De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Alleen geluid van TV.

    Dit is mijn Setup:

    Philips Matchline TV 42PF9967D-10
    UPC Mediabox SD/HD Pace DCR7111
    Sony receiver STR DE-695(+ 5 Sony speakers)
    WD TV Live Mediaplayer
    Goobay HDMI-schakelaar 43-2

    Mijn TV heeft alleen een DVI-I aansluiting, verbonden met
    de input van de HDMI-schakelaar. in de outputs zit de WD Mediaplayer en de UPC Mediabox. Deze laatste is via een digital coaxial kabel verbonden met de Sony receiver. Evenals de WD Mediaplayer.

    Door deze setup is het niet meer mogelijk om geluid direct van de TV te horen. Kan dus alleen via de speakers.
    Wat moet ik doen om ook deze mogelijkheid te hebben?

  2. #2

    Standaard

    Kun je toelichten waarom je ook het geluid via de TV wilt hebben?

    Voor het geluid van de UPC zou je nog gebruik kunnen maken van de analoge uitgangen van deze Mediabox en deze aansluiten naast de anloge ingang van je TV, zit naast de DVI aansluiting.(misschien dat je dan ook nog eens elke keer instellingen zou moeten wijzigen in de UPC Mediabox, heb ik me niet in verdiept, zou je dan zelf moeten opzoeken)

    Kan me niet voorstellen dat je ook het geluid van de WD TV Live Mediaplayer ook over de TV zou willen hebben... maar voor deze geld dan hetzelfde als voor die UPC box.....
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Om de analoge audio uitgang van de mediabox te kunnen gebruiken, hoef je er alleen voor te zorgen dat de geluidssterkte-regelaar van de mediabox (bvk helemaal) open staat. Het kan zijn dat je dit via het menu moet doen, omdat je de afstandsbediening van de mediabox zo in kunt stellen dat deze alleen de regeling van de TV bedient.

    Wanneer je het geluid van de mediaplayer ook zonder recever wilt horen, zal je een analoge ingangs-uitbreider moeten gebruiken. Hiermee kun je dan schakelen tussen het geluid van de mediaplayer en de mediabox.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #4

    Standaard

    Het is gewoon tijd voor een nieuwe TV.
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  5. #5

    Standaard

    Dat lijkt me een understatement.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  6. #6

    Standaard

    (en receiver)
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •