Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 234 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Ik denk dat het gewoon een kwestie van tijd is en geduld hebben. Volgens mij duurde het vorig jaar ook vrij lang tot de VT-serie breder verkrijgbaar was. In augustus / september zou dat voor de VT60-serie ook zo moeten zijn. Als ik jou was zou ik zeker nog even wachten op de VT60-serie, en niet voor de VT50-serie gaan, ondanks dat die nu zo gunstig aangeboden worden. Uit alle reviews die ik tot nu toe gelezen heb, komt de VT60-serie er beter uit dan de vorige. Als je toch veel geld aan een nieuwe TV gaat uitgeven, dan wist ik wel waar ik mijn geld op zou zetten. Maar ja, ik kan natuurlijk niet in jouw portemonnee kijken...
    Laatst aangepast door Marcel Hoeve : 19-05-2013 om 13:20

  2. #102

  3. #103

    Standaard

    Ze hebben nu bij Smits een BTW actie, ook voor bestellingen. Morgen of v/h weekend maar eens even informeren.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #104

    Standaard

    Gistermiddag bij Saturn in de Geen BTW-actie de TX-P50GT60E aangeschaft voor 1322.00. Is op bestelling maar binnen 2 weken in huis!

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Gistermiddag bij Saturn in de Geen BTW-actie de TX-P50GT60E aangeschaft voor 1322.00. Is op bestelling maar binnen 2 weken in huis!
    Vreemd, bij Saturn Zuidplein stond in de kleine lettertjes dat Panasonic Tv's uitgesloten waren van de actie, als ik het goed heb.
    Mooie aankoop!

  6. #106

    Standaard

    Gisteren diverse winkels in Arnhem langs gegaan.
    Smits Arnhem wilde me geen Panasonic Plasma leveren die besteld moest worden, te lage marges en geen vertrouwen meer in plasma. De rest wilde wel bestellen voor 2400 euro en dat is me te gek. Ik heb de p55vt50 maar besteld voor een mooie prijs
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Gisteren diverse winkels in Arnhem langs gegaan.
    Smits Arnhem wilde me geen Panasonic Plasma leveren die besteld moest worden, te lage marges en geen vertrouwen meer in plasma. De rest wilde wel bestellen voor 2400 euro en dat is me te gek. Ik heb de p55vt50 maar besteld voor een mooie prijs
    In ieder geval gefeliciteerd met je aanschaf, maar wat een raar verhaal, zeg. Als je aangeeft dat je de door jou gewenste plasma afneemt, wat houdt hen dan tegen om die te bestellen? Op die manier jaag je mensen echt naar de dozenschuivers op internet. Ik had vorige week bij Hifi Klubben (het voormalige RAF) in Amsterdam via de telefoon geïnformeeerd of ze de TX-P50GT60 hadden staan, omdat ze die ook via hun webstore aanbieden. Ik wil deze graag eerst eens in het echt zien, namelijk. Ze hadden hem helaas niet staan, tot mijn verbazing, maar ze gaven wel aan dat ze hem konden bestellen en dan zou hij binnen twee weken binnen zijn. Niets geen lulverhaal over geringe marges en geen vertrouwen in plasma.

  8. #108

    Standaard

    Zal er ook mee te maken hebben dat hij weet dat ik niet de adviesprijs betaal en dat ze de BTW actie hadden, voor 2699 had hij vast wel willen bestellen zoals zijn medewerker eerder al aangaf.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #109

    Standaard

    Gefeliciteerd peptalk.
    Lijkt mij een goede aanwinst waar je veel plezier van zult hebben.
    Beeldformaat is ook lekker om films op te bekijken.
    Succes ermee.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  10. #110
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Gisteren diverse winkels in Arnhem langs gegaan.
    Smits Arnhem wilde me geen Panasonic Plasma leveren die besteld moest worden, te lage marges en geen vertrouwen meer in plasma. De rest wilde wel bestellen voor 2400 euro en dat is me te gek. Ik heb de p55vt50 maar besteld voor een mooie prijs
    Alvast gefeliciteerd Pepijn,

    Zolang je er maar niet meer dan dit voor hebt betaald. Daar ga je iig veel plezier aan beleven.., hopelijk...
    Je zegt besteld? Winkel voorraad neem ik aan? Zo ja, dan zou ik ook niet snel een nieuw model willen bestellen.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 03-06-2013 om 23:16
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Alvast gefeliciteerd Pepijn,

    Zolang je er maar niet meer dan dit voor hebt betaald. Daar ga je iig veel plezier aan beleven.., hopelijk...
    Je zegt besteld? Winkel voorraad neem ik aan? Zo ja, dan zou ik ook niet snel een nieuw model willen bestellen.
    Ik heb hem bij eshop besteld, dus dan weet je ook wat ik er voor ga betalen Ik ben nu in afwachting van een telefoontje van ze om een bezorgafspraak te maken en als ze niet opschieten dan wordt het alsnog Wehkamp Die prijs van Smits die klopt niet want ze hebben geen 55"meer, alleen nog een 50". Het is toch een prachtige prijs voor zoveel moois!!

    Iig allemaal alvast bedankt voor de felicitaties!!
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #112
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bij Wehkamp stond op de site zelf 'niet meer leverbaar'.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #113
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zo Pepijn, dat is een mooie aankoop daar ga je vast véél plezier aan beleven.

    Van 42 naar 55 inch dat zal een serieus verschil opleveren niet alleen in afmetingen maar ook gewoon qua beleving en zeker ook naar beeldkwaliteit. Alles herkijken dus
    Wel een vreemd verhaal daar bij Smits, best wel jammer. Maar zoals ik het begrepen heb, de 60 serie is bij het merendeel, zoniet alle, van de winkels gewoon de volle pot betalen.

    Zelf ga ik het nog wat langer uitzingen met mijn Eindhovens LCDtje
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #114
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Stefaan,

    Ik trof in het forum over de review van de TX-P50GT60B van avforums.com een opmerking van jou aan waarin je zegt:

    "There is one thing i don't understand. The VT65 sits above the GT65 in the Panasonic range. Yet the GT65 has way better black values than the VT65 and hence a better On/Off Contrast and ANSI Contrast ratio. How does that come ?"

    Je doelt denk ik op de GT60-serie (GT65 bestaat namelijk niet), maar hoe kom je aan die veronderstelling? Waar heb je dat dan gelezen? Het was mij namelijk niet opgevallen, maar misschien heb ik er overheen gelezen?
    Marcel, brrr deze had ik helemaal over het hoofd gezien

    Tja nooit antwoord gehad op het avforums.com forum zelf, heb vermoedelijk iets gevoeligs aangeraakt daar

    In de UK dacht ik dat alles 65 wordt genoemd ipv 60 in de rest van Europa, maar heb het verkeerd voor zie 'k, het is inderdaad GT60. In ieder geval even uit hun testen de waardes genoteerd voor die On/Off Contrast and ANSI Contrast ratio en daar zitten toch serieus verschillen tussen zeker als je de twee 50" modellen vergelijkt. Zover zelfs dat ik daar eigenlijk nu geen bal meer van snap. Al helemaal niet als je de waardes bekijkt van de Samsung F8500 die te boek staat als een super-helder scherm en dus qua plasma ook perfect bruikbaar bij helder daglicht.

    Schermafbeelding met vergelijking waardes;




    Vermoed eigenlijk gewoon dat ik me blind staar op iets wat je in werkelijkheid toch niet gaat zien. Ook dit opmeting van zwartwaardes, pffftt alsof je 0,001 cd/m2 gaat zien
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #115
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nou ja, je merkt het wel... Maar alleen als de ruimte geheel verduisterd is. Er niks behalve zwart op het scherm getoond wordt. Er geen lampen aanstaan. Zo gauw er maar iets van licht op het scherm of in de ruimte getoond wordt, kunnen je ogen het verschil niet meer waarnemen. Toch merk je het dan nog steeds wel. Als het scherm bijvoorbeeld tussen scènes even zwart wordt of als je donkere scènes in 2.35:1 formaat kijkt. Het is ook een beetje het wauw effect. Hoe zwarter hoe mooier alles wordt.

    Kortom voer voor de echte nitpicker. Zolang het zwart maar aanzienlijk donker is profiteert wel het hele plaatje ervan. De Sammy krijgt zijn hoge cijfers vooral gebaseerd op de helderheid overdag, maar qua zwart wint de Pana het volgens de experts, aldus een nitpicker...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #116

    Standaard

    De Geen BTW actie is deze week bij MediaMarkt, dus nieuwe ronde, nieuwe kansen?

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    De Geen BTW actie is deze week bij MediaMarkt, dus nieuwe ronde, nieuwe kansen?
    Officieel met uitzondering van de 3D modellen van Panasonic.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #118
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Die Panasonic schermen zijn ook maar amper op de markt, dus daar gaan ze echt niks aan cadeau doen. Ik denk dat die marges dan sowieso heel laag zijn en ze toch hun best zullen doen om oudere schermen te verkopen. Het gaat zo snel met nieuwe schermen dat ze het zich niet kunnen veroorloven om oudere schermen lang op voorraad te houden, tenzij het een heel goed scherm was of is. Ik denk ook dat je een goede prijs hebt voor een heel mooi scherm. je weet na het lezen wat de cons & pro's zijn, dus geen verrassingen straks!

    Als ik de cons nog eenmaal mag noemen zijn dat vooral:
    de 50Hrz bug. Gezichten en huidskleur zullen ghosting vertonen en dynamic false contouring, maar redelijk te elimineren door Intelligent Frame creation op Max te zetten.
    Retentie gevoelig.
    Banding. Soms kun je naar verloop van tijd contrast verschil zien in de vorm van een verticale lichte streep.
    Green or Yellow blobs. Alhoewel dit een uitzondering vormt.
    Meer of minder hoorbare fans. Ik had van de laatste twee geen last.

    Maar daartegen zijn er veel voordelen en zeker voor die prijs kun je nog jaren genieten en met een beetje mazzel is de service goed bij de veel voorkomende issues.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #119

    Standaard

    Ik heb hem dus ook heel erg relativerend aangeschaft, anders had ik nog wel ergens anders een spaarpotje gevonden om wel de VT60 te kopen. Wat me echt tegenstaat is dat voorheen het vorige model van Panasonic(VT30) ook nog erg lang voor een hoge prijs verkocht werd, maar dat de VT50 er nu voor dumpprijzen uitgaat. Ook was de VT50 vorig jaar gewoon een referentie toestel bij menig a/v site en in vergelijk met mijn huidige TV, hahaha. Ik wilde ook niet langer wachten, want ik had me al een paar maanden geleden voorgenomen een nieuwe TV te kopen in mei en het is al weer juni....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #120
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Claudio, we zijn een paar weekjes na je omruil actie. Hoe zit het met de retentie op je VT60 ? Is daar echt een verschil te merken met je VT50 ?

    Bedankt voor je verhelderende uitleg over die waardes, helemaal duidelijk nu. Moet me er zoals gedacht niet al te veel op vast pinnen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Officieel met uitzondering van de 3D modellen van Panasonic.
    Bij MM Utrecht stonden ook alle 3D modellen van Panasonic netjes in de aanbieding, en de ZT60 en VT60 konden met korting besteld worden (Blijft inderdaad dat officieel...)

  22. #122

    Standaard

    Review van de TX-P50VT60 (TX-P50VT65 in de UK) van techradar.com

  23. #123
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Claudio, we zijn een paar weekjes na je omruil actie. Hoe zit het met de retentie op je VT60 ? Is daar echt een verschil te merken met je VT50 ?
    Het heeft even geduurd eer ik een antwoord durfde te geven, maar ook op dat front merk ik echt een verbetering. Er is nog wel sprake van retentie als jet het te bond maakt ( Lees: in slaap valt op de bank en het blu-ray menu een uur of 6 nutteloos heeft staan zijn) Maar even zo snel is het weer weg als je wat anders kijkt of de schuifbalk zijn werk laat doen. Veelvuldig check ik op logo's e.d. Maar vooralsnog is het echt een verbetering. Maar goed, of dat zo blijft moet ik maar afwachten.

    Voor de rest kan ik beamen wat de laatste review aangeeft. Heerlijk scherm, waar je dagelijks van geniet... Tja, dacht, wrijf het nog even in...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    ... Er is nog wel sprake van retentie als jet het te bond maakt ( Lees: in slaap valt op de bank en het blu-ray menu een uur of 6 nutteloos heeft staan zijn) ...
    Jouw Oppo heeft toch ook een screensaver die automatisch in pauzestand of bij inactiviteit actief wordt? Heeft die dan niet gewerkt, dan?

  25. #125
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ja, maar een menu wordt niet onderbroken op een of andere manier. Een film op pauze zetten weer wel.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 5 van 10 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •