Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 138 worden weergegeven.

Discussie: Malena (Korea)

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Even een tip: hoewel Yesasia bij pakketten vaak een lagere douanewaarde aangeeft dan wat er werkelijk in zit weet je dat nooit zeker als je iets besteld.
    Bij kimchidvd.com kun je zelf aangeven welke waarde je op het CN22 formulier wilt. Hou dat dus omgerekend onder de €22 ($24.99 bijvoorbeeld) en je weet zeker dat je geen invoerrechten e.d. hoeft te betalen. De prijs inclusief verzenden is bij beide bedrijven nagenoeg gelijk. Klik
    Ik ken deze zaak eigenlijk helemaal niet. Enig idee of het goed verpakt wordt zodat een en ander ongeschonden in Nederland aankomt?

  2. #27
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Even een tip: hoewel Yesasia bij pakketten vaak een lagere douanewaarde aangeeft dan wat er werkelijk in zit weet je dat nooit zeker als je iets besteld.
    Klopt, bij yesasia toch al eens tegen de douane lamp gelopen. kimchidvd.com heb
    ik geen ervaringen mee.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #28

    Standaard

    @Roeland:
    Voor wat betreft Yesasia kan ik alleen maar zeggen dat het prima verpakt zit.
    Ik bestel er al vele jaren en nog nooit problemen gehad.

    Overigens heb ik ook nog nooit wat hoeven bijbetalen.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  4. #29

    Standaard

    Volgens yesasia.com is de blu-ray regiovrij.

    Deze truc heeft iemand gepost op het blu-ray.com-forum:
    (1) Doe Malena in je winkelwagentje hier: http://www.yesasia.com/global/malena...0-en/info.html
    (2) Doe er deze lege enveloppen bij: http://www.yesasia.com/global/yessty...0-en/info.html
    Waarom? Omdat je order nu boven de 39 $ uitkomt en je daardoor recht hebt op free shipping!
    (3) Check uit en voeg er de couponcode NEWTWITTER3 aan toe.
    Waarom? Omdat er dan nog eens 3 $ af gaat!
    (4) Kies voor de free shipping optie.
    (5) Wacht 6 tot 14 werkdagen.
    ( 6) Geniet van Monica Bellucci!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #30

    Standaard

    Kimchidvd is top! Ik bestel er al jaren en nooit problemen gehad.
    Kijk anders eens in de Asia topics op bluray.com. Veel mensen bestellen daar hun Koreaanse releases.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip Nisei! Heb hem nu bij kimchidvd besteld en dat scheelt weer 5 USD's!
    En €17,50 inklaringskosten

  7. #32

    Standaard

    Had de Koreaanse dvd hiervan al een tijdje op mijn lijstje staan. Ben altijd een beetje huiverig geweest omdat ik bij bestellingen uit Japan en HongKong altijd flink kon bijbetalen aan de deur.
    Overigens hoop ik dat gegevens op de website mbt subtitles kloppen. Wilde namelijk Koreaanse BD van Farinelli (incl dvd-audio disc) hebben, bij Kimchidvd staan foutief En subtitles. Hetzelfde ook wbt BD van Spring, Summer, Fall etc., die ik ook graag in HD zou willen zien.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Had de Koreaanse dvd hiervan al een tijdje op mijn lijstje staan. Ben altijd een beetje huiverig geweest omdat ik bij bestellingen uit Japan en HongKong altijd flink kon bijbetalen aan de deur.
    Overigens hoop ik dat gegevens op de website mbt subtitles kloppen. Wilde namelijk Koreaanse BD van Farinelli (incl dvd-audio disc) hebben, bij Kimchidvd staan foutief En subtitles. Hetzelfde ook wbt BD van Spring, Summer, Fall etc., die ik ook graag in HD zou willen zien.
    De Koreanse DVD was toch al een tijd uitverkocht?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Had de Koreaanse dvd hiervan al een tijdje op mijn lijstje staan. Ben altijd een beetje huiverig geweest omdat ik bij bestellingen uit Japan en HongKong altijd flink kon bijbetalen aan de deur.
    Overigens hoop ik dat gegevens op de website mbt subtitles kloppen. Wilde namelijk Koreaanse BD van Farinelli (incl dvd-audio disc) hebben, bij Kimchidvd staan foutief En subtitles. Hetzelfde ook wbt BD van Spring, Summer, Fall etc., die ik ook graag in HD zou willen zien.
    Wees niet bang, als je het bij kimchidvd bescheiden houdt (geen 10 titels bestellen en er een bedrag van $15 dollar op laten zetten) hoef je echt niet bij te betalen.
    Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring heb ik van Engelse subtitles voorzien.
    Zie ook deze thread op blu-ray.com
    Ik verkoop deze alleen aan mensen die bewijs van aankoop kunnen tonen.
    Je krijgt dan een professioneel uitziende Blu-ray disc die verder 100% gelijk is aan het origineel maar waarvan de Koreaanse ondertiteling is vervangen door Engelse. Ik ga dit voor alle titels van de Hommage serie doen.

  10. #35

    Standaard

    @Rogue, Malena-dvd had niet de hoogste prioriteit bij mij vandaar, ben niet zo'n grote Bellucci fan als een aantal anderen hier . Wel van de setting en Morricone.

    @Nisei, bedankt voor reactie. Zal link doornemen.

  11. #36

    Standaard

    @Nisei: wat is de levertijd bij kimchidvd gewoonlijk bij standaard verzending naar Nederland of België? De kans i s klein dat ik deze binnen de 2 weken binnen heb zeker? Is omdat ik op reis ga vanaf 7 februari.

  12. #37

    Standaard

    Hebbe, hebbe, hebbe...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Goed nieuws voor de liefhebbers van Monica Bellucci: de uncut versie van Malena komt in 2013 uit op Blu-ray! Ik haal even dit berichtje van blu-ray.com:

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    @Nisei: wat is de levertijd bij kimchidvd gewoonlijk bij standaard verzending naar Nederland of België? De kans i s klein dat ik deze binnen de 2 weken binnen heb zeker? Is omdat ik op reis ga vanaf 7 februari.
    Ik zou de gok niet nemen. Ik zit nog op een bestelling te wachten die ik 3 januari heb geplaatst. Het kan erg variëren, voor hetzelfde heb je hem binnen een week.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Ik zou de gok niet nemen. Ik zit nog op een bestelling te wachten die ik 3 januari heb geplaatst. Het kan erg variëren, voor hetzelfde heb je hem binnen een week.
    Het is nu 13 januari, dus dat is maar 10 dagen geleden en ik neem niet aan dat je bestelling meteen verzonden is. Dus dat is niet gek dat je nog niets ontvangen hebt, en uit dit soort exotische landen al helemaal niet.
    Ik denk dat gemiddeld vier weken levertijd vrij normaal is voor dit soort landen.

  15. #40

    Standaard

    Nee hoor, ik ontvang bestellingen vanuit Azië soms sneller dan vanuit de VS. laatst had ik een bestelling geplaatst op vrijdag (geen koerier, gewoon standaard) en die had ik de donderdag daarna in huis.
    Maar zoals ik al zei, het varieert enorm. Soms ligt het hier in NL een week bij de douane te wachten tot een pennenlikker besluit dat het pakketje door kan.

  16. #41

    Standaard

    Ook maar besteld bij yesasia daar heb ik goede ervaring met hele goede verpakking dan maar iets duurder.

  17. #42

    Standaard

    Iemand op blu-ray.com heeft als eerste daar een exemplaar te pakken en heeft enkele screenshots geplaatst van het pakketje. De disk is inderdaad regiovrij én heeft Engelse ondertiteling (wat geen overbodige luxe is, tenzij je vlot Italiaans spreekt).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #43

    Standaard

    Even gekeken op blu-ray.com het ziet goed uit kan niet wachten. De mijne is in iedergeval nog niet verstuurd van yesasia. Grappig dat ze een lege blu-ray case bij doen.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nisei Bekijk bericht
    Even een tip: hoewel Yesasia bij pakketten vaak een lagere douanewaarde aangeeft dan wat er werkelijk in zit weet je dat nooit zeker als je iets besteld.
    Bij kimchidvd.com kun je zelf aangeven welke waarde je op het CN22 formulier wilt. Hou dat dus omgerekend onder de €22 ($24.99 bijvoorbeeld) en je weet zeker dat je geen invoerrechten e.d. hoeft te betalen. De prijs inclusief verzenden is bij beide bedrijven nagenoeg gelijk. Klik
    Ik wil hem dus hier bestellen, maar ik moet eerst customer worden. Geen probleem, alleen krijg ik geen mail om mijn account goed te keuren... Geen automatisch genererende mail, maar blijkbaar doen ze dat fysiek tijdens kantooruren lijkt wel.

  20. #45

    Standaard

    De mijne is vandaag via kimchidvd verzonden. ben benieuwd of deze aan/uit engelse ondertiteling heeft. De UK versie is ingebrand en kan je dus niet uitzetten.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De mijne is vandaag via kimchidvd verzonden. ben benieuwd of deze aan/uit engelse ondertiteling heeft. De UK versie is ingebrand en kan je dus niet uitzetten.

  22. #47

    Standaard

    Ga even naar Werner zijn post en klik dan op de laatste link, dan zie je een plaatje waar opstaat dat er Italiaanse, Engelse of geen subtitles mogelijk zijn!
    Dus ja, subtitels kunnen aan en uit!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De mijne is vandaag via kimchidvd verzonden. ben benieuwd of deze aan/uit engelse ondertiteling heeft. De UK versie is ingebrand en kan je dus niet uitzetten.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ga even naar Werner zijn post en klik dan op de laatste link, dan zie je een plaatje waar opstaat dat er Italiaanse, Engelse of geen subtitles mogelijk zijn!
    Dus ja, subtitels kunnen aan en uit!
    Doe ik even, maar helaas verdwijnt die foto na 1/2e van een seconde van mijn scherm met foutmelding en vraag om te refreshen. Doe ik dus en ik kom in een spirituele wereld terecht van blijvende herhalingen...

  24. #49

    Standaard

    Ik zal dat plaatje wel even voor je hosten, uno momento, as malena would say...


    e presto...



    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Doe ik even, maar helaas verdwijnt die foto na 1/2e van een seconde van mijn scherm met foutmelding en vraag om te refreshen. Doe ik dus en ik kom in een spirituele wereld terecht van blijvende herhalingen...
    Laatst aangepast door hstadman : 25-01-2013 om 18:35

  25. #50

    Standaard

    Thanks voor de picture! Mag alleen tikkeltje kleiner, mijn ogen krijgen staar

Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •