De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard To the Wonder (A Terrence Malick movie)

    1 van mijn topfavoriete regisseur komt met een nieuwe prachtige film. Na zijn film The Tree of Life komt hij met het volgende project To the Wonder. Een trailer met mooie beelden echter geen idee waar de film om draait. Hoofdrolspelers Ben Affleck, Olga Kurylenko, Rachel McAdams en Javier Bardem kan je in dit volgende masterpiece verwachten.

    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=csstykAOQKI

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #2

    Standaard

    Wow, zo snel alweer een nieuwe van Malick? Normaal doet hij het na elke film minstens vijf jaar rustig aan.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  3. #3

    Standaard

    Ik houd m'n hart vast om eerlijk te zijn. De beelden doen me weer sterk denken aan the Tree of Life, die me toen zo enorm op het verkeerde been hebben gezet. Tree of Life blijft voor mij toch wel een van de grootste teleurstellingen van de afgelopen jaren en ook hier is weer te zien dat er nauwelijks fysieke dialoog is, enkel mooie plaatjes en zweverige muziek. Op zich niets mis mee als het dan in staat is de kwaliteit van bijvoorbeeld In the Mood For Love (waar dit me tevens sterk aan doet denken) kan waarborgen, oftewel ik hoop op meer inhoud wat je meesleept in een verhaal.

  4. #4

    Standaard

    The Tree of Life was één van beste films van 2011, zoniet de beste, dus als deze kwalitatief maar enigszins in de buurt komt, is het al geslaagd....ik ben er niet bang voor .

  5. #5

    Standaard

    Misschien tijd voor een herkijk, Jordy? (Dat hielp bij mij ook!)

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Misschien tijd voor een herkijk, Jordy? (Dat hielp bij mij ook!)
    In het geval van the Thin Red Line werkte dat ook bij mij, maar the Tree of Life was zo'n 'ver van mijn bed' show dat ik er eerlijk gezegd niet nog een keer aan onderworpen wil worden.

  7. #7

    Standaard

    Ziet er wederom prachtig uit! Fijn dat de films nu aanzienlijk sneller op elkaar volgen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    In het geval van the Thin Red Line werkte dat ook bij mij, maar the Tree of Life was zo'n 'ver van mijn bed' show dat ik er eerlijk gezegd niet nog een keer aan onderworpen wil worden.
    Ik heb The Tree Of Life nu een keer of 3, 4 gezien en is een van mijn favoriete films ooit. Of WiW heb ik heb inmiddels een 10 gegeven.
    The Thin Red Line vond ik de eerste keer al prachtig.

    Maar ieder zo zijn meug
    Laatst aangepast door Franklin1975 : 29-01-2013 om 18:30

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    ik ga de film vandaag zien (uitgelekt)
    ben erg benieuwd.

  11. #11

    Standaard

    Ik heb hem afgelopen woensdag opgezet, doodmoe na 3 dagen hard werken en er heel vroeg uit moeten. Verkeerde timing, want binnen 3 kwartier lag ik te slapen. Niet dat het een saaie film is, maar het gaat nog een stapje verder dan The Tree Of Life. Dezelfde mooie muziek en qua opzet nog wat vager dan zijn voorganger. Je moet er dus echt voor in the mood zijn. En goed uitgeslapen

  12. #12

    Standaard

    ★★★★★★★★★★
    ★★★★★★★★★★
    ★★★★★★★★★★
    ★★★★★★★★★★
    ★★★★★★★★★★
    ★★★★★★★★★★
    ★★★★★★★★★★
    ★★★★★★★★★★
    ★★★★★★★★★★
    ★★★★★★★★★★

  13. #13

    Standaard

    Nu nog een uitleg erbij..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #14

    Standaard

    Een soort van religieuze balletvoorstelling. Denk dat er heel weinig mensen hier iets mee kunnen maar ik was weer diep geraakt.

  15. #15

    Standaard

    Lijkt mij fantastisch ing..kijk heel erg uit wanneer deze film uitkomt..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #16

    Standaard

    Vandaag eindelijk bekeken. Zalige film! Het is wel weer typisch Malick qua stijl, maar ik geniet daar enorm van. Z'n films hebben altijd iets meditatiefs en dromerigs, en dat is deze keer niets anders. Daar moet je met een bepaalde mindset naar kunnen kijken, en dan is het heerlijk.

    Misschien dat Malick's films qua "pay off" (voor mij dan) niet zo heel veel verschillen van de "13 in een dozijn" blockbusters in de bioscoop. Het gevoel is misschien anders, maar uiteindelijk kijk je er toch naar om er een bepaald genot uit te halen. Bij mij zit er in het bekijken van Malick's films (net als bij het bekijken van de gemiddelde blockbuster) geen al te intellectuele benadering. Het verhaal doet er minder toe, en het gaat meer om de sfeer, de beelden en de emotie. Malick's films moeten wat dat betreft ook niet moeilijker gemaakt worden dan ze zijn.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •