Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 252 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Dit soort films liggen altijd gevoelig, en deze film is gericht op een niet algemeen verhaal en zou het te persoonlijk worden.

    De meeste oorlog documentaires zijn gebaseerd op algemene kwesties, dus iedereen...!!!

    Maar de film Schindler's List is heel wat persoonlijker verhaal, en daar behoort naar mijn mening geen Making Off ...bij!

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Dit soort films liggen altijd gevoelig, en deze film is gericht op een niet algemeen verhaal en zou het te persoonlijk worden.

    De meeste oorlog documentaires zijn gebaseerd op algemene kwesties, dus iedereen...!!!

    Maar de film Schindler's List is heel wat persoonlijker verhaal, en daar behoort naar mijn mening geen Making Off ...bij!
    Sorry, maar ik begrijp nog steeds niet waarom je denkt dat een 'making off', of welke achtergronddocumentaire dan ook, gevoeliger zou zijn dan de (realistisch overkomende) film zelf.

    Juist met persoonlijke verhalen vergroot je het begrip. En m.i. zijn er al heel veel documentaires waarin er ook persoonlijke verhalen worden verteld. Dus eentje bij de film zelf had niet meer of minder impact gehad dan de al bestaande.....

    Misschien bedoelde DVD watcher trouwens gewoon letterlijk gewoon een 'making off', dus hoe de film zelf tot stand is gekomen.

  3. #103

    Standaard

    OOH, dat vind ik weer wat anders: de geschiedenis over deze film, vind ik wat anders dan een making off, ofwel behind the scenes...!!!

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht



    Bij Amazon UK is nu ook de uitgebreide uitgave ("Limited Collector's Set") voor te bestellen voor £ 20.99.
    Ik heb de glazen regio 1 DVD uitvoering nog liggen, in hoeverre verschilt deze met de BD qua inhoud? Daar zat toen een boekje bij, filmcell en soundtrack CD, naast de fraaie glazen behuizing. Als het gelijk is kan ik beter de kale versie kopen en de discs omwisselen.

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik heb de glazen regio 1 DVD uitvoering nog liggen, in hoeverre verschilt deze met de BD qua inhoud? Daar zat toen een boekje bij, filmcell en soundtrack CD, naast de fraaie glazen behuizing. Als het gelijk is kan ik beter de kale versie kopen en de discs omwisselen.
    Op Amazon.co.uk staat precies omschreven wat de inhoud is van deze uitgave:

    • Restored high-definition film with DTS-HD Master Audio 5.1 sound
    • Second disc (DVD) with over 1 hour of special features
    • Limited edition collector's set
    • 16-page booklet
    • Limited edition digibook
    • Collector's cards
    • Reproduction film poster
    • Digital Copy and UltraViolet Copy

  6. #106

    Standaard

    Wat ik bedoelde is dat ik graag een making of wilde zien, niet in de zin van ''hoe beelden we de moorden uit'' of zoiets, maar meer in de sfeer van waarom ze gekozen hebben tot het maken van deze film.

    Waarom ze het hebben gedaan, wat de impact van deze film is op de geschiedenis van de 2e Wereldoorlog etc.

    Een soort van documantaire achtige making off, met veel achtergrond informatie, met welke insteek ze dit en dat hebben gedaan, en niet perse om de details te showen.

  7. #107

    Standaard

    Spielberg vindt dat de film voor zichzelf moet spreken. Hij heeft weinig gepraat over hoe de film gemaakt is. Een making of documentaire hoeven we dus niet te verwachten bij deze film.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Spielberg vindt dat de film voor zichzelf moet spreken. Hij heeft weinig gepraat over hoe de film gemaakt is. Een making of documentaire hoeven we dus niet te verwachten bij deze film.
    Ik vind het er leuk uit zien, maar wel een erg karige editie kwa inhoud als je spreekt over een Definitive Edition.

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Op Amazon.co.uk staat precies omschreven wat de inhoud is van deze uitgave:

    • Restored high-definition film with DTS-HD Master Audio 5.1 sound
    • Second disc (DVD) with over 1 hour of special features
    • Limited edition collector's set
    • 16-page booklet
    • Limited edition digibook
    • Collector's cards
    • Reproduction film poster
    • Digital Copy and UltraViolet Copy
    Ah ok. Weinig reden om deze uitgave te kopen als ik het zo zie.

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik vind het er leuk uit zien, maar wel een erg karige editie kwa inhoud als je spreekt over een Definitive Edition.
    Ach joh, dat is gewoon reclametaal. Ultimate Edition, Collector's Edition, Master Edition, geef het een naam. Het zegt niets over de inhoud en samenstelling. Kijk maar eens naar alle Harry Potter-versies die je tegenwoordig kunt krijgen.

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ah ok. Weinig reden om deze uitgave te kopen als ik het zo zie.
    Voor jou wel, denk ik. Maar voor vele anderen is dit toch wel een fraaie versie voor een net bedrag.

  12. #112

    Standaard

    Ik vind het ook jammer dat er geen making of achtig materiaal is. Met het argument dat het naar zou zijn voor de nabestaanden had ook de film niet gemaakt mogen worden.

    Ik weet al wel wat van de productie af en ik vind het vooral door Spielberg de meest bijzondere filmproductie is die ik ken. Voor wat informatie over de ontwikkeling van de film kunnen we ons wenden tot Spielberg: A Biography van Joseph McBride.
    The future is Blu

  13. #113

  14. #114

    Standaard

    Ziet er werkelijk fenomenaal uit

  15. #115

    Standaard

    Jajoh, Universal, maak het wachten nog moeilijker! Op Amazon.co.uk is trouwens al te zien dat de definitive collector's limited set en de digibook uitverkocht lijken te zijn. Best vroeg al dan, ruim 7 weken van tevoren.
    The future is Blu

  16. #116

    Standaard

    Al uitverkocht?

    Ik ben blij dat ik een week geleden beiden uitgaven besteld heb.

  17. #117

    Standaard

    Op vele webshops in NL/BE kan je deze zelfs nog niet pre-orderen. Ziet er ook naar uit dat wij maar één uitvoering krijgen nl de Digibook volgens het persbericht.

  18. #118

    Standaard

    Ik ben blij dat ik mijn definitive collector's limited set er op tijd heb besteld, maar ik ik heb spijt dat ik daarbij de digibook heb geannuleerd.
    The future is Blu

  19. #119

    Standaard

    Geweldig! Kijk er enorm naar uit!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik ben blij dat ik mijn definitive collector's limited set er op tijd heb besteld, maar ik ik heb spijt dat ik daarbij de digibook heb geannuleerd.
    Dat koop je toch gewoon de Nederlandse digibook. Die zal denk ik identiek zijn aan de Engelse, lijkt me zo.

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat koop je toch gewoon de Nederlandse digibook. Die zal denk ik identiek zijn aan de Engelse, lijkt me zo.
    Identiek, inderdaad behalve de prijs die bij de meeste winkels hoger zal zijn dan die van Amazon. De digibook bij Amazon kost ongeveer 16€. De digibooks van Jaws en E.T. kostte in sommige winkels in Nederland en zekers in België ongeveer 22€ als het niet meer was.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Identiek, inderdaad behalve de prijs die bij de meeste winkels hoger zal zijn dan die van Amazon. De digibook bij Amazon kost ongeveer 16€. De digibooks van Jaws en E.T. kostte in sommige winkels in Nederland en zekers in België ongeveer 22€ als het niet meer was.
    Bij BOL.COM 14,99 euro en bij sommige kost ie 50 eurocent duurder, maar de prijzen liggen grotendeels gelijk rond 15,00 euro, hoor.

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Bij BOL.COM 14,99 euro en bij sommige kost ie 50 eurocent duurder, maar de prijzen liggen grotendeels gelijk rond 15,00 euro, hoor.
    Ik ben nog niet geheel overtuigd dat het de digibook gaat zijn. Er staat bij de beschrijving nog steeds nergens dat het om een digibook gaat en de prijs is echt wel laag om een digibook te zijn van zo'n belangrijke release. Ik weet dat er officieel enkel nog maar iets gezegd wordt over een digibook release hier, maar daarom kan er nog altijd een gewone uitgave volgen ook.
    The truth is out there

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door justme Bekijk bericht
    Ik ben nog niet geheel overtuigd dat het de digibook gaat zijn. Er staat bij de beschrijving nog steeds nergens dat het om een digibook gaat en de prijs is echt wel laag om een digibook te zijn van zo'n belangrijke release. Ik weet dat er officieel enkel nog maar iets gezegd wordt over een digibook release hier, maar daarom kan er nog altijd een gewone uitgave volgen ook.
    Daar zat ik ook op te wachten, maar als dat zo is, kan ik deze versie nog altijd annuleren. Er zal heus tijdig aangekondigt worden, maar in NL zijn de webshops niet zo snel.

    Dat kun je ook merken aan Frankenweenie 3D, welke cover krijgt ie...???

    Ze willlen geld verdienen, en er maar niets voor hoeven doen, walgelijk.

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Bij BOL.COM 14,99 euro en bij sommige kost ie 50 eurocent duurder, maar de prijzen liggen grotendeels gelijk rond 15,00 euro, hoor.
    14,99€ voor de digibook is onmogelijk. En zekers niet bij bol.com. De prijs gaat rond de 22€ zijn. Bij FRS vragen ze 14,50€.
    Bol.com en FRS goedkoper dan amazon.de? onmogelijk. Zekers als de referentie prijs volgens amazon.de rond de 30€ ligt. De referentie prijs bij FRS is 18,50€. Daar klopt iets niet.

Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •