Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 252 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Toch weer 2 uitvoeringen verkrijgbaar: de gewone versie 18,99 euro

    En voor de Limited Edition 29,99 euro ( zijn er maar een paar 1000 stuks van ).
    Waarom zijn ze hier altijd zo laat met het aankondigen van deze speciale versies? In Engeland en Duitsland was dat twee maanden geleden al bekend, en dan denk je dus dat die versie hier niet uitgebracht wordt. Zelfs in het officiële persbericht van een maand geleden was daar helemaal geen sprake van. Enfin, ik hou gewoon mijn UK-versie en ga die niet annuleren.

  2. #177

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Zoals ik al zei: Limited Edition versie, ofwel een aantal duizend stuks verkrijgbaar, en zal dus net zoals AMAZON UK VERSIE al gauw UITVERKOCHT zijn.

    En verder extra poster en 3 fotocards ( en boekje )
    Is het onderstaande boekje (linksonderin) € 9 (cf prijs Bol) waard? Met andere woorden wat er staat er precies in?

    Laatst aangepast door martwout : 03-04-2013 om 18:30

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Is het onderstaande boekje (linksonderin) € 9 (cf prijs Bol) waard? Met andere woorden wat er staat er precies in?

    Neen hoor, de duurdere versie is een L.E. 2500 stuks Daarbij zit dan ook nog een extra poster en 3 fotokaarten. Bij ECI gewone versie 17,99 L.E. versie 25,99 dus 8,00 euro verschil.

  4. #179

    Standaard

    Persoonlijk gezien waardeloze inhoud wat betreft die Limited set.

    Ik heb die Limited set van de DVD (Nederlandse uitgave), en daar zat een boekje in, soundtrack cd etc.

    Dat is me meer waard dan de prijs en de inhoud van deze Limited Blu ray set.

    Maar die mening is ieder voor zich natuurlijk.

    Ik heb de digibook Blu ray besteld voor 14,99, das voor mij voldoende wat betreft de BD release.

  5. #180

  6. #181

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Hier een unboxing van de UK digibook:

    http://www.youtube.com/watch?v=Vap5PurI3HM
    Dat losse boekje in de digibook is dat hetzelfde als die linksonder op het plaatje van de limited edition ligt?

  7. #182
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Dat losse boekje in de digibook is dat hetzelfde als die linksonder op het plaatje van de limited edition ligt?
    Ja.

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Ja.


    Lijkt mij nu juist niet. Het 'boekje' uit de unboxing video bestaat maar uit 4 pagina's en gaat over de Shoah Foundation. Het boekje bij de Limited Edition bestaat uit 16 pagina's, volgens Amazon UK. Maar als het goed is krijg ik deze versie a.s. dinsdag binnen, dus weet ik dan meer.

  9. #184

    Standaard

    Nogmaals Schindler's List blu ray is een DIGIBOOK, dat houdt in dat het digibook bestaat uit 16 pagina's met zowel 1 blu ray als 1 dvd. Daarnaast zit er een extra mini boekje van de SHOAH Foundation, en verder bij de L.E. 2500 stuks zitten er nog een poster en 3 fotokaarten erbij.

  10. #185

    Standaard

    16 pagina's is wel maar weinig voor een digibook, had anders verwacht van Universal...

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    16 pagina's is wel maar weinig voor een digibook, had anders verwacht van Universal...
    Dat is geheel aan Universal, maar ik denk dat er niet te veel te vertellen valt over deze film. Die spreekt nl. voor zich, toch..?

  12. #187

    Standaard Re:

    Lijkt mij nu juist niet. Het 'boekje' uit de unboxing video bestaat maar uit 4 pagina's en gaat over de Shoah Foundation. Het boekje bij de Limited Edition bestaat uit 16 pagina's, volgens Amazon UK. Maar als het goed is krijg ik deze versie a.s. dinsdag binnen, dus weet ik dan meer.
    Laat het even weten. Alvast bedankt.


    Nogmaals Schindler's List blu ray is een DIGIBOOK, dat houdt in dat het digibook bestaat uit 16 pagina's met zowel 1 blu ray als 1 dvd. Daarnaast zit er een extra mini boekje van de SHOAH Foundation, en verder bij de L.E. 2500 stuks zitten er nog een poster en 3 fotokaarten erbij.


    Als dat inderdaad zo is dan neig ik persoonlijk naar de digibook.

  13. #188

    Standaard

    Ik heb de limited edition en de digibook van Amazon.uk zojuist ontvangen. De digibook in de limited edition is niet gelijk aan de apparte digibook. Hij is dikker. De digibook gaat in de kast met de rest van mijn collectie en de limited edition vervangt de dvd zone1 digipack in de plexiglas. De twee uitgaven zijn super mooi.

    Maar nu moeten ze mij toch uitleggen waarom ze een super grootte doos gebruiken voor die twee items. Dat is echt belachelijk en voor hetzelfde geld had ik 2 beschadigde items ontvangen. Vanbinnen was er geen protectie alléén een beetje papier. Meer niet. Aan de zijkant van de digibook is het wel lichtjes beschadigd door een mesje of schaar. Daarvoor heb ik contact genomen met Amazon om te zie wat ze kunnen doen.

    Edit: De digibook in de limited edition doet me denken aan de digibook van Star Wars.

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb de limited edition en de digibook van Amazon.uk zojuist ontvangen. De digibook in de limited edition is niet gelijk aan de apparte digibook. Hij is dikker. De digibook gaat in de kast met de rest van mijn collectie en de limited edition vervangt de dvd zone1 digipack in de plexiglas. De twee uitgaven zijn super mooi.

    Maar nu moeten ze mij toch uitleggen waarom ze een super grootte doos gebruiken voor die twee items. Dat is echt belachelijk en voor hetzelfde geld had ik 2 beschadigde items ontvangen. Vanbinnen was er geen protectie alléén een beetje papier. Meer niet. Aan de zijkant van de digibook is het wel lichtjes beschadigd door een mesje of schaar. Daarvoor heb ik contact genomen met Amazon om te zie wat ze kunnen doen.

    Edit: De digibook in de limited edition doet me denken aan de digibook van Star Wars.
    En de normale digibook, zelfde dikte zeg maar dus als die Universal 100th wave Digibooks?

  15. #190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Ik heb de limited edition en de digibook van Amazon.uk zojuist ontvangen. De digibook in de limited edition is niet gelijk aan de apparte digibook. Hij is dikker. De digibook gaat in de kast met de rest van mijn collectie en de limited edition vervangt de dvd zone1 digipack in de plexiglas. De twee uitgaven zijn super mooi.

    Maar nu moeten ze mij toch uitleggen waarom ze een super grootte doos gebruiken voor die twee items. Dat is echt belachelijk en voor hetzelfde geld had ik 2 beschadigde items ontvangen. Vanbinnen was er geen protectie alléén een beetje papier. Meer niet. Aan de zijkant van de digibook is het wel lichtjes beschadigd door een mesje of schaar. Daarvoor heb ik contact genomen met Amazon om te zie wat ze kunnen doen.

    Edit: De digibook in de limited edition doet me denken aan de digibook van Star Wars.
    Hebt jij hier foto's van a.u.b. ...???

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Hebt jij hier foto's van a.u.b. ...???
    Ik ben momenteel op mijn werk. En deze avond ga ik ook geen tijd hebben. Maar tegen morgen ga ik die zekers trekken en online zetten.

    Maar foto of niet, ik verzeker jou dat het de moeite is om die twee items te kopen als je een verzamelaar bent. Voor een keer zijn ons uitgaven mooier dan die van de V.S..

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Is het onderstaande boekje (linksonderin) € 9 (cf prijs Bol) waard? Met andere woorden wat er staat er precies in?

    Het boekje links onderin heeft 16 pagina's en is volgens mij identiek aan de inhoud van de reguliere digibook-uitgave, alleen hier dan als los boekje mmegeleverd. Misschien kan BASIL dit bevestigen.
    De Limited Edition heeft een redelijk dikke, harde kartonnen kaft en daarin zit weer een soort digibook met diverse pagina's met alleen foto's op harde kartonnen bladen, een beetje als de Hitchcock Masterpiece Collection (standaard uitgave). In twee van deze kartonnen fotobladen zit de Blu-ray en de DVD verpakt. Achterin vind je dan nog apart verpakt het eerder genoemde 16 pagina's tellende boekje, 3 foto's, de filmposter en een informatiefolder over de Shoah Foundation. Alles bij elkaar een zeer fraaie uitgave, vind ik zelf.

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het boekje links onderin heeft 16 pagina's en is volgens mij identiek aan de inhoud van de reguliere digibook-uitgave, alleen hier dan als los boekje mmegeleverd. Misschien kan BASIL dit bevestigen.

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En de normale digibook, zelfde dikte zeg maar dus als die Universal 100th wave Digibooks?
    Even dik dan de digibook van Jaws en ET.

  20. #195

    Standaard

    Heb vandaag ook mijn exemplaar van Amazon.co.uk binnengekregen, de Digibook versie voor 14 Euro







    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 11-04-2013 om 11:22 Reden: Even onder elkaar gezet i.v.m. de layout van het forum
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  21. #196

    Standaard Re:

    Het boekje links onderin heeft 16 pagina's en is volgens mij identiek aan de inhoud van de reguliere digibook-uitgave, alleen hier dan als los boekje mmegeleverd. Misschien kan BASIL dit bevestigen.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Bedankt Marcel en Basil. Dan weet ik tenminste dat je alleen die foto's en de poster extra krijgt en de verpakking wat mooier is. Het zal dus wel de digibook worden of de verpakking van de LE moet wel erg mooi zijn. Ik ben daarom nog wel benieuwd naar foto's waarop de doos beter te zien is. Basil, zou je eventueel nog foto's van de LE-set kunnen maken. Dan kan ik definitief beslissen welke versie het wordt.
    Laatst aangepast door martwout : 10-04-2013 om 08:42

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Basil, zou je eventueel nog foto's van de LE-set kunnen maken. Dan kan ik definitief beslissen welke versie het wordt.
    Sorry dat ik nog geen tijd heb gehad maar ik heb nog beter dan foto's. Ik heb op de net een video gevonden.

    https://www.youtube.com/watch?v=WkF7XeNu3Jc

  23. #198

    Standaard

    https://www.youtube.com/watch?v=WkF7XeNu3Jc

    Viel bijna in slaap met deze vertoning...

  24. #199

    Standaard

    Vandaag ook de UK digibook ontvangen en nog meer dan 1 GBP teruggekregen van amazon, wat deze BD eigenlijk spotgoedkoop maakt. Als je daarentegen de collector's box vergelijkt die bijna 45 GBP kost, toch.

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Vandaag ook de UK digibook ontvangen en nog meer dan 1 GBP teruggekregen van amazon, wat deze BD eigenlijk spotgoedkoop maakt. Als je daarentegen de collector's box vergelijkt die bijna 45 GBP kost, toch.
    45 GBP? Ik heb iets meer 20 GBP betaald bij Amazon

Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •