedbon van33 euro)

    Natuurlijk ga ik hiermee niet akkoord en een boze mail teruggestuurd

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Vandaag weer eens een onbevredigend antwoord van BOL
    Tegoedbon van 5 euro?

    Is wel vreemd dat er onderscheid gemaakt (twee forummers krijgen een tegoedbon van33 euro)

    Natuurlijk ga ik hiermee niet akkoord en een boze mail teruggestuurd
    Ik heb op 11 jan.j.l. ook wederom in nette bewoordingen mijn ongenoegen over de gehele gang van zaken laten blijken, maar daarop (nog?) geen reactie gekregen.

  10. #135

    Standaard

    Ik heb vandaag weer antwoord ontvangen en BOL heeft mij nu toch een tegoedbon van 33 euro aangeboden.

  11. #136

    Standaard

    Aangezien ik al een tijd niets meer van Bol had gehoord na mijn vervolgverzoek om mij uit te leggen waarom sommigen well een tegoedbon hebben gekregen en ik niet krijg ik nu een reactie waarin o.a. opgenomen:

    "Het is mogelijk dat een klant bij het annuleren een cadeaubon van euro 33,- ontvangt, maar enkel indien hij of zij dit bedrag aan cadeaubonnen bij het plaatsen van de bestelling heeft ingeleverd. Aangezien u gekozen heeft voor betaling per acceptgiro, hebben wij ervoor gezorgd dat deze acceptgiro vervallen is."

    Afgaande op eerdere posts hier is dit het zoveelste kletsverhaal dat ik van van Bol ontvang naar aanleiding van de geannuleerde Enterprise bestelling.

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Aangezien ik al een tijd niets meer van Bol had gehoord na mijn vervolgverzoek om mij uit te leggen waarom sommigen well een tegoedbon hebben gekregen en ik niet krijg ik nu een reactie waarin o.a. opgenomen:

    "Het is mogelijk dat een klant bij het annuleren een cadeaubon van euro 33,- ontvangt, maar enkel indien hij of zij dit bedrag aan cadeaubonnen bij het plaatsen van de bestelling heeft ingeleverd. Aangezien u gekozen heeft voor betaling per acceptgiro, hebben wij ervoor gezorgd dat deze acceptgiro vervallen is."

    Afgaande op eerdere posts hier is dit het zoveelste kletsverhaal dat ik van van Bol ontvang naar aanleiding van de geannuleerde Enterprise bestelling.
    Inderdaad, kletspraat. Ik heb gewoon met optie cc besteld.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #138

    Standaard

    Gisteren is mijn inmiddels 4e klacht 'doorgezonden' naar het Hoofdkantoor' (?).
    En dan komt vrij snel het klinische bericht en dat ik binnen enige minuten 33,00 tegoedbon op mijn account krijg bijgeschreven.
    Geen enkel excuus dat ze me tot dan toe steeds foute informatie hebben gegeven o.i.d.

    Spijtig genoeg is nu - vele minuten verstreken- het tegoed nog niet zichtbaar op mijn account, dus maar weer teruggemaild.

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Gisteren is mijn inmiddels 4e klacht 'doorgezonden' naar het Hoofdkantoor' (?).
    En dan komt vrij snel het klinische bericht en dat ik binnen enige minuten 33,00 tegoedbon op mijn account krijg bijgeschreven.
    Geen enkel excuus dat ze me tot dan toe steeds foute informatie hebben gegeven o.i.d.

    Spijtig genoeg is nu - vele minuten verstreken- het tegoed nog niet zichtbaar op mijn account, dus maar weer teruggemaild.
    En ja hoor, zojuist is het verlossende (toch wel snelle) antwoord gekomen:

    "Onze collega is vergeten de cadeaubon klaar te leggen. Wij hebben dit vooralsnog voor u gedaan.

    Onze excuses voor het ongemak."


    Staat nu inderdaad in mijn account.

    Nou, het heeft heel wat voeten in de aarde gehad. Zeer vreemde gang van zaken, nu eigenlijk ook weer met "onze collega is vergeten...".

  15. #140

    Standaard

    wat een gedoe met bol.com. maar ja, jullie weten toch ook wel wat de standaard prijs van deze boxen zijn hier in nederland en met name bij bol.com. dan bestaat er een kans dat er niet geleverd kan/gaat worden. wees blij dat jullie een bon hebben gehad voor niets! ze hoeven het niet te doen, dit noemen ze nu klant vriendelijkheid!

  16. #141

    Standaard

    Iedereen is met deze oplossing blij.
    Prima van BOL in mijn ogen

  17. #142

  18. #143

    Standaard

    Misschien is het een idee om jullie ongenoegen over Bol te uiten in het daarvoor bestemde draadje in het webwinkels forum?
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Misschien is het een idee om jullie ongenoegen over Bol te uiten in het daarvoor bestemde draadje in het webwinkels forum?
    Kijk es naar de link in het vorige bericht

  20. #145

    Standaard

    Vandaag binnen van bol.
    Het voordeel van de Nederlandse uitgave t.o.v. de Engelse, is dat het plastic hier ook over de slipcase zit, waardoor er minder kans is op beschadigingen.
    Ik ben nog bezig met seizoen 2 (zit bij The Crossing), dus ik heb geen haast .

  21. #146

    Standaard

    De mijne is vandaag verstuurd!

  22. #147

    Standaard

    Seizoen 4 is in de pre-order bij amazon.uk.

    Release is op 14 april, vrij vlot dus. Meteen maar besteld, kijk wel of de prijs nog ergens anders lager is tegen die tijd.

    Wel een lelijke cover....Bakula ziet er niet best uit.

  23. #148

    Standaard

    Heb hem ook besteld,
    Prijs is nu rond de 42 pound

  24. #149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Heb hem ook besteld,
    Prijs is nu rond de 42 pound
    Had um al gepre-ordered, maar heb nu ook automatisch de prijs van 42 pond!
    I Love My Sci-Fi

  25. #150

    Standaard

    Staat nu voor 39 pond

Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •