Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 62 worden weergegeven.

Discussie: Looper

  1. #1

    Standaard Looper



    Rian Johnson, regisseur van Brick en The Brothers Bloom , gaat zich aan een SF-film wagen. Z'n ongewone visie zal zich richten op een verhaal dat aan de oppervlakte wat aan 'Terminator' en 'Minority Report' doet denken, maar ook weer niet.

    LOOPER is een groep van on-the-job-killers die zich bevinden in de huidige tijd. Ze werken voor 'n (misdadig) bedrijf uit de toekomst die hun vijanden naar onze tijd sturen, hier moeten de Loopers hun simpelweg in 't hoofd schieten en de lichamen doen verdwijnen. Op deze manier zullen de lijken in de toekomst ook niet bestaan en kunnen er geen vragen gesteld worden...

    Joseph Gordon-Levitt neemt de hoofdrol op zich en Bruce Willis zal de oudere Levitt vertolken. Beide verhalen spelen zich af in een andere tijd. Afgelopen week werd ook bekend gemaakt dat Emily Blunt zicht aan de cast heeft toegevoegd.

    Eén van de grootste talenten van zijn generatie (Levitt dus) en één van de weinige bejaardes die nog steeds pure coolness uitstralen op 't grote scherm ... met de regisseur van Brick? I'm in!
    Laatst aangepast door Esteban : 05-10-2010 om 09:57

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Hopelijk kan Burce weer een krakertje maken want hij speelt de laatste tijd in behoorlijke slechte films..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #4

    Standaard


    Uploaded with ImageShack.us

    Van Levitt's twitter m.b.t. Looper.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  5. #5

    Standaard

    Empire heeft 'n nietszeggend eerste plaatje.



    Ondertussen weten we dat ook Paul Dano, Jeff Daniels, Piper Perabo en Noah Segan van de partij zijn. Wanneer de film precies zou verschijnen in 2012 is nog niet bekend.

  6. #6

    Standaard

    Cast is echt subliem, ben benieuwed op een 1ste teaser..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Lijkt me een erg leuke film, kijk ik naar uit. Begreep dat er volgende week teasers op internet verschijnen voordat de eerste officiele trailer te zien zal zijn.
    I Love My Sci-Fi

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Ik wist niet wat ik moest verwachten maar ind WOW..wat een sfeer..muziek is ultra top; past gewoon bij het geheel..Ik kreeg een kleine Total Recall Deja vu met een mengelmoes van Donnie Darko & Die Hard..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #11

    Standaard

    een niet al te beste trailer en een te zwakke film naam die geen interesse wekt.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    een niet al te beste trailer en een te zwakke film naam die geen interesse wekt.
    Het is ook geen trailer maar een teaser (die doet verlangen naar meer).

  13. #13
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #14

    Standaard

    Hele gaafe trailer!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #15

    Standaard

    Leuke trailer en een boeiend concept. Ben hier best wel benieuwd naar.

  16. #16

    Standaard

    Poster:

    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  17. #17

    Standaard

    Hier kijk ik wel naar uit!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  18. #18

    Standaard

    Je kan ook geen film aanzetten of die Levitt speelt erin tegenwoordig.

  19. #19

    Standaard

    Is gewoon een opkomende acteur..Dit had je ook met Bruce Willis & Russel Crowe..

    Vind de poster saai maar de trailer heel tof.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Je kan ook geen film aanzetten of die Levitt speelt erin tegenwoordig.
    haha nu overdrijf je behoorlijk.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Vind de poster saai maar de trailer heel tof.
    Dan vind ik persoonlijk deze poster stukken mooier :


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    haha nu overdrijf je behoorlijk.
    Hij zit in Looper, laatst nog in Dark Knight Rises, en ik zag net dat ie ook in de Lincoln pic zit van Spielberg..pffff

    Nu nog in Avatar 2, Jurassic Park 4, Rambo 5 en Die Hard 5. Kan niet wachten...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Hij zit in Looper, laatst nog in Dark Knight Rises, en ik zag net dat ie ook in de Lincoln pic zit van Spielberg..pffff
    Nog sterker: Met Premium Rush erbij komen dit jaar vier film uit waarin hij een rol speelt. En dit was niet z'n eerste jaar met zo (relatief) veel projecten.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #24

    Standaard

    Hij doet het zover prima, dus geen bezwaar dat de beste man in veel filmss speelt..
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Hij doet het zover prima, dus geen bezwaar dat de beste man in veel filmss speelt..
    Zijn meestal nog goede films ook dus dat geeft ook hoop voor de andere projecten waarin hij speelt

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •