De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.

Discussie: Sons of anarchy

  1. #1

    Standaard Sons of anarchy

    Ik wil graag de Sons of Anarchy box met seizoenen 1 tot 4 bestellen op Amazon. Als ik zoek naar welke ondertitels er op staan zie ik dat dit hetzelfde is dan de afzonderlijke uitgaves.
    Is er iemand hier die de aparte seizoenen heeft en kan zeggen op welke er gewone Engelse ondertitels staan? English for the hearing impared staat er overal op, maar die zijn niet altijd even leuk om te volgen.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timo Bekijk bericht
    Ik wil graag de Sons of Anarchy box met seizoenen 1 tot 4 bestellen op Amazon. Als ik zoek naar welke ondertitels er op staan zie ik dat dit hetzelfde is dan de afzonderlijke uitgaves.
    Is er iemand hier die de aparte seizoenen heeft en kan zeggen op welke er gewone Engelse ondertitels staan? English for the hearing impared staat er overal op, maar die zijn niet altijd even leuk om te volgen.
    Dit : http://www.blu-ray.com/movies/Sons-o...Blu-ray/37879/ is wat er te vinden is over de subs.

    Ben bang dat je het toch met de SDH subs moet doen als je engelse wil

  3. #3

    Standaard

    Misschien bedoelt Timo wel amazon uk?

  4. #4

    Standaard

    Ja Amazon uk. Ja heb al op bluray gekeken en die vermelden enkel SDH subs, maar wou even kijken of er toch geen gewone opzaten

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Misschien bedoelt Timo wel amazon uk?
    De link van mij betreft ook de engelse box

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Timo Bekijk bericht
    Ik wil graag de Sons of Anarchy box met seizoenen 1 tot 4 bestellen op Amazon. Als ik zoek naar welke ondertitels er op staan zie ik dat dit hetzelfde is dan de afzonderlijke uitgaves.
    Is er iemand hier die de aparte seizoenen heeft en kan zeggen op welke er gewone Engelse ondertitels staan? English for the hearing impared staat er overal op, maar die zijn niet altijd even leuk om te volgen.
    Ik heb alle vier seizoenen van Sons Of Anarchy en alle vier hebben géén normale Engelse ondertiteling, alleen English for hearing impaired. Seizoen 1 heeft ook Franse ondertiteling als extra en seizoen 2 heeft ook nog Frans, Kantonees, Koreaans, Portugees en Spaanse ondertiteling als extra.


  7. #7

    Standaard

    Ok vriendelijk bedankt, dat is alles wat ik wou weten!

  8. #8

    Standaard

    Wellicht even de kat uit de boom kijken: ik dacht dat in het eerste kwartaal van 2013 Fox seizoen 1 van Sons Of Anarchy op BR in de Benelux uitbracht. Wellicht zullen dan andere seizoenen wel volgen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Ja heb hem al besteld. Komen weinig dialecten in heb ik begrepen dus het volgen zonder ondertitels zal dan wel geen probleem zijn. Toch bedankt Werner!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Wellicht even de kat uit de boom kijken: ik dacht dat in het eerste kwartaal van 2013 Fox seizoen 1 van Sons Of Anarchy op BR in de Benelux uitbracht. Wellicht zullen dan andere seizoenen wel volgen.
    Bedenk wel dat je in de Benelux waarschijnlijk het dubbele zal betalen. Seizoen 1-4 is nu 55 pond bij Amazon. Da's 65 euros. Voor seizoen 1 zal je waarschijnlijk alleen al 40 euro in NL moeten betalen. Als je films en series zonder NL subs kan volgen dan zou ik voor de UK versie gaan.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  11. #11

    Standaard

    Wat een teleurstellende box vind ik.
    Kartonnen box is langs alle kanten dicht dus het is geen sinecure om die telkens zonder hem te beschadigen open te doen
    Dischouder met de disc zit gewoon los in het blauwe doosje, wat het dus moeilijk maakt om het doosje weer te sluiten aangezien je de discs zelf mooi moet leggen, anders gaat het doosje niet dicht.

    Overigens is de ondertiteling helemaal niet irritant. Amper van die "geluidjes" die in de ondertiteling worden weergegeven. Verschilt dus niet zoveel van gewone ondertiteling.
    Verder is zowel het beeld als geluid top vind ik!

  12. #12

    Standaard

    Zie dat de seizoenen 1 en 4 inderdaad ook hier op blu-ray komen. Leuk.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  13. #13

    Standaard

    Heb vandaag in Carrefour Planet Brugge de dvd van seizoen 5 al zien liggen. 27.99 EUR mooie slipcase met relief. geen blu-ray gezien

  14. #14

    Standaard

    Als ik het goed begrijp is seizoen 3 momenteel het enige seizoen dat nooit op BluRay in Nederland is uitgebracht? Want dan zal ik maar eens overgaan tot import van de UK-uitgave.
    Laatst aangepast door ToastedQB : 08-12-2013 om 22:20
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  15. #15

    Standaard

    Seizoen 3 is tot op heden NIET in Nederland uitgebracht.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  16. #16

    Standaard

    net begonnen met seizoen 1, UK versie; helaas is die HOH ondertiteling zeer irritant: staat soms links dan rechts en zelfs aantal keer midden in beeld (dit allemaal om specifiek degene die spreekt aan te geven). jammer
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #17

    Standaard

    Ik heb hem via Amazon besteld, geen NL subs maar kijk ik toch ook liever zonder hoor, alles is prima te verstaan.

    Enne... wie gaat er vannacht de finale kijken die TWEE UUR duurt .

    Dvdgekske doet 't zeker

  18. #18

    Standaard

    Ik kijk de finale van seizoen 6 morgenavond.... vraag me wel af hoeveel van die 120 minuten daadwerkelijk de aflevering zelf zijn en geen commercialbreaks

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Seizoen 3 is tot op heden NIET in Nederland uitgebracht.
    Thanks. Bestel de UK-versie wel dan. Jammer van eventuele HOH subs, maar niets aan te doen.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  19. #19

    Standaard

    De HOH-sub is idd irritant. En van de 2 uur durende finale verwacht ik een duur van 90 min ofzo.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #20

    Standaard

    Ik zou gebruik willen maken van de tv serie actie die momenteel loopt 2 kopen 2 gratis om mijn Sons of anarchy DVD boxen te vervangen door de bluray versie.
    Is er eigenlijk een verschil tussen de DVD en bluray versie qua extra's en kan er iemand iets meer zeggen of de beeldkwaliteit echt beter is.
    Dit blijft één van mijn favoriete series en die wil ik graag in de best mogelijke vorm bezitten en met die actie zou het goedkoop zijn om te veranderen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •