Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 41 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard geluid van tv via home cinema instellen

    Ik heb een samsung tv en een samsung home cinema set. Ik heb alles zo ingesteld dat ik alle geluid via mijn home cinema set krijgt.

    BEHALVE, als ik mijn usb externe harddisk aansluit op mijn tv, krijg ik alleen geluid via mijn tv en niet via mijn home cinema set.

    hoe kan ik dit instellen ?

  2. #2

    Standaard

    En nu moeten wij gaan raden hoe je het aangesloten en ingesteld hebt?

    Heb hier ook een Samsung TV, geluid via Optisch naar receiver en dan komt ook het geluid van een externe HDD die via USB is aangesloten bij de receiver aan.....
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    sorry je hebt gelijk, ik heb geen verstand van termen. dus voeg een foto bij.



    dit is mijn bluray speler en receiver van mijn home cinema set. 1 kabel gaat naar de tv en andere naar mijn ps3. de andere kabel weet ik zo niet meer. Ik krijg gewoon geluid via mijn home cinema set als ik tv kijk en via ps3. Als ik mijn externe hardeschijf aansluit krijg ik wel gewoon geluid via mijn tv maar niet via mijn home cinema set. ik hoop dat dit voldoende is.
    Laatst aangepast door lennox-06 : 25-12-2012 om 10:55

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    sorry je hebt gelijk, ik heb geen verstand van termen. dus voeg een foto bij.



    dit is mijn bluray speler en receiver van mijn home cinema set. 1 kabel gaat naar de tv en andere naar mijn ps3. de andere kabel weet ik zo niet meer. Ik krijg gewoon geluid via mijn home cinema set als ik tv kijk en via ps3. Als ik mijn externe hardeschijf aansluit krijg ik wel gewoon geluid via mijn tv maar niet via mijn home cinema set. ik hoop dat dit voldoende is.
    Geef maar modellen en merken van de apparatuur, zoek ik het even op, aan bovenstaande info heb ik zo goed als niets.