Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 234 van 234 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Dat geldt iig niet voor de brillen die meegeleverd zijn. Geen idee hoe lang ze meegaan, ik heb er tot nu toe één keer eentje vervangen.
    De batterijen zijn trouwens niet zo heel duur hoor; haal er maar eens eentje uit je bril en google even naar die specifieke type batterij (hoeft natuurlijk niet perse van Panasonic te zijn).

  2. #227

    Standaard

    Ik heb een aantal weken terug eindelijk de kalibratie laten doen door Frank Doorhof (hij heeft ook jaren geleden mijn oude Pana gekalibreerd) en het resultaat is weer verbluffend.
    Ik dacht echt dat ik de Pana wel redelijk afgesteld had, maar dat ik er nog niet alles uitgehaald had. Het tweede klopte, het eerste niet . Ik kan heel goed vergelijken met de oude situatie aangezien de calibratie op de stand Professional 1 is uitgevoerd, en ik 'm voorheen op THX Cinema had staan (waar ik het een en ander had veranderd).

    Het beeld is enorm verbeterd, dat had ik nooit zelf kunnen doen. En, erg belangrijk: ik ben nu helemaal tevreden. De gedachte die toch door mijn hoofd spookte dat het beter kon, is nu eindelijk weg.

    Bij de reguliere HD-uitzendingen op tv is het verschil al zo groot, het beeld is zo natuurlijk geworden dat het moeilijk in woorden uit te leggen is. Echt prachtig. Als ik nu bijvoorbeeld de Champions League kijk, is het beeld verbluffend te noemen .
    En bij blu-ray's was het beeld naar mijn gevoel al best goed, maar nu is het nog veel meer genieten. Als je even zo'n demo blu-ray als bijvoorbeeld Samsara opzet, dan valt mijn kin bijna op mijn knieen ....

    Sommige zeggen dat het best duur is, zo'n kalibratie, maar het maakt zoveel uit. Je moet het gewoon als onderdeel van de prijs van de televisie zien en uitsmeren over de jaren dat je ervan kan genieten. En mijn kijkplezier is nog veel groter geworden.
    En in mijn geval was het zo'n 12,5% van de prijs van de televisie, dan valt het nog best mee .
    Laatst aangepast door rogue : 23-03-2014 om 21:28

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tranceguy Bekijk bericht
    Maar waarom spreekt hij dan wel over oplaadbare brillen en dat hij ze via een eigen usb kabel oplaadt? En wat ik gelezen heb wordt er ook gesproken als je de bril een paar minuten oplaad dan kan hij een aantal uur mee en als je een half uur oplaad kan hij tig uur mee. Als dat zo is verklaar dan maar eens waarom er zo'n batterijtje in zit. Dat snap ik dan totaal niet...

    Heb het geprobeerd en idd daar zit zo'n cel-batterijtje. Maar hoe lang gaat die mee dan? Want niet zo handig maar ben wel benieuwd hoe lang zo'n batterij meegaat want zijn vast niet goedkoop die krengen. Niet zo slim dus om dat zo te doen van de fabrikant vind ik...
    Heb bij mijn TV ook brillen met een knoopcel, knoopcellen gaan overigens heel lang mee en als je een beetje de moeite neemt om te googlen en wat rondzoekt, dan kom je er achter dat die knoopcellen niet duur zijn, je moet kunnen slagen voor minder dan een euro het stuk.

    Niet slim?..... geloof me, je kunt beter een bril met knoopcel hebben dan een oplaadbare bril, zo'n accu van een oplaadbare bril heeft immers niet het eeuwige leven en je zult altijd zien dat als je wilt gaan kijken, net je bril leeg is, als hij op knoopcel werkt doe je er even een knoopcelltje in en dan kun je gaan kijken, met een oplaadbare bril duurt het allemaal weer even langer...... zo'n knoopcelbril, heeft persoonlijk dan toch wel mijn voorkeur, ik heb bij mijn beamer namelijk oplaadbare brillen, dat werkt op zich goed, maar als ze leeg zijn net op het moment dat je ze wil gebruiken, dan is dat toch een beetje vervelend, ook al heb ik er 3...... en altijd maar weer afwachten hoelang die accu meegaat en of hij te vervangen is....... en ik betwijfel dat in mijn geval en daarom heb ik dan toch liever een knoopcelbril.

    Soms lijkt oplaadbaar goedkoper, maar als de accu op is........ is dat dan nog het geval????
    Have fun and enjoy your collection

  4. #229

    Standaard

    Ik wil misschien overstappen van mn 50g10 naar de 50gt60. Ben nog steeds erg blij met de g10, ondanks dat ze zwartwaarden soms te wensen overlaat. Nog steeds erg mooi beeld, zowel bij gamen (360 en ps4) als bluray. Nou is mijn vraag, gezien het voor mij bijna een maandsalaris om de gt60 te kopen: is het de moeite waard om te upgraden?

  5. #230
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Laten we het zo zeggen... "Nu kan het nog, straks zijn ze niet meer leverbaar". En ja, het is zeker de moeite waard... Maar is het het jouw waard?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #231

    Standaard

    Daarom wil ik dus nu al een nieuwe halen, ondanks dat ik nog tevreden ben met mn huidige. Tis alleen wel een bak met geld.. ik vraag me af of de upgrade echt heel veel toevoegd. Mij gaat het puur om beeldkwaliteit. Apps en smart intereseren me niks, en geluid nog minder. Dat de zwartwaarden aanzienlijk beter zijn, is me bekend... maar ik lees hier en daar probleempjes met de smoothness van het beeld... met gamen maar ook bij bluray als je ifc niet aanzet. Ik heb een hekel aan die softwarematige beeld verbeteraars, staan standaard altijd uit bij mij. Meestal vind ik het beeld erg onnatuurlijk worden met dat soort foefjes.

  7. #232
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De meeste 'problemen' zijn door de 60-serie verholpen. En ja het gaat echt een forse verbetering geven. Zwart is het canvas van alles, dus naast zwart profiteert elk aspect fors mee. Kleuren, helderheid, contrast, diepte, gaming enz. Wel zijn ze iets retentie gevoeliger. Echter het verschil tussen de 50- en 60-serie was al enorm, laat staan vanaf de 10-serie...

    Aan de andere kant, alles is relatief en je weet wat je hebt. Dus als je echt tevreden bent?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #233

    Standaard

    Oke daar ben ik dan wel heel blij mee en heb van n collega al begrepen dat ze zeker niet duur zijn. Ik heb inmiddels al heel veel plezier ervan gehad.

  9. #234

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •