Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 31 van 31 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Weggeef acties vind ik altijd hartstikke leuk, maar je kunt je ook wat verdienen door te verkopen he . Maar ja wie ben ik om te tegen te spreken .

    Van Mark Wahlberg vond ik Ted echt een fantastische film. Leuk om te zien dat hij het ook in komedies goed doet.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  2. #27

    Standaard

    Allereerst, vette actie.

    Meestal vermijd ik films met Mark Wahlberg, omdat ik vind dat zijn gezicht altijd in één positie staat. Toch heeft hij me verrast in Four Brothers. Daar het hem ook allemaal wat echt leek aan te doen.

    Ook heb ik Contraband al gezien, maar dat was meer voor Kate Beckinsale en tot m'n verbazing deed Mark het hier ook niet slecht. Vond de film best wel origineel, ondanks dat het een remake is van Reykjavik-Rotterdam.

    Maar Four Brothers vond ik "geweldig".
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  3. #28

    Standaard

    Bedankt voor het deelnemen zover.
    Jullie hebben nog tot 13:00 om mee te doen!

  4. #29

    Standaard

    En de winnaar is....
    19 stargazer

  5. #30

  6. #31

    Standaard

    vandaag ontvangen bedankt toch nog een kadotje met kerst

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •