De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hulp nodig bij uitgeven 400 euro tegoed Mediamarkt Groningen

    Verhaal gaat als volgt, mijn zusje had wat geld problemen dus ik heb van haar een Mediamarkt tegoed bon overgenomen van 400 euro. De bon blijkt alleen inwisselbaar te zijn bij de MM Groningen. (ik woon in Rotterdam, maar ben maandag in Groningen), ik was van plan om een Asus Transformer pad te gaan halen maar die blijkt al ruim een halfjaar nu niet leverbaar te zijn (in enkel Groningen, in Rotterdam liggen er tien) en op de webshop moet je gelijk afrekenen.
    Is er een forumlid die maandag voornemens is om een apparaat te halen van 400 of meer en mij kan helpen aan mijn geld van de MM....ik ben er zelf uiteraard bij.

    Ik heb gebeld met de klantenservice maar daar heb je ook geen zak aan, daar kun je alleen maar online bestellingen doorgeven. Bellen met de MM Groningen had ook geen zin, daar geven ze aan dat ze niet eentje kunnen bestellen. Het tegoed weigeren ze ook op een gewone cadeau kaart te zetten, die wel inwisselbaar is te Rotterdam.


  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cor H. Bekijk bericht
    Verhaal gaat als volgt, mijn zusje had wat geld problemen dus ik heb van haar een Mediamarkt tegoed bon overgenomen van 400 euro. De bon blijkt alleen inwisselbaar te zijn bij de MM Groningen. (ik woon in Rotterdam, maar ben maandag in Groningen), ik was van plan om een Asus Transformer pad te gaan halen maar die blijkt al ruim een halfjaar nu niet leverbaar te zijn (in enkel Groningen, in Rotterdam liggen er tien) en op de webshop moet je gelijk afrekenen.
    Is er een forumlid die maandag voornemens is om een apparaat te halen van 400 of meer en mij kan helpen aan mijn geld van de MM....ik ben er zelf uiteraard bij.

    Ik heb gebeld met de klantenservice maar daar heb je ook geen zak aan, daar kun je alleen maar online bestellingen doorgeven. Bellen met de MM Groningen had ook geen zin, daar geven ze aan dat ze niet eentje kunnen bestellen. Het tegoed weigeren ze ook op een gewone cadeau kaart te zetten, die wel inwisselbaar is te Rotterdam.
    Ze kunnen er toch 1 naar MM groningen laten komen vanuit Rotterdam...

  3. #3

    Standaard

    Dat kan dus niet, zeggen ze...ik wordt echt helemaal gestoord van de MM. Klantenservice (0900 nummer) is ook helemaal geen klantenservice maar gewoon een nummer waar je enkel bestelling van de webshop kunt doorgegeven.

    Dit wordt dan overigens ook mijn laatste transactie ooit bij de MM of Saturn. Maar is er niemand die de 24ste van plan was om 400 euro uit te geven bij de MM Groningen?


  4. #4

    Standaard

    De vraag is: waarom is er toen een tegoedbon gegeven? Normaal gesproken kun je heel makkelijk je geld terug krijgen namelijk, dus ik neem aan dat er al sprake was van een bijzondere situatie?

    Het is trouwens logisch dat je de tegoedbon alleen bij MM Groningen kunt besteden; het zijn allemaal aparte filialen, met ieder een eigen beleid. Dan zou je dus een andere vestiging benadelen, als je de bon omzet naar een ander filiaal.

    Daarnaast bel je blijkbaar naar een algemeen nummer; terwijl je toch ook gewoon naar de vestiging zelf kunt bellen?

    Al bij al lijkt het mij niet dat ze hier echt iets fout doen....

  5. #5

    Standaard

    Ik zeg niet dat ze iets fout doen? Ze zijn gewoon heel erg star en totaal niet behulpzaam of meedenkend. Het probleem is dat ik graag een Asus Transformer pad voor de bon wilde halen (online afgelopen nog voor 399 te bestellen en nu plot 445 euro... op de website), die is niet leverbaar volgens de MM Groningen (ik heb ze al twee keer gebeld), terwijl de webshop hem wel kan leveren. Ophalen bij de MM is ook geen optie want dan moet je eerst online afrekenen.
    Laatst aangepast door Cor H. : 24-12-2012 om 10:51


  6. #6

    Standaard

    Kan je niet wachten totdat hij weer leverbaar is?

  7. #7

    Standaard

    Ze hadden geen idee wanneer deze weer leverbaar was en ik kom tegenwoordig nog maar zelden in Groningen.

    Maar topic kan dicht, ik heb via een ander forum iemand gevonden.

    Mediamarkt (en Saturn ook btw) zijn in iedergeval een klant kwijt, daar kom ik nooit meer. Ik heb mij bovendien altijd al geërgerd aan de verschillende prijzen tussen filialen en ze zijn maar zelden de goedkoopste.


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •