Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 234 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb hem dus ook heel erg relativerend aangeschaft, anders had ik nog wel ergens anders een spaarpotje gevonden om wel de VT60 te kopen. Wat me echt tegenstaat is dat voorheen het vorige model van Panasonic(VT30) ook nog erg lang voor een hoge prijs verkocht werd, maar dat de VT50 er nu voor dumpprijzen uitgaat. Ook was de VT50 vorig jaar gewoon een referentie toestel bij menig a/v site en in vergelijk met mijn huidige TV, hahaha. Ik wilde ook niet langer wachten, want ik had me al een paar maanden geleden voorgenomen een nieuwe TV te kopen in mei en het is al weer juni....
    Ha die Pepijn, gefeliciteerd met je aankoop, die zal binnenkort dan ook wel bij je voor de deur staan, kan het genieten beginnen, met een 55inch valt wel te leven

    Ik dacht dat je ook nog belangstelling had voor projecteren, maar zo te lezen heb je meerdere spaarpotjes, misschien rolt daar ook nog wel een beamer uit, of heb je dat plan voorlopig even laten varen?
    Have fun and enjoy your collection

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ha die Pepijn, gefeliciteerd met je aankoop, die zal binnenkort dan ook wel bij je voor de deur staan, kan het genieten beginnen, met een 55inch valt wel te leven

    Ik dacht dat je ook nog belangstelling had voor projecteren, maar zo te lezen heb je meerdere spaarpotjes, misschien rolt daar ook nog wel een beamer uit, of heb je dat plan voorlopig even laten varen?
    Ik ben al een paar dagen aan het genieten Herman, en 55" is idd niet slecht.
    Wel belangstelling voor projecteren, maar toch maar gekozen voor plasma omdat ik wel eens die geweldige zwartwaardes wilde hebben en oh oh oh wat een verschil met m'n LCD-tje. Ga v/d week voor de gein ze eens allebei aansluiten en kijken hoe het verschil dan is.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #128
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb nog een Skype camera over. Is dat niks voor jou?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ja, maar een menu wordt niet onderbroken op een of andere manier. Een film op pauze zetten weer wel.
    Sommige schijven boeren zou je wel eens een stevig schopje onder het zitvlak willen geven, de prutsers maken je af en toe laaiend.

    Schijven die beginnen met ongevraagde reclame voor andere films, die een aantal boodschappen voor je hebben met onderbrekingen daartussen waardoor je apparatuur tich keer een handshake moet maken terwijl jij ondertussen pissig wordt van het verdwijnende beeld en wild klikkende apparatuur die steeds maar weer probeert de verbinding te maken en als dat gelukt is weer wordt onderbroken, dan ook nog eens vaak zeer slechte menu's die zo onduidelijk zijn dat je niet eens weet wat je precies kiest, schijven die je Blue Ray speler in 1 of andere achtelijk apparaat veranderen door er allerlei fucties van uit te schakelen zoals bijvoorbeeld directe taal, sub keuze en je daarvoor naar het achtelijke menu sturen, schijfjes die fucties zoals zoomen uitschakelen en andere vrijheden beperken etc etc. Ook zoals je nu zelf gemerkt hebt zoiets als dat menu, waar ook oplossingen voor zijn en ze je niet naar een dom menu sturen.

    Dan hebben we het nog niet eens gehad over allerlei coverfouten, matige menu's, beeld en audiofoutjes die je ook nog treffen aan kan treffen........ en dan wordt ik altijd een beetje onpasselijk bij die Brein melding...... dat stukje dat illegaal materiaal je apparatuur zou kunnen beschadigen...ja, ja , ja, Je mag al blij zijn dat het legale spul je apparatuur niet naar de ratsmodee helpt

    Gelukkig is mijn eigen plasma niet erg retentie gevoelig, heb op dat gebied eigenlijk helemaal geen probleem, maar het model heeft weer andere ernstige kuren, die van mij ging al na 4 maanden stuk, en van degenen die ik ken die er 1 hebben, is er niet 1 die geen problemen heeft gehad, van helemaal opgegeven tot het complete scherm vervangen. Je kan begrijpen dat ik ook wel eens zo mijn angsten heb.

    Ach.... zo heeft alles wel eens wat.
    Have fun and enjoy your collection

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb nog een Skype camera over. Is dat niks voor jou?
    Als we een mooie deal kunnen maken wel
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik ben al een paar dagen aan het genieten Herman, en 55" is idd niet slecht.
    Wel belangstelling voor projecteren, maar toch maar gekozen voor plasma omdat ik wel eens die geweldige zwartwaardes wilde hebben en oh oh oh wat een verschil met m'n LCD-tje. Ga v/d week voor de gein ze eens allebei aansluiten en kijken hoe het verschil dan is.
    Het verschil..... net zoiets als met projecteren, het formaat en de zwartwaardes, waar ik overigens van de zwartwaardes niet wakker lig, ik projecteer ook wel een overdag en stoor me er dan helemaal niet aan, geniet van de grootte en de impact. 3D is overigens heel erg prettig kijken, fijner dan op een TV, maar ook 3D kijken doe ik niet elke week.

    Heel veel plezier met je nieuwe plasma en dat ie maar heel lang heel mag blijven.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #132
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als we een mooie deal kunnen maken wel
    Als we een deal maken, zal dat iets van hand en span diensten zijn voor het forum of de website. Eigenlijk dus wat je nu al doet. Kortom ik hoef er niks voor te hebben en gun hem je graag. Ik heb er toch niks meer aan en doe iemand (lees:jou) er graag een plezier mee! PM je gegevens maar, stuur ik hem voor de zekerheid wel onder rembours oid op.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #133
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Het heeft even geduurd eer ik een antwoord durfde te geven, maar ook op dat front merk ik echt een verbetering. Er is nog wel sprake van retentie als jet het te bond maakt ( Lees: in slaap valt op de bank en het blu-ray menu een uur of 6 nutteloos heeft staan zijn) Maar even zo snel is het weer weg als je wat anders kijkt of de schuifbalk zijn werk laat doen. Veelvuldig check ik op logo's e.d. Maar vooralsnog is het echt een verbetering. Maar goed, of dat zo blijft moet ik maar afwachten.

    Voor de rest kan ik beamen wat de laatste review aangeeft. Heerlijk scherm, waar je dagelijks van geniet... Tja, dacht, wrijf het nog even in...
    Wrijf je maar lekker

    Retentie zit ook wel goed zo te lezen. Zal bij mij in ieder geval geen probleem opleveren dan, val nooit in slaap op de bank en al zeker geen zes uur
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #134
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    You're Welcome. Het wrijven was een kleine moeite...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Als we een deal maken, zal dat iets van hand en span diensten zijn voor het forum of de website. Eigenlijk dus wat je nu al doet. Kortom ik hoef er niks voor te hebben en gun hem je graag. Ik heb er toch niks meer aan en doe iemand (lees:jou) er graag een plezier mee! PM je gegevens maar, stuur ik hem voor de zekerheid wel onder rembours oid op.
    Jovel, PM is reeds verstuurd!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik ben al een paar dagen aan het genieten Herman, en 55" is idd niet slecht.
    Wel belangstelling voor projecteren, maar toch maar gekozen voor plasma omdat ik wel eens die geweldige zwartwaardes wilde hebben en oh oh oh wat een verschil met m'n LCD-tje. Ga v/d week voor de gein ze eens allebei aansluiten en kijken hoe het verschil dan is.
    Mooi om te horen Pep!
    Het voordeel is ook dat je al je films opnieuw kunt gaan kijken, het zal echt een groot verschil zijn. ..

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mooi om te horen Pep!
    Het voordeel is ook dat je al je films opnieuw kunt gaan kijken, het zal echt een groot verschil zijn. ..
    Nou, voordeel? Daar ga ik niet echt aan beginnen als ik later dit jaar een nieuwe TV ga kopen. Begin net mijn kijkachterstand een beetje in te lopen... Ik weet niet hoe dat met Pepijn zit, want die kijkt 3x zo veel en zo vaak als ik.

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nou, voordeel? Daar ga ik niet echt aan beginnen als ik later dit jaar een nieuwe TV ga kopen. Begin net mijn kijkachterstand een beetje in te lopen... Ik weet niet hoe dat met Pepijn zit, want die kijkt 3x zo veel en zo vaak als ik.
    Ik wil wel mijn films nog een keer gaan kijken idd, maar meestal kies ik toch voor een BD die ik nog niet gezien heb, al kan dat dan ook een film zijn die ik dan nog niet op BD heb gezien. Vannacht dacht ik ik ga even een stukje van Barry Lydon kijken om te zien hoe die er op de TV uit ziet en toen was er al weer 1 1/2 uur voorbij. De rest ga ik vanavond dus maar afkijken en misschien nog wel een andere film er bij
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #139

    Standaard

    Dacht dat het in dit topic over de Panas 2013 ging!?

  15. #140
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ja en had Jack ook nog iets toe te voegen, of een vraag misschien, of alleen wat te zeiken/stangen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ja en had Jack ook nog iets toe te voegen, of een vraag misschien, of alleen wat te zeiken/stangen
    Dit is best direct voor een Belg Stef
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #142

    Standaard

    Ja en had Jack ook nog iets toe te voegen, of een vraag misschien, of alleen wat te zeiken/stangen :


    Vind het nogal opvallen dat er nu een discussie plaatsvindt over de aanschaf van een 2012 model, of is dit forum zuiver bedoeld als speeltje van een select groepje mensen.......

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Ja en had Jack ook nog iets toe te voegen, of een vraag misschien, of alleen wat te zeiken/stangen :


    Vind het nogal opvallen dat er nu een discussie plaatsvindt over de aanschaf van een 2012 model, of is dit forum zuiver bedoeld als speeltje van een select groepje mensen.......
    Je hebt gelijk dat dit feitelijk niet in dit draadje thuishoort, maar die opmerking betreft dat select groepje mensen vind ik een beetje jammer. Het is nou eenmaal zo dat de meest actieve posters eerder op iets dergelijks komen dan de andere en iedereen dus tot dat 'select' genoemde groepje kan behoren wat dus betekent dat het helemaal niet select is....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #144
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dit is best direct voor een Belg Stef

    Tja, denk dat ik hier al te lang rondhang


    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Ja en had Jack ook nog iets toe te voegen, of een vraag misschien, of alleen wat te zeiken/stangen :




    Vind het nogal opvallen dat er nu een discussie plaatsvindt over de aanschaf van een 2012 model, of is dit forum zuiver bedoeld als speeltje van een select groepje mensen.......



    Natuurlijk is het niet voor een select groepje mensen, dat heb ik toch nergens aangehaald/gezegd. Discussie ging inderdaad even over een 2012 model omdat Peptalk uiteindelijk voor deze ging ipv en 2013 model. Als die 2012 discussie geen ellenlange pagina's aansleept, en denk dat niet het geval zal zijn, dan is dit toch geen probleem ?

    Nu dat select groepje ... tja misschien wel wat laten we eerlijk wezen de Panasonic plasma's zijn niet van de goedkoopste


    On-topic dan maar, gefeliciteerd met de aankoop van jou GT60. Is deze reeds binnen ? En zo ja wat zijn je ervaringen in vergelijking met je vorig toestel ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Ja en had Jack ook nog iets toe te voegen, of een vraag misschien, of alleen wat te zeiken/stangen :


    Vind het nogal opvallen dat er nu een discussie plaatsvindt over de aanschaf van een 2012 model, of is dit forum zuiver bedoeld als speeltje van een select groepje mensen.......
    Is het zo erg dan dat het even over de nieuwe tv van peptalk gaat,
    We zitten hier toch niet in een schoolbank om aan allerlei regeltjes te voldoen.
    Beetje kinderachtig zo n reactie.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  21. #146

  22. #147

    Standaard

    Duitse test van de TX-P42GT60 (TX-P42GTW60 in Duitsland) van areadvd.de.

  23. #148

    Standaard

    Review van de TX-P50GT60 van homecinemamagazine.nl

    Panasonic GT60 – conclusie

    Hoewel het verschil in beeldkwaliteit tussen de GT60- en ST60-serie niet bijzonder groot is heeft Panasonic ons met de GT60 wederom weten te overtuigen. Deze plasma tv laat zien hoe een film optimaal weergegeven kan worden met diepe zwartwaarden, natuurlijke kleuren en een overall clean en dynamisch plaatje. Naast een indrukwekkende weergave van zowel SD als HD content biedt Panasonic met dit model interessante features als het flink verbeterde Smart Viera platform en de gebruiksvriendelijke en uitgebreide Viera Remote 2 applicatie. Natuurlijk is niet alles perfect want het design laat wat te wensen over en het aanbod van applicaties is nog minimaal. Alles bij elkaar genomen kunnen we echter niet anders dan concluderen dat de Panasonic TX-P50GT60E plasma tv een echte aanrader is. Hoewel dit niet het high-end model van Panasonic is toont de fabrikant dat je ook voor een relatief klein budget, met zowel de ST60- als GT60-serie, bijzonder goede tv’s in huis kunt halen die de echte home cinema fan niet teleur zullen stellen.

  24. #149

    Standaard

    Review van de TX-P65VT60 (TX-P65VT65B in de UK) van hdtvtest.co.uk

  25. #150
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dank voor het plaatsen van alle reviews. Hij komt uiteraard nog steeds erg goed uit de test en ik ben er ook nog steeds extreem blij mee.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •