Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nogmaals: je kunt ook je mening geven en het bij jezelf houden, zonder mijn mening te bekritiseren. Ik had eerst een stukje getikt om aan te geven hoe ik echt exact hetzelfde kan doen bij jouw mening, maar die heb ik weer verwijderd. We weten allebei hoe het vervolg anders gaat, die situatie hebben we eerder gehad
    Dat kan, maar volgens mij doe jij dat ook niet altijd. Dus we gaan natuurlijk niet Roomser dan de paus doen he

    Nog een voetnoot qua beoordeling:
    Volgens mij geef je bij een beoordeling van een blu-ray 4 aparte cijfers.
    Bij Elysium is dit het volgende:
    Film: 9.5, Beeldkwaliteit: 10, Geluidskwaliteit: 10 en Extra's: 9. Die vormen tezamen één cijfer voor de totale blu-ray (een 9,5). Voor de film zelf geef je een apart cijfer (in dit geval dus een 9,5).
    Ik weet natuurlijk precies welke cijfers ik geef. Omdat in de backend het cijfer voor 'Film' anders benoemd wordt geef ik daar altijd het cijfer voor de totale bluray, inclusief de film. En die is dan weer het gemiddelde van 4 cijfers, namelijk film, beeld, geluid en extra's. Nu is het cijfer van de film en het totaal gelijk bij Elysium, maar als de film slecht is en de bluray goed, kan het cijfer anders zijn (vaak wat buiten verhouding omdat de goede cijfers voor de bluray het cijfer bij 'Film' wat opkrikt). Helaas is het technisch (nog) niet mogelijk om 5 cijfers te geven (wat mijn voorkeur heeft), ook o.a. omdat dit teveel invloed heeft op andere recensies.

  2. #27

    Standaard

    En weer ontopic verder.







    Deze twee graphic novels besteld, ik ben benieuwd hoeveel uiteindelijk in de film is overgenomen.
    Laatst aangepast door rogue : 06-04-2014 om 15:32

  3. #28

    Standaard

    Geweldige film, heb lang niet meer zo genoten van een dergelijke spectaculaire film. Wel even schrikken tijdens de aftiteling toen ik ontdekte dat Tilda Swinton die Mason speelde. Haast onherkenbaar!

  4. #29

    Standaard

    Aan het begin was te zien dat de film ergens op gebaseerd werd, maar ik kreeg niet precies mee waarop. Tijdens het zien van de film kreeg ik sterk het idee dat het een comic zou zijn, samen met het gevoel dat een comic het nog wel eens sterker kan uitbeelden dan dit. Maar ik heb ook het idee dat ik films in de bioscoop lang niet meer zo optimaal beleef als thuis... Qua geluid had ik er bijvoorbeeld nog wel wat meer van verwacht. En ik had stiekem gehoopt op een scène als in Oldboy, geschoten vanaf de zijkant waarin er genadeloos wordt ingehakt op een grote groep mensen. Natuurlijk was dat niet geheel origineel geweest, maar dat is tegenwoordig toch lastiger en júist bij deze film en de gevechten had dat zo goed gepast.

    Maar goed, verder vond ik het vooral een lekkere film. Keek prima weg, actie zit goed, de donkere kant van de film beviel me wel. Het einde vond ik, zoals eerder gezegd hier, wel een kleine tegenvaller. Het cliché dat het als een nachtkaars uitging is hier inderdaad wel van toepassing. Maar dan nog: als ik eraan terugdenk is het vooral positief en de BD zal er denk ik ook wel van gaan komen.

  5. #30

    Standaard

    Voor het eerst in me leven ben ik het eens met de gebroeders Weinstein. Snowpiercer had versneden moeten worden. Nu is het vlees noch vis.

  6. #31

    Standaard

    Gisteravond ook eens gekeken. Had er erg veel van verwacht maar wat een gedrocht van een film! Verhaal rammelt aan alle kanten en alle logica is ook ver te zoeken.
    Het is inderdaad vlees noch vis en slaat werkelijk helemaal nergens op. De 7.0 op IMDB is al helemaal een lachertje! Heb veel betere films gezien die een onvoldoende kregen.
    Domme film....
    Laatst aangepast door The Scratcher : 25-08-2014 om 10:12
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  7. #32

    Standaard

    Ik had ook best hoge verwachtingen van deze film (wat kunnen trailers toch misleidend zijn) maar je hebt helaas gelijk. Ik vind het geen gedrocht van een film maar het zit er niet ver vanaf.

  8. #33

    Standaard

    Iemand een idee wat de extra's zijn op de NL steelbook/uitgave?

  9. #34

    Standaard

    Volgens bol:
    Characters;Extended animated clip;The birth of Snowpiercer - making of

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Volgens bol:
    Characters;Extended animated clip;The birth of Snowpiercer - making of
    Dit klopt + nog de trailer…

  11. #36

    Standaard

    Thanks! Is dit de making of die zo'n 70 minuten duurt?

  12. #37

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •