Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 43 van 43 worden weergegeven.

Discussie: Looper

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Dan deze er ook nog maar even bij:
    De Franse Collector's box met lenticular steelbook, gegrafeerd replica horloge en poster:
    is die al ergens te koop?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jdgirl Bekijk bericht
    is die al ergens te koop?
    Google is je vriend: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...oper+collector 2e treffer

  3. #28

    Standaard

    Oke ik kan helaas niet via amazone en buitenlands paginas met PayPal heb ik het gehad ben al 4maanden bezig met een account hij linkt hem niet aan mijn rekening en we is steeds fout ook als ik hen opnieuw aanvraag .. en ik heb geen creditcard.
    Maar bedankt..

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jdgirl Bekijk bericht
    Oke ik kan helaas niet via amazone en buitenlands paginas met PayPal heb ik het gehad ben al 4maanden bezig met een account hij linkt hem niet aan mijn rekening en we is steeds fout ook als ik hen opnieuw aanvraag .. en ik heb geen creditcard.
    Maar bedankt..
    http://mijndebitcard.nl/

  5. #30

    Standaard

    Hoe is de kwaliteit van de NL versie?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Hoe is de kwaliteit van de NL versie?
    Ik ben geen kenner maar maar vind het voor een eone release uitstekend. Mooi menu, aantal extra's, audiocommentaar, degelijk beeld en geluid.
    Hieronder recensie van dvdhome.nl

    http://www.dvd-home.nl/index.php?opt...tid=99:blu-ray

  7. #32

    Standaard

    Ik heb die van eone niet gezien dus kan er niks over zeggen. Maar zoals peptalk eerder melde "ik denk dat die gelijk is aan de UK versie van eOne. Er staan allerlei extra's op, framerate is niet precies 24 en ook nog op een BD50. Misschien dat het nu toch zover is dat we de voordelen gaan zien dat RCV door de eOne groep is overgenomen."

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    bedankt maar doe dat allemaal niet.
    paypal doet het niet heb zo'n 3v kaart registreren doet het niet.
    ik gebruik het allemaal niet dadelijk gaat er iets fout is mijn bank rekening leeg..

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jdgirl Bekijk bericht
    ik gebruik het allemaal niet dadelijk gaat er iets fout is mijn bank rekening leeg..
    Daar heeft iedereen hier op het forum ook zo'n last van....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb die van eone niet gezien dus kan er niks over zeggen. Maar zoals peptalk eerder melde "ik denk dat die gelijk is aan de UK versie van eOne. Er staan allerlei extra's op, framerate is niet precies 24 en ook nog op een BD50. Misschien dat het nu toch zover is dat we de voordelen gaan zien dat RCV door de eOne groep is overgenomen."
    En dan nog met een slipcover wat het geval niet is van de franstalige uitgave van EOne.

    Ik heb vandaag Looper en Deadfall gekocht, beiden uitgebracht door EOne. Dat is al lang geleden dat ik nog EOne uitgaven heb gekocht. Ben dus benieuwd of ik tevreden ga zijn.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    En dan nog met een slipcover wat het geval niet is van de franstalige uitgave van EOne.

    Ik heb vandaag Looper en Deadfall gekocht, beiden uitgebracht door EOne. Dat is al lang geleden dat ik nog EOne uitgaven heb gekocht. Ben dus benieuwd of ik tevreden ga zijn.
    We horen het graag van je.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    We horen het graag van je.
    Dan zal je wat geduld moeten hebben want ik werk deze week-end.

  13. #38

    Standaard

    Heeft onze versie nu een lenticular slipcover of niet?

  14. #39

    Standaard

    Neen. Nu moet je ook niet te veel van hen vragen.

  15. #40

    Standaard

    Ik krijg vandaag of morgen de NL uitgave van mijn buurman te zien.

  16. #41

    Standaard

    Ik heb de Nl blu-ray bekeken, deze is in helderheid hetzelfde als de US versie. Helaas zijn de schaduwdetails in wat donkere scenes zeer matig, (net zoals de US versie) Door er wat meer compressie op de NL uitgave is toegepast, komen er wat meer compressie artifacts in voor vergeleken met de US versie. De mainmovie met alleen de NL subs en DTSHD berekend komt het op 22,2 GB = 23.846.289.052 bytes.
    Met een bitrate van 22987 kbps

    De US versie: De mainmovie met alleen de ENG sub en DTSHD berekend komt op 31,0 GB = 33.306.960.732 bytes

    Met een bitrate van 31848 kbps
    Laatst aangepast door De_Hollander : 24-03-2013 om 22:29

  17. #42

    Standaard

    Dat scheelt inderdaad nogal... Begrijpen doe ik het overigens niet. Wij hebben toch dezelfde extra's als op de US versie? Of hebben wij een enkellaags schijfje?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Dat scheelt inderdaad nogal... Begrijpen doe ik het overigens niet. Wij hebben toch dezelfde extra's als op de US versie? Of hebben wij een enkellaags schijfje?
    De NL versie staat ook op een BD50 schijfje. Met de NL blu-ray uitgave is niet de hele disc benut (door meer compressie op de mainmovie). Met de US versie is wel de hele disc ruimte benut.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 27-03-2013 om 10:15

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •