De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Playstation 3 storing beeld

    Hallo,

    Ik heb mijn playstation 3 aangesloten op de receiver,
    Echter heb ik storing bij het beeld. Het beeld valt soms weg (wordt zwart) enkele seconden. Soms doet die het een hele tijd wel, en soms valt die enkele keren achter elkaar uit. Overige apparatuur (mediaplayer en digitale ontvanger) doen het wel naar behoren. Als ik op de playstation een dvd afspeel heeft hij ook geen storing. Iemand een idee waar dit aan kan liggen en hoe ik dit kan oplossen?

    Alvast bedankt

  2. #2

    Standaard

    zonder verdere informatie over de gebruikte hardware, kabels en aansluitschema valt hier weinig over te zeggen.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  3. #3

    Post

    Ik heb een receiver ONKYO TX-SR313. De tv is van Philips 101 cm(2 jaar oud, dus vrij nieuw), type weet ik zo niet.

    De aansluiting is als volgt:

    PS 3 -> HDMI 1-> Receiver -> HDMI 2-> TV

    Overige aansluitingen op receiver:
    Mediaplayer -> HDMI 3 -> Receiver -> HDMI 2 -> TV
    Digitale tv -> HDMI 4 -> Receiver -> HDMI 2 -> TV


    HDMI 1 = goedkope kabel 1,5 m van action
    HDMI 2 = duurdere kabel 3 m

    Indien nog meer info nodig. zal ik straks even thuis moeten kijken.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb er ook wel eens last van gehad. Ligt aan je HDMI kabel.

  5. #5

    Standaard

    Ligt de oplossing dan bij een nieuwe hdmi-kabel aanschaffen? Heb je een voorstel welke hdmi kabel goed voldoet?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gebruiker Bekijk bericht
    HDMI 1 = goedkope kabel 1,5 m van action
    HDMI 2 = duurdere kabel 3 m
    Gebruiker, doe eens gek en wissel die kabels eens om.
    Net als TylerDurden ook dit probleem gehad. HDMI kabel vervangen en het was opgelost.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ik heb er ook wel eens last van gehad. Ligt aan je HDMI kabel.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  7. #7

    Standaard

    En bijna was de TS zelf met deze oplossing gekomen, weet ik zeker... Als je het schema bekijkt kan het niet anders dat de kabel de zwakste schakel is in deze ketting!
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •